Bildirim
TürkNet Memnuniyet Bildirimi(!)
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
Afrika da bunu da bulamıyorlar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: NT2L
Afrika da bunu da bulamıyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şaka bir tarafa hat değerlerinizi ekler misiniz?
Kopma neyden kaynaklı fikir sahibi olabiliriz belki. -
-
Kötü sayılmaz, kopmaması lazım aslında.
DSL ışığı sönüyor mu?
Port kontrol edildi mi? -
Hocam TT ekipleri topu iç tesisata atıyor ancak yağmurlu havalarda falan daha çok internetim kopuyor, onlara göre dışarıda portta falan sorun yok. Evet, dsl ışığı sönüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Denizcan Kaya -- 22 Mayıs 2020; 18:21:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
DSL sönüyorsa altyapı ya da iç tesisat kaynaklıdır sorun.
Yağmurlu hava vs. hat su alıyor olmasın?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 22 Mayıs 2020; 18:38:55 > -
Bina içinde öyle bir sıkıntı olamaz, dışarıdan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. -
Ankastre dışarıda mı?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: NT2L
Afrika da bunu da bulamıyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayır hocam, bina içinde ve gayet sağlam görünüyor. Ancak ankastreye gelen dış kablo yan evin dış kısmında bir kutudan yani havadan geliyor. Onda bir sıkıntı olabilir belki.quote:
Orijinalden alıntı: NT2L
Ankastre dışarıda mı?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Lokal kablo su alsaydı, değerler düşerdi sanırım. TurkNetDestek ilgilensin istersen?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Geçecek arkadaşlar yaşadığım sorunları görsün diye konuyu açıyorum, bu şekilde çok destek kaydı açtım ancak kimse yardımcı olmadı. TT ekiplerinin kontrole geldiğine bile rastlamadım, port değişimi istedim olmadı. Bu gidişle bir aya iptal etmeyi düşünüyorum zaten, ilginiz için teşekkür ederim.quote:
Orijinalden alıntı: NT2L
Lokal kablo su alsaydı, değerler düşerdi sanırım. TurkNetDestek ilgilensin istersen?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım.
Bu arada hattın yakınında elektrik kablosu, asansör, mikrodalga fırın ve yoğun elektrik kullanımı yapan eşya varsa parazit yapabilir. Bu da kopmaya neden olur.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam ankastre ile elektrik panosu yan yana haliyle elektrik kabloları yakınında oluyor ancak ev sahibi dsmart internet kullanıyor ve kopma yaşamıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ADSL-VDSL?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
VDSL
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başka bir sebep aramak lazım o zaman. Görünürde bir kırık var mı kablo da?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam bina dışındaki kablo sağlam gibi duruyor ama detaylı kontrol yapmak lazım, bina içinde görünürde kablo olmadığı için kırık var mı bilemiyorum. Bina o kadar da eski sayılmaz aslında, 2008 yılında yapılmış diye biliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet altyapı haritası
- türk telekom iptv engelleme
- fiber internet kablosu modeme nasıl bağlanır
- modemden ses gelmesi
- turknete geçiş
- turkcell abone sayısı
- turknet fiyat
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- modem kurulumu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X