Şimdi Ara

Türknet'e BB

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Kaç zamandır 50 mbps almam gereken internetten 16 mbps alıyordum. Her zaman iç hatlarda sıkıntı var denildi. Bu yalanlardan bıktım ve bu zamanlarında etkisiyle başka bir firmaya geçiş yaptım. Şimdi aldıgım hız 45 mbps. Şimdi bu dolandırıcılık değilde nedir? İç hatlarda problem varmışmış. Şöyle sağlam adamlar çıkıp sizin canınızı güzelce yaksalar keşke. Bak bakıyım o zaman böyle dolandırıcılık yapabiliyormusunuz.



  • Bunu yapan sadece Türktelekom bu firmanın suçu port değişimi yapamamsı yada sağ dolabı değişimi yapmamasıdır.Yerleşik operatör ne hız verildiğini arayıca söyler zaten.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Sağ değil sol.
    TT ye her durumda suç atmak yersiz. İş emri gelmezse saha elemanı uğraşmaz.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Sen git bir doktora baksın senin kafana o kadar şikayet emri veriliyor ama sağ elemanları hiçbir iş yapmadan müşteri iç tesisat kaynaklı diyor.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Ben VDSL e geçmek için 1ay bekledim. Hattımda iş emri olduğu için türknet birşey yapamıyordu.bu iş emri 1ay sürdü. Bir türlü sonuçlandırılmadı. Ben tabi sürekli türknet e yazıyorum felan. Geçen hafta türktelekom ilçe müdürlüğüne gittim ertesi gün VDSL e geçirdiler. Şuan 80/8 cayır cayır kullanıyorum. Ben VDSL e geçmediğim için sorunu türknet çıkarıyor sanmıştım ama yanılmışım. Türktelekom süründürüyor...
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Boş yapma. Port değişimi ayrı bir emir arıza kaydı ayrı.
    Düz arıza kaydı açarsan ekip tabiki işlem yapmayacak
  • İş emirleri aylarca sürmüyor hocam. Forumda çoğu kez görüyoruz, TT harici firmaya geçse de kişinin sorunu çözülüyor.
    Adama numara vermişler ama halen açık iş emri var bekleyin diyorlardı
  • Merhaba, VDSL başvuru taleplerini iş emri numarasıyla yerleşik operatör saha ekiplerine iletiyoruz. Portunuz VDSL uyumlu ise otomatik olarak geçiş yapılıyor. Aksi durumda yerleşik operatörün işlem yaparak iş emrini onaylamasını bekliyoruz. Bu süreçte yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. İyi günler dilerim.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Sen boş yapma saygısız insan .Sana kim veriyor beni aşağılama emrini port değişim emri vermediğimi nereden biliyorsun.Bilmediğin iş hakkında konuşma kendinide birşey sanma.
  • Boş yapıyor takma kafana kardeşim saygısızın biri işte.Milletide kendi gibi cahil zannediyor.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Kayıt altında tutuluyor iş emirleri, yapılmıyor diye bir şey yok. Sen bilmediğin iş hakkında konuşma. Beni terslediğin için aşağılanma hakkını sen verdin.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Bana düzgün hitap et
    Burada tek cahil sensin.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Seni alemlerin rabbi Allaha havale ettim ahirette görüşürüz.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim
  • Gerçekten bende Bye bye diyecem artık 75 mbps hız profılımı 51200 kbps ye düşürmüşler online işlemler robot gibi

    maksımum ulaşılabilir hiz 94 MBPS

    Türknet'e BB

    Türknet'e BBTürknet'e BB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emreylcn06 -- 9 Haziran 2020; 18:15:18 >




  • emreylcn06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, profil tanımlarınızı silerek tekrar tanımlama yaptım. Şu an hızınızı 75 Mbps'e yükselttim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sanırım baya kaybınız oldu bu süreçte. Olmayan şeyler bir anda olmaya başladı. Yazık..
  • Owwshet kullanıcısına yanıt
    Benim hattım halen 18mbitte sınırlı ama ben firma değiştireyimde görecem aradaki farkı.
  • bigcrysis93 B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı tekrar saha ekiplerine ilettik. Sürecin daha fazla uzamaması için önceliğini ilettim. Konuyu yakından takip ediyorum. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.