25 Kasımdan 27 Kasıma kadar internetimi kestiğiniz yetmediği gibi. Bu sabah hiçbir sebep belirtmeden yine internetimi kestiniz. Otomatik ödeme olarak düzenli bir şekilde faturamı ödediğim halde habire sebepsiz yere internetimi kesiyorsunuz. Telefonla dahil Arıza kaydı almadınız, Online işlemlerden Tam üç kere kayıt bıraktım bir kere dahi dönüş yapmadınız. Siz benim internetimi neden kestiğinizi dahi söylemiyorsunuz. Şikayetime cevap vermiyorsunuz. Sizin bir kere yasal olarak " Müşteriyi Bilgilendirme " sorumluluğunuz var. Nasıl olur da yasaları çiğniyorsunuz? Ben engelli bir müşteriniz olarak derhal internetimin açılmasını istiyorum. Ayrıca Arıza giderme çalışmaları yapılıyorsa da " yasal sorumluluğunuz " olan " Bilgilendirilme hakkımı " ihlal edilmemesini istiyorum. Yoksa sizleri " Engelli Vatandaşın internetini kesiyorlar diye " CİMER'e dahi şikayet edeceğim! Yazık Yazık! İnsanlar engellilere yardımcı olmak için ellerinden geleni yaparken. Siz cebinden parasını aldığınız engelli bir müşterinin internetini kesiyorsunuz ve " Yasal Sorumluluğunuz " olan bilgilendirmeyi dahi yapmıyorsunuz. Telefonla şikayet kaydını almayıp. Süreci işkenceye çeviriyorsunuz! Engelli bir bireye psikolojik işkence yaptığınız için kendinizden utanmalısınız! Derhal parasını düzenli ödediğim internet sorunumu çözün! Sizin engelli bireylerin internetini gasp etmeye hiç hakkınız yok! ( Arıza Kaydı Destek Numarası : 39641930 ) < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeTaL_KnighT -- 18 Aralık 2020; 19:45:34 > |
Turknet Engelli Bireyin İnternetini Kesti!!!
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Öncelikle geçmiş olsun. Hassasiyetlerinizi anlıyorum ve saygı duyuyorum ancak gerçekleri konuşmakta fayda var.
Turknet çağrı merkezi olan bir işletmeci değildir. Talep ve şikayetlerini online işlem merkezinden almaktadır. Siz abonelik açarken bunu kabul etmiş oluyorsunuz. Bildiğiniz şeyler hakkında daha sonrasından "çağrı merkezleri yok, telefonla arıza kaydı almıyorlar" şeklinde serzenişte bulunmamalısınız.
Buna ek olarak tüm işletmeci ve operatörler planlı çalışma veya anlık arıza sonucu oluşan durumlarda interneti kesebilirler. Bakım ve altyapı çalışmaları yapma hakları bulunmaktadır. Ancak burada bir durum vardır ki, tüketiciyi bu hususta bilgilendirmeleri gerekmektedir.
İnternet kesildiğinde ilk olarak ne yapmalıyız?
1.İşletmecinin planlı çalışmalar sayfasına bakmalıyız, burada bir bilgi yok ise ortak altyapı kullanılıyor ise ana işletmecinin planlı bakım çalışmaları sayfasına bakmalıyız.
2.Burada da bölge adına bir bilgi yok ise, bu durumda komşularımızda internet olup olmadığını teyit etmeliyiz.
3.Komşularımızda internet var ancak bizim internetimiz yok ise arıza kaydı bırakabiliriz. Komşularımızda da internet yok ise genel bir problem olduğu aşikardır. Bazen anlık arızalar oluşabilmektedir. Bir süre internet gelmez ise yine arıza kaydı bırakabiliriz.
İşletmeciler hakkındaki şikayetler ise tuketici.btk.gov.tr adresine yapılmaktadır. Cimer den yazsanız da bu adrese yönlendirilmektedir.
Benzer içerikler
- vlan id nedir
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- pon ışığı yanmıyor
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet altyapı haritası
- turknet fiyat
- internet hızlandırıcı
- gigafiber nedir
- turkcell abone sayısı
- turknete geçiş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X