Şimdi Ara

TürkNet'in Saçma Sapan Sesli Yanıt Sistemi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.003
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Evet TürkNet kullananlar bilir. Artık müşteri hizmetlerine bağlanamıyoruz.. eee malûm teknoloji ilerledi ve yenilikler gerekiyor değil mi? Üstelik sesli yanıt sistemleri müşteri hizmetleriyle görüşmenize gerek kalmadan ihtiyaçlarımızı onlara daha KOLAY bir şekilde iletebileceğimiz şekilde düzenlenmiş. Evet yanlış duymadınız.. Biz müşteri hizmetlerine derdimizi anlatamazken sesli yanıt sistemindeki robota anlatıp geri dönüş bekleyeceğiz. Bizden kaynaklı bir sorun olmadan internet erişimi sağlayamadığımız an hemen arıyoruz ve robota destek kaydı bırakıyoruz artık ne zaman geri dönüş yaparlarsa sorunumuzu da o zaman çözecekler.

    Bakın bu bir yenilik ve kolaylık değildir! Bu resmen müşterileri umursamamaktır. Neden anlık çözüm yerine müşterileri 4-5 belkide 10 gün bekletip mağdur duruma sokuyorsunuz? Ben arızam olduğu an itibaren muhattap istiyorum! Robot değil.. Bugün faturamla ilgili destek kaydı oluşturdum geri dönüş bekliyorum bakalım ne zaman döncekler.. Allah'tan faturayla ilgili bir sorunum var şuan.İnternet erişimim ile ilgili olsaydı ne yapabilirdim? Neyse benden bu kadar umarım böyle düşünen bir çok kişi vardır..Madem müşteri görüşleri önemli bizede kulak verin.







  • Bende turknet müşterisi olarak yukarıda yazılanlara aynen katılıyorum canlı temsilci istiyoruz robot değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle öyle bide 2 gün de cevaplayacağız diyorlar 7 gün oldu sonuç yok. Cevaplasalar dahi çözümlendi yazıyolar en ufak bi açıklama göremiyoruz ne yaptıkları belli değil. Hosting firmalarına döndüler iyice onlar bile telefonda destek veriyor. Telefonla bilgi alamıyoruz ama en ufak bir iptal işleminde faks çekin demeyi biliyorlar onlarıda site üzerinden göndersek ya madem.
  • Sesli yanıt bırakın müşteri hizmetlerine gerek yok sesli yanıt,çözüm merkezi hikaye.

