Şimdi Ara

Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
3.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Artık türk net maceranın sonuna gelmiş bulunmaktayım....2 haftalık beklemenin sonunda internetimin gelmemesi sebebiyle sözlü arıza kaydımi açtım ve birazdan da iptal dilekcemi fakslayip, Telekom un yapmak istediği şeyi yapmak zorunda kaldim... 2 hafta mucadele ettim telekomda gittim defalarca müşteri hizmetlerini aradım ama yok olmuyor olmuyor olmuyor... Türk net de arıza giderilmiyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1041

    hocam bari türknetten fatura indirimi isteyin. aylık fatura çıkartmasınlar size.

    Hocam zaten hattimi dondurmustum ayın 4undehattımı actirdim 5inde arıza oluştu... Bu ayın faturası çıkmadı... Hat iptal olduktan sonra bir de fatura mücadelesine gireceğiz artık...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Az önce Telekom müdürlüğü ne gittim arıza kaydımi kontrol ettirdim türk net arıza kaydını kapatmış... Şimdiye kadar Telekom a suç buluyordum ama kesinlikle suç türk net in... Adamların ne yaptıkları belli değil... Ben de arıza kaydı açık görünüyor ama Telekom da kapalı... Tekrar aradım yeni kayıt açın ekip gelecek diye kayıt açamam çünkü kaydınız var diyor... Saçma sapan merdiven altı servis sağlayıcısı....

    Merhaba Yasin Bey,

    Bize 06.09.2017 tarihinde ilettiğiniz sorunla ilgili olarak size 14346748 numaralı arıza kaydını açmıştık. Bu arıza kaydını çözümlemek için de sorunun yaşandığı taraf olan Turk Telekom’a da bir arıza bildirisi yaptığımızı sizinle buradan ve telefonla paylaşmıştık. Siz de bize Turk Telekom’daki tanıdıklarınıza sorduğunuzu ve onlardan böyle bir arıza kaydı olmadığı bilgisini aldığınızı söylemiştiniz. Bize de Turk Telekom tarafındaki arıza kaydını kapatıp tekrar açmamızı rica etmiştiniz. Böylece Turk Telekom ekiplerinin arıza kaydınızı görebileceğini söylemiştiniz.



    Açtığımız ilk arıza kaydı halihazırda sistemlerde 2017090600032259163 referans no ile görünüyor. Şu anda açık, yani sorun giderilmemiş. Aşağıdaki ilk görüntü bununla alakalı (Bu bizim Turk Telekom’la iletişim kurduğumuz ekranın görüntüsü). Biz görebiliyoruz. Belki sizin tandıklar bunu göremiyordur, sadece arızayı bildiren taraf olan biz görüyoruzdur.

    Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi...

    Bunun sebebi muhtemelen bölgenizde Turk Telekom tarafında bir genel arıza olması. Bu arızayla ilgili ekran görüntüsü de aşağıda. Bölgesel arıza olduğu zaman kimse bireysel abonelikler için yeni arıza kaydı açamıyor (ne biz, ne TT, ne de başkası).

    Aşsağıdaki görselde görünen bitiş tarihi tahmini bitiş tarihidir. Henüz kayıt kapanmadığı için kapama kodu boştur.

    Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi...

    Yani siz bizi, biz TT’yi bekler durumdayız bu konuda. Sıkıntınız anlıyoruz ve durumu takip ediyoruz ama böyle genel arızalar vakit alabiliyor. Herhangi bir sorunuz olursa PM üzerinden bekliyoruz.

    En kısa zamanda internetinize kavuşmanız dileğiyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasin613

    Az önce Telekom müdürlüğü ne gittim arıza kaydımi kontrol ettirdim türk net arıza kaydını kapatmış... Şimdiye kadar Telekom a suç buluyordum ama kesinlikle suç türk net in... Adamların ne yaptıkları belli değil... Ben de arıza kaydı açık görünüyor ama Telekom da kapalı... Tekrar aradım yeni kayıt açın ekip gelecek diye kayıt açamam çünkü kaydınız var diyor... Saçma sapan merdiven altı servis sağlayıcısı....

    Merhaba Yasin Bey,

    Bize 06.09.2017 tarihinde ilettiğiniz sorunla ilgili olarak size 14346748 numaralı arıza kaydını açmıştık. Bu arıza kaydını çözümlemek için de sorunun yaşandığı taraf olan Turk Telekom’a da bir arıza bildirisi yaptığımızı sizinle buradan ve telefonla paylaşmıştık. Siz de bize Turk Telekom’daki tanıdıklarınıza sorduğunuzu ve onlardan böyle bir arıza kaydı olmadığı bilgisini aldığınızı söylemiştiniz. Bize de Turk Telekom tarafındaki arıza kaydını kapatıp tekrar açmamızı rica etmiştiniz. Böylece Turk Telekom ekiplerinin arıza kaydınızı görebileceğini söylemiştiniz.



