Şimdi Ara

Turknet eziyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15 gundur belgelerimin turknete ulasmasina ragmen en ufak bir gelisme olmadi.İptal etmek ayri sikinti. Karsinizda hic bir sekilde muhattap bulamiyorsunuz.musteri hizmetleri konu ile alakali ekip sizi gun icin arayacak diyor ama kesinlikle kimse aramiyor ve bunun otesinede gecmek mumkun görünmüyor.Teknik anlamda herhangi bir bilgi vermiyorlar ve aktivasyom sureciniz devam ediyor diyorlar ancak turk telekomu aradigimda ise hattiniz turknette su an diyor.ne yapacagimi sasirdim acikcası. Sizlere tavsiyem benim dustugum caresiz duruma dusmemek icin bu iss ye bulasmayin.Yarinn netinizde herhamgi bir hata oldugunda karsinizda herhanhi bir muhattapda bulamiyorsunuz benim gibi.Beklenen sureye yazik...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • evdekiler dalga geciyor artik bir interneti baglayamadim diye.herhangi bir gelismede yok.ne oluyor ne bitiyor belli degil.sizi arayacaklar diyorlar her gun ne arayan var ne soran var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfırdan bağlantı için başvurduysanız tt elemanı bina girişinde ucu açık bir çift kablo bırakıp isminizi yapıştırır, kaçar gider. Cahil müşteri hizmetleri bu bilgiyi vermez. Bu bağlantı işi size ait çünkü tt'nin diğer firmalarla anlaşması bu şekilde. Turknet'e talep patlaması var bu yüzden gecikme olması muhtemel. Ucuz olduğu için bazı sorunlara katlanmak gerekiyor maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 13 Ekim 2017; 13:8:24 >
  • sifirdan değil mevcut telefon hattimiz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, hizmetinizin başında yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Son zamanlarda aşırı yoğunluktan dolayı aktivasyon işlemleri biraz uzayabiliyor. Bunun için sizden özür dileriz. Hizmetinizin aktivasyon işlemlerini kontrol edip tarafınıza detaylı bilgi verebilmem için GSM numaranıza ihtiyacım var. PM üzerinden konunuzuda belirterek iletir misiniz?
  • size pm.atamiyorum hata veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendiniz sorunu çözerseniz ne ala. Ama çözemezseniz Türknet kesinlikle yardımcı olmuyor. Hatta birkaç defa görüşme yaptığınızda sizi müşteri hizmetlerine bağlamamak üzere engelliyor. Yaşadığım süreç sonunda tepki amaçlı bir mesaj yazdım ve her yere bırakıyorum. Benim sorunumu çözene kadar bu mesajı yazabildiğim her yere yazacağım. Mesaj şu şekilde :

    "Beni salak yerine koyarak yaşadığım sorunları görmezden geldiğiniz için teşekkür ederim. Ne kadar kalitesiz bir firma olduğunuzu anlamama yardımcı oldunuz. Size getirdiğim 2 tane üye için bana vereceğiniz bedava kullanımlar biter bitmez Süperonline firmasına geçiş yapacağımı bilmenizi isterim. Siz şikayetlerimi kulak ardı etmeye, teknik servis göndermeme konusunda ısrarcı olmaya, beni müşteri hizmetlerine bağlamamaya devam edin. Memnun kaldığı hizmetinizden ötürü size iki müşteri kazandırmış ve daha onlarca müşteri kazandırma potansiyeli olan bir müşteriniz olarak bana karşı takındığınız tavırdan dolayı firmanızı tavsiye etmekten vazgeçtiğimi ve bu iğrenç hizmetinizden dolayı kara listeye aldığım 2. internet servis sağlayıcı olduğunuzu bilmenizi isterim. Çözüm üretemeyen, hizmet veremeyen, müşterisini salak yerine koyan anlayışınızla geri kalan iş hayatınızda firmanıza başarılar dilerim. Kopyala-yapıştır mesajınız olan "İletişim bilgilerinizi bırakın, kontrollerimizi sağlayalım." mesajınızı atmadan önce müşteri numaramın 809298 olduğunu not düşeyim. Evime teknik servis göndermediğiniz sürece bu mesajımı her yere kopyalacağım ve bundan sonra reklamınızı bu mesajla yapacağım. Teknik servis gönderdiğiniz zaman bu mesajın altına bilgilendirme notu düşeceğim."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 14 Ekim 2017; 16:56:42 >




