Aman sakın bulaşmayın bu operatöre; altyapıyı Telekom sağladığı için sorun yaşadığınızda geçmiş olsun... Destek oldukları falan yok; otomatik mesajlarla günleri geçiriyorlar... |
TurkNet Destek Burada (2016. sayfa)
-
-
Merhaba, ben de TurkNet kullanıyorum ve internetimde kopma ve yavaşlama meydana geliyor. Altyapım 50 MBPS VDSL. Arıza kaydı oluşturdum ve iç tesisattan kaynaklı olduğunu, elektrikçi çağırmam gerektiğini söylediler. Daha önce Comnet kullanıyordum 35 MBPS ve yavaşlama olsa da kopma olmuyordu, acaba altyapım 50 mbps desteklemediği için mi kopma oluyor kafama takıldı, bir arkadaş turknet'e söyle hızını 40 a sabitlesinler düzelir demişti. Ben her ihtimale karşı cumartesi günü cat6 kablo alıp iç tesisatı yenileyeceğim, sizce bu yeterli olur mu yoksa modemimi de yenilemeli miyim? Şu an kullanmakta olduğum modem: TPlink TDW9970V3
Şimdiden teşekkürler. @TurkNetDestek
-
Mevcut hızla- mak. hız eşit olduğu için. Snr de sınırda; hızı düşürürseniz kopmalar azalır. Bence hız profilinizi 35 yaptırıp deneyin. Tesisatınız eski ise; kablo değişiminin etkisi olabilirde, olmayabilirde. Cat6 23 awg Reçber kablo alabilirsiniz. Modem değişimi düşünürseniz; vdsl kullandığınız için snr ve hız ayarı yapılabilen Keenetic-Asus modemlere bakın.
-
Binamın girişindeki fiber kutuyu bozdu saha çalışanları . 15 gündür İstanbulun göbeğinde olmama rağmen internetimi bir türlü gelip yapmaya tenezzül etmediler, türkneti seçerken 1000 kere düşünün derim. İlk fırsatta bu lanet firmayı bırakıcam. Belki 100 kere aradım bir allahın kulu bozdukları portu gelip tamir ettirmediler. YAZIKLAR OLSUN
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi thsnblt -- 8 Ocak 2025; 21:3:13 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz? Hizmetinizi kontrol edeceğiz. -
Merhaba, konu hakkında PM üzerinden dönüş yaptık. -
Merhaba
Yaklaşık 1 ay önce apartmana Turknet kutusu koyuldu.
Talep açtığımda en geç 6-8 haftaya aktif olur demişlerdi. Yaklaşık 10 gün önce de afiş asmışlar kutunun altına şimdi binanızda diye ve bir kişinin numarasını koymuşlar. Tekrar Türknete yazdığımda aynı cevabı aldım. Sonra afişteki numarayı aradım. Kişi adresinize altyapı var dedi. Mevcut abone olduğumu söylediğimde ise sisteme yansımamıştır dedi ve istersen o üyeliği iptal et ben üyelik açayım sana hemen devreyi aktif ederiz dedi.
Yani aslında altyapı var ama mevcut müşteri olduğumdan dolayı alamıyorum gigafiberi. Yan apartmanları ve karşı apartmanları sorgulattığımda hepsinde 1g altyapı gözüküyor ama bir tek bu apartmanda gözükmüyor.
Ayrıca kablolamaları da apartmanların balkonundan birbirne atlayarak yapmışlar. Yan apartmanı yıksalar yada balkondan saksı düşse kabloya internetsiz kalacağız o da ayrı bir olay. Hiç olmamasından iyidir.
-
Merhaba, müşteri numaranızı konu linki ile birlikte PM üzerinden iletebilir misiniz? -
Sayın TürknetDestek; Şikayetin Var mı da (oldukça fazla var) şikayetlere neden cevap vermiyorsunuz?
Modem iadelerinde sıkıntı var gibi. Şikayetlere bakarsak; insanlara belirli süre sonra (3-6 ay, 1 yıl hatta 2 yıl sonra, nasıl oluyorsa) borç mesajı geldiği ve X avukatlık firması tarafından arandıkları veya mesaj gönderildiği ifade edilmiş. Canlı desteğe de ulaşamadıklarını belirtmişler, onların ifadeleri ile.
Peki borçu olan aboneye, yasal süre içinde yazılı veya sözlü olarak tebligat yapıldı mı?
Borçu olan abonenin ( kısmi ya da tam fatura), borç tahsilatı yapılmadan nasıl iptal ya da geçiş işlemi gerçekleşiyor?
