Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (2023. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40.491
Cevap
322
Favori
913.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20212022202320242025
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • petrusa P kullanıcısına yanıt

    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-fiber-talepleri--140072962


    Konu sahibi arkadaşımıza port sorunu için ne yapabilirim, nasıl başvurabilirim diye yazın, faydası olur belki.

  • Teşekkürler iletişime geçiyorum.

  • görünürde de olması için son yaşadığım 21 günlük internet kesintisi rezaletini anlatıyorum, şikayetvar'da yazdığım mesajı direkt kopyaladım:

    Aboneliğimizde 25 Ocak'tan itibaren internet hizmeti alamıyoruz. Arızanın altyapı çalışmaları nedeniyle planlı kesildiği ve 31 Ocak 10:10 gibi geleceği söylendi. Durumdan rahatsızlığımızı iletip ve alternatif çözüm rica ettiğizde telefon ile bu ayki faturadan indirim yapılacağı söylendi. Bunu özellikle yazılı olarak mailde de istememize rağmen mail de gelmedi fatura da indirimsiz haliyle geldi. Evden çalışıyoruz ve internetin bu kadar uzun süreli sağlanamaması asla kabul ediliir bir şey değil. Üstelik iç tesisat için elektrik tamiri ekibi göndereceklerini de söylediler sonra tekrar telefonla konuştuuğumuzda sistem arızası giderilmeden iç tesisatı sorguladığımızda eevet haklısınız internetiniz o çözülse de gelmez dendi.

    Bu kadar rezalet bir müşteri hizmeti daha önce hiçbir sektörde görmedim. 31 Ocak'ta gelecek denen internet için şimdi 14 Şubat tarihi verilmiş. Aboneliğimizi iptal etmeyi düşünüyoruz.





  • 1. Yeni abonelik için 08502885109 nolu tel çalmıyor.
    2.diğer numaraları aradığımda yıllaaaaar önceki aboneliğimin devam ettiğini sanıp canlı desteğe hiçbir şekilde aktarmıyor.

    Asıl sorum şu,
    Site üzerinde farklı bir operatör için geçiş yapmak istediğimde 35mbitlik özgür iletişim paketini bana sunuyor.3 ay %50 indirim kodu ile 249 TL fiyat gözüküyor.

    Ben şu an VDSL ile netman operatöründen modem arayüzünden 96mbit sabit net kullanıyorum.
    Sizin operatöre geçiş sağladığı da geçişten sonra yine aynı hız sağlanacakmı?
    Hadi sağlandı diyelim,sonrasında 249tl ödeme 35mbit için geçerli.100mbit için daha fazla ödemeniz gerekir/veya indirim iptal olur denilirmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknete başka bir iss firmasından geçtim, ayın 28inde tarife değişikliği için kayıt bıraktım ancak hala dönüş yapan yok, müşteri hizmetlerini birimi yetersiz gözüküyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türknet Forum dünden beri çöktü sanırım, giremiyorum 502 veriyor

  • arada1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüz. Hizmetinizi kontrol edebilmemiz için PM üzerinden müşteri numaranızı ve konu linkini iletebilir misiniz?
  • 2ekmek1sut kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 0850 288 80 81 üzerinden yeni abonelik hakkında bize ulaşabilirsiniz. İletişim bilgilerinizi PM üzerinden iletmenizi rica ederiz. Detaylı bilgi için sizinle iletişime geçeceğiz.
  • Eski comnetliyim. İnternet hizmetini alabiliyorken internet bağlantısında hiç bir problem yaşamıyordum 3 yıldır. Son bir kaç ayda yaşanan kesintiler hariç. Sonrası malum zaten. Türknet e geçtiğimden beri internet bağlantısı olmasına rağmen bazen internet tüm cihazlarda gidiyor ama modem ışıklarında herhangi bir olumsuz durum gözükmüyor. Laptopta ise ilk açılışında internet bağlantısı gözükmesine rağmen tarayıcıda sayfaları açmıyor. Yeniden başlatmam gerekiyor ki bağlanabilsin. Bu problemleri yaşayan başkası var mı?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1 haftadır internetim arızalı. Destek no:85375001 Bugün aradılar “destek kaydını kapatıyoruz 15 gün içinde arıza onarılmazsa tekrar kayıt aç bakarız” diyorsunuz. Böyle baştan savma iş olur mu. Siz umursamazsanız Telekom umursar mı ? Fatura yollamayı biliyorsanız, arıza olduğunda da takip edeceksiniz. Böyle olmaz. Bana aboneliği iptal den başka seçenek bırakmıyorsunuz. İyi günler

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba önceden aldığım internet hızıyla şu anki verilen hız arasında fark var.Desteğe yazdım ama çözüm bulunamadı.destek no:85525872

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • out kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüz. Ekibimiz bugün kaydınız hakkında sizinle iletişime geçip bilgi iletmiştir. Öngörülen süreci beklememiz gerekiyor. Arka planda arıza süreçlerini titizlikle takip ediyoruz. Destek kaydınızı güncelleyerek açık tutup dilediğiniz zaman yeni kayıt oluşturabilirsiniz.
  • Bump kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekibimiz destek kaydınız üzerinden detaylı bilgi paylaşmıştır. Konu hakkında sizinle iletişime geçilmesi adına bilgi veriyoruz. İlgili birimimiz dönüş yapacaktır.
  • 2 gündür telefon hizmeti çalışmıyor müşteri hizmetleri hiç bir şey yapmıyor hep oyalıyor.
    Destek numarası 85533844

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümü için çalışmalar devam ediyor. En kısa süre içerisinde sorunun çözüme kavuşacağından emin olabilirsiniz. Süreci titizlikle takip ediyoruz. Gelişme olur olmaz ekibimiz paylaşacaktır.
  • siteniz üzerinden adresimde altyapı sorgulayım dedim. Altyapımın vdsl olduğunu ve 35 mpbs hız vereceğini gösterdi. Fakat farklı sitelerden sorguladığımda hep adsl 12-15 mpbs olarak görüntülüyorum. mevcutta kullandığım altyapıda adsl ortalama 10mpbs stabil hızda. Sisteminizde hata olabilir mi? Eğer hata yoksa ve altyapım gerçekten vdsl destekliyorsa turknet'e geçmeyi düşünüyorum. yardımcı olabilir misiniz? @TurkNetDestek

  • orhanoksuzz O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iletişim bilgilerinizi PM üzerinden bizimle paylaşır mısınız? Detaylı bilgi için sizinle iletişime geçeceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    4 gün oldu telefon hizmeti çalışmıyor.

    TürkNet Müşteri hizmetleri Kalitesi SIFIR. 000000000


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yşahin kullanıcısına yanıt

    forumda turknet yetkilisi var turknet destek hocam sorunu ona ilet çözer

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba bina içine by şekilde kutular konulmuş türknetmidir.??


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 20212022202320242025
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.