Şimdi Ara

Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.627
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2020 Güncellemeleri
    arkadaşlar bugün ekipler geldi ölçüm yaptılar sorunun kabloda olduğunu söyledi ankastreden modemee kadar olan 30m kablo değiştirdim sorunun hala aynı bugün btk kaydını oluşturdum 64 gündür sorunum çözülmedi. Allah düşmanımı düşürmesin. (21 ocak 2020)

    Hız Sorunu Düzelmesi Sonrası Güncellemeler
    23 ocak 66 gün sonunda hız sorunum çözüldü Türknetin oimden yapacağı fatura düzenlemesi bekleniyor.



    2019 güncellemeleri
    Güncelleme 1
    15 kasım kopma sorunu bildirildi - 20 kasım kopma yok dendi 21 kasım kopma sorunu giderildi yerine hız sorunu getirildi destek kaydı hız değerlerinde kendileri de görmektedir. 29470602 destek no lu kayıtta mevcut.
    Güncelleme 2
    23 kasım hız sorunu bildiriildi - 13 aralığa kadar sorun gidirilemedi ilk mesaj destek kaydı sorunları ve cevapları 29538878 destek no lu kayıtta mevcut.
    Güncelleme 3
    13 aralık yeni destek kaydı açıldı tekrarlayan kopma sorunu giderilde hız sorunu devam etmekte açılan destek no 29886797
    Güncelleme 4
    15 aralık itibariyle tam 1 ay botunca 60 megabit hız aldığım yerden 10 megabit hız aldım donanımhaber konusu açıldı.
    Güncelleme 5
    17 aralık @TurkNetDestek kendisinin ve teknik ekibin takipçisi olacağını söyledi son açılan 29886797 destek no lu kayıtta 19 aralık saat 11 de teknik destek ekiplerinin geleceği randevusu verildi - randevu benim tarafımdan kabül edildiği türknet online işlemler kaydına bildirildi.
    Güncelleme 6
    18 aralık cimer btk şikayeti için 3 oacağa kadar sürecek 10 iş günlük türknet tarafından 29972946 destek no lu kayıt online işlemlerde açıldı.
    Güncelleme 7
    19 aralık saat 11 randevuya herhangi bir ekip gelmedi. 32 gündür hız sorunum devam ediyor.
    Güncelleme 7.1
    19 aralık 15.25 te bana 48 saat içerisinde ulaşılacağı söylendi
    Güncelleme 8
    19 aralık 15.25 ta belirtilen 48 saat değil 96 saat geçti ne bana ulaşıldı ne de hız sorunum çözüldü.
    Güncelleme 8.1/b]
    23 aralık 17.21 de 36 ve 48 saat süre istediler.
    Güncelleme 9/b]
    Gelinmeyen randevu sayısı 10 u geçti 3 ocakta btk süreci yenilenecek. hız sorunum devam ediyor.
    Güncelleme 10/b]
    Türk telekom sorunu giderdiğini belirtmiş fakat hat değerlerimde değişiklik olmadığını söyledi türknet, türknet türktelekomun üst birimine bildirmiş cevap bekliyorum
    Güncelleme 11/b]
    28 için rabdevu verildi
    Güncelleme 12/b]
    her zamanki gibi randevuya gelinmedi. 40 gündür sorun çözülmedi.
    Güncelleme 13/b]
    Türknet yazdı üst birimle iletişim halindeymiş 3 ocakta btk nın verdiği 10 günlük süre doluyor BTK ya tekrar başvurduktan sonra gelen cevaba göre iletişim özgürlüğümün kısıtlanması ve engellenmesinden dolayı savcılığa suç duyurusunda bulunacağım 1 buçuk ayda 1 arpa boyu yol alamadım 10 dan fazla randevu satırlarca yazışma yaptım.
    bir internet sağlayıcısıyla bu duruma gelmek hiç aklıma gelmezdi ama böyle şeylerde oluyormuş demek ki.

    ---------------------------------------------
    Arkadaşlar Merhaba,
    1 ay önce kopma sorunuyla türknetin harika uygulamasından destek kaydı oluşturdum kopma sorunumu giderim hız sorununu getirdiler 60 megabit hız aldığım yerde 10 megabit hız almaya başladım bundan 22 gün önce de hız için kayıt oluşturdum ve türknet servisi türktelekom ekipleri ve bizim aramızda bir kısır döngü başladı türknet türktelekom ekiplerini bir türlü adresime getirtemedi yaptıkları tek şey hızımı ölçüp rapor etmek. bana elle tutulur biz çözüm sunun dedim sonrada sorumluluğu üzerinden atmak için sorun sizden kaynaklanıyorsa 90 lira alırız anlamında bir çözüm sundular.
    ben böyle sorumsuzlukla ve gayri etik bilmiyordum türknet firmasını olayı cimer btk ve açıkkapıya şikayet ettim zira bir türlü çözüm sunamadılar. izmir karşıyaka çiğli menemen - sahil kesiminde türknet bağlatmak isteyen arkadaşların konuyu incelemelerini bir sorun olduğunda nasıl ortada kalacaklarını görmelerini istediğim için konuyu açıyorum. parasını ödediğim hizmette firmanın merhametine kaldık. Allah düşmanımı düşürmesin.
    hakkaniyet açısından müşteri numaram 947858 arzu ederlerse ve eğer yanlış birşey söylemişsem kendileri teknik desteği inceleyip beni konu altında yalanlayabilirler. ayıca şikayet var kaydımıda inceleyebilirsiniz arkadaşlar.
    www.sikayetvar.com
    TurkNet Türk Telekom İnternet Hız Sorununu Çözemiyor
    https://www.sikayetvar.com/turknet/turknet-turk-telekom-internet-hiz-sorununu-cozemiyor


    Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyorrununu-cozemiyorTürknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi BekleniyorTürknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi BekleniyorTürknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi BekleniyorTürknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi BekleniyorTürknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi BekleniyorTürknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuuusuffu -- 23 Ocak 2020; 16:13:9 >







  • Modem arayüzünden hat değerlerinizi atar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Modem arayüzünden hat değerlerinizi atar mısınız?
    istediğiniz bu sanırım
    Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor
  • Şu an alabileceğiniz hız max 10mbps olarak gözüküyor. Yani şu anki hat değerlerine göre daha üstünü almanız imkansız.

    Daha önceden 60mbps hız aldığınızı söylemişsiniz. Hat zayıflamanız çok artmış bu yüzden alabileceğiniz hız düşmüş. Modem DSL kablosu, varsa splitter, iç tesisat kablosu, ankastre bağlantısı ve ankastre kutusunun durumu bunları kontrol etmek gerek ilk başta. Kablolarda kopukluk, eziklik vs. olabilir. Ek olan yerlerde temassızlık olabilir bunları kontrol edin.

    Eğer bunların hiç birinde sıkıntı yoksa sorun bölgesel bir arıza, port arızası vs. olabilir. Benim tahminim iç tesisatta sıkıntı var gibi. Bunu öğrenmek için ankastre kutusundaki bağlantıya modemi bağlayarak oradan hat değerlerine bakın. Eğer düzelirse demekki iç tesisat kablosunda sıkıntı vardır. Onu değiştirirsiniz. Eğer yine aynı çıkarsa o zaman dediğim gibi bölgesel bir arıza, ankastre kutusundaki bir sıkıntı veya port arızası vs. olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 15 Aralık 2019; 21:15:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Şu an alabileceğiniz hız max 10mbps olarak gözüküyor. Yani şu anki hat değerlerine göre daha üstünü almanız imkansız.

    Daha önceden 60mbps hız aldığınızı söylemişsiniz. Hat zayıflamanız çok artmış bu yüzden alabileceğiniz hız düşmüş. Modem DSL kablosu, varsa splitter, iç tesisat kablosu, ankastre bağlantısı ve ankastre kutusunun durumu bunları kontrol etmek gerek ilk başta. Kablolarda kopukluk, eziklik vs. olabilir. Ek olan yerlerde temassızlık olabilir bunları kontrol edin.

    Eğer bunların hiç birinde sıkıntı yoksa sorun bölgesel bir arıza, port arızası vs. olabilir. Benim tahminim iç tesisatta sıkıntı var gibi. Bunu öğrenmek için ankastre kutusundaki bağlantıya modemi bağlayarak oradan hat değerlerine bakın. Eğer düzelirse demekki iç tesisat kablosunda sıkıntı vardır. Onu değiştirirsiniz. Eğer yine aynı çıkarsa o zaman dediğim gibi bölgesel bir arıza, ankastre kutusundaki bir sıkıntı veya port arızası vs. olabilir.
    cevabınıza çok teşekkür ederim bu dediğini türk telekomdan gelen arkadaş ( 1 ay önce ) yaptı ölçümler yaptılar giderken sorun lokal diyip gitti o gün bugündür sürünüyorum teknik destekte teşekkürler tekrar.
    ayrıca 1 ay önce açtığım kopukluk kaydından sonra geldi hız sorunu başıma destek kaydında belirttim fakat orası ayrı bir macera.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuuusuffu -- 15 Aralık 2019; 22:52:28 >




  • Ankastreye kaç mbps hız geliyormuş onu söylemediler mi? Önemli olan konu o. Eğer ankastreye gelen hız da düşükse o zaman yapacak bir şey yok. Bölgesel bir arıza vs. olmuştur büyük ihtimal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nomadio

    Ankastreye kaç mbps hız geliyormuş onu söylemediler mi? Önemli olan konu o. Eğer ankastreye gelen hız da düşükse o zaman yapacak bir şey yok. Bölgesel bir arıza vs. olmuştur büyük ihtimal.
    ankastreye gelen hızı milenicomdan ölçtürdüğümde 80 megabit olarak alıyorum, hız problemini 1 ay önce oluşturduğum kopma problemini giderdiklerinden sonra yaşamaya başladım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili ekiplerimiz kontrollerine devam ediyor. Ayrıca konunun takibini teknik uzmanlarımız ve bende yapıyorum. Ekiplerimiz kontrolleri tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, arızanız ile ilgili ekiplerimiz kontrollerine devam ediyor. Ayrıca konunun takibini teknik uzmanlarımız ve bende yapıyorum. Ekiplerimiz kontrolleri tamamladıktan sonra sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir.
    Merhaba umarım çözümlenir ve mağduriyetim giderilir bugün cimerden bir mesaj aldım
    arızam giderildikten sonra hakem heyetine gideceğim.
    yapıcı olmak adına; arızam giderildiği ve başladığı gün arasında uzlaşmaya gitmek ister misiniz?
    Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor




  • cimer btk için bugün destek kaydı oluşturmuşlar ve bu metni yazmışlar bakalım btk kısmı içinde 3 ocak (10 iş günü) takipçi olalım.
    Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuuusuffu -- 18 Aralık 2019; 18:30:41 >
  • 29972946 destek no lu kayıtta verilen randevuya kimse gelmemiştir hengangi bir şey söylemek ister misiniz?
  • Güncelleme 7.1
    19 aralık 15.25 te bana 48 saat içerisinde ulaşılacağı söylendi
    Türknet İzmir 66 Gün Sonra Hız Sorunu Düzeldi Türknet'in Yapacağı Fatura Düzenlemesi Bekleniyor
  • nomadio N kullanıcısına yanıt
    bu hat değerleri nasıl 100 MBps alır mı santral mesafesi 360 metre Tip 11 den hizmet alıyor

     	Gönderme Hızı	İndirme Hızı
    Mevcut Veri Oranı (Kbps) 4089 51176
    Maximum Veri Oranı (Kbps) 45840 95563
    INP (Sembol) 0 0
    Çapraz ON ON
    Hat Zayıflaması (dB) 22.1 11.7
    Hatalar (Pkts) 0 0
    Gecikme (ms) 0 0
    Alım Gücü (dBm) 5.9 14.4
    U0 U1 U2 D1 D2 D3
    Hat Zayıflaması (dB) N/A 22.1 35.7 11.7 25.8 39.1
    Sinyal Zayıflaması (dB) N/A 21.9 35.4 11.5 25.6 39.1
    SNR Margin (dB) N/A 30.3 30.1 22.5 22.4 22.4
    Alım Gücü (dBm) N/A 5.8 -10.6 12.6 8 5.1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 19 Aralık 2019; 23:9:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    bu hat değerleri nasıl 100 MBps alır mı santral mesafesi 360 metre Tip 11 den hizmet alıyor

     	Gönderme Hızı	İndirme Hızı
    Mevcut Veri Oranı (Kbps) 4089 51176
    Maximum Veri Oranı (Kbps) 45840 95563
    INP (Sembol) 0 0
    Çapraz ON ON
    Hat Zayıflaması (dB) 22.1 11.7
    Hatalar (Pkts) 0 0
    Gecikme (ms) 0 0
    Alım Gücü (dBm) 5.9 14.4
    U0 U1 U2 D1 D2 D3
    Hat Zayıflaması (dB) N/A 22.1 35.7 11.7 25.8 39.1
    Sinyal Zayıflaması (dB) N/A 21.9 35.4 11.5 25.6 39.1
    SNR Margin (dB) N/A 30.3 30.1 22.5 22.4 22.4
    Alım Gücü (dBm) N/A 5.8 -10.6 12.6 8 5.1
    güncel halini bilmiyorum hocam ama ben 60MBps alıyordum. türknetin sitesinde 80MBps hız gösteriyor.
  • 19 aralık 15.25 ta belirtilen 48 saat değil 96 saat geçti ne bana ulaşıldı ne de hız sorunum çözüldü.
  • Güncelleme 8.1 23 ocak 17.21 de 48 saat süre istediler.
  • yuuusuffu Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Evet, haklısınız sorununuz beklenen süre içerisinde çözümlenmemiş. Hala devam ediyor. Bunun için sizden özür dileriz. Biz sorununuzun çözülebilmesi adına sorun yaşamaya başladığınız andan itibaren yerel operatör tarafı ile gerekli kontrollerimizi hızlıca yapmaya başlamışız. Onlara iş emirleri oluşturarak hattınızın fiziksel durumunuzu elitt ekipler kapsamında incelemeleri gerektiğini söylemişiz. Ne yazık ki sizin için alınan en son randevuya uyum sağlamamışlar... Bu yüzden arkadaşlarım tekrar yeni bir iş emri oluşturarak durumun aciliyetini yerel operatör tarafının üst yetkililerine bir kere daha iletmiş ve konunun takibini yapmaya başlamış.

    Ben şimdi durumun aciliyetini tekrar hatırlatacağım ve sorununuzun en kısa süre içerisinde çözümlenmesi için elimden geleni yapacağım. Sorununuz çözülene kadar istediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım. Hiç merak etmeyin.




  • Aynı benzer problemi bende yaşıyorum 23 gün oldu sürekli kesilmeler vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gelinmeyen randevu sayısı 10 u geçti 3 ocakta btk süreci yenilenecek. hız sorunum devam ediyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sanırım sizinde eliniz kolunuz bağlı çözüm ortaklarınız yapmıyorum diyince tek yapabildiğiniz 36 saatlik iş emri iletmek.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.