    Bir sorun yaşadığınızda sorun belli kesinlikle donanım sorunu yaşıyorsunuz

    Yani boş yere uğraşmayın hattınız patlasada donanım diyorlar hep
  • akk zaten 1 yıl sonra kalkıcak forumda okadarçok olumsuz şikayet içerilikli konu var ki beğenmiyorsanız kapattırın gittsin mesela
    ben 27.10.2017 de başvuru yaptım 01.11.2017 de bağlandı dediler 04.11.2017 ye kdar arıza kaydı bıraktım dsl ışıgım yanmıyor diye baktım dönüş yok ilgilenen yok hemen iptal ettirdim bunlarlamı ugraşıcam dedim yani 4 gün dayanamadım ne ugraşıyorsunuz abi böle pirim vermeyin iptaller arttıkca kendilerine çeki düzen verirler
  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    Ben mayıs ayında cahil teknik destekleri yüzünden kaptırmıştım hattım inter modundaydımış buda online oyunlarda ping yapıyormuş. Oyunlarda ping yüksel oluyor diye destek kayıtı oluşturdum. Adamlar diyor yok modem yok bilgisayarlardan kaynaklanıyor. Aslında olay basitmiş hat modunu Fastpaht yapınca ping düzeliyormuş ama bunu öğrendiğimde çoktan iptal ettirmiştim yani adamların bilgisizliği müşteri kayıp ettiriyor. Tabi sonra so da taahhüt bitti tekrar türknete geçti hattı fastpaht da aldırmak diğer isslerde telefonla 5dk bunlar 2 haftada yaptılar sonuç ortada. Akk'siz paketleri olmasa ellerinde bir tane müşteri kalmayacak adamların.
  • QuaLityTR Q kullanıcısına yanıt
    en iyisini yapmışsınız müşteri hizmetlerini siz yönlendirmiceksiniz onların anlaması lazım böle şeyleri siz müşterisiniz parasını basıp kullanmasını bilirsiniz
    çogu müşteri daha internet hızını test etmeyi bilmiyor. bu insanlar ne yapsın elleri bağlı oturuyor nası iptal edicegini bilmeyen insanlar var
    benim iptal işi ciddiye binince resmi belgeli falan gönderdim çünkü bu seferde mail falan atmaya başladılar çıkarttıkları ilk ay faturasını kaldırmışlar bi ilgilenmeye başladılar.
    şuan hala dsl ışıgım yanmıyor ama tahminimce önce internetimi sorunsuz açıcaklar sonrada beni arayıp neden iptal ediyorsunuz diye vazgeçirmeye çalışıcaklar. çok kurnaz bir şirket.
    cevabım hazır böle bi strateji ile bana yaklaştıkları zaman sorunsuz bi internet için iyi bi teklif kampanya indirim isterim ve en ufak sorunda gene kapattırırım böyle pirim asla vermem verenleride anlamıyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sen dua et fatura işi. bizim cok basit kablo işi için 10 gündür internetsizim.bir türlü Telekom u yönlendiremediler evime.muhattap bulamıyorum. yazıklar olsun size. sürekli arızanız giderilmiştir diyor ama öyle bir şey yok.telefonumda cevir sesi yok.
  • Mithat.Alkın kullanıcısına yanıt
    aslında bağlattıktan sonra sorun falan çıkmadıktan sonra çok güzel akn yok istediğin kadar indir video izle falan ama bazı bölgelerde akşam saatleri hız düşüyormuş ben de öyle bir sorun yok. Benim tek korkum bunların ankastre kutusuna bıraktığı kabloyu binanın dışından 4. kata çektim yaklaşık 40 metre kablo gitti inşallah rüzgarda karda kış da kablo kopmaz.
  • 07.11.2017 tarihinde mesaj attım henüz cevap yok önceden aynı gün veya ertesi gün cevaplanırdı.
  • Ödediğim faturayı bile ödemedi olarak gösteriyolar online işlemlerde dekontumda mevcut. Daha önce başıma geldi internetimi kesmişlerdi aynı faturayı 2.kez ödetmişlerdi. İnşallah keserlerde ödememi beklerler bidaha. Böyle rezil bir firma görmedim daha önce herkese tavsiye ederdim.Siz siz olun sakın bulaşmayın varsa aboneliğiniz iptal ettirin. Gidin TTNET kullanın ama bu lanet firmayı kullanmayın.En azından TTNET'te muhattap bulabiliyorsunuz. TürkNet karaktersiz bir firmadır.
  • Ben bugun basvuracaktim,okuduktan sonra bulasmamak en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: circumciser

    Ben bugun basvuracaktim,okuduktan sonra bulasmamak en iyisi

    En iyisini yaparsin. Dedigim gibi onceden herkese tavsiye ederdim. Internet denince aklima direkt TurkNet gelirdi o derece memnundum. Kendi kuyularini kazdilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sesli görüşmeyi geçtim mesaj sistemide çok yavaş işliyor.

    quote:

    07.11.2017 18:08:32

    Talebiniz için çalışmalara devam edilmektedir. Sizi arayarak ya da kayıtlı cep numaranıza SMS göndererek sonucu en geç 2 iş günü içinde paylaşacağız


    2 iş günü deniyor fakat 1 hafta oldu (2 gün tatili çıkar 5 gündür henüz dönüş olmadı.

