Şimdi Ara

Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz ile ilgili ekiplerimiz gerekli çalışmaları arka planda yapıyor. Bir an önce çözüme ulaşması için elimden geleni yapıyorum. Sonuçlandığında sizinle iletişime geçeceğiz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Giden kutuma baktığımda mesajlarımı gördüğünüzü görüntülüyorum. Sistemde bir sıkıntı olduğunu düşünüyorsanız da şunu eklemek isterim, defalarca buradan da mention'ladım sizi. Sonunda 3 ayrı başlığa mention attınız "mesajlarınız gelmedi" diye.

    Oim'deki arkadaşların alakasız cevapları aşikar, test atıyoruz
    "... Saattir internete bağlı olduğunuzu görüyorum iyi günler dilerim." Yazıp kaydı kapatıyorlar ve bu süreç çözümü olmayan bir kısır döngüye giriyor.

    Ben yine size test atarım tabi ama, sizin network ekipleriniz bu şişme diye tabir ettiğimiz hız düşüşlerini ve ping spikeları görmüyorlar mı? Yoksa manevra alanları mı kısıtlı.

    Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim, Küçükçekmece santralinde sorun yaşayanlar olarak çözüme kavuşması dileğiyle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    merhaba şuanda eski hızımda kullanıyorum interneti, levent d. bey aradı 64 gün için bir kayıt açıcak oim den duruma göre süreci güncelleyeceğim. sürecin uzamaması için iyi bir teklif bekliyorum sizden
  • Sorununuz beklenenden uzun sürdü. Bunun farkındayım. Ben bu süreçte yaşamış olduğunuz sorunu elimden geldiği kadar takip ederek size yardımcı olmaya çalıştım. Bugün bu durumu tekrar arkadaşlarıma iletmiştim. Gerekli işlemleriniz tamamlanmış sizi arayarak konu hakkında bilgi verilmiş.

    Bende gerekli kontrollerimi yaptığımda şu an sorunsuz bir şekilde 75 Mbps'lik sinyal ile sorunsuz bir bağlantı gerçekleştiriyorsunuz. Bu duruma inanın sizin kadar bende sevindim.

    Yaşamış olduğunuz bu arıza sürecinden dolayı kullanamadığınız günlerin indirimini size yansıtacağız. 30593863 numaralı destek kaydınızı oluşturduk. En kısa süre içerisinde bu kayıt içerisinde size ulaşıp bilgi vereceğiz.

    Herhangi bir sorun yaşamanız durumunda bana istediğiniz zaman buradan ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Sorununuzun cözüldügüne gercekten cok sevindim. iyi günlerde kullanın internetinizi. bol düşük pingli ve bol hızda internet dilerim :D
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.