Kısa konuşacağım 1. Fatura 85.99 olması gerekirken 88.32 neden? 2. Hızınız 75 mbit dendi ama 50 ölüyorum her yerde (kendi sitesinde dahil)
Müşteri hizmetleri ile sürekli mailleşiyoruz arama yok çünkü 5 tir soruyorum faturam hakkında cevap dahi yok. Hızıma Türk Telekoma iletilmiş
Ne yapmalıyım acaba 🙂
Merhaba, faturanızda hata olduğunu düşünüyorsanız www.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturun. Arkadaşlarım inceleme yaparak size bilgi versin.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Hocam online işlemlerde 5 kere sordum ama nedense arıza ile ilgili bilgi veriyorlar
Merhaba, kaydınız açıksa içerisine detay ekler misiniz? Kaydınızla ilgilenen arkadaşımız tekrar kontrol ederek size bilgisini verir.
Hocam normalde detay üzerine detay verdim sonra dedim ki acaba arıza bölümünde açmış olduğum yere yazdığım için mi ilgilenmiyor dedim fatura bölümüne girdim teknik destekte oraya yazdım bakalım 24 saat içinde döneceğiz dedi dün daha dönen olmadı inşallah bana bu faturayı faizi ile ödetmezler
Eğer bilgi verilmezse GSM numaranızı PM üzerinden bana verir misiniz?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme