Buradan Turknet yetkililerine sesleniyorum. 25.11.2020 tarihinden bu yana internet ve telefon arızam mevcut. Giderilmesi için Online destek kanalından arıza kaydı oluşturdum. Tarafıma yönlendirilen saha ekibi, adresiniz sistemimizde görünmediğinden işlem yapamıyoruz diyerek gittiler. Adresinizin Turknet tarafından güncellenerek, TürkTelekom sistemine girilmesi gerektiğini bildirdiler. Konuyla ilgili Destek kaydı oluşturmama rağmen henüz giderilmesi. Sizleri arıyoruz ama meşgul diyerek oyalıyorlar. ama telefonumun geçmişine baktığımda, Hatta, operatör ümden sorgulattığımda arandığıma dair hiçbir bilgi yok. Bu konuda insanları oyalayarak zaman kazanmak ne kadar ahlaksızca bir durum. Ayrıca, her cevap yazdığımda ancak ertesi gün cevap alabiliyorum. bir haftayı geçti. Lütfen çözüme kavuşması için benimle iletişim kurmanızı rica ederim. Devre numarası : 8831013930 Bilginize. |
Bildirim