21 Eylülde Özgür iletişim 100 başvurumu yaptım ve belgeleri gönderdim, 25 Eylülde belgeler ulaştı bilgi vermek için aradılar kurulum ekipleri size randevu verecek dendi ama ekipler tarafından aranmadım. Sonraki süreçte sayısız defa görüştüm müşteri hizmetleriyle ancak bir arpa boyu yol kat edemedim başvurum 2 defa ekipler ulaşamadı denilerek iptal edildi ancak bu süreçte hep evdeydim ne arayan var ne soran... Başvurunuzu yeniden oluşturdum 2 6 iş günü içinde sonuçlanır diyorlar her seferinde.En son iptal edilişinde o gün saatlerce konuştum ve en son şöyle denildi bizim sistemimizde sıkıntı var türk telekom ekiplerine ad soyad adres telefon bilgileriniz gitmemiş o yüzden iptal olmuş, yeniden girildi bilgiler ve bu sefer sisteme düşmüşsünüz dendi yine 2-6 iş günü devreye girdi... Müşteri hizmetleriyle her konuşmamda aciliyetimi belirtiyorum, en azından türk telekom ekiplerinden benim için randevu almalarını istiyorum (ki donanımhaberde randevu alan birkaç kişiye rastlamıştım onlara verilebiliyorsa bana da verilmeli) randevu olmadığı için 1 haftadır evden mesai saatleri içinde çıkamıyorum diyorum ama bir randevu almayı beceremiyorlar, tüm çalışanlar aynı şeyleri tekrar ediyor hiç kimse çözüm bulmuyor! Ayrıca 2 gündür ben arayıp sorunun kaynağını bulan temsilci hanımla görüşmek istediğimi belirtiyorum(adını söylüyorum), beni aramasını istiyorum hiç kimse aramıyor, ben bu kadar kendi müşterisini umursamayan bir firma görmedim... BU SÜREÇ GERÇEKTEN CANIMI SIKMAYA BAŞLADI SON İPTALDE SUNULAN BAHANEYE GÖRE ARTIK BİR SORUN ÇIKMAMASI GEREKİYOR VE 6 İŞ GÜNÜ CUMA GÜNÜ SONA ERECEK EĞER O GÜNE KADAR RANDEVU ALAMAZSAM VE BAĞLANMAZSA HAKKIMI CİMER'DE VE MAHKEMEDE ARAYACAĞIM! Abone numaram : 1832124 (GSM numaramı türknet desteğe PM'den yazdım) |
Bildirim