7-8 aydır TurkNet ile çalışıyorum, bu haftaya kadar ciddi bir sorun yaşamamıştım aksine genelde iyi hizmet aldığımıda söyleyebilirdim. Hatta bu tecrübeden dolayı geçen hafta bir arkadaşıma TurkNet'i tavsiye etmiştim. 20 Eylül Pazartesi günü öğlen 12 de internetim gitti, şu an şikayeti yazdığımda 100 saatten beri (5. Gündeyim) internetim gelmedi. İlk önce genel arıza var dediler Türk Telekom ekiplerine yönlendirildiğini 36 saat içinde çözüleceğini söylediler, 36 saat geçti yine gelmedi internet tekrar arıyorum yazıyorum ıslah çalışması var 36 saate kadar çalışma sürer diyorlar, yahu dere yatağımı bu ne ıslahı sürüyor bu kadar. Bir 36 saat daha geçti hala internet yok, niye gelip siz bakmıyorsunuz diyorum Türk Telekom bakacak diyor, Türk Telekom'dan hizmet alıyorum sanki, kendi ekibiniz yok mu gelsin kontrol etsin. Takipteyiz ilgileniyoruz beklemedeyiz demekten başka somut çözüm yok! 100. Saatte bana şimdi mesaj atıyorlar müşteri kaynaklı diye, yahu sosyal bir deneyin ortasında mıyım sorun bensem 5 gün Telekom beni mi ıslah etti bunca zaman! Resmen saha desteği rezillik durumunda. Ben niye 5 gündür internet hizmetimi alamıyorum o dahi belli değil. Daha ne kadar bu durumun düzeleceği de! Bugün itibariyle bana veremedikleri 5 günlük hizmetin bedeli 15 TL, telefonuma ek internet paketi aldım 30 TL, TurkNet'in şu an için bana maddi zararı 45 TL var, manevi zararına fiyat koyamıyorum. Benim işim internet, internet veya elektrik olmazsa iş yapamam. 20 yıldırda o veya bu firmada adsl kullanırım böyle bir durum yaşadğımı yakın zamanda hatırlamıyorum uzak zamanlarda da olduysa belki 1 belki 2, adsl nin yeni yeni yayıldığı zamanlarda o da. Türkneti tavsiye ettiğim arkadaş bile makaraya alıyor artık beni, afferim türknet . arkadaşlarla iddaya girdik artık nezaman çözecekler sorunu diye, bahisler 250.ci saat sonrasında. merakla beklemedeyiz. Arkadaşlar, konuyu okuyanlar destek için bir el atıp konuyu beğenip öne çıkartırsanız çok yardımınız dokunur. edit : süreç özeti konu : türknetde kesilen internetim kesinti başlangıcı : 20.09.2021 Pazartesi 12:00 kesinti sonu : 5.10.2021 Salı 16:00 kesinti sebebi : Önce genel arıza, sonra ıslah çalışması, sonra müşteri iç kablo hattı, sonra hepsi birlikte türktelekoma Saha ekibinin geldiği gün(ler) : 25.09.2021 Cumartesi 15:00 (123. saat), 30.09.2021 Perşembe 12:30 (241.saat), 05.10.2021 Salı 15:00 (363.saat) Türknet'in mağduriyet çözümü : beklemede , edit : bu ayki faturamı iptal edip, birsonraki ay faturamı 100% indirimli yapacaklarını bildirdi müşteri temsilcim. Türknet'in memnuniyet çözümü : nefes alsa yeter --- Timeline ---
Özetin özeti Switche takılmayan kablom yüzünden 16 gün internetsiz kalıp beklemek zorunda kaldım. Şunuda eklemeden geçemeyeceğim, her nekadar türknet saha operasyonunu eline yüzüne bulaştırmış olsa da, müşteri temsilcim P. hanım imkanları dahilinde elinden geleni yapmaya çalıştı ( keşke kablo çakmayı bilseydi dedirtmiştir ). Türknet in belki bu süreçte tek taktir ettiğim yönüde bu oldu, her aradığımda farklı kişilerle veya anonim kişilerle muhattap olmadım. Farklı isimlerlede konuşmuş yazışmış olsamda, sürecin 95% ni tek bir kişi olan müşteri temsilcim p. hanım la yürüttüm ki bu çok güzel bir hizmet. her defasında her yeni kişiye derdini anlatman gerekmiyor, açıyorsun niye olmadı internet diyorsun, kızıp söylenip bağırıp kapatıyorsun Sırf bu son anlattığım hizmet için şuan türkneti değiştirmeyi düşünmüyorum, ama müşteri temsilcimede söyledim. bundan sonraki herhangibir kesintide 24 saati geçtikden sonra internet gelmezse direkt başka iss e geçerim diye. kendisine tekrardan teşekkür ederim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chakir -- 5 Ekim 2021; 22:16:45 > |
Türknet'in saha teknik desteği rezilliği [ internetsiz 364. saat - 16. gün - geldi en sonunda ]
-
-
