etiketleme yapılmış mı ? kontrol ettiniz mi ? |
Türknet'in saha teknik desteği rezilliği [ internetsiz 364. saat - 16. gün - geldi en sonunda ] (3. sayfa)



-
-
arıza ne? yada bir arıza var mı? çünkü benim yaşadığım siz onalara kontrol edin diye istekde bulunuyorsunuz, onlarda kontrol ettik müşteri iç tesisat diyor, olay döngüye girdi. sizin uzmanlar teknik uzman değil sanki sekreterya uzmanı, mesaj iletmekten öteye somut gelişen bir şey yok.
şuan adresdeyim, fark ettiğim kadarıyla mahalleye meteor falan düşmedi, sadece bizim binayı etkileyen lokal bir depremde olmadı, mahalleyi kazan delende görmedim, Allahtan bir kerede olsa sizin saha ekibiniz geldi iç tesisatda sorun olamadığını da teyit etti. E ozaman 220 saat, yani 9 gün giderilmesi çalışılan bu arıza ne!
-
etiket var mı diye kontol etmedim, müşteri hizmetleri etiketli fotoğraf var size gönderdim dedi fakat kontrol etmedim. bunlarla benimde uğraşmamam takip etmemem gerekir. yoksa önü açık, turknet bu işi yapamıyor diye santraldeki sorunuda ben mi gidip düzelteyim.
bide haber yaparlar "istanbulun göbeğinde kaçak elektrik hattı çeken şahıs tutuklandı"
-
quote:
Orijinalden alıntı: chakiretiket var mı diye kontol etmedim, müşteri hizmetleri etiketli fotoğraf var size gönderdim dedi fakat kontrol etmedim. bunlarla benimde uğraşmamam takip etmemem gerekir. yoksa önü açık, turknet bu işi yapamıyor diye santraldeki sorunuda ben mi gidip düzelteyim.
bide haber yaparlar "istanbulun göbeğinde kaçak elektrik hattı çeken şahıs tutuklandı"
Ankastreden sonra müşterinin sorumluluğunda
ankastre gözükmeyen biryerde mi? Niye bakmadınız?
-
Tek çare farklı ıss
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AMC -- 29 Eylül 2021; 15:23:17 > -
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkanAnkastreden sonra müşterinin sorumluluğunda
ankastre gözükmeyen biryerde mi? Niye bakmadınız?
Alıntıları Gösterbenim apartmana tek kablo geliyor, tek kabloda tek hat vardı. ben apartmana giren kablodan sonrasından mesul olurum en fazla, ondada türknet ekibi geldi kabloda hat olmadığını teyit etti. yani apartmana gelen kabloda hat yok. ankastre apartman içindeyse eğer dediğin doğru olabilir ama mahallede açık ankastre ise mesuliyet müşteride değildir.
ankastre dediğin benim apartmanda bile değil, yan komşunun binasının dış duvarında.
-
quote:
Orijinalden alıntı: chakirbenim apartmana tek kablo geliyor, tek kabloda tek hat vardı. ben apartmana giren kablodan sonrasından mesul olurum en fazla, ondada türknet ekibi geldi kabloda hat olmadığını teyit etti. yani apartmana gelen kabloda hat yok. ankastre apartman içindeyse eğer dediğin doğru olabilir ama mahallede açık ankastre ise mesuliyet müşteride değildir.
ankastre dediğin benim apartmanda bile değil, yan komşunun binasının dış duvarında.
Alıntıları GösterApartmanda altyapı bile yok yani
işin zor o zaman
-
quote:
Orijinalden alıntı: e_capkanApartmanda altyapı bile yok yani
işin zor o zaman
Alıntıları Gösteraltyapı üst yapı orasınıda bilmiyorum, ankastreden binaya gelen kabloya hattı geri verseler internete bağlanacağım bundan önce 6-7 ay bağlandığım gibi, 5 metrelik mesafeden bahsediyorum. 9 gündür çözemediler sorunu.
