Daha önce burada bazı arkadaşlara öneriyordum ama maalesef hata ettiğim farkına vardım. Warzone 2.0 oyununda sadece Superonline kullanıcılarına özel bir hata mesajı alıyorum. Forumlarda Facebook ve Discord kanallarında kime sorduysam bu sorunu yaşayanlar hep Superonline kullanıcısı. Kendi açımdan daha hiçbir farklı ISS markası görmedim bu sorunu yaşayan. Belki varsa bilmiyorum. Soruna gelince oyunu açıyorsunuz ve direk server disconnected veya hueneme negev hata kodu alıyorsunuz 2 side aynı yani sizi oyuna hiç bağlamıyor. Şimdi bu sorunu yaşayanlar sorunu çözebilenlerin başvurduğu yöntemlerin hepsini denedim ama hiçbiri çözüm olmadı. -Modem resetleme. -UPnP ayarı kapama. -Birçok farklı DNS değişimi. -Ipconfig komutları. -Sürücü silip yükleme. -Oyunu komple silip cache vs her şeyi temizleyip tekrar yükleme. Ne yaparsam yapayım olmadı. VPN ile bağlanıyor hatta video çeken olmuş ama maalesef oda bir işe yaramıyor çünkü oyunun menüsüne giriliyor ama maç bulmuyor hata veriyor. Biraz zorlayınca 200msden fazla ping ile arıyor ama yine de maç bile bulmuyor. Şimdi gelelim Superonline ile ilgili yaşadığım soruna, Sorun için 3 kez telefonla aradım her söylediğimde bakıyoruz. Vs ya da bana üstteki bazı klasik yöntemleri söylediler. 4. kez aradığımda eve servis yönlendireceklerini söylediler tamam dedim. İlk seferde eve bir kişi geldi. Durumu gösterdim direk hiçbir şey demeden sorun buradan çözülemez dedi. Ekran görüntüsü aldı daha üst bir birimin çözeceği bir iş dedi. Tamam dedim o zaman bildirin dedim tamam dedi gitti. Arkadaş çıktıktan 1 saat sonra telefon geldi servis sorununuzu çözdümü falan diye yoksa devam mı ediyor. Bende çözülmedi dedim 2'ye basıp bıraktım. 2 saat sonra tekrar telefon çaldı. Yaşadığınız sorun için eve servis yönlendireceğiz dedi. Tamam dedim bayramın 2. günü. Neyse dedim gelsin çözüm olsunda önemli değil dedim. Arkadaş geldi bu sefer başka biri. İçeri girdi hatayı gösterdim bana bu buradan çözülemez dedi. Dedim sizden önce bir kişi daha geldi bana aynı şeyi söyledi evet falan dedi. Ekran görüntüsü aldı. Hatta bu sefer modeme baktı sinyal güçlü dedi. Dedim zaten bunları biliyorum ama sorun galiba CGNAT havuzu diyorlar birçok yerde okudum bu havuzu değiştirmem gerekiyor galiba dedim. Arkadaş bu konuyu ancak üst birimler çözer dedi ben dedi ileteceğim dedi. Tamam dedim çıktı. Tam 1 saat sonra telefon çaldı. Sorununuz çözüldü mü çözülmedi mi diye sordu çözülmedi dedim 2'ye bastım. Sonra 2 saat geçti telefon çaldı. Bana internet sorunu için yarın teknik servis yollayacağız dedi. Dedim anlamadım? Ne yapacak bu kişi dedim? Fotoğraf alacak dedi. Dedim bakın daha önce 2 kişi geldi aynı şeyi yaptı daha üst birimlerin çözmesi lazım dedi. Fotoğraf aldı modeme baktı vs bana hala tarayıcı problemi mi var diyor? Ya dedim siz sorunu biliyor musunuz? Evet sorunu bile bilmiyorlar. Neyse bayramın üçüncü günü oldu bu sefer saat