Şimdi Ara

TurkNet ABONELİK SÜRECİ HAKKINDA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.351
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar TT den Türknet e geçiş yapacaklara yardımcı olması için yayınlıyorum. Başvuru ve bağlantı sürecindeki tüm gelişmeyi anlatacağım.

    Daha önceki paketim TT 24 MBPS VDSL 2 yıl taahhütlü idi. 15 eylülde sözleşmem bitti. Uzun zamandır AKN siz kullanıyordum.

    Öncelikle 1 Eylülde başka bir servis sağlayıcıya başvurdum. 13 gün boyunca hiçbir işlem yapılmadı , hiçbir şekilde ben aramadığım sürece bilgilendirilmedim. Sadece forumda konusunu açınca beni aradılar ve evrakımda sadece tarihte 2019 yerine 19 yazıldığı için sorun olduğu belirtildi. Konusunu açmıştım profilimden ulaşabilirsiniz. Turknet kararım ondan sonra gerçekleşti.

    13.09.2019 da internetten başvurumu yaptım 1 saat sonra falan aradılar. 35 MBPS uygun olduğu yanında 1000 dk da her yöne kademe 1 ülkeleri dahil ev telefonu da olan pakette karar kıldık. Fiyat 75 tl. Yanlış hatırlamıyorsam ya 5 Tl yada 10 Tl farkla aktivasyondan sonra 75 MBPS e yükseltebileceğim söylendi. (1 AYDA ÜCRETSİZ KULLANIM TANIMLADIKLARINI BELİRTTİLER. JAHREIN TAKİPÇİLİĞİNDEN DOLAYI)

    Maile evrakları gönderdiler gerekli yerleri imzalayıp MNG kargo ile ücretsiz olarak gönderebileceğim söylendi. O gün şehir dışında olduğum için anca pazartesi ayarlayıp kargoyu gönderebildim.

    Kargoya verdikten 3 gün sonra 19.09 da Sivas dan TurkNet in Tekirdağ merkezine ulaştı. Aynı gün aranıp sesli onayım alındı. Ve 48 saat içinde bağlanacağı söylendi.

    21.09 yani bugün bağlantının tamamlandığı söylendi. Kullanıcı adımı ve şifremi SMS olarak gönderdiler. Modemden kullanıcı adını ve şifreyi değiştirip modemi yeniden başlattıktan sonra bağlandım.

    İlk izlenim olarak yaptığım testlerin görüntülerini yüklüyorum. Gayet memnun kaldım. Buradan Turknete teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Tüm süreç boyunca gayet ilgililerdi. Ne zaman çağrı merkezini arasam kısa sürede bağlanabildim. Ve her türlü gelişmede hem sms hemde mail olarak bilgilendirildim. Fotoğrafını attığım hız testleri esnasında modeme 5 telefon 1 bilgisayar bağlıydı ve hepsi aktif kullanılmaktaydı. Modem marka modelim Zyxel VMG3312-B10B. Şehir Sivas Merkez.







    TurkNet ABONELİK SÜRECİ HAKKINDA


    TurkNet ABONELİK SÜRECİ HAKKINDA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brk___ -- 21 Eylül 2019; 21:35:41 >







  • Artık çağrı merkezinin sesini son kez duydun.
  • alisssons A kullanıcısına yanıt
    nasıl yani
  • brk___ kullanıcısına yanıt
    Abonelik bittikten sonra çağrı merkezi sizin numaranızı sadece sesli yanıt sistemine bağlanacak şekilde ayarlıyor.
  • alisssons A kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 15 yıldır evde İnternet var. Hep tt bağlıydı. Hiç çağrı merkezini arayacağım sorunla karşılaşmadım. Bu firmada da sorunun olmaz inşallah. Mahallemizin alt yapısı gayet kaliteli.
  • brk___ kullanıcısına yanıt
    Hocam bu satırları yazmak için çok yanlış bir iss seçmişsin. Maksimum 2 hafta veriyorum.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Valla ben d smart kullandım, Superonline fiber kullandım şu an 2 yıldır da turknet kullanıyorum hepsi aynı lokasyonda (evet hala binamda sol fiber var) turknet 100 mbit kullanıyorum

    Öyle ağır bir problem yaşamadım. Hatta Forum sayesinde buradaki destek personeli, Sinan bey ve bir iki kişi ile daha da tanıştım.

