Senelerdir TurkNet kullanıyordum hızla alakalı problem yaşamadım ama bu sabah farkettim ki 100mbit'lik hızım 20mbit'e düşmüş. Konuyla ilgili çağrı kaydı oluşturdum şimdi 40mbit'e yükselmiş ama tabii hala düşük, 100mbit değil. Böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu daha önce? Turk Telekom'dan gelenler biz 100mbit görebiliyoruz hızı hiçbir problem yok dediler. Çok can sıkıcı bir konu. İnternet üzerinden iş yapıyorum, 1 saatte yapabildiğim işi bu yüzden şu an 3-4 saatte anca yapabiliyorum. Böyle devam ederse farklı bir operatöre geçmek zorunda kalıcam hızlı bir biçimde. Böyle bir şey yaşayan varsa deneyimini paylaşabilir mi? Modem değerlerimi de resim olarak ekliyorum. |
TurkNet - Durduk yere hız düşüklüğü?
-
-
Hocam normalde TT kontrol ettiği için iç hattınizda sorun olabilir diyeceğim ama normalde birden olmaz böyle bir şey modeminizde yada DSL kablonuzda vs sorun olması bana daha olası geldi çünkü bu fiziki bir sorun bu hat şu anda daha fazlasını alamaz zaten.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi davidoff26 -- 25 Mayıs 2023; 20:1:10 > -
Hat zayıflamanız fazla, kabloları kontrol edin.
-
Bu süre zarfında 1 dakika da olsa internetiniz de kesinti oldu mu?
-
Gün içinde internetim sürekli gitti geldi bir ara 20mbit'e düştü şimdi ise 40mbit'e çıktı? Ne oluyor anlamış değilim.
20 yıldır aynı hattı kullanıyorum 5-6 yıldır da aynı modemi kullanıyorum ilk kez DSL üzerinde durduk yere hız düşüklüğü yaşıyorum. Bina üzerinde kablo değişikliği veya modemle ilgili bir değişiklik de yapmadım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gcx -- 25 Mayıs 2023; 20:17:36 > -
TurkNet'den TT Elit hizmet ekibini talep edin. -
Eskiden *****fix de çalışan arkadaşım, sorunu çözemediklerinde sorunlu müşterinin portunu başkalarının portu ile değiştiriyorlarmış, sizde de benzer bir durum olabilir.
-
Merhaba, konuyla ilgili açılan destek kaydınız varsa numarasını paylaşır mısınız? -
20 gün önce turknette aynı il içinde nakil talebi oluşturdum. Fiber kullandığım adresten VDSL kullanacağım adrese geçeceğim. Modemi iade etmem gerektiği ve yeni bir VDSL modem satın almam gerektiği söylendi, 2. gün modemi Aras Kargo ile gönderdim umarım ulaşmıştır ve onunla ilgili de bir kez daha sorun çıkarmazlar, daha sonra yeni modemimi de satın alıp beklemeye geçtim. Yaklaşık 11-12 gün geçtikten sonra Türk Telekomdan geldiler, binanın kutusuna kadar gerekli işlemi yaptıklarını gerisini turknetin yapacağını ilettiler, ertesi gün turknet aradı ve randevu verdi 2-3 gün sonra da turknet ekibinden arkadaş geldi. Daire içine kablo çekilmediği bunu telekomun çekmesi gerektiğini söyledi ve telekomun tekrar adrese gelmesiyle ilgili giriş yapacağını iletti. 2-3 gün sonra telekom geldi tekrar ancak kablo çekme işini de turknetin yapması gerektiğini iletti, ben de lanet olsun dedim kabloyu kendim çektirdim. Telekomdan gelen arkadaş da kutudaki bağlantısını yaptı ve daireme kabloyu taşıdık birlikte. Şimdi son kalan işlem Turknet gelecek ve kurulumu tamamlayacak. Ancak Turknetle görüştüğümde, nakil işleminin tamamlandığını, arıza kaydı girişi yapıldığını telekomdan gelen bilgiyle sinyalin olduğunu iç tesisatta sorun olabileceği şeklinde bilgi vererek, turknet ekibini yönlendireceklerini ancak 300 TL ek ücret çıkacağını söylediler. Ben ısrarla nakil sürecimin tamamlanmadığını herhangi bir kurulum gerçekleşmediğini ilettim ancak anlamak istemiyorlar sanırım. Bu yazıyı yazarken aradılar 1 hafta sonra perşembe ekiplerin geleceğini ilettiler, yani bunu da ekleyince 1 ay geçmiş olacak, şaka maka aynı il içerisinde bir nakil süreci 1 ay sürecek, inanamıyorum size @TurkNetDestek
-
Merhaba, diğer konu üzerinden dönüş sağladım. Destek kayıt numaranızı ilettiğinizde kontrol ederek yardımcı olacağım. -
Destek kaydım: 64087848
Olaylardan önce saniyede 11 MB'a yakın download yapabiliyordum (yani 88mbit'e yakın hız alıyordum)