vermediler öğleden sonra dediler. Bekle bekle yok. Saat 4'e doğru telefon açtım dedim bütün bayramda eve kitlediniz beni ne zaman gelecek işte sizi arkadaşa telinizi vereyim o sizi arar dediler. Arkadaş 5 civarında aradı. Ben geleceğim falan. Dedim size önce sorayım siz ne için geliyorsunuz dedim? Dedi bana internete bağlanma sorununuz varmış! Ya dedim benim sorunum bağlanma değil, hız değil diyorum sorununuz nedir diyor? Ya dedim bakın kaç kez anlattım. Fotolar alındı üst birim denildi. Modeme bakıldı. Sorun dedim merkezden çözülecek dediler. Eğer çözecekseniz gelin yoksa zaten fotoğraf alındı boşuna gelmeyin dedim. Arkadaş zaten konuşma kayıt alındı bende rapor tuttum gelmemizi gerektiren bir durum değil diye söyledi. 1 saat sonra telefon ve ben çözülmedi deyip 2'ye bastım. Neyse bayram bitti. Bugün arıyorlar tekrar eve servis gelecek. Ya dedim sorunum nedir biliyor musunuz dedim? Tarayıcı hız problemi galiba dediler. Artık koptum orada bakın ben artık servis istemiyorum evden çözülecek bir konu değil dedim. Eve artık biri gelsin gitsin istemiyorum merkezden çözülecek dedim tamam dediler. 10 dk sonra yine telefon bu sefer başka biri eve servise geleceğiz diyor. Artık patladım bende. Ya durumu tekrar anlattım arkadaş hala bana gelmeden nasıl bileceğiz diyor. Ya dedim 2 kişi geldi hala ne gelmesi? Diyor ki görüntü alacağız. Dedim gelmeyin kardeşim. Bu sefer ben aradım Superonline'ı açan kişiye artık sorunumun çözülmesini istemediğimi, böyle kullanacağımı ve taahhüdüm biter bitmez başka bir ISS'ye geçeceğimi söyledim. Artık hiçbir şey istemiyorum. Lanet olsun dedim. Kapattım. Gerçekten istemiyorum. Yıldım artık. Bunun 2 sorumlusu var. 1- firmanın sorun anlama kapasitesinin sorunlu olması. Birbirlerinden bile haberleri yok iletişim zayıf. 2- biz müşteriler. 2'yi biraz açayım neden biz. Evet çünkü bu sorunu sabit IP'ye geçmek çözüyormuş tabii nasıl? Her ay 60 TL vererek. 155 TL olan internetim için bir de sadece 1 oyun için her ay 60 TL para vereceğim! Maalesef bu sorunun üzerine gitmeyip 60 TL veriririm diyen de çok fazla. E tabii böyle olunca bende olsam bende çözmem bu sorunu. Ne güzel gelsin ekstra paralar. Yazık yani. Rezaletten başka bir şey değil. İnterneti sadece Facebook, Instagram'a bağlanmak YouTube'da tarayıcı da gezmek olarak düşünüyorlar. Konuyu Şikayetvar'a da yazdım orada da insanlar çıktı aynı sorundan muzdarip yorum yaptılar destek çıktılar ama nafile bir öğrendim ki 1 yıl ve aylarca çözemeyenler varmış. Dedim ben boşa uğraşıyorum. Yazık yani. Neyse lanet ettim evet çok uzun oldu üzgünüm ama içimi dökmek istedim. Eylül ayında bitecek taahhüdüm ve başka bir firmaya geçeceğim. Artık kimseye tavsiye etmem. |
Süperonline Pişmanlığı
-
-
Aynı olayı yaşadım halen daha yaşıyorum ve sürekli tekrara düşüyorum sinirden kahkahalar atıyorum
Superonline mı hemen uzak durun kaçın oradan.
Resmen kullanıcılarla dalga geçiyorlar.