Merhaba, yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını benimle paylaşabilir misiniz? -
46558420
120.ci saatin sonunda sorunun benden kaynaklı olduğu (!) bilgisi paylaşıldı. henüz hala gelen giden yok, internetimde yok hala
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chakir -- 24 Eylül 2021; 14:0:46 > -
Yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgi de sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. İç tesisatın kontrol edilmesi için yerinde destek ekiplerimize bildirimde bulunduk. Süreç uzadığından dolayı yerinde destek ekiplerini memnuniyet adına ücretsiz olarak yönlendireceğiz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgi de sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. İç tesisatın kontrol edilmesi için yerinde destek ekiplerimize bildirimde bulunduk. Süreç uzadığından dolayı yerinde destek ekiplerini memnuniyet adına ücretsiz olarak yönlendireceğiz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.genel arızadan başlayan süreç, ıslah çalışmaları ile devam edip, son durak olarak sorunun iç tesisata evrilmeside ayrı bir olay. neyse geldiklerinde ne olduğunu inşallah anlarız. bir an öncede gelir ekibiniz umarım.
bu arada ortada bir memnuniyet meselesinden çok bir mağduriyet meselesi var farkında mısınız. açıkçası bana birde ücretli ekip gönderiyoruz demiş olsaydınız boşuna zahmet etmeyin der soluğu tüketici mahkemesinde alırdım. kaç firma ile çalıştım apartman içine kadar gelip kutuda kabloları test yapıp gittiler, bunlarıda teknik destek kapsamında yaptılar. bu süreçte kontrol için bana yani apartmana gelen giden kimse olmadı. zaten inandığım bu sürecin bu kadar uzun sürmesinin sebebide bu.
-
Merhaba, 25.09.2021 tarihine randevu oluşturulmuştur. Ekipler yarın adrese gelerek kontrolleri sağlayacaktır. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapacağız. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, 25.09.2021 tarihine randevu oluşturulmuştur. Ekipler yarın adrese gelerek kontrolleri sağlayacaktır. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapacağız. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın.125.ci saatde saha ekip arkadaşınız geldi. kendisini görünce tanıdım kendisini, 6-7 ay evvel kuruluma gelen arkadaşdı. kurulum esnasında da işini halletmeye çalışan biriydi, bugünde sorun odaklı baktı.
Kendisini direkt apartman içi kutuya yönlendirdim dışarıdan gelen kabloyu kontrol ettirdim, tahmin ettiğim gibi gelen kabloda hat olmadığını kendisi de teyit etti. bu yüzden eve, modeme veya iç hata bakmasına lüzum görmedik.
125.ci saatin sonunda yine türktelekoma kayıt açacakmışsınız. 48 saat içerisinde bir gelişme bekleniyor. siz sahayı kontrol etmediğiniz için 130 saatdir internetim yok, muhtemel 48 saat belki daha fazlada yine olmayacak. bu sürecin böyle yönetilmesi akıl alır gibi değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chakir -- 25 Eylül 2021; 18:9:32 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, 25.09.2021 tarihine randevu oluşturulmuştur. Ekipler yarın adrese gelerek kontrolleri sağlayacaktır. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapacağız. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın.bu arada interneti veremiyor olabilirsiniz ama fatura gönderme sisteminiz perfect çalışıyor, faturanız ödenmeyi bekliyor diye bildirim geliyor telefondan.
benimde cep telefonumun internet paketim bitti, internete bağlanabilmem için cep telefonuma ek internet paketi almam gerekiyor bugün. vodafone kullanıyorum telefonda, telefon numaramda sizde kayıtlı. bir ek paket alıp yükleyin baride internete girebileyim değil mi.
-
küçük bir detay, sikayetvar sitesinede buradaki yazının aynısını yazmıştım, yalnız dikkatimi çekti sikayet vardaki yazımın başlığı sansürlenmiş, "rezilliği" yazdığım yerde "sorunsalı" olarak değiştirmişler. turknet mi sansürlüyor yoksa şikayetvar mı sansürlüyor bilemedim.
