< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tkeser93 -- 5 Ekim 2020; 1:33:59 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Turknet pişmanlıktır
-
-
Firma değiştiriniz başka caresi yok.Gerekirse Türktelekoma geçiniz bence. -
Türknetin büyük ayıbı ilgilenmeleri lazım yoksa şikayetçi olabilirsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugünde sorun çözülmezse yarın ilk işim farklı servis sağlayıcısına geçmek olucak siz hangi firmayı tavsiye edersiniz ? altyapım Türk Telekom vdsl ve superonline fiber destekliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destekliyorsa eğer superonline 200 mbit paketine geçebilirsiniz f/p -
Süperonline fiber varken başka yere bakmanız çok üzücü paranız varsa 100mbit yok bana hız lazım değil derseniz 50mbit paketlere yönelin hem 50mbitte 20mbit upload var. -
Sorun hala çözülmedi arayan yada gelen olmadı. Süperonline ile görüştüm 200 mbit fiber tarifesi gayet avantajlı istersem aynı gün içinde gelip bağlıyabiliceklerini söylediler bugünde çözülmezse direk yarın süperonline ile devam ediceğim 50 lira fazla öderim kafam rahat olur.@TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tkeser93 -- 2 Ekim 2020; 11:2:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
özel mesaj gönderdim zaten ancak geri dönüş yapmadınız
-
Merhaba, arızanın çözüm sürecinin uzaması üzerine önceliğini ilgili teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
-
Hocam 2 gün önce Türk Telekom ekipleri geldi sorunun modemde yada iç tesisatta olabileceğini söyleyip gittiler bende bunun üzerine bir uzman ekip çağırıp binadan daireye kadar olan kabloları ve direnin içindeki tüm tesisatı sıfır kablo ile değiştirdim ve gidip sıfır bir modem satın aldım tekrar kullanıcı adı şifremle kurulum yaptım hala DSL ışığı yanmıyor. Sorun kullanıcıda dediniz sorun bende değil boşuna masraf yaptım hala sorun çözülmedi benim sorunum turknet kaynaklıdır bu işi Artık çözmeniz gerek aksi halde hukuki işlem başlatacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hattınızda iç tesisat kaynaklı bir sorun olmadığı bilgisini teknik arkadaşım ile paylaştım. Ekiplere de yeni iş emri ilettik. Güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız.
Benzer içerikler
- diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.
- turknet whatsapp hattı
- upload hızı kaç olmalı
- internet ışığı yanıp sönüyor
- pon ışığı yanmıyor
- turknet fiyat
- en iyi internet
- turknet fiyat 2024
- turknete geçiş
- turkcell abone sayısı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X