  • Aynen dediginiz gibi durum.nerden tutsak elimizde kaliyor.yazik diyorum sadece

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun aynen devam ediyor.beklemeye devam ediyoruz.bakalim isin sonunda ne diyecekler.en ufak bir geri donus yok malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umut1137 U kullanıcısına yanıt
    Yoğunluk vs diyorlar ya hepsi hikaye btk pazar oranında değişim yok en fazla taahhütü biten 200-300 kişi geçti onu da kaldıramadılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardesim 300 400 kisi diyorsan yaniliyorsun bence sadece ben 3 arkadasimi gecirdim turknete 1 arkadasimda bugun basvurdu

    10 bin abone 1 er 2 ser kisi getirse 15 bin abone yaparki kampanya harici aboneleride katarsak son 1 ay icinde 25 30 bin yeni abone geldigini düşünebiliriz.

    Turknet eziyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erocan27 -- 15 Ekim 2017; 21:32:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erocan27 kullanıcısına yanıt
    btk daki veriler mi yanlış ben mi yanlış anlıyorum :) 1. çeyrek ile 2. çeyrek arasında düşüş var ha 3. çeyrek sonucu ne olur bilemem ama internette olan gençler harici birçok kişi adını bile duymamıştır. amacım kötüleme değil kesinlikle çok büyük atılım yaptılar 1 yıl erken akn kalktı vs ama mh yok saha ekibi yok yani yok olan şeyler de az değil iş akn ile bitmiyor akşam 2—3 mbit olacaksa hız sıkıntı
    Turknet eziyetiTurknet eziyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KiriN -- 15 Ekim 2017; 21:59:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben basit bir hesap yaptim abartili olabilir belki sonucta bu benim tahminim.

    Bakalim 3. Ceyrekte bence oran cok yukselecek diye dusunuyorum.

    Cunku yapilan kampanyalar akn nin kalkmasi atak hamleler ama yoğunluğun olduğu bir gercek ama bu 200 300 kiside degildir yani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • erocan27 kullanıcısına yanıt
    tabi ki değil :) zaten net rakamı kimse hesap edemez ama 10 kişi geliyor sa 7 kişi problem vs derken dönüş yapıyor bu işin doğası bu taahhüt olmaması firma açısından bence sıkıntı kafan mı bozuldu tak taahhüt yok git başka tarifeye başka sağlayıcıya.

    Türknet müşteri hizmetlerini sağlam bir kuruma verirse, kargo vs muhabbetini kaldırırsa yada en azından koca firma git anlaş birisiyle indirimli vs gönderilsin, 15 gün vs bağlantı olmama mevzu kaldırılırsa ki sırf bu sebeple çekinenler var 2 iş günü diyip 1 hafta 2 hafta bekletmezse bu oran istikrarlı bir şekilde artar.

    1 fatura bedava muhabbetinde onlarca mesaj aldım davet kodu gönderiyor millet aslında bu bile bir strateji reklamını sizlere yaptırıyor güzel hamleler ama kendi alt yapısı olan sol yavaş yavaş alt yapı kuran voda vs başedemiyorsa tt ile türknet biraz zorlanır. çünkü alt yapı mevzu öyle kiralayıp dağıtma gibi değil çok ütopik maliyetler çıkartır. Ben yine türknete bir şans veririm denerim ama şuan değil şuan ciddi sıkıntı var geçişte. tek burada olsa mesajlar olur der geçerdim ama baya baya görür oldum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 18. gunude geride biraktik hala aranmayi bekliyoruz saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut1137

    18. gunude geride biraktik hala aranmayi bekliyoruz saygilar

    Bölgenizde Netspeed varsa ona geçin derim.

    Eğer yoksa eski ISP den devam edin. Türknette problemler genel olarak çözümsüz kalır.
  • umut1137 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 15.10.2017 siz bize PM atamadığınız için size PM gönderdim. Sanırım göremediniz. Size tekrar PM atıyorum. Bilgilerinizi oradan iletirseniz işlemlerinizde size yardımcı olmaya çalışacağım. Süreciniz uzun sürmüş bunun için sizden özür dileriz.
  • cevap yazamiyordum mesaj atinca hata veriyordu.hesabi aktive ettim cevap yazdim size.bugun cevap alamayinca iptal islemlerini baslattim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.