    Açtığımız ilk arıza kaydı halihazırda sistemlerde 2017090600032259163 referans no ile görünüyor. Şu anda açık, yani sorun giderilmemiş. Aşağıdaki ilk görüntü bununla alakalı (Bu bizim Turk Telekom’la iletişim kurduğumuz ekranın görüntüsü). Biz görebiliyoruz. Belki sizin tandıklar bunu göremiyordur, sadece arızayı bildiren taraf olan biz görüyoruzdur.

    Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi...

    Bunun sebebi muhtemelen bölgenizde Turk Telekom tarafında bir genel arıza olması. Bu arızayla ilgili ekran görüntüsü de aşağıda. Bölgesel arıza olduğu zaman kimse bireysel abonelikler için yeni arıza kaydı açamıyor (ne biz, ne TT, ne de başkası).

    Aşsağıdaki görselde görünen bitiş tarihi tahmini bitiş tarihidir. Henüz kayıt kapanmadığı için kapama kodu boştur.

    Türknet arıza gideremiyor 15.gün bitti net yok! 16.gunde geldi...

    Yani siz bizi, biz TT’yi bekler durumdayız bu konuda. Sıkıntınız anlıyoruz ve durumu takip ediyoruz ama böyle genel arızalar vakit alabiliyor. Herhangi bir sorunuz olursa PM üzerinden bekliyoruz.

    En kısa zamanda internetinize kavuşmanız dileğiyle.


    Hocam bugün TT arıza ekibinden arandım, genel arızayı kapatamadiklarini söylediler... Arızanın giderilmesi için de telefon arızası kaydı açın, ekibimiz gelince durumu anlatın internetinizi yapsınlar dedi... İnternet arizam genel arizaya düştüğü için ne ileri ne geri bir hareket olmuyormuş... Telefon arızası açarsanız arkadaşlarımız gelir dedi... Ben de buna istinaden türk net üzerinden telefon arıza kaydı açtım... Ama bir baktım arıza kaydım kapatılmış...



    Ne telefon ne internet arızası üzerinden bir işlem yapılmadığı için, o genel arıza ile aylarca bekleşen de sorun çözülmeyecegi için türk net ile yollarını ayırmaya karar verdim..



    Az önce TT aradım aynı fiyata 24 mbps veriyorlar akn düşük ama hiç kullanamamaktan iyidir 😀



    Yapılacak işlem şu idi.. genel arıza safsatasini beklemek yerine bir telefon arızası açılıp ekibin evime gelmesi sağlanacaktı gelen ekip de internet arizami giderecekti... Ama olmadı... Daha da bekleyecek sabrım kalmadı...



    Çok çaba sarf ettim TT a gitmemek için ama sizde umut ışığı göremedim maalesef yine de 12 gün uğraştım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yukarida arkadaşın paylaştığı arıza bildirimleri den de göründüğü gibi TT arizami genel arizaya düşürerek çözümsüz bırakmıştır... Arıza açık ama bir çözümü yok... Bunu türk net defalarca anlatmama rağmen kendileri genel arıza var safsatasini devam ettirmişlerdir...

    Az önce TT a geçiş için müşteri hizmetlerini aradım, hattımı kontrol ettiler 55mbps ye kadar verebiliriz dediler... Genel arıza olan yere 55mbps veriyorlar !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İptal dilekcemi faksladim süreç çözümsüzlük ile sonuçlanmıştır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    kapattır gitsin sorun olunca ılgılenen falan olmuyor ttde bakmaz kolay kolay ttden al arızanda anında ekıp yolluyorlar en azından
  • yarın 14 gün olacak hala bir çözüm yok... iptal için dilekçe gönderdim onun için arayan da olmadı... ne arıza gideriliyor, ne iptal ediliyor...
  • Çözüm yok iptal yok hala rezillik devam... Yapmayacaksaniz iptal edin diyorum telefonla aranacak misim... Böyle rezil bir firma olamaz...

    Dün çözüm merkezi elit ekip yolluyorum dedi bugün aradım öyle bir kayıt çıkmadı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Telefonla arama diye bir olay yok. Yazılı fesih talebi yaptığınızdan itibaren 24 saat içinde sinyali keserek faturalandırmayı durdurmak, 7 takvim günü içinde de sözleşmenizi feshetmek zorundalar. Bildirimlerin telefon ile yapılma zorunluluğu yok, sms, e-posta, mektup şeklinde de bilgi verebilir. Yaptıkları işi yokuşa sürmekten başka birşey değil, bütün firmalar aynı. https://sikayet.btk.gov.tr üzerinden şikayet edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Telefonla arama diye bir olay yok. Yazılı fesih talebi yaptığınızdan itibaren 24 saat içinde sinyali keserek faturalandırmayı durdurmak, 7 takvim günü içinde de sözleşmenizi feshetmek zorundalar. Bildirimlerin telefon ile yapılma zorunluluğu yok, sms, e-posta, mektup şeklinde de bilgi verebilir. Yaptıkları işi yokuşa sürmekten başka birşey değil, bütün firmalar aynı. https://sikayet.btk.gov.tr üzerinden şikayet edin.