Turknet Saha Desteği Sorunsalı! - Şikayetvar (sikayetvar.com)
-
Takip. -
Sorunuz çözülmedi galiba daha , turknet deki sorun bir sorununuz olunca muhattap bulamıyorsunuz, siz sadece internet üzerinden kayıt bırak deniyor, ama türk Telekom daha ekipleri tabiri caizse Türk net sorunlarına tırnaklarının ucu ile müdahale ediyor (içimden çok daha argo kelimeler geçiyor)
Bizim gibi biraz internet e hakim insanlar seslerini başka mecralarda duyarabilince Türk net türk Telekom u sıkıştırıp sorunları çözüyor, yoksa türknet ten kaçıp insanlar tekrar türk Telekom a geçiyor,
Bugün benim kullandığım tarife ile Türk Telekom tarifesi arasında 20 TL fark var , aradaki farkı ödeyip karşımda muhattap bulabileceğim bir operatör e geçmeyi düşünüyorum. Ama daha önceki Türk Telekom muamele leri nedeniyle halen sabrediyorum bakalım
-
Umarim sorununuz kisa surede cozulur bende turknet kullsniyorum suan icin bir sorun ile karsilasmadimbuzamanda internet en lagzim olfugu gunlerde internet olmamasi kotu fiyat olarak turk telekomdan iyi eger bir sorun olursa turk telekom tarafinda turk telekom en son turknet ile ilgilemiyor bu sorunlar olmasin diye turknet kendi alt yapisini kurmaya basladi ama bir turk telekom yarisi kadar kendi alt yapisini kurmadi -
Merhaba, şikayetvar üzerinden şu anda destek vermiyoruz. Belirttiğiniz işlem şikayetvar tarafından yapılmış olabilir. Arıza ile ilgili teknik uzmanlarımız yerleşik operatör saha ekiplerinden bilgi talep edecektir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle iletişime geçecekler. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını benimle paylaşabilir misiniz? -
Teşekkürler benim sorunun çözüldü, ama biz kullanıcıların asıl mağdur olduğu konu türk Telekom kaynaklı sorunlarda nasıl oluyorsa ilk önce hatalı biz oluyoruz, bina tesisatı kaynaklı sorun var deyip geçiştiriyor türk Telekom , El elin eşeğini türkü çağırarak arar deyip Türk net in sorunlarini çözmeye yardımcı olmuyorlar pek. Aylık ücretleri birazcık artirsaniz internet sitesi üzerinden yaptığımız başvurular çözülmedigi zaman bir yetkili bizi arayıp sorunun neden çözülmedigini falan sorsa türk Telekom saha ekiplerine bir bildirim daha yapsalar çok daha iyi olur.
-
Merhaba, açılan tüm destek kayıtları çözüm uzmanlarımıza iletiliyor. Arızayı ekiplerine ileterek takibini yakından yapmaktadır. İç tesisat kaynaklı olarak dönüş yapıldığında teknik uzmanlarımız yazışma başlatarak tekrar kontrol etmeleri için yerleşik operatör ile iletişime geçiyor. Sürekli iç tesisat bilgisi verilmesi durumlarında abonemizden onay alarak yerinde destek ekiplerini öneriyoruz. Yerinde destek ekiplerimizin kontrolü sonrasında iç tesisat kaynaklı sorun yoksa tutanak ile birlikte yazışmaya devam ediyoruz. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz. Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim. -
quote:
Orijinalden alıntı: dr_mrh
Sorunuz çözülmedi galiba daha , turknet deki sorun bir sorununuz olunca muhattap bulamıyorsunuz, siz sadece internet üzerinden kayıt bırak deniyor, ama türk Telekom daha ekipleri tabiri caizse Türk net sorunlarına tırnaklarının ucu ile müdahale ediyor (içimden çok daha argo kelimeler geçiyor)
Bizim gibi biraz internet e hakim insanlar seslerini başka mecralarda duyarabilince Türk net türk Telekom u sıkıştırıp sorunları çözüyor, yoksa türknet ten kaçıp insanlar tekrar türk Telekom a geçiyor,
Bugün benim kullandığım tarife ile Türk Telekom tarifesi arasında 20 TL fark var , aradaki farkı ödeyip karşımda muhattap bulabileceğim bir operatör e geçmeyi düşünüyorum. Ama daha önceki Türk Telekom muamele leri nedeniyle halen sabrediyorum bakalımTürktelekomun kendi müşteri dışındaki müşteriler için gösterdiği özveri(!) konusu kesinlikle katılıyorum. Fakat bence sorun türktelekomun böyle yapması değil, türknetin buna göz yumması. Türknet çok rahat bir şekilde günlerce türktelekomun keyfini bekleyip sonrasında müşteri kaynaklı sorun dediğinde sormadan, sorgulamadan, kontrol etmeden ÜCRET karşılığında teknik servisi size önerebiliyor. olan bize yani kullanıcılara oluyor. Çoğu kişi zaten türktelekomda birşeyleri sevmedi için türkneti tercih etmiştir, e türknet sahada kendi ekibi olayı çözmeyecekse ne anlamı var ki bu işi yapmasının. Senin aklına yine çok daha güzel bir atasözü gelmiş, benim bu durumla ilgili aklıma gelen söz malesef " elin şeyiyle gerdeğe girilmez" sözü oldu.