    Başka hangi iss müşterisini genel merkeze davet ediyor bilmiyorum (beni bu forum buluşmalarından önce çağırmışlardı belki de Forum kullanıcılarından ilk ben gittim diyebilirim)
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Hocam sorun çıkarsa baktım olmuyor yine malum firmaya geçip paraya kıyacağız napalım. Ama ben çok sıkıntı çıkacağını düşünmüyorum. Nasıl bir sorun çıkabilir ki. Apartmanda bir komşumun tavsiyesi üzerine geçtim. 1 yıldır kullandığını bir sorun yaşamadığını söyledi. Onun sözüne itimat ederek bağlattım. Hayırlısı artık.
  • Sizden bir ricam olacak. Eğer unutmazsanız hattınız ilk açıldığı günden sonra 40.gündeki gece sonuçlarını da buraya yazabilir misiniz?
  • kahramankahraman kullanıcısına yanıt
    tamamdır kesinlikle yazacağım. siz ne gibi bir sorun yaşadınız ?
  • Ya hocam korkma hiçbir şey olacağını sanmıyorum.

    Karabükte 1 sene turknet kullandım en ufak problem yaşamadım, 1 kere bile kopma vs olmadı.

    Gebzede binada altyapı olmadığı için mecburiyetten turk telekomla anlaşıp binaya altyapı getirmeleri için onlardan internet aldık, lanet olsun ya 0.7 upload alıyorum rezaletten başka bir şey değil.

    Şimdi bekliyorum taahhüt bitsin de türknete geçeyim diye. :)
  • brk___ kullanıcısına yanıt
    1 aylık süre doldu. daha henüz 1 hafta geçmeden akşamları düşük hız sorunu başladı. sorunumu buraya yazdım.https://forum.donanimhaber.com/turknet-destek-burada--129746005-784#140091889
  • Karabük 100. Yıl a bakan TT ekipleri yine fena değildir. İss ayırmıyorlar pek sağolsunlar aslında olması gerekeni yapıyorlar.

    İstanbul da asgarî maaşlı taşeron firma (TT kendi personeli de değil) bu iki firma hizmet anlaşması yaptığını ve firma ayırmaması gerektiğinin farkına varmadiğı için gecikmeler oluyor alternatif operatörlerde adamlar bana TT savunuculuğu yapıyor sanki ceplerine ekstra giriyor
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin yaşamamış olmanız birçok kişinin yaşadığı gerçeğini değiştirmiyor. Daha önce de yazdım Turknet çözüm odaklı çalışmıyor. Müşteri bıktırma odaklı çalışıyor.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Her iss de memnun olmayanlar illa olur o yüzden serbest piyasa var ya. 250.000 civarında aktif abone var 10.000 i problem yaşasa mesela 240.000 . 50.000 kişi problem yaşasa o iss ayakta kalamaz ki turknet eskiden Sabancı nin idi. Şu anki sahipleri eski netone Telekom.

    Bana da dsl şikayet kayıtları geliyor. Crm hataları gibi ki en büyük 3 iss den biri bu (şirket adı vermem) sonu yok yani bunun
  • bu gün itibariyle açtığım ticketlerde acayip küfürler edip kapattırmak istediğimi türknete bildirdim bıktım artık sorunlardan, sorun yaşamak problem değil de sorun yaşamaktan daha çok koyan sorun yaşadığında kimseye ulaşamamak !...
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    O zaman bu gidişle Türknet ayakta kalamayacak çünkü ağzını açan söylenmeye başlıyor. Yine söylüyorum. Sorun yaşayan aboneler küçümsenecek oranda değil.İnsanlar "bunlarla mı uğraşacağım" diyip kenara çekiliyor. Bunlar da sorun çözdüler sanıyor.
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Aynı cümleyi 2017 de ben de dedim bir ara.

    Şirket yetkisinden direk cümleyi söylüyorum

    "Bugün kapatıyoruz desek 10 yıl sürer"

    Adamların 1996 dan beri kurumsallara verdiği hizmetler var. Bunların devri vs uzun iş.

