Merhabalar, 02.04.2020 tarihinde öğlen saat 15:00 civarında internet bağlantım koptu geçici bir sorun olabileceğini düşündüm ve beklemeye başladım. Ama internetim geri gelmeyince 02.04.2020 18:02:24 tarihinde 32072820 bir destek talebi oluşturdum. Aşağıdaki şekilde destek talebimi oluşturdum ve otomatik sistem mesajları gelmeye başladı.
quote:
Yaklaşık olarak 3 saattir internete bağlanamıyorum. Yazılım mühendisiyim ve çalışamıyorum. Yardımcı olur musunuz ?
02.04.2020 18:02 tarihinde
quote:
Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini yapmaya başladık. Eğer bizim müdahalemiz ile sorun çözülemezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerine bilgi vereceğiz. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.
02.04.2020 18:11
quote:
Sistemde yaptığımız ilk kontrolde bağlantınızda sorun olduğunu tespit ettik ve teknik ekiplerimize detaylı kontrol için bilgi verdik.Kontrol sonrasında teknik destek uzmanımız sizi online işlemlerdeki kayıt üzerinden ve mail ile bilgilendirecek.
Bunlara karşılık 03.04.2020 13:09 tarihinde bir mesaj geldi
quote:
Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020040300070510226 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.
İlerleyen saatlerde ise sistem mesajları gelmeye devam ediyordu. Ekranıma düşen Türk Telekom Sistem Mesajında log olarak aşağıdaki bilgiler bulunuyordu.
quote:
ürk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi Arıza Bildirim Tarihi : 02-04-2020 18:02:24 Görev : ISLAH Görev Bildirim Zamanı : 03-04-2020 13:10:00 Arıza ID :2020040300070510226 Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi İş Emri ID : 2020040300155479727 İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi
Ben sorunun devam ettiğini ve düzelme olmadığını ilettim tekrardan her zamanki gibi standart mesajları göndermeye devam ediyorlardı. Destek olmak veya sorunu çözmek için hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar. Destek talebinin ekran görüntüsünü ekleyeceğim. 05.04.2020 10:01 tarihinde mesaj geldi ve ardından otomatik olarak yeni bir destek talebi oluşturuldu (Benim bilgim olmadan.)
quote:
Merhaba Uğur Bey, ekiplere çalışmaları hızlandırmaları konusunda bilgi verdim ve durumun aciliyetini belirttim. Bilgi almam halinde size de bilgi vereceğim. İyi günler dilerim
05.04.2020 10:49 tarihinde bir mesaj daha geldi ve konu böylece kaldı.
quote:
Merhaba Uğur Bey, ben Nuray K. İnternet arızanızın devam ettiğini görüyorum çözüm süresi uzadı farkındayım ama arka planda yapılması gereken tüm işlemleri yaptığımdan emin olabilirsiniz günlük bildirim yapmaya devam edeceğim. iyi günler dilerim.
Yeni oluşturulan destek talebi ise Kampanyamı değiştirmek istiyorum konusunda oluşturulmuştu.
05.04.2020 10:01 aşağıdaki şekilde bir mesaj bulunuyordu.
quote:
Destek talebinizi aldık ve ekiplerimiz incelemeye başladı. 24 saat içerisinde destek talebinizi çözeceğiz ya da nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri bildireceğiz.
Ben özel bir şirkette Web yazılımcısı (Frontend developer) olarak çalışıyorum ve tüm işlerim aksadı, sorun yaşıyorum. Fakat bu sorunlar Türknet firmasının umrunda değil. Çağrı merkezi olmaması, destek taleplerine - twitlere en az 3 saat arayla geri dönmeleri, muhattap olacak kimsenin olmayışı gerçekten rezalet bir durum.
İnternet bağlantımın koptuğuna dair 02.04.2020 tarihinde oluşturmuş olduğum destek kaydının ekran görüntüsü;
05.04.2020 10:01:05 tarihinde benim bilgim dışında açılan destek kayıdının ekran görüntüsü
3 senedir turknet abonesiyim. benim de 2 gün önce internetim kesildi. geri gelmedi. 3 senedir kopmalar dışında sorunsuz kullanıyordum. şu an apartmana DSL sinyali ulaşmıyor. turk telekom saha ekibi gelecek de sorunu tespit edecek de.
Merhaba. Arıza kaydınızın kapatılmasına izin vermeyin, aktif tutun. Telekom ekipleri saha dolabı ve binanızda incelemeler yapacaktır.
@anka1000500 bende uzun suredir TurkNet abonesiyim benimde öyle arada kopmalar oluyordu. Ayni sorundan muzdaribiz. Benim icin Turk Telekom ekipleri gelmiş kontrol etmişler, sorun müşteri tarafından kaynaklanıyormuş güya. Tamamen külliyen yalan. Kabloları değiştirdim, modemi güncelledim, yeni modem aldım ama hiç biri işe yaramadı. DSL sinyali gelmiyor.
@ XpressMusic34 arıza kaydının açık olması hiç bir şeyi değiştirmiyor bence. Çünkü bir firma düşünün müşteri memnuniyeti sıfır, iletişim sıfır. Bugün bir destek kaydının altına yazmış orada çalışan sizi aradık ama açmadınız. Aynı anda TurkNet'te çalışan başka birisiyle görüşüyordum. Hayır 1 kere arayınca iş bitiyor mu, ulaşamadın tekrar ara.
Merhaba, arıza çözüm süreci genel olarak 3 iş günüdür. Ancak sorunun bir an önce çözümü için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Gün içerisinde gelişmeler hakkında bilgi vermek için sizinle iletişime geçeceğiz.
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, arıza çözüm süreci genel olarak 3 iş günüdür. Ancak sorunun bir an önce çözümü için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Gün içerisinde gelişmeler hakkında bilgi vermek için sizinle iletişime geçeceğiz.
Bugün 5.gün ve hala bir gelişme yok. Destek talebi üzerinden üst üste 4 mesaj attım hiç birine cevap yok. Twitter'dan cevap yok yeter artık. Kopyala yapıştır mesajlar yerine şu sorunu çözseniz çok daha iyi olacak.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme