Şimdi Ara

Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    ankastreden ölçünce kaç mbps hız alıyorsunuz

    Alıntıları Göster
    42 gün önce kadar ekipler geldiğinde evdende 10mbps aldılar türktelekomun canlı desteğe verdiği tüm değerler 10mbps. bunların içinde ankastre ölçümüde vardır heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuuusuffu

    42 gün önce kadar ekipler geldiğinde evdende 10mbps aldılar türktelekomun canlı desteğe verdiği tüm değerler 10mbps. bunların içinde ankastre ölçümüde vardır heralde.

    Alıntıları Göster
    niye onarmadılar o zaman. söylemediniz mi saha ekiplerine ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    niye onarmadılar o zaman. söylemediniz mi saha ekiplerine ?

    Alıntıları Göster
    üstat daha ne yapabilirim 10 defa randevu verip gelmediler :/
    güncellemeleri okuyabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuuusuffu

    üstat daha ne yapabilirim 10 defa randevu verip gelmediler :/
    güncellemeleri okuyabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    gelmezler gelseler bile çalışıyor diye birşey yapmazlar
    2 ay önce 100mbps den 80lere düştü hızım. turk telekom yöneticisine yazarak çözdüm.
    adamlar hattı yeniledi.snr dalgalı diye tekrar değiştirdiler hattı sonra

    bazı bölgelerde boş hat oluyor veya hasarlı oluyor yapacak birşey yok ama sizin hız baya düşmüş.
  • arkadaşlar bugün ekipler geldi ölçüm yaptılar sorunun kabloda olduğunu söyledi ankastreden modemee kadar olan 30m kablo değiştirdim sorunun hala aynı bugün btk kaydını oluşturdum 64 gündür sorunum çözülmedi. Allah düşmanımı düşürmesin. (21 ocak 2020)
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızı tekrar oluşturarak kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Pm'lere cevap vermiyorsunuz neden pm istiyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arıza kaydınızı tekrar oluşturarak kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Benim anlamadığım, neden bu kadar uğraştınız? Baktınız süreleri içerisinde çözülmedi iptal dilekçenizi teslim etseydiniz. Bu kadar uğraşmaya değer mi? Kendinizi yorduğunuz ve stres sahibi olduğunuz da cabası. Okurken ben yoruldum şahsen.
    Başka işletmeciye geçseniz de aynı olur sonuçlar sanırım altyapı aynı sonuçta. İptal edersiniz, bununla ilgili girişimlerde bulunursunuz örneğin düzeltilmesi için. Kendinizi çok yormuşsunuz, stres sahibi olmuşsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 21 Ocak 2020; 17:38:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Benim anlamadığım, neden bu kadar uğraştınız? Baktınız süreleri içerisinde çözülmedi iptal dilekçenizi teslim etseydiniz. Bu kadar uğraşmaya değer mi? Kendinizi yorduğunuz ve stres sahibi olduğunuz da cabası. Okurken ben yoruldum şahsen.
    Başka işletmeciye geçseniz de aynı olur sonuçlar sanırım altyapı aynı sonuçta. İptal edersiniz, bununla ilgili girişimlerde bulunursunuz örneğin düzeltilmesi için. Kendinizi çok yormuşsunuz, stres sahibi olmuşsunuz.
    ben dava edeceğim zaten, hakem heyeti ve manevi tazminat olarak internet hız sorunumu çoktan geçtim ben merak ediyorum türkiye'de birini 60 gün mağdur etmenin cezası nedir diye.
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Ne zaman yapacaksınız ki bunu, süreç sonlanınca mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam taahhüt yok bir şey yok iptal edin gitsin. 2 aydır bu sorunla uğraşmak hiç yormadı mı.

    Geçin başka bir servis sağlayıcıya. O zaman da düzelmezse yapacak bir şey yok altyapıda sıkıntı vardır.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    evet çünkü gün sayısı onun üzerinden çıkıcak.
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Anladım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    altyapıda sıkıntı ? 30m kablo değiştirdim hocam daha ne sıkıntısı olabilir. alt komşumun interneti hızlı benim ki yavaş
    uğraşmak yordu ama benden önce bu bölgede biri uğraşsaydı muhtemelen bu kadar uğrşamazdım birazda o yüzden uğraşıyorum
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, açık destek kaydınızın numarasını kontrol edebilmem için PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Merhaba, PM kutumda şu an size ait bir mesaj bulunmuyor. Sistem hatası olabilir. Çünkü daha önce sizinle yaşamış olduğunuz tüm sorunlarınız için iletişime geçmiştim.

    Hiç bir kullanıcımızı görmezden gelmediğimiz gibi sizi de görmezden gelmeyiz :( Mesaj attıysanız gözümüzden kaçtıysa da özür dileriz. Yaşadığınız sorunuwww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletin. Ben size bu süreçte eskiden olduğu gibi yardımcı olmaya çalışayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, açık destek kaydınızın numarasını kontrol edebilmem için PM üzerinden iletebilir misiniz?
    gönderdim, konuda önceki mesajlarınızda takipçisi olucam demiştiniz sizde sıkılıp bıraktınız sanırım takip etmeyi.
    teknik destekteki arkadaşlarlada tanışmak nasip olmadı 2 aydır her gün konuşuyoruz selamlar arkadaşlarada.
  • Hocam siz 60 gündür bir servis saglayacıyısyla ugrasırken ben yurtdısında iki interner saglayıcısı degiştirdim. Şuan yılbaşı kampanyasıyla 400mbit unitymedia internet paketine geciş yaptım ve jest olarak 442mbit üzerinden actılar. (fiyat 19.90euro x12 ay sonra 34.90euro x12 ay. sınırsız dk/internet ve 6gb sim kartıda hediye)

    Zaten bildigim kadarıyla türkiye de belli bir süre içinde sorununuzu cözmedikleri takdirde dava edebiliyorsunuz. Ben olsam onlarla muhattap olmayıp dava sürecime bakardım. Yazık günahtır 2 ay olmuş.!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Abyss -- 23 Ocak 2020; 3:20:18 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Abyss

    Hocam siz 60 gündür bir servis saglayacıyısyla ugrasırken ben yurtdısında iki interner saglayıcısı degiştirdim. Şuan yılbaşı kampanyasıyla 400mbit unitymedia internet paketine geciş yaptım ve jest olarak 442mbit üzerinden actılar. (fiyat 19.90euro x12 ay sonra 34.90euro x12 ay. sınırsız dk/internet ve 6gb sim kartıda hediye)

    Zaten bildigim kadarıyla türkiye de belli bir süre içinde sorununuzu cözmedikleri takdirde dava edebiliyorsunuz. Ben olsam onlarla muhattap olmayıp dava sürecime bakardım. Yazık günahtır 2 ay olmuş.!
    dava edeceğim hocam fakat benden önce birileri bu kadar uğraşsaydı muhtemelen böyle bir sorun yaşamazdım tarihe bir not, bir görev gibi benim ki artık.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.