Şimdi Ara

Turknet işkencesi :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 1 aydır bağlanmayan internet.
    Yeni abone olacaklar inşallah benim gibi bir hataya düşmezler.
    Eğer abonelikte en ufak bir aksaklık olursa en az 1 ay beklersiniz.
    20 günden fazla internet aktivasyonu bekledim.
    İnternet aktivasyonu yaptılar ama internet yok 1 haftadır da internet arızası için bekliyorum. Ne gelen var ne giden.
    Başka firmaya geçmeyi düşündüm ama bugün yarın gelir diye bekleye bekleye 1 ayı doldurduk. Bedava kullanımım bitince en ufak bir sorun yaratırsa başka firmaya geçeceğim.Saha ekipleri kendi adamları olmadığından Türk Telekoma muhtaç şekilde çalışıyorlar onun için de 1 ay bekletiyorlar.

    Turknet işkencesi :)
    Turknet işkencesi :)







  • Aynı durumdayım port için bekliyorum
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Bana port mort hiçbir şey söylemediler. 1 haftadır arıza çözümünü bekliyorum.
  • adanali741 A kullanıcısına yanıt
    Ben de zar zor öğrendim. Btkya şikayetten sonra port demeye başladılar, yoksa hâla aktivasyon aktivasyon diyeceklerdi.
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Bende aktivasyon yapılmış. Modem kurulumuna da geldi yaptı. ama DSL ışığı yanmıyor. Bende de port sorunu olabilir mi ?
  • adanali741 A kullanıcısına yanıt
    Aynı durumdayız işte her şey hazır, alt tarafı bir sinyal verecekler uzattıkça uzatıyorlar
  • Benimde 24 gün oldu hala bağlamadılar. Bağlama 6 işgünü aktivasyon 48 saat derken 24 gün oldu hala tık yok. evrakta herhangi bir eksik yok port a sorun yok. Kablo modeme kadar bağlı.
  • RUH SAĞLIĞINIZ İÇİN TÜRKNETTEN UZAK DURUN
  • Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlanmıştır. Kurulum sırasında sinyal alınmaması üzerine arıza kaydınızı oluşturarak ekiplere ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçerek bilgi vereceğiz.
  • uykusuzkoala U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, internet başvurunuzu yaptığımızda port dolu hatası aldık. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek portun boşaltılmasını talep etti. Gelişme olduğunda size bilgi vereceğiz.
  • yşahin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, numaranızı aldık. Bugün internet başvurunuzu yaptık. En kısa süre içerisinde hizmetiniz aktif edilecektir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.