Şimdi Ara

Turknet aktivasyon sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ttnetten turknete geçelim dedik ama pişman ettiniz böyle bir amatörlük olamaz,ttnet hizmeti kesti turknet hala aktivasyonu tamamlayacak, birde bizi arkadaşlarınıza tavsiye edin diyorsunuz anamıza sövdürmek için mi sizi tavsiye edelim turknet ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Symplegad kullanıcısına yanıt
    Ben karar aşamasındayım millet sıkıntısız geçiliyor diyor acaba sıfır kurulum mu yoksa mevcut neti mi taşıdınız kaç gündür sorun var ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mevcut neti taşıdım hocam ttnet ten turknete,ttnet iptal etti Turknet aktivasyonu tamamlayamadı netsiz kaldık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Symplegad -- 14 Ekim 2017; 23:31:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Symplegad kullanıcısına yanıt
    Ne diyeyim umarım çözülür. Türknet çok iyi geldi ama toparlanamadı. Müşteri temsilcisi kısmını vs profesyonel bir şirkete vermesi gerek çağrılar dinlenip puan sistemi olan bir yere özellikle. Kaç gün oldu ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belgeleri göndereli 1 hafta oldu,bugün net gitti hala arayan soran yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Symplegad kullanıcısına yanıt
    ttnet sinyali kesti ise yarın veya pazartesi sabah 9 da kullanıcı adı ve şifreleriniz gelir. Ben iki kişi davet etmiştim taşıma ile. Biri vodafone dan sinyalim kesildi türknet sinyal vermedi dedi ertesi sabah 9 da bana haber geldi. Arkadaşınız TürkNet li oldu diye. Bir başkası TT den 21 eylül den TürkNet e taşıma için başvurdu onun da bugün sabah 9 da açıldı. Şu an aşırı bir yoğunluk var yetişemiyorlar. OİM den takibini yapınız ne yazmışlar oraya
  • Normal şartlarda internetinizi aktif etmeden önce önceki firmayla olan taahhütünüzü iptal etmezler. Yani önce sizin internetiniz aktif olur, 1-2 gün sonra eski firmayla olan taahhüt iptal edilir. Yani en azından ben geçerken böyle olmuştu.

    Müşteri hizmetleriyle konuştunuz mu durumla alakalı ne diyorlar? Belgelerinizde hata veya eksiklik olduğunu sanmıyorum çünkü ttnet kapatmış diyorsunuz. Belgeler ellerine ulaştıktan sonra 48 saat içinde aktivasyon yapılıp, kullanıcı adı ve şifre sms olarak atılıyor olması lazım.

    Hattınız vdsl destekliyor mu bilmiyorum ama eğer ki interneti direk vdsl olarak vereceklerse saha dolabında port değişimi yapılması gerek. Bunu yapanda Türk Telekom ekipleri. Türk Telekom'da başka firmaların işlerini yokuşa sürüp süreci uzatıyor. Gerekli ilgiyi göstermiyor yani. (Bende vdsl olarak başvurmuştum ama adsl olarak verdiler ilk başta. Bu yüzden port değişimi falan olmadı sorunsuz geçtim)

    Bu yüzden olabilir diye düşünüyorum başka bir neden aklıma gelmiyor. Yoğunluktan dolayıda olabilir. Yarın pazar. Büyük ihtimal pazartesi günü aktivasyon yapılır. Ama siz yinede arayıp durumu belirtin. Şunları da söyleyeyim. Türknet daha sistemi tam olarak oturmamış bir firma. Eksikleri var. Ve akn kalktıktan sonra büyük ilgi gördü, abone sayısı baya arttı. Her firmada böyle sorunlar olabiliyor. Gerçek sınırsız, kotasız ve ucuz internet için bu sıkıntılar çekmeye değer bence. Benim gibi hiç sıkıntı yaşamadan geçende var sıkıntı yaşayan da var. Şans meselesi. Umarım sorununuz bir an önce çözülür...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 15 Ekim 2017; 0:54:55 >




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Takibini yaptım hocam müşteri hizmetleri aktivasyon 48 saat içinde gerçekleşecek dedi ama gerçekleşmeden neden kesiyorlar neti onu anlamadım mağdur ettiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam belgeleri göndereli 1 hafta oldu neredeyse dediğiniz gibi yoğunluk olabilir fakat bu işin biraz daha profesyonelce yapılması lazım süreç çok yavaş işliyor,sms gönderdiler ama aktivasyon sms i almadım henüz,müşteri hizmetleride tam olarak yardîmcı olmuyor yuvarlak cevaplar ile geçiştiriyor,olay şuanda nerde onuda tam anlamıyorum port mu yok acaba bilemiyorum,vdsl kullanıyordum ttnette 83₺ fatura ağır gelmeye başlayınca bunu seçelim dedik ama hata ettim sanırım pişman oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam TTNET hizmetiniz kesildiyse aktivasyon işlemlerinin büyük oranda tamamlanmış olması lazım. Yüksek ihtimal pazartesi günü tamamlanır(yarın da olabilir), kullanıcı adı ve şifreniz sms olarak atılır diye düşünüyorum.

    Twitter'da ki @TurkNetDestek hesabına yazmadıysanız yarın yazın. Onlar daha iyi bilgi veriyor ve daha iyi ilgileniyorlar. Saygı çerçevesinde biraz da sitem ederek yazın işlem önceliği veriyorlar. TTNET hizmetinizin de kesildiğini mağdur olduğunuzu belirtin...
  • benim 15 gun oldu tik yok.ne arayan ve soran var.sadece bekliyorsunuz.bu kaliteye bu fiyat bence cok pahali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sabah itibari ile sms ile gönderildi kullanıcı adı ve şifre sorun çözüldü,haklıymışsınız hocam

    Turknet aktivasyon sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Symplegad -- 15 Ekim 2017; 13:8:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Symplegad kullanıcısına yanıt
    Hadi geçmişolsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunun çözüldüğüne sevindim hayırlı olsun hocam :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 15 Ekim 2017; 15:8:12 >
  • Sagolun yardımlarınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardes bende ayni sorundan muzdaribim belgeler gitti internet gecisi oldu ama bi ankestre durumu var birinin gelip neti acmasi gerekiyormus sifre felan geldi ama sacma geldi siz bu sifreyi nereye giripte aktif ettiniz acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem arayüzüne girip orada xxx@sağlayıcıadı.com şeklinde bir yer var oraya yazmanız gerekir. Bulamazsanız modem diski varsa orada detaylı demo anlatımı olur yada modelini yazın bilen gösterir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok ya bu embesiller adam gibi teknik destek veremedigi icin sikinti yasiyormusum. Neyseki cozdum sorunu. Ttnetten aldigim modemi kullandigim icin engelleme varmis baska bir modem takıp modem ayarlarini yaptigimda sorunu cozdum tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belgelerinizi Bekliyoruz
    İmzalı Sözleşme
    Kampanya Bilgi Formu
    Başvuru belgelerinizi buradan indirebilirsiniz

    ancak hiç bir şekilde tıklanmıyor. göndereceğim belgelere ulaşamıyorum maalesef daha ilk dakikadan mağdur ettiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.