    Diğer İSS lere de bak. Şirket büyüklüğüne göre ağzını açıp sövmeye başlayan müşteri illa vardır. %100 müşteri memnuniyeti ütopik bir şey. En kötü gidip bu dsl kablosu niye pembe değil diye yine memnun olmayan olur. Onu da yapsın bunu da yapsın sonu yok bu isteklerin.

    Diğer şirketlerin satış politikası satalım da ne satar isek satalım. Bunlar da ise satalım memnun kalırlar ise devam etsinler memnun olmaz ise çözemiyor isek müşteri bilir. Biz sadık müşteri ile yola devam ederiz.

    Bugün bireyselleri bıraksalar devam ederler yine küçülmeye gidip yine yoluna bakar.

    Adamlar zaten 2007 de bireysellere hizmet vermeye başladı. (1996 da kurulan NetOne kurumsallara hizmet verir iken 2007 de TurkNet i satın alarak Turknet adını kullanmaya karar verdi ve Turknet in bireysel müşteri lisansı ile bireysel müşterilere hizmet vermeye başladı.)

    Zaten açık kapı beğenmeyen gitsin diye taahhüt yok ki ilk taahhütsüz hizmet veren firma olarak biliniyor ilk akn yi kaldıran gibi.

    En son 8 milyon TL sermaye diyordu öz kaynak web sitesinde. Kolay mı öyle Tr nin xdsl deki 4. 5. Firmasını kapatmak (e devlet de sadece 200.000 den fazla müşterisi olan firmalar gösterilir millenicom daha yakın tarihte girdi D-Smart da uydu nun altında gözüküyor. En son btk raporunda 4 veya 5 idiler yanlış hatırlamıyorsam aslında günceline bakmak lazım emin değilim) ( TT TSol Vodafone (Koç net) turknet D-Smart (bu ikisinin yeri farklı olabilir) millenicom (doping) )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 23 Eylül 2019; 4:12:36 >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hovam inandığınız aşkına siz ne anlatıyorsunuz? Turknet'in de "satayım da nasıl satarsam satayım" dediği ortada. Milleti gırla yalanla abone yapıyorlar. Yani bana ne istiyorsa bireyselden hizmet versin istiyorsa kurumsaldan hatra hizmet vermesin. Umrum değil. Ama "ben hizmet veriyorum" deyip aboneden para alıyorsa belli vadettiği özelliklerde internet sağlaması lazım. Eğer bu pembe kabloysa, pembe kabloyla hizmet vermesi lazım (abartıyorum lütfen bunun da 3 paragraflık irdelemesini tapmayın).

    Benim tek söylediğim Türknetten memnun olmayanların oranının azımsanmayacak kadar çok olduğu ve bu memnuniyetsizlik "ay kablom pembe değil" seviyesinde değil. Bu söylediğime tarih, bütçe, isslerin pazardaki payını katmak neden cidden anlamıyorum :D
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    Bende onu diyorum memnun olmayana ilk açık kapı bırakan onlar. İss büyüdükçe memnun olmayan sayıda gittikçe artacaktır. Churn işlemini beceremeyen firmalar bile ayakta iken 250.000 den 10.000 i memnun olmayan firmaya çok zararı olmaz.

    - Bana göre, benim gözlemlerim çerçevesinde -

    Durumu izah ediyorum saha dolabından kablosuna kadar anlattım kabul etmiyorsun kendin bilirsin.

    Destek personelinden bile alamadığın ve alamayacağın cevapları verdim hala benim ile yarış halindesin.

    Madem şikayetçisin ver tüketici hakem heyetine bana nefesini harcama. Zira ben doğru btk adresinden şikayet açıp, doğru şekilde hakem heyetine verip ücretini geri alanlardanım.

    Ben ne yapabilirim MH hatalı bilgi aktardı ise. Durumu izah ediyorum. Ericsson un alt bir firmasından telekomünikasyon şirketinin birinde danışman çalışan biriyim. Turknet çalışanı sanıyorsun sanırım beni ki arkadaş eklemeyi denemişsin.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.