Şimdi Ara

Türknet Kurulum Ücreti Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TürkNet'e başvuru için aradım, Taahhütü biten Türk Telekomu dondurup TürkNeti denemek istemiştim eğer beğenirsem türk telekomu iptal ettirir türkneti kullanmaya devam ederim sorun yaşarsam da Türk Telekom taahhütü yenilerim diye düşündüm
    Aradığım Müşteri Temsilcisine 3 4 kez aynı anda evimde 2 tane internet kullanabilir miyim diye sordum evet dedi. Ben de bu bilgiye istinaden Yeni abonelik yaptırdım.
    Daha sonra belgeler imzalandı kargolandı vs derken bir Türk Telekom yetkilisi beni aradı. Dedi ki dostum evinde zaten internet var, 2 internet aynı anda kullanabilme imkanın yok. Ben de ne olacak o zaman dedim, benden dondurduğum Türk Telekom aboneliğinin numarasını istedi ve dilersem hiç kuruluma gerek olmadan TürkNeti direkt buraya taşıyacağını söyledi.
    İyi tamam dedim internetim bağlandı şifrem geldi hiç kimsenin evime gelmesine gerek kalmadan hattım aktifleşti, TürkNet'in de benden bu durumda kurulum ücreti almayacağını düşündüm. Fakat yanılıyormuşum birkaç saat sonra kurulum için ne zaman gelelim diye aradılar.

    Şimdi size sormak istiyorum dh ahalisi, hem müşteri temsilcisi yanlış bilgi veriyor hem de kurulum ücreti istiyorlar sizce kim haklı?
    Bana orada hayır aynı anda 2 internet hattı çektiremezsin tarzı bilgi verilse ben gider mevcut taahhütü bitmiş Türk Telekom aboneliğimi TürkNet'e taşır kurulum ücreti ödemekten de kurtulurdum. Ama bana kullanabilirsin dediklerinden sorun olursa tekrar açtırmakla uğraşmamak için yeni abonelik açtırdım
    Şimdi diyeceksiniz 60 TL için ne uğraşıyorsun diye, Ben öğrenciyim ve o 60 TL de zaten neredeyse 1 aylık faturama denk geliyor.

    TürkNet'e durum hakkında bir sürü destek talebi açtım, günlerce beklettiler ama nafile, hiçbir sonuç alamadım. Sürekli suçu bana attılar, müşteri temsilcimiz ya da biz hatalı değiliz diye cevap verdiler destek taleplerime.
    Ekstra olarak şikayetvar konusu linkim:https://www.sikayetvar.com/turknet/turknet-kurulu-internete-kurulum-ucreti-istiyor
    Burada da görebileceğiniz gibi sadece 1 adet geçiştirme cevabı verildi ve daha sonra ilgilenmediler

    Sizden kaynaklı sorun vardır diyerek tekrarlayıp duran ve sürekli geçiştiren bir müşteri destek ekibi var. Müşteri hizmetlerine bile bağlanamıyorum. Bağlansam derdimi anlatacağım, bana 2 günde 1 adet kısa mesaj yazıp duruyor sadece destek ekibi

    Bakın, bağlantı konusunda hiç problemim yok şu ana kadar 35 e 3 internet dediler testlerde genelde 33 down 2.70 upload alıyorum, bu benim için yeterli
    Fakat bana yanlış bilgi vermelerine ve hali hazırda kurulu olan aboneliğimi taşıyarak internetimi aktif etmelerine rağmen (sistemde yeni abonelik gözükebilirim fakat benim dondurduğum Türk Telekom hattımı taşıdı yetkili Türkneti kullanabilmem için, hiçbir şekilde yeni port vs tahsis edilmedi yani direkt mevcut hizmetimin üstüne geçirdiler) benden 60 TL kurulum ücreti alınmaması gerekiyor. Kimse kurulum için gelmedi, Modem ayarlarımı kendim yaptım ve zaten Türk Telekoma daha önce o hattın kurulumu için ücret ödemiştim.

    Henüz sözleşmemin üzerinden 14 gün geçmedi, sözleşmemden 2 Ağustosa kadar Cayma hakkım bulunuyor. Eğer TürkNet bu konuya da geçiştirecek cevaplar verirse/hiç cevap vermezse cayma hakkımı kullanarak aboneliğimi kapatacağım.

    Bu arada @TurkNetDestek isimli kullanıcı gelir gsm numaramı filan ister şimdi konu altından, zaten özelden ilettim sana kardeşim. İlgileneceğinizi de söyledin. Aramadınız bile tek yaptığınız destek talebime suç bizde değil sizde diye cevap vermek oldu. İnsan gibi bir yetkiliniz arayıp konuşmaya bile çalışmadı.
    Konu altına gelip numaramı isteme yani değerli @TurkNetDestek kardeşim. Mesaj geçmişinde her şey var. Gidip yetkililerine durumu iletmeni rica ediyorum sadece. Hiç müşteri desteği alamadım beni 1 kere arayan olmadı. Abonelikten sonra sadece kurulum için arandım (çünkü bundan para alıyorlar)
    Verdiğiniz internet hizmetinde sorun yok, hatta tavsiye de ederim. 35 down 3 upload benim için iyi diyen varsa rahatlıkla kullanabilir (altyapısı destekliyorsa)
    Ama şunu bilin, müşteri hizmetleri 0 (sıfır). Muhatap bulamayacaksınız hiçbir şekilde. Destek taleplerinize de pek erken cevap alamıyorsunuz alsanız da çözüm odaklı olmuyor.

