Modem benim değil. Türk Telekomun. İnternet sağlayıcıma bunun kirasını ödüyorum. O yüzden modem değişse de sabitte kalsa, bana maddi yönden etkisi olmayacak. Sizin verdiğiniz dns leri girdim. İnternet paketim 100 mbps ama şuan 40 mbps alıyorum. Önceki paketim 50 ydi. Onda da bu hızı alıyordum zaten. Bunun sebebi dnsten kaynaklı olabilir mi. Bu arada yardımlarınız için çok teşekkür ederim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknet pişmanlığım ve olan İnternetimin artık olmayışı (2. sayfa)
-
-
Hız testinde dns ten kaynaklı bir yavaşlama olma ihtimali çok düşük.
Wifi üzerinden deniyorsanız hızın yavaş çıkması doğal. Yüksek hızla internete çıkış yapabileceğiniz wifi donanımları hatırı sayılır şekilde pahalı. Ethernet üzerinden bağlanıp yeniden hız testi yapar mısınız. Eğer ethernet üzerinden 100 mbit e yakın hız alıyorsanız sorun yok.
Alamıyorsanız hat değerlerinizi paylaşır mısınız.
-
Hocam 50 mbps paketi de telefondan test ediyordum. 100 mbps paketi de aynı yerden test etmiş oldum. Şuan hiç bir fark yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternetinizin hızını doğru şekilde test edebilmek için modeme kablo ile bağlı olmanız ve öyle test yapmanız gerek. Ancak ondan sonra yorum yapabilirim. Testi kablosuz ağ üzerinden telefonla gerçekleştirdiğinizde evinizdeki kablosuz ağın hızı internetin hızından yavaş olabiliyor modeme 100 mbit internet gelse bile siz kablosuz 40 mbit alabiliyor olabilirsiniz. İnternet hızını doğru değerlendirmek için hız testini modeme ethernet kablosu ile bağlanarak yapabilirsiniz.
Kablo ile 100 mbit e yakın bir hız alıyorsanız internet hızınız doğru tanımlanmış demektir.
Eğer ethernetle bağlandığınızda hızınız düşük çıkıyor ise hat değerlerinizi burada paylaşabilir misiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hipnoa -- 4 Ocak 2021; 23:16:54 > -
Merhaba, yaşadığınız sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım tekrar çalışma yaparak size bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum. -
-
Merhaba, teknik uzmanlarımız ve saha ekipleri çalışmalarını tamamladığında sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
-
Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Bugün ilk defa biri aradı.
Gerçek bir insanla iletişim kurabilmek için 1 hafta geçmesi gerekiyormus.
Türk Telekomun sorunu çözmesi gerektiğini söyledi. Artık Türk Telekomun keyfine kaldım.
Dns sorunu olduğu için Türk Telekom da hata gözükmeyecek.
Gelişmeleri anlık aktaracam. Bakalım kaç günde sorun çözülüyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşanan sorunun çözümü için arkadaşlarım ellerinden geleni yapacaktır. Ayrıca arızayı yakından takip ediyorum. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. -
Az önce Türk Telekom dan evime geldiler. Sorunu gördüler.
Turknettin uzaktan bu sorunu kontrol edip çözebilecegini, söylediler. Çözemezsede modemle ilgili sorun olduğunu Türk Telekom a iletmesi gerektiğini söyledi. Böyle birseyden sonra modem değiştirilebilecegini aktardı. Simdilik top Turknete geçti. Sorunun 9. Günü oldu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
12.gun. Sorun aynen devam ediyor.
Türknet topu Türk Telekoma atıyor. Türk Telekom ise Türk nette. Modemi Türk Telekom vermesine rağmen, benim üretici ile görüşmem bile istedi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, DNS kaynaklı sorun yaşadığınızı saha ekiplerine arkadaşlarım yazışma başlatarak iletmiştir. Ekiplerin müdahale ederek bilgi vermesi bekleniyor. Ayrıca ilettiğiniz bilgiyi teknik uzmanımıza ilettim. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz. Konuyu yakından takip ediyorum. -
14 gün oldu. Tebrikler. Sorunlu ,internete devam
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceryeni -- 13 Ocak 2021; 10:12:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arızanız için yerleşik operatöre olumsuz teyit verdik ve takibini yapıyoruz. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Merhaba arkadaşar
bugün 20. gün oldu. Tahmin ettiğiniz gibi çözülmedi. Kısır bir döngü var. Hala dönüyor
Faturayı hemencicik kestiler. o konuda sistem on numara. Önceden internetim 50mbpsyidi ve modemden 40 mbps alıyordum. Artık turknettte 100 mbps oldu . Ama 25 mbps anca alıyorum. Belki de dns yüzündendir bilmiyorum. Ama bu sorunu yaşatanlar Turknet. Kullandığım paket hızının 4te 1ini anca alabiliyorum . Ama fiyatım 100 mbps lik
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceryeni -- 19 Ocak 2021; 16:56:55 > -
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Sürecin uzaması nedeniyle yerleşik operatörden bilgi istedik ve güncel bilgi aldığımızda teknik arkadaşım gelişmeleri sizinle paylaşacak. -
Bugün 24. Gün oldu.
Yine aynı cevaplar ve aynı sorunlar ile karşı karşıyayim. Konuşacak bir muahttap yok. Sorunu çözen yok. Oturmamış bir sistemin sıkıntısını çekiyorum. Hattını benim gibi taşımak isteyen arkadaşlar 24 kere düşünün. Dns sorununu ben bulmasaydim 24 gündür internetim olmayacaktı. Sorunu bulduğum için yavaşta olsa bir internetim var. Sorunu bulmasam 24 gündür internetsiz olacaktım. Yavaş internette sıkmaya başladı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yerleşik operatörden bugün detaylı bilgi istedik ve bize detaylı bilgi verdikleri zaman sizinle paylaşacağız.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X