-
Hattınız ankastre olmadığı için harici kutudan geliyor, bu sebeple iki farklı ekibin de müdahalesi rötar almış durumda. Randevu için ekiplere tekrardan bilgi verdik ve net uzmanı arkadaşımda süreci yakından takip ediyor. -
aynı şekilde benim internet durup duruken gitti 4.gün internet yok kac defa aradım,arıza kaydını zaten ancak insansız yapabiliyorsun yapay zekalı tövbe yarabbim.telefonda anlatıyor soru soruyorum biz teknik destek değiliz diyor arıza sizden kaynaklı dedi,ben hattı direkt telefona bağladım dışarıdan gelen telefon dahi çalımıyor nasıl oluyor bu dedim,2 gün önce aradılar eee sorun direktden sonra diyor ücretli arıza diyor ulen direğemi tırmanacağım ben senin görevin eve kadar getirmek ama buna ne diyor peki bizim tt ile sözleşmemiz direğe kadar banane senin sözleşmenden tamam gelin yapın dedim dün aramışlar cuma günü geleceğiz bırak benim bildiğim turknetin teknik elemanı yok ama müşteri hizmetleri bizim tekni,k servis elemanımız var diyor.
gelecekler hemen eve gideceğim bunlar ne iş yapıyorsa video kaydı alacağım ardından cimere şikayet.sonra tüketici hakem heyetine bu işin içinde tt var para koparmak için her şeyi yapıyor bu lanet firma.mahalleye uydunet geldi,biraz zor olacak belki eve kadar hat çektirmek ama en azından böyle beladan kurtulurum,lanet olsun ya 1 defa sorun yaşadım ondada zaten allaha havale ben zaten işin başında anladım bu iş çok uzayacak
-
Telekom kendi müşterilerine hizmet dahi vermiyor ki. 50mbps VDSL kullanıyorum, daha geçen 55000 mbps ile bağlanırken şuan 45000 mbps ile bağlanıyorum.
Kayıt açtım bakan yok. Sorun yoktur denip geciriliyor.
Paketimi 35'e düşürün dedim 1300 TL cayma bedeli çıktı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
TT düşürmek zorunda. Kapasite altinda internetimiz varsa müdürlüğe gidin yardımcı olacaklardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hadi belki anlarlar fiber getirirler diye bir ümit ama yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Desident
Telekom kendi müşterilerine hizmet dahi vermiyor ki. 50mbps VDSL kullanıyorum, daha geçen 55000 mbps ile bağlanırken şuan 45000 mbps ile bağlanıyorum.
Kayıt açtım bakan yok. Sorun yoktur denip geciriliyor.
Paketimi 35'e düşürün dedim 1300 TL cayma bedeli çıktıbtk dan şikayet oluşturun . düzeltemezlerse iptal etsinler aboneliği.
-
Pekte takacaklarini sanmıyorum akşam şikayet oluşturayım
1-2 hafta önce 8snr ile
55540 downstream hızı ile modem buluşuyordu
Bugün ise 44760 downstream ile buluşuyor ve snr değerim 8
Abone arttıkça benim hızım düşecekse hiç gerek yok binama diğer firmaların fiberi geldi ona geçeyim
35mbps hıza düşürmek için aradım müşteri hizmetlerini 1300 TL cayma bedeli çıkıyor dendi
35mbps paket alırsam ek hız tanımlaması ile modeme 41mbps civarı geliyor
3 mbps için 30-40TL fazla ödemeye gerek yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
quote:
Orijinalden alıntı: Desident
Pekte takacaklarini sanmıyorum akşam şikayet oluşturayım
1-2 hafta önce 8snr ile
55540 downstream hızı ile modem buluşuyordu
Bugün ise 44760 downstream ile buluşuyor ve snr değerim 8
Abone arttıkça benim hızım düşecekse hiç gerek yok binama diğer firmaların fiberi geldi ona geçeyim
35mbps hıza düşürmek için aradım müşteri hizmetlerini 1300 TL cayma bedeli çıkıyor dendi
35mbps paket alırsam ek hız tanımlaması ile modeme 41mbps civarı geliyor
3 mbps için 30-40TL fazla ödemeye gerek yokmüdürlükteki çözüm masaları yardımcı olur.
35mbps satışı kalkmış
50 desteklemeyenlere veriliyormuş. fiyat 50 ile aynı :)
-
Garip. Hocam ben şuan 50mbps 125,90'a kullanıyorum geçtiğimiz Aralık ayında taahhüt yenilemistim daha doğrusu 24mbps'den 50'ye çıkarmıştım.
Burada 24 ay taahhüt ile 86,90 TL diyor 50mbps internete. Bu fiyatlar gerçek mi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?deste numarasını gönderdim
-
türkiyede neden bu internet hizmetleri bu kadar ızdıraplı anlamak güç insanları paralarıyla rezil ediyorlar yazık ya
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X