Şimdi Ara

TurkNet'e geçmeyi düşünenler dikkat! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
104
Cevap
1
Favori
13.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir yıldır kullanıyorum kendilerini Telekom altyapısı üzerinden. Sorunsuz bir hizmet aldım diyebilirim, bir tek geçen internetim koptu 2 saat içinde geri geldi arıza kaydı bırakmamın ardından. Turknet beni hayal kırıklığına uğratmadı aksine gayet memnunum ama iptal edeceğim yine de bekar evimi kapattigim için. Insanlara yalan söylüyorsunuz Turknet çok iyi tabi ki demiyorum ama değişiyor bu işler, yine de 65 liraya 35 mbit dl 4 mbit ul veren başka yer de yok bunu da hesaba katın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Türknet kullanıp TT desteğinden de destek alabilirsiniz. Nasıl mı ? Forumu adam gibi okuyup zırt pırt konu açmak yerine okumayı tercih edenler sorunsuz kullanıyorlar.

    Ben kardeşimin evine tt ekibini getirtip komple sokakta ki kabloyu eve kadar değiştirdim.

    Bunu yapabilmen içinde ilk etap da kendi sistemini kontrol etmen sonra kimden nasıl destek alacağını bilmen gerek.
    Tebrik ettim seni. Ülkede bi kafası çalışan senmişsin. Senin "okumadan, zırt pırt konu açmakla" itham ettiğin kişi Türk Telekom'u aradı mı? Biliyor musun? Yoksa bilip bilmeden, okumadan, her konunun altına, zırt pırt yorum mu şırftırıyorsun? Türk Telekom'dan destek istediğinde, numaran üzerinden servis sağlayıcını görüyorlar ve "biz ancak servis sağlayıcınızdan genel müdürlüğümüze bildirim yapıldığında destek verebiliyoruz" diyorlar. Asılsız iddialarla insanların kafasını karıştırarak prim yapmaya çalışmak yerine kafanı kendine faydalı olacak konulara yor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: F355 Challenge

    Bir yıldır kullanıyorum kendilerini Telekom altyapısı üzerinden. Sorunsuz bir hizmet aldım diyebilirim, bir tek geçen internetim koptu 2 saat içinde geri geldi arıza kaydı bırakmamın ardından. Turknet beni hayal kırıklığına uğratmadı aksine gayet memnunum ama iptal edeceğim yine de bekar evimi kapattigim için. Insanlara yalan söylüyorsunuz Turknet çok iyi tabi ki demiyorum ama değişiyor bu işler, yine de 65 liraya 35 mbit dl 4 mbit ul veren başka yer de yok bunu da hesaba katın.
    "İnsanlara yalan söylüyorsunuz" ne demek? Senin problem yaşamamış olman, problem yaşadığını söyleyenleri yalancı mı yapar? Aynı gözle bakarsak, problem yaşayanlar için sen de yalancı durumuna düşersin! Evinde 15 gündür elektriği kesik olan birisi, bunu burada belirtse, senin evinde elektrik var diye yalan mı söylüyor olur? Yorum yazarken biraz seviye, üslup sahibi olun. Yazmadan önce düşünün, yazdığınızı göndermeden önce tekrar okuyun lütfen!




  • Turknet mi uzak durun 25 ocak bir şey yok yüksek ping düşük hız ay sonu başka iss geçip saat 22::00 hız testini paylaşacağım iş bilmez turknet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talip68 -- 25 Ocak 2019; 20:42:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne iyileştirmesi şu an test yaptım ping 136 ms d.wload 5,82 çıktı VDSL aboneliğimde kandırmayın insanları yer ist.-bakırköy turknetten uzak durun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güneş Salman