    Her hangi bir şikayetimde yok ''Size Özel'' bölüme girdim 16Mb hızıma 35Mb hız teklif etmişler sadece onu kabul ettim. :)

    Yeni sistemin geçiş dönemi filandır diyerek dert etmiyorum ama acil bir durumum olsa ne olacak? hiç bir bilgilendirmede yapmıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-C30C46BA4 -- 14 Kasım 2017; 11:3:3 >
  • Bu sesli yanıt sisteminden ben de şikayetçiyim fakat diğer konularda hiçbir sıkıntı yaşamadım. 1 seneyi geçti TurkNet kullanıyorum, taşınınca kapattırmıştım 3 ay kadar önce diğer hattımı. Bu ay tekrar TurkNet bağlatayım dedim yeni evime, şuan farklı şehirdeyim yani. İnternetten başvuruyu bir gün önce yaptım, belgeleri bile göndermedim. Diğer gün sabah 10'da telefonum çaldı hattınız bağlandı diye. Gittim belgeleri yolladım kargo ile 2 gün sonra da onay mesajı geldi. Çat diye hizmetim devreye girdi. Ki ilk kabloyu bağladık dedikleri gün bile internet bağlantım vardı ama VDSL hızında değildi 2 gün 10mbs gibi hızlarda kullandım 2 gün sonra onay mesajı gelir gelmez 32mbs'e yükseldi hızım. Bi önceki hattımda da aynı şekilde oldu, dün veriyorum bugün sabah gelip bağlıyorlar. Biraz sizin şanssızlığınız sanırım yaşadıklarınız.

    Bu arada tekrardan sesli yanıt sisteminden ben de şikayetçiyim, anlık internet koptuğunda kalp krizi geçiriyorum ya günlerce gelmezse ben bunlara destek oluşturup cevap mı bekleyeceğim diye.




  • Mayıs 2016'da bağlattım Türknet'i.Nisan 2017 tarihine kadar, gerçekten 16 mbit bazında çok iyi internetim vardı.Bu tarihten sonra Türk Telekom port mu değiştirdi ne yaptıysa ,hat değerlerim berbat hale geldi.Öyleki akşamları kopmadan internete giremiyordum.Birkaç arıza kaydı bıraktım ,en sonudan ekip geldi "Yaptık" dedi hat sonra patladı(Aldığımdan beride Telefonu kullanamadığımı belirteyim).
    Müstakil evimize telefon kablous direk modeme bağlı.Arada apartman içi hat/ bina vs yok.Akşam 19.00, 22.00 arası internetim bildiğin iptal oluyor kopma yüzünden
    SNR 8'e kadar düştüğü oluyor.
    Çare araştırıkenhttps://forum.donanimhaber.com/adsl-de-kopma-sorunu-olanlara-olasi-cozum-snr-margin-yukseltme--38980870 konudaki olayı keşfettim.Şansım yaver gitti benim airties modemde yöntem çalışıyor.Modem arayüzünden gelen hızı 8 mbit'e kadar çekiyorum kopma olmaması için.Kendi başımın çaresine bakar oldum.Temel teknik bilgilerimin yarısı orda çalışan MH'da yoktur.

    Şimdi komple MH kaldırmışlar. Bunun adı:"Biz sorunlarınızı çözemiyoruz, bu şekilde sesli yanıt bırakın belkim geri dönüp sorun çözebiliriz".Buraları okuyan Türknet temsilcisi vs varsa
    Bu müşteriyi ahmak yerine koymadır.Unutmamalıdır ki şuan piyasadaki tek AKK olmayan SS ekmeğini yiyorlar.
    1 yıl sonra bugün buralar dutluk olur benden demesi.

    İyi bir rüzgar yakaladınız, bunu heba ediyorsunuz
    diğer SS diyecek bişi yok.Allah'ından bulsunlar.Allah bildikleri gibi yapsın.Şu devirde 50 gb AKK verip birde 24 ay tahattüt ile kağnı hızında interneti reva görüyorlar millete yazık.




  • Richard Parker kullanıcısına yanıt
    En fazla 1 2 ay daha yerler. Netspeedin gelmesini bekliyor cogu kisi.( bende dahil ) insallah duzgun bir is cikarirlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewizsthank1

    En fazla 1 2 ay daha yerler. Netspeedin gelmesini bekliyor cogu kisi.( bende dahil ) insallah duzgun bir is cikarirlar

    Onlardan pek umudum yok hocam
    Sadece Merkez Bölge'lere istasyon açıp bırakıyorlar sanırım
    Adana'ya en geç Ocak ayında hizmet vereceğiz diye belirtmişler ama bu sadece merkez bölgelere.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.