Şimdi Ara

Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
3.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PowerPC

    bimerden veya cimerden yazın bu şekilde üst kurumlarda olayı görür bu şekilde btk ya ulaşır.

    Hocam btk ya yazdım 10 gün oldu cevap yok... Durumu türk net e defalarca ilettim ama ne btk ne türk net in umrunda olmadı... Türk net e kizmamin sebebi de defalarca aradım genel arıza yok dedim ama adamlar 1 kere bana dönüp de ya bu müşteri 50 kere aramış birşeyler söylüyor ama gerçekten böyle mi bu soralım demedi... Her aradığımda ve arandigimda genel arıza var ne zaman çözülür bilmiyoruz denildi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    İftira olduğunu zannetmiyorum. Arızadan çıkartın dediğine rağmen tt elemanı çıkartamadık demiş, sorun da bu zaten. Sistemde genel arıza gözüktüğü için hiçbir müdahale yapılamıyor. tt bu müşterinin aboneliğine genel arıza notu düşüyor ama ne hikmetse kendisinden başka kimsede arıza yokmuş, bu da turknet müşterisi olduğu için arkadaşı cezalandırdığını açıkça gösteriyor. Turknet'in bir şekilde müşterisinin mağduriyetini gidermesi gerekirdi, ama kanıtlara rağmen sistemde gözüken genel arıza notunu aktarmaktan öteye gidememişler.

    Hocam sen olayı anlamışsın ama bunu bir turlu türk net e anlatamadım... 6 yıllık öğretmenim acaba derdimi anlatamiyor muyum diye kendimi sorgulamaya başladım

    Müşteri hizmetlerinde ne maceralar yaşadım kelime kelime anlatmalar, anlama güçlüğü ceken birine anlatır gibi üstüne basa basa tekrar etmeler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bende ttnet aboneliğimi kapatıp bu firmaya geçecektim. konuyu gördüğüm iyi oldu. geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    turknet de birşey yapamıyor ki, ortak otomasyon sisteminde tt'ye arıza kaydı bırakmaktan başka yetkisi yok, sizin durumda onu da yapamıyor. Siz istediğiniz kadar anlatın müşteriyi dinlemeyip sistemde yazanı aktarmaktan başka vasfı olmayan elemanları çalıştırıyorlar. Bu sadece turknet değil bütün iss'lerde böyle. tt'nin borusu ötüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 20 Eylül 2017; 16:19:27 >
  • Bugün tekrar Telekom il müdürlugune gittim genel arızayı kaldıramadılar... Sağolsun arıza birimindeki çalışan (abi ne zaman geleceksin diyordum içimden dedi) 5 6 kez yanına gittim 10kez falan da telefonla görüştük beni arıza ekiplerinin merkezine gönderdi bu işi onlar çözer diye... Hemen arabaya atladim gittim adama daha sorunu anlatmadan olayı anladı...

    Olay şuymuş...

    Ben TTNet de yalın net kullaniyordum türk net e hattı taşıdım yalın açıldı sonra telefon bağlandı... İkisi birbirinden bağımsız olmuş... Zaten telefon arızası için gelen ekip de söylemişti telefon üzerinde net yok diye bilgilerimi bıraktım evde olmanıza bile gerek yok biz interneti telefonun üzerine aktaracağız bitecek dedi... Yani ortada genel arıza falan yok... Çamur atıyor diyenlere ve türk net e duyurulur!!!



    Neyse tam çıkarken türk netten iptal dilekcem için aradılar güzel bir teklifte bulundular kabul ettim ins en geç yarın nete kavuşacağım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Yalından telefonlu internete geçişleri bir türlü beceremiyorlar, ben de aynı sıkıntıyı yaşadım telefon için ayri devre ayarlamış akıllılar. Ariza kaydı açtırdım elemanı yakalayıp cahile anlatır gibi anlattım telefonu internet devresine aktardı. Geçmiş olsun, indirimi de kaptınız turknet'in mağduriyetinizi gidermeye çalışması güzel birşey. Maalesef bütün firmalarda sert çıkmadan işinizi yaptıramıyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Yalından telefonlu internete geçişleri bir türlü beceremiyorlar, ben de aynı sıkıntıyı yaşadım telefon için ayri devre ayarlamış akıllılar. Ariza kaydı açtırdım elemanı yakalayıp cahile anlatır gibi anlattım telefonu internet devresine aktardı. Geçmiş olsun, indirimi de kaptınız turknet'in mağduriyetinizi gidermeye çalışması güzel birşey. Maalesef bütün firmalarda sert çıkmadan işinizi yaptıramıyorsunuz.

    Hocam türk net e sert de ciksan adamlar sorun cozmuyor... Arıza yönetimi konusunda gerçekten vasat otesiler... Geri dönmezdim aslında ama bu yaptıklarından dolayı TT a geçmemek için kabul ettim...

    Şu bir gerçek ki türk net gibi aracı firmalarda bir sorun yaşadığınızda sorunun peşinden kendiniz kosacaksiniz... Sağolsun TT müdürlüğündeki adam çok yardımcı oldu onun sayesinde halloldu... Tabi daha net gelmedi ama muhtemelen yarın gelir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Siz olayı detaylı olarak anlatmışsınız, turknet ilgili santrali telefonla arayarak sorunu çözdürebilirdi ama sizi dinlemeyerek sadece tt'nin otomasyon sisteminde yazanlara inandı. Benim de en çok kızdığım nokta müşteriyi umursamayıp tt'nin otomasyon sisteminde yazanları kanun gibi kabul etmesi. Adamlar sizi sabote ediyor işte, şu otomasyona güvenmeyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 16.gunun sonunda internet geldi... Bu sefer de telefon gitmiş

    Telefon için tekrar arıza kaydı açıp açmamak da kararsiz kaldım yine bir telefon arızası yuzunden 16 gün daha netsiz kalmak istemiyorum...

    Parayı türk net e ödüyoruz ama herhalde ben türk net ten daha çok uğraştım Telekom a sayısız git gel yaptım... Rica minnet hallettik sorunu... Bugün türk netten aradılar sureciniz uzamış genel arıza var diye... Yine de bıkmadan anlattım kadına durumu... en sonunda da dedim Telekom a rica ettim gelip halledecekler diye...

    Türk nette arıza kaydı açanlara da uyarım şudur eğer 3 gün den fazla gelen olmazsa türk net ne derse desin mutlaka Telekom a gidip arizanizi kontrol ettirin... Bu şekilde sorunu daha hızlı çozebilirsiniz...

    Yeni türk net abonesi olacaklar için de uyarım sudur gelmeyin demiyorum avantajı çok paket rakipsiz ama ben böyle uğraşamam derseniz turk net i tavsiye etmem... Zira kendime adıma olan ablamin kullandığı TTNet hattını taahhüt sonrası türk net e tasiyacaktim arıza durumunda onlar sorun gideremeyecegi için maalesef o hattı TTNet den devam ettireceğim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Turktelekomda çalışan biri olarak forumdaki bütün arızaları okuyorum size sadece bu şekilde cevap vermek istiyorum saha ekiplerinin yüzde 70i askerligini yapmamış meslek lisesinden ve ilkokul mezuna uzanan personel olması sadece asgari ücrete çalışan öğlen yemek parası almayan insanların son kullanıcıya zaten alt yapası sorunlu olan yerlerde nasıl bi hizmet verebilirki? o yüzden vodafone superonline ve turknet kullanıcıları mağdur oluyorlar bu işlerin düzelmesi için önce telekomun bu kafayı degistirmesi lazım not: bu yazıyı yazan turkiyede arıza tekrarı en az olup 3ncu olan taşeron personel asgari ücrete çalışan evli 1 cocuk sahibi saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.