1 Dün durduk yere internetimin 20 mbit'e düştüğünü farkettim
2 Aynı gün öğleden sonra 40mbit'e yükseldi?
3 Şimdi de 49 mbit görünüyor?
4 Şimdi 60 mbit'e yükseldi hala bekliyorum eski değerlere gelmesini (Yani hala yavaşlamış internet, 88 mbit'ten buralara düştü)
5 Tam eski hızıma kavuştum diyordum 1 saat sürdü tekrar internet gitti geldi yine alt hıza düştüm?
Yazılım/dijital işlerle uğraşıyorum sürekli download yapmam aynı zamanda görüntülü konferanslara katılmam gerekiyor. Bu hız düşüklüğü yüzünden işlerimi sürekli beklemeye almak zorunda kalıyorum günde 3-4 saat kaybettiriyor bana.
Eğer hızlı çözülmezse farklı bir servis sağlayıcıda fibere geçmek zorundayım, 2017'den beri severek kullanıyorum TurkNet'i ama artık değiştirmek zorundayım görünüyor. Binamda fiber olduğu halde fiber de verilmiyor. Superonline ve TurkTelekom binama fiber sağladıklarını söylüyor TurkNet ise sağlamıyor. Hadi diyorum VDSL'den devam edeyim sorun yaşamıyorum diye, bu sefer de durduk yere VDSL hızım yerlere çakılıyor.
Senelerdir sorunsuz 90 mbit'e yakın hız alıyordum bir günde buralara düştü, neler oluyor? Lütfen ya bu sorunu çözün ya da fibere geçmem için (Superonline ve TurkTelekom binama fiber sağladıklarını söylüyor TurkNet ise sağlamıyor) yardımcı olun yoksa başka operatöre geçmem haricinde bir olasılık yok benim için. İstemesem de değiştirmek zorunda kalıcam TurkNet'i.
Olayların sonunda iptal etmek zorunda kaldım maalesef TurkNet'i. 5 yıldır kullandığım tesisat nedense bir anda bozulmuş ve kablo parası hariç 300 TL'ye düzeltilmesi gerekiyormuş. Uzun lafın kısası durduk yere bozulmayacak bir tesisat için 600-700 TL bayılıp "inşallah" 100 mbit internet kullanmaya devam edecektim, büyük ihtimal de süreç 3-4 hafta sürecekti git gel ile. Onun yerine, 4-5 ay önce fiber çekmişti Superonline, fibere geçiş yapıyorum bu vesileyle. TurkNet ilerde gigafiber getirirse (ki o da bilmiyorum gelir mi) tekrar değerlendiririm ana şu son durum hem iş yapmamı güçleştirdi hem de canımı sıktı. Hayırlısı...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gcx -- 26 Mayıs 2023; 18:29:57 >
-
dm den gönderdim
-
Kontrol ederek yardımcı olacağım -
Kaydınızı kontrol ettiğimde, ekiplerimiz arızanız ile ilgili saha ekiplerine bilgilendirme sağladı. Kontroller devam ediyor, ekiplerden bilgi geldikçe eş zamanlı olarak kayıt üzerinden sizinle paylaşıp en hızlı şekilde sorunu çözümleyeceğiz.
Benzer içerikler
- modemden cızırtı gelmesi
- açık is emri var işlem devam edemez ne demek
- pon ışığı yanmıyor
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- zyxel modem kurulumu
- 24 ay taahhütlü internet cayma bedeli
- türk telekom port açma ücreti
- turkcell abone sayısı
- turknete geçiş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X