Merhaba. Turknet adsl'den gigafibere geçememe serüvenimi aktaracağım. 23 Temmuz 2022 tarihinde Turknet ekiplerinin kapıda fiber kablo döşeme çalışmalarını görünce hemen kayıt bırakmak istedim. Aradılar ve altyapı henüz aktif olmadığını uzun sürebileceği için adsl ile başlatıp aktif olur olmaz geçişimin sağlanacağı sözünü vererek ikna ettiler hızlıca adsl internetim bağlandı buraya kadar sorun yok. Adsl bağlandıktan 1 hafta sonra altyapı sorgulamada fiberin aktif olduğunu gördüm ve hemen geçiş talebinde bulundum talebimin alındığını ilettiler ancak hiç bir dönüş olmadı 1 ay bu şekilde geçti ardından sinir olup 2 kere iptal talebinde bulundum ikisinde de arayıp geçiş için teknik ekiple iletişime geçeceklerini aktararak iptalden vazgeçirdiler ama 15 gün geçti gene dönüş olmadı. Bende sinir oldum sıfır başvuru yaparsam daha hızlı kurulacağını düşündüm ve iptal talebinde bulunarak iptal ettirdim ve gigafiber olarak başvuruda bulundum. 48 saat içerisinde teknik ekibin arayacağını ilettiler 5 gün oldu hala dönen yok. Anlayacağınız 2 aydır gigaafibere geçebilmek için mücadele veriyorum resmen. @TurkNetDestek |
Turknet adsl'den Gigafiber'e geçiş sorunu
-
-
Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim. -
55986129 emin değilim ama bu sanırım. Abone no;2848303
-
Merhaba, verdiğiniz müşteri numarası üzerinden kontrol ettiğimde abonelik işlemleri 11/09/2022 tarihinde başlatılmış. Aktivasyon ekibimiz yoğunluk nedeniyle 2 ila 5 iş günü içerisinde kurulum ekiplerinin arama yaparak randevu alacağını iletti. -
Sizin dediğinize yarın 5. İş günü oluyor. Arayacaklarmı bakalım :) olumlu yada olumsuz yazacağım buraya @TurkNetDestek
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, saat 17:002 a kadar arama yapılmazsa bilgi vermeniz durumunda ekibimiz ile iletişime geçeceğim. -
Merhaba. Arayan soran yok bilginize. 2 ayı geçti iletişime geçmediğim bi kanal kalmadı umudumuda kestim artık gerçekten. @TurkNetDestek
-
Merhaba, aktivasyon ekibimize bilgi verdim ama evde kurulum randevularında satış taleplerinde artan yoğunluk nedeniyle gecikmeler yaşanabildiğini ilettiler. Mümkün olan en kısa sürede sizinle iletişime geçecekler. -
Sizde de kuruluma gelmiyorlar dimi hocam aramalarınıda beklemeyin bir faydası olmuyor bize 2 defa farklı günlerde randevu verdiler ikisine de gelen giden arayan soran olmadı gelmeyecekleri halde randevu veriyorlar RANDEVU dediğimiz şey belli zamanda anlaşarak iş yapmak olması gerekirken bunlarda geçiştirmek için bir prosedür gibi deneyimlerimiz başlamadan kötünün altında gidiyor
-
tamda randevu için aramışlardı. Salı gününe randevu verdiler umarım dediğin gibi olmaz yazacağım buraya gelişmeleri. @emze52 @TurkNetDestek
-
Merhaba, ekipler adrese gelmiş ancak kutuda sinyal olmadığı için işlem yapamamışlar. Kutuda yaptıkları sinyal ölçümünün görselini göndermişler ve fiber altyapı ekibimize durumu ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Merhaba. Kendi tecrübemi aktarmak istedim sonuçta bu konuyu insanlar takip edebilir ve nasıl sonuçlandığını da belirtmek isterim. Teknik ekip salı gününe randevu verdi fakat gelmediler. Akşam arayıp yoğunluktan gelemediklerini, ertesi gün müsait olmam durumunda gelebileceklerini belirttiler ve gelip kurulumu yaptılar. Şu an sorunsuz kullanıyorum interneti. Benim tecrübem bu şekildeydi fakat anormal bir talep yoğunluğu yaşadıkları için bunu anlayışla karşıladım ve 1 gün sonra gelmelerini sorun etmedim. Buradaki destek ekibi @TurkNetDestek 'e de teşekkür ederim ilgileri için.
-
Merhaba, paylaşımınız için teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim -
Benimde 6 gün olmuş bulunmakta gün bitmeden bu gün içerisinde aranırım diye ümit ediyorum fakat çokta gerçekçi durmuyor dün aramızda 300 metre olan arkadaşıma kuruluma gittiler dağıtım merkezi evindeymiş fakat kutu yokmuş o yüzden kurulum yapamadılar umarım bendede bir problem çıkmaz randevu verilirse
-
Merhaba, işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? -
kayıt numarası tarzında birşey yok elimde sadece abone numaramı biliyorum ''2866060'' email attılar aynı şekilde 9,30 9 çalıştığım için randevu olayı gerçekten çok zorluyor
edit:56216701 bu destek kaydı numarasını bulabildim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solexmert -- 27 Eylül 2022; 19:16:10 > -
Kontrol ettiğimde kurulum ekiplerine bilgi verilmiş. Ekipler arama sağlayarak randevu oluşturacaklar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X