-
quote:
Orijinalden alıntı: enemywalker
Takip.Teşekkürler binbaşım
-
quote:
Orijinalden alıntı: phasan
Umarim sorununuz kisa surede cozulur bende turknet kullsniyorum suan icin bir sorun ile karsilasmadimbuzamanda internet en lagzim olfugu gunlerde internet olmamasi kotu fiyat olarak turk telekomdan iyi eger bir sorun olursa turk telekom tarafinda turk telekom en son turknet ile ilgilemiyor bu sorunlar olmasin diye turknet kendi alt yapisini kurmaya basladi ama bir turk telekom yarisi kadar kendi alt yapisini kurmadidestek için teşekkür ederim, umarım hem sorun hem mağduriyet çözülür. Bende bu haftaya kadar açıkçası memnundum, beklemediğim bir tecrübe oldu açıkcası. türknet kendi fiber altyapısı kuruyor diyebiliyorum ama diğer adsl/vdsl ile ilgili çalışması varmı haberim yok, olsa dahi türktelekomu yakalaması imkansız zaten, sadece türknet için değil bütün servis sağlayıcıları için geçerli, sonuçta telekom uzun bir süre ülkede tekeldi ve bu ağı kurabilmek için tek yetkili kurumdu, herhangi bir firma bence türktelekom ağının yüzde birini kurabilse bile bence başarılı sayılır diye düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chakir -- 26 Eylül 2021; 15:2:16 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, açılan tüm destek kayıtları çözüm uzmanlarımıza iletiliyor. Arızayı ekiplerine ileterek takibini yakından yapmaktadır. İç tesisat kaynaklı olarak dönüş yapıldığında teknik uzmanlarımız yazışma başlatarak tekrar kontrol etmeleri için yerleşik operatör ile iletişime geçiyor. Sürekli iç tesisat bilgisi verilmesi durumlarında abonemizden onay alarak yerinde destek ekiplerini öneriyoruz. Yerinde destek ekiplerimizin kontrolü sonrasında iç tesisat kaynaklı sorun yoksa tutanak ile birlikte yazışmaya devam ediyoruz. Sorunu çözümlemek için elimizden geleni yapıyoruz. Ben teşekkür ederim. Keyifli kullanımlar dilerim.bu çözüm yolu , bir çözüm yolu olsaydı şuan bu başlıkta yazışıyor olmazdık. 150. saate geldik hala internetim yok. burdan iki sonuç çıkıyor, ya çözüm uzmanlarınız aslında uzman değil, ya da çözüm masada değil.
ayrıca dün bu başlığa 3 tane mesaj bıraktım, 2 tanesini doğrudan sizinle alakalı olduğundan @TurkNetDestek i etiketledim, şikayet var ile ilgili olanı sizi zan altında bırakmamak için etiketlemedim. etiketlendiğini 2 mesaj hakkında detaylar paylaşmanızı beklerken etiketlenmediğin mesajdan yanıt vermişsiniz.
ortada bir mağduriyet var ve bu durum artıyor. şuan sizden alamadığım interneti başka yerlerden tedarik ederek günümü kurtarmaya çalışıyorum. sizin bu mağduriyetide, teknik sorun çözüldükten sonra gidermeniz gerekiyor.
Benzer içerikler
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- wifi yetkilendirme gerekiyor ne demek
- pon ışığı yanmıyor
- snr margin kaç olmalı
- turknet müşteri numarası öğrenme
- statik ip
- turknet fiyat 2024
- turkcell abone sayısı
- gigafiber nedir
- internetim çok yavaş
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X