Kargo firmasına teslim edilen cihazın ( kargo kodu mesajınında geç gönderildiğinden bahsedenler var), faturası nasıl çıkarılıyor. Bir nevi teslimat noktanız kargo şubesi. Teslimattan sonra ki süreç; sizinle kargo firması arasında. Zaten kargo firmasının kayıtlarında gözükür.
Bizde iptal durumunda, bu tip sıkıntılarla karşılaşacak mıyız? Düşündürücü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Arızamızla ilgili 1 ay sonunda bana bugün verdikleri cevap, bizde ulaşamıyoruz Telekom ekiplerine oldu :)
Sorun yaşarsanız geçmiş olsun...
-
Sizin ki yine 1 ay; 3 ay hatta 5 ay hizmette sorun yaşayan vardı. Ulaşmak için önce talepte bulunmak lazım. Size; Tt'ye açılan arıza kaydının referans numarasını versinler. Şuradan kontrol edin.
kurumsalohm.turktelekom.com.trTürk Telekom Online Hizmet Merkezi - İşlemlerhttps://kurumsalohm.turktelekom.com.tr/guest.jsp?page=guestArizaSorgula
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Komple iptal talebinde bulundum; başka operatöre geçeceğim.
Bir temsilcinin dediklerini, diğeri yalanlıyor.
İnanılmaz.
Yıllardır Turk Telekom, Millenicom ve Comnet kullandım böylesi ilk defa başıma geldi...
-
En iyisini yapmışsınız; hakkınızda hayırlısı olsun.
-
Turknet işi katakulliye dokmus
Ben 2023 de ref getirdim o tarihte 250 fatura tutarı ise benim reflerin 2024 de 250 den hesaplayıp 500 faturada X2 olarak cekmis
Tabiki o tarihte fatura 250 ise şimdi 500 iken hep refleri hupletmis
Peşin abonelik almışsın adamlar bu olmaz sen 2023 de 250 odemissin su an abone 500 deyip 1 aya 2 ay cekmisler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turknet işi katakulliye dokmus
Ben 2023 de ref getirdim o tarihte 250 fatura tutarı ise benim reflerin 2024 de 250 den hesaplayıp 500 faturada X2 olarak cekmis
Tabiki o tarihte fatura 250 ise şimdi 500 iken hep refleri hupletmis
Peşin abonelik almışsın adamlar bu olmaz sen 2023 de 250 odemissin su an abone 500 deyip 1 aya 2 ay cekmisler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2019 yılında türknet bağlatmak için başvuru yapmıştım, teknik ekip bağlamaya geldiğinde altyapım uygun olmadığı için interneti bağlayamamıştı, sonrasında ekip geleceğini altyapıyı halledip internet bağlayacaklarını söylediler aradan 10 gün geçti herhangi bir aksiyon alınmadığı için müsteri hizmetlerini arayıp iptal etmiştim. Kısaca 1kb internet bile kullanmadım bırakın hizmet almak isteyip alamamıştım. Aradan 5 yıl geçti ne olduysa ne bittiyse türknet beni ATB Hukuk bürosuna borcumdan dolayı icraya vermiş, Hukuk bürosu beni 357 tl için yaklaşık 2 hafta boyunca 6-7 kere aradı. Borcum yok benim dediğim halde aramaya devam ettiler. Türknet ile iletişime geçtim mail attım herhangi bir cevap yok, müsteri hizmetlerine ulaşmak zaten başlı başına bir dert. Defalarca aradım fakat ulaşamadım. En sonunda hizmet/abone numaramı istedim hukuk bürosundan ben bana abone numaramı verdiklerinde 2019 yılında başvuru yapıp fakat kullanamadığım herhangi bir hizmet alamadığım internet için bana TÜRKNET Borç çıkartmış. Teknik servis gelip kablo bile çekmemiş olduğu halde müsteri hizmetlerine zamanında bu durumu söylememe rağmen borç çıkması ve icra için hukuk bürosuna vermeleri gerçekten skandal. Ben bu borcu geçen hafta ödedim, tek bir kuruşu helal olmasın sırf uğraşmamak için bu borcu ödedim fakat hizmet almadığım halde 5 yıl önceki bir olayı bu dönem karşıma çıkması ve hukuk bürosu tarafından rahatsız edilmiş olmama ne demeli? Gerekli işlemleri bende yapacağım. Gerekli başvuruyu avukatımla birlikte tüketici mahkemesine vereceğim. Saygılarımla,
abone no 2362318130
-
Merhaba, konu ile ilgili 84978584 numaralı destek kaydınızı oluşturduk. İlgili birimimiz sizinle iletişime geçecektir. -
-
Merhaba, müşteri numaranızı ve konu linkini PM üzerinden iletebilir misiniz? -
İşinize geleni destek veriyor gibi yapıyorsunuz. Bizim ise de el atın bakalım. Nasıl katakullli yaptınız açıklayın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X