Superonline Fiber Ultra Katı Sansür ve Yavaşlatma Teknolojisi
https://forum.donanimhaber.com/superonline-fiber-ultra-kati-sansur-ve-yavaslatma-teknolojisi--151733162
Superonline dan uzak durun kesinlikle bulaşmayın
https://forum.donanimhaber.com/superonline-dan-uzak-durun-kesinlikle-bulasmayin--154529960
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0667FD738 -- 24 Nisan 2023; 13:26:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
2009da apartmana imza toplatarak getirttiğim aralıksız kullandığım türkcell fiber aboneliğimi artık fifa23 online olarak düşük ya da normal ping değerleri ile oynayamadığım için iptal edip 30 sene önceki vdsl teknolojisine geçiş yaptım. Sonuç olarak daha düşük ping değerleri ile akıcı oynayabiliyorum. Fıkra değil gerçek. Arkadaşın yaşadığı tüm süreçleri defalarca yaşadım iptal etmemek için her fırsatı kolladım ama yok. Fiber iptal edilmeden önce vdsl aktifleştirmiştim 2 modem aynı anda aynı saatte aynı oyunu oynadım arada 8-10 ping vardı kabloyu bir o modeme taktım bir diğer modeme emin oldum sonra da kapattırdım. Superonline=Resmen rezalet
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kesinlikle öyle deneyimsiz beceriksiz ekipleri var. Hız problemi için tal açmıştım geçmişte adam geliyor speed test atıyor gidiyor. İnsanı deli ediyordu bunların ekip. En sonunda problem kendi kendine düzeldi de sürekli modem degistirmelerinden kurtuldum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sansüronlayn klasiği hocam. Bir kişi daha aydınlandı bu firmanın rezaletlerinden dolayı, mutluyuz.
-
ne güzel iş valla fotoğraf çek çık. böyle teknik destek mi olur allah aşkına ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
10 Günlük Superonline kullanıcısı olarak bazı şeyler benim de dikkatimi çekti. Örneğin Business Tour oynuyorum 60MBPS VDSL hattımla 65 Ping aldığım oyunu 500/50 Fiber ile 110 Pingde oynuyorum. Superonline oyun için hiç güzel bir ISS değilmiş. Ben pek oyun oynamıyorum sadece yüksek hız için geçtim ama bakalım taahhütsüz paket kullanıyorum memnun kalmazsam VDSL'e ya da Millenicom'a geçerim
-
Cok ilginc gercekten. Cok uzun suredır superonlıne kullanıyorum.Sadece bır donem ıp tv de sorun yasadıgımı sandım o da benden kaynaklıymıs. Isım geregı hep yurt dısına dosya gonderıyorum ftp baglanıyorum hıc sorun yasamadım. En buyuk etken kendı modemlerını kullanmamak. Business Tour dedıgınız oyunu ıncelersıenız dunyadakı 13 ulkedekı 3000 kısı sorun yasamıs ortalama pınglerı 130
-
Hocam sizin kullandığınız şekliyle Superonlinedaki sorunları anlamanız zor.
FTP bağlantısı, video izlemek, download yapmak seviyesindeki işlemler anlık trafiiğin akıcı ve sorunsuz olmasını gerektirmiyor. 5mbit internetle de video izleniyor malum.
Superonline'ın temel sorunu veri transferinin akıcılığıyla ilgili. Anlık veri alıp vermenizin önemli olduğu, bunu grafik ve sairleriyle takip edebildiğiniz oyun vs.lerde, tüm kesintiler, sınırlamalar gözüküyor.
Superonline'ı oyun dışında kullanacaksanız ya da basit oyunlar dışında diyelim, sorun görmezsiniz. Ama anlık verinin hayati öneme sahip olduğu, online oyunlarla iştigal ediyorsanız, Superonline kullanacağınıza ADSL bağlatın daha iyi derim.
Ben ülkenin Başkentinde fiber kullanıyorum, arkadaşlarım var küçük illerin ilçelerinde oturuyorlar, VDSL ile benden daha iyiler öyle söyleyeyim :)
Allah herkesi Superonlinedan kurtarmayı nasip etsin. Kaldı 7 ayım. Sonra ver elini VDSL. 10mbit olsun gerekirse ama SOL olmasın.
