Şimdi Ara

TÜRKNET PİŞMANLIĞIM.(KULLANMAYIN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler bayanlar 05.01.2019 tarihindr gecisim yapildi ama lanet olsun geçtiğim güne ilk olarak dedimki geceyim benim musteri hizmetleri ile ne isim oluyor ki dedim.Zaman geçti ilk aksam saat 19:00 anlik pingler ile basladi sorun.

    Tam 13.01.2019 gunu destek kaydi açtım.10 gündür cevap verilmiyor.Yaziyorum yaziyorum cevap veren yok.Gecmeyin kullanmayın.

    144 p video 130 ping bikarsiniz aksam 19:00-24:00 arasi mobil oyunlar oynuyorsaniz oynayamazsiniz.Yarin iptal faksimi cekicem.Tuketici hakem heyetine başvuracam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • eski servis saglayicimda yoktu bu sorun ve istanbulun ortasindayim sakin guvenmeyin.Ben sizleri dinlemeyip gectim.

    TÜRKNET PİŞMANLIĞIM.(KULLANMAYIN)





    TÜRKNET PİŞMANLIĞIM.(KULLANMAYIN)





    Onlar icin değersizsiniz.Ama mahkemede görüşücez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selamlar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sizin hizmetinizi kontrol edebilmem ve size yardımcı olabilmem için hizmetinize ulaşabilmem gerekiyor. Rica etsem GSM numaranızı veya müşteri numaranızı benimle bu konuyu belirterek PM üzerinden iletir misiniz?
  • hızlar yerlerde şu an turknette 132 ping 5,22 mbit download sözde vdsl aboneliği birde rezilliğin son perdesi yer ist-bakırköy.
  • Yarin kablolarinizda sorun var derler gecisdirirler. Kapasiteleri düşük altyapi yetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok yok uğraşma arkadaşım benim sorunumu 3 aydır çözemiyorlar.4 kere telekom ekipleri geldi bizim yapabileceğimiz birşey yok sorununuz yapa alt yapısında dediler @TurkNetDestek çözüm üreticek miş ama miş işte hala çözüm yok Akşamları neti kullanamıyoruz. artık destek kayıtlarına bile bakılmıyor.aşağıdaki resmi göderdim yorumlarmısınız dedim onu bile yorumlayarak cevap veremediler.Şubat ayında direk değiştiriyorum iss i artık resmen ömür torpüsü oldu TÜRKNET PİŞMANLIĞIM.(KULLANMAYIN) TÜRKNET PİŞMANLIĞIM.(KULLANMAYIN)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musti_oz -- 23 Ocak 2019; 16:16:26 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • musti_oz kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sizin yaşamış olduğunuz sorununuzun birden fazla sebebi olabilir. Bu durumu kontrol edip size net bir geri dönüş yapmak isterim. İsterseniz bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası ieltir misiniz?

    Bu arada buranın bir iletişim kanalı olduğunu unutmamamızda fayda var. Buradan teknik müdahaleler yapamıyorum. Sorunları çözüm merkezlerimize iletip bu konuların takibini yapıp tüm kullanıcılarımıza elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Konu ile alaklı olarak 13.11.2018 den beridir açılan kayıtlarım sayısını unuttum gerçekten. Müşteri numaram 1106264 ben ümidimi yitirdim artık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • musti_oz kullanıcısına yanıt
    Size PM üzerinden yazdım. Oradan iletişim halinde olmamızda fayda var.
  • Teşekkür ederim geri dönüşlerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • şu anda yine test yaptım ping 175 download 2,14 mbit upload 1,85 mbit yer ist-bakırköy sözde vdsl aboneliği

    haram olsun ödediğim paralar.
  • kaptan341 K kullanıcısına yanıt
    Selamlar,

    Akşam yaşanılan performans ve ping sorunları bizim için önemli ve tüm teknik birimlerimizle ilgilendiğimiz bir konu. İki gün önce bazı bölgelerde cihaz upgrade’leri de yaptık. İyileşmeler görülse de henüz tam olarak sonuca ulaşamadık. Süreci ekiplerimizle birlikte takip ediyorum. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim.
  • Pazartesi turk telekoma geciyorum. Bu sure zarfinda sövdüğüm turk net calisanlarina bir daha sovuyorum.Az bile sovmusum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala çözülmedi az bile sövmüşüm telef olursunuz umarım.
  • Sayın türknet yetkilis arkadaş. ben dün itibariyle altyapı meselesi nediyle ttnet'e geçiş yapmak zorunda kaldım.

    Bugün 0 212 216 55 60 no.lu faksa iptal dileçesi gönderdim ve Türknete telefon ettim durumu bildirdim..Tek başına iptal dilekçesinin yeterli
    olmadığını söylediler...

    Benim devir işlemimi ttnet yapması gerekmiyor mu? İSS'ler bu devir olaylarını Gsm şirketlerindeki gibi yapmıyorlar mı?
    Çünkü ttneti aradım işin içinden çıkamadı.. "Türknetle kendiniz görüşün" diyor.

    Buyrun mağdur bir aboneyim! Birde bana yardım edin.
  • İptal dilekçesi ve kimlik fotokopilerini gönderdiğim halde aboneliğimi devam ettiriyorlar..Sitesine girdim, baktım..
    Ttnet'e geçtiğim halde, hala bana fatura çıkarmaya devam ediyorlar..

    Menfaatin bittiği yerde düşmanlık başlıyormuş demekki...Böyle ahlaksızlığı ttnet bile yapmamıştı.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ben 3-4 ay önce türknete geçtim ancak hala bağlantım yapılmadı. Neymiş port yok. port yok ise müşterinin arkasında durup gerekli baskıyı ve işlemleri telekoma neden yaptırmıyorsunuz da bunu müşteriden istiyorsunuz. Yapamıcaksanız neden telekomun şeyi ile gerdeğe girmeye çalışıyorsunuz. 4 ay oldu yaa hala ses seda yok. bir arkadaşımı türknete geçirdim bir kaç güne başka bir arkadaşım geçiricem ancak bu şekilde olucak ise komple iptal ettiricez. Port sorunu çok kolay ve basit bir işlem bunu bile yaptıramıyorsanız neyi yapıcaksınız ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.