Şimdi Ara

Turknet adsl'den Gigafiber'e geçiş sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba. Turknet adsl'den gigafibere geçememe serüvenimi aktaracağım.


    23 Temmuz 2022 tarihinde Turknet ekiplerinin kapıda fiber kablo döşeme çalışmalarını görünce hemen kayıt bırakmak istedim. Aradılar ve altyapı henüz aktif olmadığını uzun sürebileceği için adsl ile başlatıp aktif olur olmaz geçişimin sağlanacağı sözünü vererek ikna ettiler hızlıca adsl internetim bağlandı buraya kadar sorun yok. Adsl bağlandıktan 1 hafta sonra altyapı sorgulamada fiberin aktif olduğunu gördüm ve hemen geçiş talebinde bulundum talebimin alındığını ilettiler ancak hiç bir dönüş olmadı 1 ay bu şekilde geçti ardından sinir olup 2 kere iptal talebinde bulundum ikisinde de arayıp geçiş için teknik ekiple iletişime geçeceklerini aktararak iptalden vazgeçirdiler ama 15 gün geçti gene dönüş olmadı. Bende sinir oldum sıfır başvuru yaparsam daha hızlı kurulacağını düşündüm ve iptal talebinde bulunarak iptal ettirdim ve gigafiber olarak başvuruda bulundum. 48 saat içerisinde teknik ekibin arayacağını ilettiler 5 gün oldu hala dönen yok. Anlayacağınız 2 aydır gigaafibere geçebilmek için mücadele veriyorum resmen.   @TurkNetDestek








  • Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    55986129 emin değilim ama bu sanırım. Abone no;2848303

  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, verdiğiniz müşteri numarası üzerinden kontrol ettiğimde abonelik işlemleri 11/09/2022 tarihinde başlatılmış. Aktivasyon ekibimiz yoğunluk nedeniyle 2 ila 5 iş günü içerisinde kurulum ekiplerinin arama yaparak randevu alacağını iletti.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sizin dediğinize yarın 5. İş günü oluyor. Arayacaklarmı bakalım :) olumlu yada olumsuz yazacağım buraya @TurkNetDestek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, saat 17:002 a kadar arama yapılmazsa bilgi vermeniz durumunda ekibimiz ile iletişime geçeceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Arayan soran yok bilginize. 2 ayı geçti iletişime geçmediğim bi kanal kalmadı umudumuda kestim artık gerçekten. @TurkNetDestek

  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon ekibimize bilgi verdim ama evde kurulum randevularında satış taleplerinde artan yoğunluk nedeniyle gecikmeler yaşanabildiğini ilettiler. Mümkün olan en kısa sürede sizinle iletişime geçecekler.
  • Katip785 kullanıcısına yanıt

    Sizde de kuruluma gelmiyorlar dimi hocam aramalarınıda beklemeyin bir faydası olmuyor bize 2 defa farklı günlerde randevu verdiler ikisine de gelen giden arayan soran olmadı gelmeyecekleri halde randevu veriyorlar RANDEVU dediğimiz şey belli zamanda anlaşarak iş yapmak olması gerekirken bunlarda geçiştirmek için bir prosedür gibi deneyimlerimiz başlamadan kötünün altında gidiyor

  • tamda randevu için aramışlardı. Salı gününe randevu verdiler umarım dediğin gibi olmaz yazacağım buraya gelişmeleri. @emze52 @TurkNetDestek

  • emze52 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekipler adrese gelmiş ancak kutuda sinyal olmadığı için işlem yapamamışlar. Kutuda yaptıkları sinyal ölçümünün görselini göndermişler ve fiber altyapı ekibimize durumu ilettik. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Merhaba. Kendi tecrübemi aktarmak istedim sonuçta bu konuyu insanlar takip edebilir ve nasıl sonuçlandığını da belirtmek isterim. Teknik ekip salı gününe randevu verdi fakat gelmediler. Akşam arayıp yoğunluktan gelemediklerini, ertesi gün müsait olmam durumunda gelebileceklerini belirttiler ve gelip kurulumu yaptılar. Şu an sorunsuz kullanıyorum interneti. Benim tecrübem bu şekildeydi fakat anormal bir talep yoğunluğu yaşadıkları için bunu anlayışla karşıladım ve 1 gün sonra gelmelerini sorun etmedim. Buradaki destek ekibi @TurkNetDestek 'e de teşekkür ederim ilgileri için.

  • Katip785 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paylaşımınız için teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim
  • Benimde 6 gün olmuş bulunmakta gün bitmeden bu gün içerisinde aranırım diye ümit ediyorum fakat çokta gerçekçi durmuyor dün aramızda 300 metre olan arkadaşıma kuruluma gittiler dağıtım merkezi evindeymiş fakat kutu yokmuş o yüzden kurulum yapamadılar umarım bendede bir problem çıkmaz randevu verilirse

  • solexmert S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    kayıt numarası tarzında birşey yok elimde sadece abone numaramı biliyorum ''2866060'' email attılar aynı şekilde 9,30 9 çalıştığım için randevu olayı gerçekten çok zorluyor


    edit:56216701 bu destek kaydı numarasını bulabildim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi solexmert -- 27 Eylül 2022; 19:16:10 >
  • solexmert S kullanıcısına yanıt
    Kontrol ettiğimde kurulum ekiplerine bilgi verilmiş. Ekipler arama sağlayarak randevu oluşturacaklar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.