-
Aynı sorunu yaşıyorum. Her gün şikayet yazıp darlayacağım bunları. İster çözerler ister görmezden gelirler. Sorunum çözülene kadar Linkedin, Facebook, Twitter, ve SOL tüketici şikayeti bölümünden şikayet yollamaya devam edeceğim. Boktan bir warzone sunucusuna bağlanabilmek için 60 TL ödemek istemiyorum ben. Biz IPV6 hayalleri kurarken yaşadığımız sorunlara bak.
(18.08.2023) Edit:
Şikayetvar üzerinden şikayet oluşturdum, superonline aradı teknik destek ekibiymiş... Bana diyor ki, internet arızanız mı var ? siz benim şikayetimi okudunuz mu dedim, evet okuduk dedi, daha sonra adres istedi, mahalle ismini söyledikten sonra arkadan başka bir çalışana, ***** mahallesinde arıza bildirilmiş mi diye sordu. :D evinize geleceğiz arızayı gidereceğiz falan demeye başladılar. Kapatın şu telefonu, daha şikayetimin ne olduğunu bilmiyorsunuz diyerek konuşmayı sonlandırdım.
BTK üzerinden CGNAT Ipleri ile Warzone 2.0 sunucularına bağlanamadığımı ısrarla belirten bir şikayet oluşturdum. Gelen yanıt kopyala yapıştır bi cevap...
Gelen yanıtın benim şikayetimle alakası olmadığını belirtmeme rağmen 2 BTK şikayetim de sonuçsuz kaldı. Şikayetler BTK tarafından kapatıldı.
Şimdi de Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Buradan da herhangi bir sonuç çıkacağını sanmıyorum, superonline a şikayette bulunurken bile karşımda cgnat nedir, warzone nedir bilen birisini bulamazken hakem heyetindeki şahısların sorunumu anlayabileceğini sanmıyorum :) Bu sonuçlandıktan sonra LinkedIn'den yetkilileri darlamaya devam edeceğim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasinsil -- 18 Mayıs 2023; 16:8:13 >
-
Modeminiz Huawei mi hocam sizinde?
-
Konuyu ben açtım sandım şaşırdım. birebir aynı şeyi yıllardır yaşıyorum hocam. Telefon da aynı senin muhabbetlerini yaşadım. 50 kere görüştüm kimsenin kimseden haberi yok dedim bu nasıl şirket üst kısma aktara aktara uzaya çıktık sonuç sıfır. Online oyun oynuyorum papci cs go bf güncel ne var ise alayında problem yaşıyorum. adamları her zaman geç görüyorum ping değil bu başka bir problem. sayfalar geç yüklenir falan. sabit duran adama sıkarsın mermi gitmez lag var internetin de yada bu altyapıyı yönetem sistem ne ise bilgim yok yavaş çalışıyor darboğaz gibi. verdiğimiz komutlar geç gidiyor.
paketim 1000-50 olması lazım şu oyle gözüküyor. iş yerinde ttnet adsl var 32 mbps galiba ping değerleri bende daha iyi özellikle test ettim adsl olmasına rağmen daha hızlı internet.
süperonline indirme harici leş gibi bir internet. fiber diye alıyorsun alt yapı fiber ama inanılmaz yavaş kendi sistemleri ping içinde çalışıyor akıcı değil
-
btk ile aynı şeyi yaşadım kimse okumuyor bence attığımız mesajları . her gelen sorunun ne diyor okusana kardeşim
-
Hocam input lag tarzı bir sorun olabilir mi sizde benimkinde sadece Call of Duty oyunununa bağlanırken sıkıntı yaşıyorum başka sorun yok
-
Cgnat dan kurtuluş için ben de ipv6 taleple istek başlattım.
Birkaç güne bir agent aradı, bölgesel olarak geçiş var, çalışmalar devam ediyor vs dedi.
Ben hızlandırılsın talebimi işletmelerinin istedim.
