Şimdi Ara

Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
0
Favori
3.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çekirdeğimi aldım izliyorum. çok heyecanlı.

    son durum nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    çekirdeğimi aldım izliyorum. çok heyecanlı.

    son durum nedir?

    Telekom a gidiyorum arıza kaydı kapalı diyor türk net i arıyorum kaydınız açık diyor...eee ne olacak diyorum ekiplere bildiriyoruz diyor... Bakalım böyle böyle nereye kadar gidecek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Arkadaşlarıma ilettim. Sabit telefon numaranızı arayarak işlem sağlayacaklardır.

    Arayan soran yok bu işi nasıl çözmeyi düşünüyorsunuz acaba? Onumuz hafta sonu süreç uzayacak iyice

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek yapması gereken arıza kaydını kapatıp yeni arıza kaydı açması olan ama 9 gündür bunu yapmayıp beni boşuna boşuna bekleten merdiven altı servis sağlayıcısı.... Adamların uzmanlarına iki gündür bir arıza kaydını kapattıramadim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk net in cozum merkezindeki çalışanların anlaması kit galiba... 3 gündür eski arıza kaydimin kapatılıp yeni bir kayıt açılmasını adamlara anlatamadım. . Müşteri hizmetleri kayıt alıyor ertesi gün arıyorum işlem aynı noktada 9 gündür 1 adim ileri gidilmemis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla kardeş sürekli aynı şeyi söylüyorsunda senin telekomdaki tanıdığında sisteme bakarak cevap veriyor sonuçta.

    Türk Telekom diğer ISS'lerle ortak çalışma konusunda sıfır. Yani ya hizmeti benden alırsın diyor ya da diğer ISS'den hizmet alırsan ve sorun çıkarsa sürünürsün diyor.

    Genel arıza olsa komple sıkıntı yaşar binadaki herkes. Sadece sende varsa sorun, Türk.Net gerekli başvuruyu yapıyor ama Türk Telekom "he he" diyerek arıza kaydını kapatıyor. Zaten günümüzde internetsiz bir yaşam düşünülemediği için 2 - 3 gün bile internetsiz kalmak müşteriyi sinirlendireceğinden ve hazır taahhütte yokken o sinirle mevcut hizmeti iptal ettirip tekrar Türk Telekom'un kucağına oturmanız bekleniyor.

    Türk Telekom'un yaptığı pislikler yıllardır arşı alayı aşmışken hala nasıl TT'ye inanıp TurkNet'e veya diğer ISS'lere b.k atabiliyorsunuz anlamıyorum. Adamların amacı bu zaten, seni çileden çıkartıp tekrar 24 ay taahhüt ile 2 3 katı yüksek fatura tutarı ile kendisine bağlamak.

    Bunu anlamayacak kadar bilinçsizseniz forumda gelip boş yere konu açmayın.

    Ha TurkNet'in de hatası mevcut şikayeti sonlandırıp yeni bir şikayet kaydı oluşturmaktan geçer.

    Hatta ben Cem Çelebiler'in yerinde olsam hizmet verdiğim illerin olduğu bölgelere Bölge Müdürlükleri açarım. Türk Telekom ile olan bu tip sıkıntıları daha aktif bir şekilde çözümlemek için bu iş şart. Ama istediğiniz kadar uğraşın Türk Telekom'daki anlayış değişmedikçe bu iş hep böyle devam edecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 14 Eylül 2017; 10:56:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlkanExclusive

    Valla kardeş sürekli aynı şeyi söylüyorsunda senin telekomdaki tanıdığında sisteme bakarak cevap veriyor sonuçta.

    Türk Telekom diğer ISS'lerle ortak çalışma konusunda sıfır. Yani ya hizmeti benden alırsın diyor ya da diğer ISS'den hizmet alırsan ve sorun çıkarsa sürünürsün diyor.

    Genel arıza olsa komple sıkıntı yaşar binadaki herkes. Sadece sende varsa sorun, Türk.Net gerekli başvuruyu yapıyor ama Türk Telekom "he he" diyerek arıza kaydını kapatıyor. Zaten günümüzde internetsiz bir yaşam düşünülemediği için 2 - 3 gün bile internetsiz kalmak müşteriyi sinirlendireceğinden ve hazır taahhütte yokken o sinirle mevcut hizmeti iptal ettirip tekrar Türk Telekom'un kucağına oturmanız bekleniyor.

    Türk Telekom'un yaptığı pislikler yıllardır arşı alayı aşmışken hala nasıl TT'ye inanıp TurkNet'e veya diğer ISS'lere b.k atabiliyorsunuz anlamıyorum. Adamların amacı bu zaten, seni çileden çıkartıp tekrar 24 ay taahhüt ile 2 3 katı yüksek fatura tutarı ile kendisine bağlamak.

    Bunu anlamayacak kadar bilinçsizseniz forumda gelip boş yere konu açmayın.

    Ha TurkNet'in de hatası mevcut şikayeti sonlandırıp yeni bir şikayet kaydı oluşturmaktan geçer.

    Hatta ben Cem Çelebiler'in yerinde olsam hizmet verdiğim illerin olduğu bölgelere Bölge Müdürlükleri açarım. Türk Telekom ile olan bu tip sıkıntıları daha aktif bir şekilde çözümlemek için bu iş şart. Ama istediğiniz kadar uğraşın Türk Telekom'daki anlayış değişmedikçe bu iş hep böyle devam edecektir.