    EKLEME:
    Forumdaki TurkNetDestek isimli kullanıcıdan gelen mesaj:
    Türknet Kurulum Ücreti Rezaleti


    Kardeşim, ben zaten müşteri hizmetlerinize demişim ki ben türk telekomu dondurdum, yeni bir hat daha çekebilir miyim yani aynı anda 2 internet kullanabilir miyim. Siz dediniz ki evet. EE arayan türk telekom yetkilisi öyle demedi direkt sizin internetinizi önceki internet portuna aktarım yaptı. YANİ SİZİN BİR MASRAFINIZ OLMADI BU KONUDA.
    Ama buna rağmen hala suçu bana atıyorsunuz hatanızı kabul bile etmiyorsunuz. Dediğim gibi, sistemde yeni abonelik olarak gözükebilirim ama TurkNet masraftan kaçınmak için tüm işlemleri dondurulmuş hattımı taşıma üzerine yaptı. Buna rağmen hala benden kurulum ücreti talep ediyor.
    Bugün de gelişmeleri izleyeceğim ardından Tüketici Mahkemelerine başvurup kendilerine cayma hakkımı kullanmak istediğime dair bir fax çekeceğim. Cayma hakkım halen bulunuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JaimeLannisterr -- 27 Temmuz 2018; 11:39:20 >







  • Sen eski portu dondurarak işgalde tutup, bir de Turknet portu açtırma işine girmişsin.
    Doğal olarak TT Turknet'e portu öpücükle vermiyor. 350 lira gibi bir masrafı var Turknet'e bunun.

    Hizmet transferi veya yeni hizmet harici diğer işler sakat.
    Çünkü Turknet'e transfer yaptırsaydın yeni hat olarak değerlendirilmeyip eski TT portun kullanılmaya devam edilecekti ve
    böylece kurulum ücreti alınmayacaktı. Kurulum ücreti aslında Turknet'in TT'ye ödediği masrafın bir kısmı. Eve gelen
    tesisatçıya verilecek bir çorba parası değil.

    Özet: Evde 2 internet hizmeti dslamda 2 port işgal eder. Her port açtırmada kurulum ücreti verirsin, kampanya yoksa.
    Turknet'in müşteri hizmetleri sana yanlış bilgi vermiş o yüzden paran iade edilmelidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tweenietomatoes -- 26 Temmuz 2018; 19:37:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tweenietomatoes

    Sen eski portu dondurarak işgalde tutup, bir de Turknet portu açtırma işine girmişsin.
    Doğal olarak TT Turknet'e portu öpücükle vermiyor. 350 lira gibi bir masrafı var Turknet'e bunun.

    Hizmet transferi veya yeni hizmet harici diğer işler sakat.
    Çünkü Turknet'e transfer yaptırsaydın yeni hat olarak değerlendirilmeyip eski TT portun kullanılmaya devam edilecekti ve
    böylece kurulum ücreti alınmayacaktı. Kurulum ücreti aslında Turknet'in TT'ye ödediği masrafın bir kısmı. Eve gelen
    tesisatçıya verilecek bir çorba parası değil.

    Özet: Evde 2 internet hizmeti dslamda 2 port işgal eder. Her port açtırmada kurulum ücreti verirsin, kampanya yoksa.
    Turknet'in müşteri hizmetleri sana yanlış bilgi vermiş o yüzden paran iade edilmelidir.
    Evet hocam ben de bundan bahsediyorum. Bana müşteri hizmetleri yanlış bilgi verdi ve bu yüzden ben de kurulum ücreti alınmasın diyorum. Daha faturalandırılmam bile yapılmadı bu yüzden bu ücreti iade ile bile uğraşmayacaklar sadece faturalandırılmayacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EKLEME:
    Forumdaki TurkNetDestek isimli kullanıcıdan gelen mesaj:
    Türknet Kurulum Ücreti Rezaleti


    Kardeşim, ben zaten müşteri hizmetlerinize demişim ki ben türk telekomu dondurdum, yeni bir hat daha çekebilir miyim yani aynı anda 2 internet kullanabilir miyim. Siz dediniz ki evet. EE arayan türk telekom yetkilisi öyle demedi direkt sizin internetinizi önceki internet portuna aktarım yaptı. YANİ SİZİN BİR MASRAFINIZ OLMADI BU KONUDA.
    Ama buna rağmen hala suçu bana atıyorsunuz hatanızı kabul bile etmiyorsunuz. Dediğim gibi, sistemde yeni abonelik olarak gözükebilirim ama TurkNet masraftan kaçınmak için tüm işlemleri dondurulmuş hattımı taşıma üzerine yaptı. Buna rağmen hala benden kurulum ücreti talep ediyor.
    Bugün de gelişmeleri izleyeceğim ardından Tüketici Mahkemelerine başvurup kendilerine cayma hakkımı kullanmak istediğime dair bir fax çekeceğim. Cayma hakkım halen bulunuyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.