Siz de, Superonline.net bize ulaşın dan talebi iletin. Süreç böyle böyle hızlanır belki.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
hep söylüyoruz, ttnet vdsl varsa superonline fiber bulaşmayın diye. ya kötü niyetle ya bilgisizlikten dalga geçmeye kalkan çıkıyor.
sorunlar farklı olsa da yaşananlar da hep aynı. sorun ne kadar büyük olursa olsun kabul etmiyorlar, şaka gibi ping atsın diye birini yolluyorlar vs.
ipv6'da çözüm olmaz bu arada, sunucunun ipv6 adresi yoksa ipv4 kullanır, aynı problemler devam eder. örnegin forum.donanimhaber.com sunucusunun ipv6 adresi yok, faydası olmaz. netflix vs izlerken olur, sunucu ipv6 destekliyorsa olur. onu da ellerine yüzlerine bulaştırmazlarsa...
-
-
Aaaaaaa olur mu öyle şey canım ben 5 yıldır kullanıyorum memnunum iftira atma
tonla şikayet var hem de aynı konulardan (kısıtlama engelleme haliyle Ping vs) ama ne hikmetse şikayet eden kullanıcılara yalancı trol vs deniliyor he kardeşim he sen devam et müşteri hizmetleri kafasıyla ağızıyla konuşmaya devam et biz g****üzden uyduruyoruz işimiz gücümüz yok Superonline ile uğraşıyoruz karalıyoruz
memnun olanların büyük kısmı eski aboneler şöyle gözlemlediğim kadarıyla
benim apartmanıma yeni alt Yapı yaptılar yeni abone olmuştum bende ve maalesef sorunlar bitmiyor yani dediğim gibi bu sorunlar daha çok yeni alt yapılarda yeni abonelerde ortaya çıkıyor her ne kadar bölgesel olsada bu sorunlarla karşılaşma ihtimali oldukça yüksek bu nedenle önerdiğim kullanıcı böyle sorunlar yaşadığında arkamdan veya gelip senin ben….. dememesi için önermiyorum ben şahsen o kadar geniş değilim
şanslı olan memnun kıymetini bilsin çekilsin köşeye otursun yani en azından sorun yaşayanlara yalancı trol vs demesin çok komik duruma düşüyor
sorun yaşayanlar memnun olanlara bir şey diyor mu yalancısın vs diye hayır şanslıymış deyip geçiyoruz
memnun olanlarda lütfen sorun yaşanlara karşı konuşurken dikkatli konuşsun inanıp inanmamak sizde kalsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ben bizzat forumdan öğrendim, dersimi aldım. bilmemek değil öğrenmemek ayıp.
diğer isplerde de benzer sansür var sanıyordum, ttnet vs superonline ile ilgili bir konuda diğerlerinde çin ile yarışan sansür olmadığı, gecikme değerlerinin daha iyi olduğunu gösterdiler.
bu arada bizim şikayetlerde sansür ping vs. diye basit de değil.
routing sorunu var diyoruz, illere göre gecikme değerlerini paylaşıp paketler ülkeyi geziyor gösteriyoruz, yıllardır çözüm yok.
paket kaybı sorunu oluyor, kullanılmaz hale geliyor, %90 paket kaybı ve 700-800ms fırlayan gecikmeyi ispatlıyoruz, günlerce bırak çözüm kabul bile etmiyorlar.
vdsl'den daha kötü fiber hizmeti vermek marifet ister. kalkıp fiberle vdsl'i kağıt üstünde karşılaştırmak abes ya.
biraz bilgisi, biraz deneyimi olan herkes aynı şeyi söylüyor, ben de bilmiyordum öğrendim. ttnet vdsl'de superonline fiber gibi performans katili sansür yok, routing sorunları yok, latency sorunları yok.
ötesi de yok, buyursunlar düzeltsinler, biz de güzel güzel kullanır tavsiye ederiz, bu haliyle tavsiye edip de kul hakkına girmem.
-
Benzer içerikler
- superonline vpn engeli kaldırma
- en hızlı dns
- goodbyedpi superonline
- güvenli internet hangi siteleri engelliyor
- kablonet fiber
- turkcell abone sayısı
- internet hızlandırıcı
- türk telekom internet çekmiyor
- statik ip öğrenme
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X