    Tebrik ettim seni. Ülkede bi kafası çalışan senmişsin. Senin "okumadan, zırt pırt konu açmakla" itham ettiğin kişi Türk Telekom'u aradı mı? Biliyor musun? Yoksa bilip bilmeden, okumadan, her konunun altına, zırt pırt yorum mu şırftırıyorsun? Türk Telekom'dan destek istediğinde, numaran üzerinden servis sağlayıcını görüyorlar ve "biz ancak servis sağlayıcınızdan genel müdürlüğümüze bildirim yapıldığında destek verebiliyoruz" diyorlar. Asılsız iddialarla insanların kafasını karıştırarak prim yapmaya çalışmak yerine kafanı kendine faydalı olacak konulara yor bence.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle ben senin asılsız iddaa ile oyalanan olarak tabir ettiğin bir adam değilim. İkincisi ki burası vahim ve senden bu forumda sürüyle var okumadan hareket eden bir adam olduğunu oldukça net belli ediyorsun. O kadar belli ediyorsun ki tt ile iletişim aşaman bile yanlış. Daha öncede yazdığım gibi, forumu ADAM gibi okumuş olsaydın tt direk aramaz twiter üzerinden CEO ile iletişim aşamasından başlardın. Böyle bir aşama denedin mi denemedin. Niye denemedin? Çünkü oturup sorunların için araştırma yapacağına kız çocuğu gibi "öhüüü internetim gelmiyor" diye ağlamazdın.

    Sen ve senin gibi okumaktan aciz bir çok adam bu forumda neredeyse hergün yaa tt den ya millenicom dan yada türknet ten şikayet ediyor. Niye çünkü okumaktan ve araştırmaktan acizsiniz. Mesela senin sorunun üzerinden yürüyelim ilk. Sen Türknet ten şikayetçi isen ilk işin senin Türknet destek başlığında araştırma yapman. Diyelim ki o başlık okumak çok uzun geldi, en azından orada derdini sormuş olsaydın mutlaka birileri sana bir şeyler yazacaktı. Buna ben bile dahilim!

    Orada defalarca tt desteğini ceo üzerinden yürütün diye yazdılar/yazdım. Sen bir cahil adam edasıyla direk tt ararsan direk sana "git türknet ara" derler ki müstehaktır. Türkiye de sitemin nasıl yürüdüğünü anlayamadın sanırım. Senin gibi sorumsuz bir sürü insan bu sistemlerin başında olduğu için senin şikayetine bakan olması zor. Bu durum da sende bunu nasıl atlatmış olan insanların fikirlerine bakman gerek. O da tekrar yazacağım ama forumda tonlarca kez yazıldı.

    Sana süreçleri burdan bir bir yazmayacağım ama sana biz size bakmıyoruz diyen adamlar bana abi abi diye hizmet ettiler. Ben senin gibi üslup takınmadım da, nasıl hitap edeceğimi bilerek yol aldım.

    Laflarına da bir daha dikkat et, 20 yaşında değilim ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheNewAtilla

    https://onlineislemmerkezi.ttnet.com.tr/ttnetwsci/login.do

    buradan giriş yap. arıza kaydı oluştur. çağrı merkezi bir halta yaramıyor. eğer sorunu ekip çözecekse tanıdık falan varsa türk telekomdan doğrudan çağır gelsin yapsınlar

    Alıntıları Göster
    oradan 5 sefer şikayet bildirdim ve hala bir çözüm yok ,çünkü kendilerine göre sorunu çözdüler (16 mbps/70 alıyordum ,şimdi ise 8 mbps/24 alıyorum)
    üstelik artık telekom da diğerlerine uymuş ,ev telefonu çaldı açtık karşımızda telesekreter ,arıza giderildi ise 1 devam ediyorsa 2 ye basın ,2 ye basınca ise sorun sizin iç hattınızda .. derken telefonu kapattım ,çünkü arıza için elaman istesen 50 tl. alıyorlar

    bugün ise "sizi evde bulamadık" diye sms. atıp şikayeti sonlandırmışlar ,oysa ki 2 gündür full evdeyiz :)

    ttnet ise aradığında "bizde bir sorun görülmüyor" diyor başka demiyor

    en etkili yöntem ise evet dediğiniz gibi bir torpil bulmak ama zaten torpilimiz olsa bu duruma düşmezdik :)

