arkadaşlar merhaba türknette ilk 35 mbps paket kullanmaktaydım uzun süredir hattımın max kapasitesi de 130 mbps ye kadardı. 2 gün önce 100 mbps pakete geçiş yaptım ve 80 mbps üstü hızlara ulaşabiliyordum. Ertesi gün baktığımda hızım 40 mbps ye kısıtlanmıştı ve max hat değeri 57 mbps idi. Trüknete arıza kaydı açtım dönen olmadı. Daha sonra türk telekom dan arıza kaydı ve şikayet numarası içeren mesaj geldi.Bugün de tt den yine sizi aradık ama ulaşamadık diye mesaj geldi ama aramadılar. TT nin internet sitesinden arıza kaydı nnumarasını sorguladığımda kayıt tamamlandı diyim kapatmışlar. Şimdi size birkaç sorum olucak; 1-İnternetim altyapım uygunken neden kısıtlanmış olabilir 2-İnternetim hangi firma tarafından kısıtlanmış olabilir 3-TT den gelen şikayet mesajını türknet açmış olabilir mi
Bu arada eski ve yeni hat değerlerim aşağıdaki gibidir, yani tam bir saçmalık
eski ve yüksek değer
yeni ve düşük değer
Merhaba aynı sorunu arkadaşımda yaşıyor kasıtlı olarak 88 üstünü vermiyorlar reklamları vs hikaye!
berkkan05B
kullanıcısına yanıt
benimkini düzeltmişler ama dediğiniz gibi en son 88mbps. Neden 100 e tamamlamıyorlar ki çok saçma. Belki haline şükret 88mbps çok iyi değer diyen olacaktır ama sözleşmede sonuçta 100 olarak imza atılmış ve altyapıda destekliyor yani 100 vermeleri lazım.
berkkan05B
kullanıcısına yanıt
Merhaba, arkadaşınızın hız profilinin kontrol edilmesi için teknik ekibe bilgi verdim. Kontrolleri tamamlayarak kendisine bilgi vereceğiz.