    Hocam nasıl bir belaya bulaştim bilmiyorum iptal etmiyorlar arızayı gidermiyorlar bosu boşuna 2 haftadır bekliyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Boşuna beklemişsiniz, faks çektikten sonra ertesi gün sinyalinizi kesip sms/e-posta ile bunun bilgisini vermediyse btk'ya şikayet etmeniz gerekirdi. İstisnasız bütün firmalar iptalde sorun çıkarırlar, ne kadar süre işleme almazsam o kadar fatura itelerim mantığı. Bu durumlarda tüketicinin haklarını bilmesi gerekiyor. Yönetmelik gayet açık:

    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14148&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=Elektronik%20Haberle%C5%9Fme%20Sekt%C3%B6r%C3%BCnde%20T%C3%BCketici%20Haklar%C4%B1%20Y%C3%B6netmeli%C4%9Fi

    quote:

    (1) Aboneler aboneliklerini her zaman ücretsiz olarak sona erdirebilir. Aboneler, abonelik sözleşmelerini feshetmek istedikleri takdirde bu taleplerini;

    a) İşletmeci ya da adına abonelik sözleşmesi yapmaya/işlemlerini yürütmeye yetkili temsilcisine yazılı olarak yapmak,

    b) Teyit edilmiş olmak kaydıyla işletmecinin faks numarasına imzalı olarak göndermek,

    c) Güvenli elektronik imza ile gönderilip saklanabilen metinler kullanmak,

    ç) Kurum tarafından belirlenebilecek diğer yöntemleri kullanmak,

    suretiyle işletmecilerine iletirler.

    (2) İşletmeci fesih bildirimlerinde fesih talebinin alındığı bilgisini aboneye en geç yirmi dört saat içinde iletir/verir. Fesih talebine ilişkin bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içinde aboneye sunulan hizmet kısıtlanır ya da durdurulur. Hizmetin yirmi dört saat içinde kısıtlanmaması ya da durdurulmaması halinde abone sorumlu tutulamaz.

    (3) İşletmeci, abonenin fesih talebinin yapıldığı andan itibaren yedi gün içinde fesih işlemini gerçekleştirmek ve posta, elektronik posta, kısa mesaj ya da arama yöntemlerinden birini kullanarak abonelik sözleşmesinin feshedildiğini aboneye bildirmekle yükümlüdür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Boşuna beklemişsiniz, faks çektikten sonra ertesi gün sinyalinizi kesip sms/e-posta ile bunun bilgisini vermediyse btk'ya şikayet etmeniz gerekirdi. İstisnasız bütün firmalar iptalde sorun çıkarırlar, ne kadar süre işleme almazsam o kadar fatura itelerim mantığı. Bu durumlarda tüketicinin haklarını bilmesi gerekiyor. Yönetmelik gayet açık:
    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.14148&MevzuatIliski=0&sourceXmlSearch=Elektronik%20Haberle%C5%9Fme%20Sekt%C3%B6r%C3%BCnde%20T%C3%BCketici%20Haklar%C4%B1%20Y%C3%B6netmeli%C4%9Fi

    quote:

    (1) Aboneler aboneliklerini her zaman ücretsiz olarak sona erdirebilir. Aboneler, abonelik sözleşmelerini feshetmek istedikleri takdirde bu taleplerini;

    a) İşletmeci ya da adına abonelik sözleşmesi yapmaya/işlemlerini yürütmeye yetkili temsilcisine yazılı olarak yapmak,

    b) Teyit edilmiş olmak kaydıyla işletmecinin faks numarasına imzalı olarak göndermek,

    c) Güvenli elektronik imza ile gönderilip saklanabilen metinler kullanmak,

    ç) Kurum tarafından belirlenebilecek diğer yöntemleri kullanmak,

    suretiyle işletmecilerine iletirler.

    (2) İşletmeci fesih bildirimlerinde fesih talebinin alındığı bilgisini aboneye en geç yirmi dört saat içinde iletir/verir. Fesih talebine ilişkin bildirimin yapıldığı andan itibaren yirmi dört saat içinde aboneye sunulan hizmet kısıtlanır ya da durdurulur. Hizmetin yirmi dört saat içinde kısıtlanmaması ya da durdurulmaması halinde abone sorumlu tutulamaz.

    (3) İşletmeci, abonenin fesih talebinin yapıldığı andan itibaren yedi gün içinde fesih işlemini gerçekleştirmek ve posta, elektronik posta, kısa mesaj ya da arama yöntemlerinden birini kullanarak abonelik sözleşmesinin feshedildiğini aboneye bildirmekle yükümlüdür.


    hocam faksı çektikten sonra 1 saat geçmeden yazılı iptal belgeniz tarafımıza ulaştı diye sms geldi. telefonu aramaya kapattılar ama online işlemlerde paketim hala görünüyor... Genelde arayıp sonra kestiklerini söylediler... bakalım ne olacak muhtemelen 7 günü sonuna kadar kullanacaklar...
    Arıza için de btk ya yazmıştım 12 gün oldu hala cevap verilmedi oraya...
    bir de zaten arıza olduğundan interneti kullanamıyorum ne kadar bekletse de faturaya işlemeyecek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin613 -- 19 Eylül 2017; 11:19:3 >




  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    Öyle birşey yapamaz. Aramayı cevaplamak zorunda değilsiniz. Telefonu nasıl kestiyse interneti de kesmek zorunda. Telefon için ayrı, internet için ayrı mevzuat yok. Yukarıda yazdığım maddeleri bütün hizmetler için aynen uygulamak zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Öyle birşey yapamaz. Aramayı cevaplamak zorunda değilsiniz. Telefonu nasıl kestiyse interneti de kesmek zorunda. Telefon için ayrı, internet için ayrı mevzuat yok. Yukarıda yazdığım maddeleri bütün hizmetler için aynen uygulamak zorunda.

    hocam müşteri hizmetlerinden iptal başvurusu yaparken telefonu 24 saat içinde arama yapmaya kapatacaklarını, 7 gün içerisinde de tamamen iptal edileceğini söylemişlerdi.
    Zaten arayan soran da yok hocam adamlarda tas kayıp kimin ne yaptığı belli değil herkes farklı bir şey söylüyor ama kimse bir şey yapmıyor...
  • 15.günde de arıza gideren yok, iptal eden yok... rezillik devam...
  • yasin613 Y kullanıcısına yanıt
    bimerden veya cimerden yazın bu şekilde üst kurumlarda olayı görür bu şekilde btk ya ulaşır.
  • Türknet ne güzel sorularını cevaplıyor.Siz hala yalan iftira atıp kötülüyorsunuz yeterki türknet kazanmasın diye, telecomu övüyorsunuz yazdıklarınızda hiç inandırıcı gelmedi.Demek siz arıza olmadığını söyleyince arıza'dan çıkarttılar bölgeyi vay canına :) Keşke daha önce tasarlasaydınız böyle birşeyi çünkü herşey açık ve net martı bokuyla deniz kirlenmez ;)
  • hsyn079 kullanıcısına yanıt
    İftira olduğunu zannetmiyorum. Arızadan çıkartın dediğine rağmen tt elemanı çıkartamadık demiş, sorun da bu zaten. Sistemde genel arıza gözüktüğü için hiçbir müdahale yapılamıyor. tt bu müşterinin aboneliğine genel arıza notu düşüyor ama ne hikmetse kendisinden başka kimsede arıza yokmuş, bu da turknet müşterisi olduğu için arkadaşı cezalandırdığını açıkça gösteriyor. Turknet'in bir şekilde müşterisinin mağduriyetini gidermesi gerekirdi, ama kanıtlara rağmen sistemde gözüken genel arıza notunu aktarmaktan öteye gidememişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsyn079

    Türknet ne güzel sorularını cevaplıyor.Siz hala yalan iftira atıp kötülüyorsunuz yeterki türknet kazanmasın diye, telecomu övüyorsunuz yazdıklarınızda hiç inandırıcı gelmedi.Demek siz arıza olmadığını söyleyince arıza'dan çıkarttılar bölgeyi vay canına :) Keşke daha önce tasarlasaydınız böyle birşeyi çünkü herşey açık ve net martı bokuyla deniz kirlenmez ;)

    Hocam ben türk net e niye iftira atayım Allah aşkına?

    Ben arıza yok dedim diye cikarmadilar onlar da biliyor genel arıza olmadığını, bunun kasıtlı yapıldığını... Ben türk nette kalmak için 2 hafta uğraştım kaç kere Telekom a gittim sorunu halletmek icin... Yukarıda da yazmıştım Telekom a geçmek istemiyorum ama türk net ilgilenmezse mecbur kalacağım diye... Zaten 9 yıllık Telekom aboneligimi tekel firmaya para kazandirmamak için sonlandırmıştım... Ama türk net sağolsun ilgilenmedi... Belki 50 defa arıza olmadığını telekomun işi yokuşa sürdüğünü söyledim ama onlar papağan gibi genel arıza var demekten başka birşey yapamadılar...



    Eğer amacım firmaya birşey atmak olsa ilk günden aboneligimi sonlandırır gelir burada laf sayardım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.