< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremimo -- 22 Eylül 2020; 18:31:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremimo -- 22 Eylül 2020; 18:31:15 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
1Gbit hızı hayal edemedim bir an
![]() ![]() |
Büyük ihtimalle size önce (TT) xDSL hattı bağlayacaklardı.
Muhtemelen binanızdaki fiber çalışmaları bitmedi. Bu firma gün geçtikçe kendini aşıyor. Şebeke kurmadıysan satma abonelik.. |
Türknet son yıllarda çok dağıttı ne yazık ki...
|
Merhaba,
Anladığım kadarıyla bir hatalar ve yanlış anlamalar zinciriyle devam ediyor bu başlık. İşin en sonunda şirket içinde son yetkilisi olarak toparlayayım. Biz pilot olarak kendi altyapımızdan gigabit hızında fiberi çeşitli yerlerde vermeye başladık. Bu yerlerde aynı zamanda 100 ve 200 mbit hızlarında hizmet de veriyoruz. Henüz az yerde var. Bu yüzden de reklamını, tanıtımını yapmıyoruz. Bu pilot bölgelerde genellikle eve kadar fiber kullanıyoruz, ama yerine göre başka kullandığımız teknolojiler de var (binaya kadar fiber--FTTB gibi). Innovia 2'de uzun süredir aslında FTTC olarak hizmet veriyoruz fiber için. Yani ilk fiber yaptığımız yerlerden bir tanesi Innovia 2. FTTC teknolojisinde bizim fiber Innovia'nın içindeki dağıtım dolaplarına kadar geliyor, oradan dairelere bakırla devam ediyor (yani Innovia içinde dairelere kadar fiber yok). Bu yüzden de evlere koyduğumuz modemler VDSL modemler. Bu modemlerle ve teknolojiyle 100 mbit download, 50 mbit upload almak mümkün. Fakat kablolama mesafesi yüzünden bazı uzak dairelerde bu hızlar 80'e 30-40'a kadar düşüyor. Innovia yönetimiyle görüşmelerimiz sürüyor. İleride bir zamanda belki buradaki teknolojiye de geliştirip, bakır üzerinden başka modemler ve kartlarla gigabit hizmet verebileceğiz (yine her daireye değil, mesafe sorun). Bunu şu anda yaptığımız yerler var. Şimdi bizim TurkNet olarak hatalarımıza gelelim: 1. Normalde Innovia sitemde 100 mbit fiber diye görülüyor olmalı. Ama bir yanlışlık sonucu gigabit görünüyor. Düzeltiyoruz. 2. Zaten arkadaşlar da sorunu gördüklerinde sizi arayıp durumu düzeltmişler, ama anladığım kadarıyla size anlatırken yanlış bir beklenti oluşturmamak için 100'e 50 ama mesafeden dolayı performans değişebilir demişler. Bence doğru yapmışlar ama nasıl yanlış anlaşılmaya açık olduğunu da görüyorum. Tam bilgi şu: Innovia için verdiğimiz paketin hız tanımı 100'e 50. Genellikle bu performansı verebiliyoruz, uzak dairelerde veremediğimiz oluyor. Ancak başladıktan sonra görmek mümkün. 3. İptal etmek istediğinizde imza atmadıysanız tekrar imzayla iptal etmenize gerek yok. Ama imza attıysanız yasalar gereği imza almak zorundayız (bunun daha kolay olması için uzun süredir biz de mücadele veriyoruz, umarız yakın zamanda iptal etmek çok daha kolay olacak). Sizden neden imza istediğimize bakıyoruz. İmza atmadıysanız böyle bir şey istememize gerek yok. Nerede sorun olmuş bakıyoruz. 4. Tekrar aranıp sunum yapma işini anlamadım. Onun da neden olduğuna bakıyoruz. Normalde yarım kalan abonelik işlemlerinde yaptığımız bir şey sadece. 7/24 canlı telefon desteğine gelince: tüm fiber müşterilerimize 7/24 canlı telefon desteği sunuyoruz. 09:00 - 00:00 arası fiber dedike ekipler, geri kalan saatlerde nöbetçi çağrı merkezi çalışanları bu telefonlara cevap veriyorlar. Sizin ulaşamama sebebiniz fiber müşterimiz olmamanız. Özetle: Bu ülkede şimdiye kadar eşi benzeri görülmemiş bir fiber hizmeti için çalışmalarımız devam ediyor. Pilotlar denemeler yapıyoruz. Sizi biraz erken heyecanlandırmışız, kusura bakmayın. Teorik olarak 100'e 50 alabilmeniz lazım Innovia 2'de. Ama anladığım kadarıyla Innovia'daki fiber hizmetimiz henüz sizin beklentilerinizi karşılayacak seviyede değil. Umarım yakın zamanda sizin beklentileriniz karşılayacak seviyeye gelir. O zaman tekrar sizi aramızda görmek isteriz. |
Öncelikle bu sekilde bir cevabi hiçbir müsterinizin sikayetinde görmedigim için yasadigim soku mazur görün. Simdi nasil bunu çözecegimize gelelim.
Çalismalarimiz devam ediyor lafi kabul edilebilir bir durum degil. Siz bu pilot hizmete basladiginiz günden beri durum bu ve ben bunu kamuoyuna gösterene kadar hiçbir aksiyon almadiniz. Bizzat aksiyon almadiginiz sürece su ana kadar yasattiklarinizi hesaba katarsak yine hiçbir sey yapilmayacak. Sizi bununla alakali bizzat ilgilenmeye davet ediyorum ve oturdugum daireyi pilot olarak aday gösteriyorum. Dairemize kadar gelen CAT6 mevcuttur. Bu kabloyu kullanarak evimize FTTB araciligiyla bu interneti sunmaniz tarafinizca çok az masrafli bir süreç olacaktir. Site yönetimiyle konusacaksaniz malik olarak ben de eslik edebilirim. Yeter ki bana en basta sözü verilen internet hizmetini almam saglansin. Bu konuda ben sirf bunun yapilabildigini göstermek için dahi olsa gereken adimlari atmaya hazirim. Siz de hazirsaniz sisteminizde bana ulasmak için ihtiyaç duyacaginiz bütün bilgiler mevcuttur. Gelismeleri de yine burada paylasacagim. Yeter ki "Öyle gözükmemesi gerekiyordu" diyerek olayi kapatmaya çalismayin. |
Çayla demligi getir ocak var, internet yok
![]() |
Yok hocam göndermeyeceğim dilekçe falan. Altına imzamı dahi atmadığım bir hizmet için bana fatura çıkartırlarsa direk avukatımız aracılığı ile maddi manevi tazminat davası açacağım. Burunlarından getireceğim dilenecekleri parayı.
|
En azından hatalı olduğunuzu kabul edip geri adım atıp düzgünce bilgilendirmişsiniz. Tebrik ederim.
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 9 Nisan 2020; 23:25:11 > |
|