    gözlemleyebildiğim kadarıyla türknetin yaşadığı büyük olumsuzluklar da ,telekomdan kaynaklanıyor
    demek istiyorlar ki siz bizim yapımızı kullanan başka firmaya giderseniz ,aynı şeyleri zaten yaşayacaksınız ,üstelik bizim kadar bile ilgi görmeyeceksiniz (benim anlayabildiğim bu) ,ttnet ve telekom ayrı firma gibi görülseler de aynı çatı altındalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Öncelikle ben senin asılsız iddaa ile oyalanan olarak tabir ettiğin bir adam değilim. İkincisi ki burası vahim ve senden bu forumda sürüyle var okumadan hareket eden bir adam olduğunu oldukça net belli ediyorsun. O kadar belli ediyorsun ki tt ile iletişim aşaman bile yanlış. Daha öncede yazdığım gibi, forumu ADAM gibi okumuş olsaydın tt direk aramaz twiter üzerinden CEO ile iletişim aşamasından başlardın. Böyle bir aşama denedin mi denemedin. Niye denemedin? Çünkü oturup sorunların için araştırma yapacağına kız çocuğu gibi "öhüüü internetim gelmiyor" diye ağlamazdın.

    Sen ve senin gibi okumaktan aciz bir çok adam bu forumda neredeyse hergün yaa tt den ya millenicom dan yada türknet ten şikayet ediyor. Niye çünkü okumaktan ve araştırmaktan acizsiniz. Mesela senin sorunun üzerinden yürüyelim ilk. Sen Türknet ten şikayetçi isen ilk işin senin Türknet destek başlığında araştırma yapman. Diyelim ki o başlık okumak çok uzun geldi, en azından orada derdini sormuş olsaydın mutlaka birileri sana bir şeyler yazacaktı. Buna ben bile dahilim!

    Orada defalarca tt desteğini ceo üzerinden yürütün diye yazdılar/yazdım. Sen bir cahil adam edasıyla direk tt ararsan direk sana "git türknet ara" derler ki müstehaktır. Türkiye de sitemin nasıl yürüdüğünü anlayamadın sanırım. Senin gibi sorumsuz bir sürü insan bu sistemlerin başında olduğu için senin şikayetine bakan olması zor. Bu durum da sende bunu nasıl atlatmış olan insanların fikirlerine bakman gerek. O da tekrar yazacağım ama forumda tonlarca kez yazıldı.

    Sana süreçleri burdan bir bir yazmayacağım ama sana biz size bakmıyoruz diyen adamlar bana abi abi diye hizmet ettiler. Ben senin gibi üslup takınmadım da, nasıl hitap edeceğimi bilerek yol aldım.

    Laflarına da bir daha dikkat et, 20 yaşında değilim ben.

    Alıntıları Göster
    Keşke sen konuyu adam gibi okusaydın da, konuya köylü mantığı çözümlerinle lapin gibi dalmasaydın. Türkiye'de sistem senin gibi şarlatanlar yüzünden böyle yürüyor. Neymiş, CEO'yla iletişime geçmiş de, abi dedirtmişte, kablo çektirtmişte. Bane ne senin ne halt ettiğinden. Benim servis sağlayıcım Türk Net, faturamı onlara ödüyorum ve bir problemim olduğunda ilgilenmesi gereken de onlar. Sen elektriğin kesilince başbakana, suyun kesilince cumhurbaşkanına yazıyorsundur kesin. Hadi git kumda oyna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kozdil

    Allah Allah. Buradaki ISS yalayıcılarına göre olmaması gerekiyordu.

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-te-2017-eylul-den-beri-akn-yok-kota-yok-bundan-sonra-da-olmayacak--135753270 diye de başlık açmışlardı halbuki.

    Bence sorun kesinlikle ve kesinlikle sizdedir. İç tesisattadır, modemdedir, ttnettedir hata ya da google yerine gogole falan yazıyorsunuzdur, sonra internet yok diyorsunuzdur.
    Genelde arıza kayıtları böyle sonuçlanıyor türknette.

    Ben de kullanıyorum, 1-2 ay bedava var bitsin kapattıracağım. Kazıklanırım ama kafam rahat olur, sinir harbi yaşamam en azından. Paranın mutluluk olduğunu gösteren türknete teşekkürler.

    türknet pişmanlıktır.

    Alıntıları Göster
    Sözleri ile icraatleri bir değil açıkcası artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Güneş Salman

    Keşke sen konuyu adam gibi okusaydın da, konuya köylü mantığı çözümlerinle lapin gibi dalmasaydın. Türkiye'de sistem senin gibi şarlatanlar yüzünden böyle yürüyor. Neymiş, CEO'yla iletişime geçmiş de, abi dedirtmişte, kablo çektirtmişte. Bane ne senin ne halt ettiğinden. Benim servis sağlayıcım Türk Net, faturamı onlara ödüyorum ve bir problemim olduğunda ilgilenmesi gereken de onlar. Sen elektriğin kesilince başbakana, suyun kesilince cumhurbaşkanına yazıyorsundur kesin. Hadi git kumda oyna.