    Hocam kimsenin kimseye birşey attığı yok... Ben yaşadığımı yazıyorum... Sürekli aynı şeyleri söylüyorum çünkü 9 gündür bana aynı şeyler söyleniyor ve çözüm bulunmuyor... Rahatsız olduysan konuyu okumazsin olur biter ...



    Ben türk net e para ödüyorum sorumlu olan bir türk net tir... Yine de ben Telekom a kadar gittim sorgulama yaptırdım ortada bir sorun var ve bu sorunu Telekom değil ben değil Türk net çözecek...



    Sorun şu kadar basit arıza kaydı kapatılıp yeni kayıt açılacak... Sonrasını zaten ben Telekom la halledecegim...



    Burada sorunun kaynağı telekomdur, sorunu cozemeyen türk nettir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde bende 5 gündür hizmet alamıyorum İlgilenirseniz sevinirim.
  • Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu daha detaylıca incelemek ve tarafınıza hızlı bir şekilde geri dönüş yapabilmemiz için hizmetinize ulaşmamız gerekmektedir. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Bir arıza kaydını kapatıp, yeni bir arıza kaydı açılması için 3 gündür bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Arıza kaydınız bizde ve TT ekiplerinde açık olarak gözüküyor. Teknik ekibimiz konunuzu takip ediyor ve yazışmalar devam ediyor. Şuan bölgede genel arıza var, bu genel arıza olduğu için yeni arıza kaydı açamıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Türk net ekibinde 1 tane okuduğunu anlayan insan yok mudur? Telekomda arıza kaydım kapalı diyorum daha papağan gibi genel arıza var kayıt açamıyorum diyor...



    Rezilsin Turknet... Müşterini mağdur ediyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Yasin Bey, söylediklerinizin hepsini anlıyoruz ve ona göre size yardımcı olmaya çalışıyoruz, bunları size rast gele söylememiz söz konusu değildir. Öncelikle ben kendi sistemimiz üzerinden destek kaydınızın açık olduğunu kontrol ettim ve PM üzerinden destek kaydınızın numarasını size ilettim. Daha sonra konunuzun hassas olduğu için teknik uzman arkadaşlarıma ulaştım ve TT tarafına açılan destek kayıtlarının olduğu sistemi kontrol ettiler ve sizin halihazırda açık olan destek kaydınızı gördüler. Ek olarak bulunmuş olduğunuz bölgenizde genel arıza olduğundan dolayı açık destek kaydı bulunduğu için bunu kapatıp yenisini açmamıza sistem izin vermiyor. Size konunuzun süreç ve işleyişi hakkında detaylı bilgi veriyor olacağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 14 Eylül 2017; 15:35:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Yasin Bey, söylediklerinizin hepsini anlıyoruz ve ona göre size yardımcı olmaya çalışıyoruz, bunları size rast gele söylememiz söz konusu değildir. Öncelikle ben kendi sistemimiz üzerinden destek kaydınızın açık olduğunu kontrol ettim ve PM üzerinden destek kaydınızın numarasını size ilettim. Daha sonra konunuzun hassas olduğu için teknik uzman arkadaşlarıma ulaştım ve TT tarafına açılan destek kayıtlarının olduğu sistemi kontrol ettiler ve sizin halihazırda açık olan destek kaydınızı gördüler. Ek olarak bulunmuş olduğunuz bölgenizde genel arıza olduğundan dolayı açık destek kaydı bulunduğu için bunu kapatıp yenisini açmamıza sistem izin vermiyor. Size konunuzun süreç ve işleyişi hakkında detaylı bilgi veriyor olacağız.

    Hocam az önce Telekom müdürlüğüne gittim bolgemde arıza olmadığını söyledim sağolsun onlar 3.soylememde anladılar ikna oldular ekiplerini arayıp bolgemi genel arızadan çıkaracaklar... 150dk telefon görüşmesi yapıp size anlatamadigimi 3.kere de TT yetkililerine anlattım...



    İş türk net e kalsa aylarca genel arıza da bekleyecektik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    TT bölge müdürlüğünde bölgenizde arıza olmadığını siz söyleyincemi anlayıp arızadan çıkarttılar yani ???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfservice

    TT bölge müdürlüğünde bölgenizde arıza olmadığını siz söyleyincemi anlayıp arızadan çıkarttılar yani ???

    Hocam bugün 3.gidisim, arıza bolumdeki çalışana arızanın 1tek bende olduğunu ve muhtemelen TT ekiplerinin kasıtlı yaptığını soyledim... mudurlukte tanıdığım var o gorusturdu o yüzden ısrarcı olmadi ekibe söyleyeceğim duzeltsinler dedi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Aslında neredeyse bilinçli olarak diğer firmaları seçenleri mağdur ettiklerini kabul etmişler gibi bir durum olmuş yani değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selfservice

    Aslında neredeyse bilinçli olarak diğer firmaları seçenleri mağdur ettiklerini kabul etmişler gibi bir durum olmuş yani değil mi?

    Aynen hocam onlar da biliyor durumu... Çalışan olduğu için açıkça soyleyemiyor tabi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala çözüm yok bir adım ileri gidemiyoruz hala başlangıç noktasindayiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin613 -- 15 Eylül 2017; 14:9:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam bari türknetten fatura indirimi isteyin. aylık fatura çıkartmasınlar size.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.