    Alıntıları Göster
    Altyapın tt ait, kafan basmıyor belli ki. Boş boş konuşma, böyle uğraşırsın sonra işte.

    Yöneticiler de böyle konulara izin vermesin artık. Her beceriksiz ağlamasın buralarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Güneş Salman G kullanıcısına yanıt
    Bir daha oku senin dediğini dedim zaten ben de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Altyapın tt ait, kafan basmıyor belli ki. Boş boş konuşma, böyle uğraşırsın sonra işte.

    Yöneticiler de böyle konulara izin vermesin artık. Her beceriksiz ağlamasın buralarda.

    Alıntıları Göster
    Şebekistan başkonsolosu cahil velet, git okumayı öğren önce, sonra gel laf sokmaya çalış. Sen gelirken biz dönüyorduk süt bebesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: F355 Challenge

    Bir daha oku senin dediğini dedim zaten ben de.
    Cümle düşüklüğünden yanlış anlamış olabilirim, cümleden "problem var diyorsanız, insanlara yalan söylüyorsunuz" gibi bir anlam çıkıyordu. Kusura bakma, özür dilerim yanlış anlaşılma için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bu durumu bana PM üzerinden de iletir misiniz? Ben size bu konuda da yardımcı olmaya çalışacağım. Doğru söylüyorsunuz ortada bir hata var ve bu hatanın neden kaynaklandığını bulmamız gerekiyor ki bir daha aynı hataya düşmeyelim. Ben tekrar ilgileneceğim.
    Sayın TurkNetDestek yetkilisi. Öncelikle, konuya gösterdiğiniz hassasiyet ve çözüme ulaşmada gösterdiğiniz çabalardan dolayı teşekkür ederim. Konuyu buradan paylaşmadan önce, çözüme dair gözle görülür bir adım atılmamıştı. Son durum şu şekilde; sabah Türk Telekom saha yetkilileri gelerek fiziksel altyapı problemini çözdüler. Akabinde, Türk Net müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirdim. Öğleden sonra telefon ve internet hizmetlerini kullanmaya başlayabileceğim yönünde mesaj geldi. Şu anda telefonum çalışır durumda fakat modemimde henüz DSL ışığı aktif değil. Bu durumu da müşteri hizmetlerine bildirdim. İnternet hizmetimin aktif hale geçmesi için beklemekteyim.




  • Kendi alt yapısı olmayan firmalardan hizmet almayın. Alındığı sürelercede bu sıkıntılar sürecek.
    Türksat kablo
    Superonline
    Fibermax
    Ttnet
    Kendi alt yapısı olduğu aklıma gelen firmalar. Alternatifleri bunlar içinde değerlendirmek gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Bende Türk net kullanıyoruz gayet memnunum, bu tür konularda Online işlem merkezleri var odan ticket oluşturmanı tavsiye ederim daha hızlı dönüş yapıyorlar ve arıyorlar bilginiz olsun ...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bir zamanlar ben de Turknet abonesiydim. Aynı hattı kullanmaya devam ediyorum. Bugün yaptığım hız testini, Türk Telekom'un verdiği TP-Link TD-W9970 ile yaptım. İki hız testini karşılaştırabilirsiniz.

    TurkNet'e geçmeyi düşünenler dikkat!TurkNet'e geçmeyi düşünenler dikkat!TurkNet'e geçmeyi düşünenler dikkat!




  • Arkadaşlar hiçbir ücret ödemeden ilk ay beğenmezsiniz iptal edebilirsiniz dediler. Şimdi bana 137 tl fatura çıkardılar. Daha interneti kullanamadım bile. İptal işlemleri bitmeden internetinizi de kesiyolar. İğrenç bir firma kesinlikle kullanmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • JokeBoxHero_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmet aktivasyonu tamamlandığı zaman faturalandırmanız yapılıyor ama 1 ay dolmadan iptal ettireceğiniz için iptal işlemi tamamlandıktan sonra fatura iptali de yapılacak.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.