Şimdi Ara

Türknet Pişmanlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıllardır TTNET kullanırken türknete geçeyim dedim ve hayatımın en büyük hatasını yaptım. Sürekli internetim kesiliyor hızım düşüyor ve hiç bir çözüm yok. Bu sıkıntılar yaşandığında ise TTNET'in ekibi gelip çözmeye çalışıyor.

    türknetin hakkını yememek lazım çok güzel reklam yapıyorlar onun dışında hiç bir olayları yok. tüm istanbulda 3-5 yere verdikleri 1000mbt in reklamını yaparak milleti çekiyorlar.

    Türknet Pişmanlığı

    bu görsel TTNET kullanırken (50mbt).

    Türknet Pişmanlığı

    Bu hızlar ise türknet kullanırken (75mbt).


    Reklamları görüpte geçmeyi düşünen insanlara kesinlikle tavsiye etmiyorum türknet pişmanlıktır. Bir sorununuz olduğunda gelen ekip zaten türktelekom. Türktelekom sorununuzu çözmediği sürece türknet hiç bişey yapmıyor şuana kadar gördüğüm kadarıyla. En kısa sürede tekrar türkneti iptal etmeyi düşünüyorum 3 ay boyunca en az 15 gün internetim komple gitti geri kalan günlerde sürekli kesinti hız düşüşü ile kullandım. Discordda arkadaşlarıma yayın bile açamıyorum artık 11mbt uploaddan nerelere düştüğünü kendiniz görebilirsiniz. Geçtiğim ilk günler uploadım hızım düşsede geri kalanı biraz daha iyiydi bir süre kullandıktan sonra bu hale geldi şuan korkudan online oyunlara bile giremiyorum.








  • Modem arayüzünden hat değerlerinizi paylasır mısınız hocam?

  • Kendi gigafiber altyapısındaki arızayı bile tamir edemeyen aciz bir firma. Altyapısı bitmiş hattı bile aktivasyonunu yapamıyorlar. Ekipleri hat döşedikleri yerdeki arızalı kabloları düzeltmek için uğraşmıyorlar.

  • -Blacksmith- - kullanıcısına yanıt

    600₺ karşılığı destek ekibi çağırdım. bugün gelicek ekipler dedi konuştuğum arkadaş tüm gün evde bekledim sırf bunun için hiç kimse gelmedi tüm cumartesim boş boş türknet ekiplerini beklerken gitti. gerçekten çok garip çok farklı internet sağlayıcısı kullandım bu kadar rezilini ilk defa görüyorum.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Türknet Pişmanlığı
  • Mevcut hız ile mak. hız aynı; hat zayıflaması yüksek. Power değerleri de anormal. Hızı 35 e çekip deneyin. Olmazsa farklı adaptör veya modemle deneyin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • t9r T kullanıcısına yanıt

    Kayıt açın hızınızı 35 megabit tanımlatın problem düzelir. Hattın kaldırmadığı bir hız tanımlanmış o yüzden bu problemi yaşıyorsunuz.


    Gerçi 50 ve 75 hızlarını kullandım demişsiniz ama değerleriniz bu şekilde değildir o zamanlar.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Süperonline Pişmanlığı
    2 yıl önce açıldı
    Millenicom Pişmanlığı
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam zaten TURKNET fiyatları TT'ye yaklaştı. GigaFiber altyapıda değilsen TurkNet kullanmak mantıksız. Teknik detayı bilimiyorum fakat, santraldan TT'de iken kullandığınız porttan farklı bir porta bağlamışlardır sizi.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    denedik hiç bir fark yok o yüzden geri 75 e yükselttim. 35 megabite tanımlamamı söyleyen arkadaşta türk telekom çalışanı türknetten çözüm önerisi bile gelmiyor. tek yaptıkları gelicez diyip hiç haber vermeden tüm gün boşu boşuna beni evde bekletmek oldu.


    konuştuğumda müşteri temsilcisi iç tesisata kablo çekmek için 600₺ + kablo ücreti karşılığı ekip yolladığını söylüyor. sonra ekip arayıp evin içine karışmıyoruz kablo çektirmek için elektrikçi çağırın diyor :D baya komik bir firma. türk telekoma 10 yıl taahhüt verilir yine de bunlarla çalışılmaz gerçekten rezillik.

  • SerkanGD kullanıcısına yanıt

    taşınma planım vardı o yüzden taahhütsüz diye geçeyim dedim bide desteğimiz çok iyi hemen cevap veriyoruz çözüyoruz falan diye reklam yapıyorlardı. bu kadar kötü bir firma olduğunu tahmin edemedim. neden taahhütsüz olduklarını geçince anladım tek +'ları bu çünkü.


    destek diğer firmalardan kötü

    hız diğer firmalardan kötü

    + hiç bir yanı yok firmanın

  • tt'deyken sorun yok, sorunlar turknete geçince başlıyor hiç garip gelmiyor mu bu? tt kullanırken hat değerlerinin resmi var mı? bir de turknet hız testleri wifi mi?


    modem değerine baktığımda upload kanallarında bariz bir sorun olduğu anlaşılıyor download kanallarında da hat zayıflaman çok kötü, 15 gün boyunca internetin koptuysa portun değişmiş ve daha gürültülü bir kabloya transfer olmuşsun demektir. ya da daha uzak bir kabine taşınmış olabilirsin. turknet bunlardan en son premium hizmet alıyordu yani tt'ye para ödüyordu, sorununu çözmesi için bastırması lazım ama uzaktan iş zor bu yüzden kendi altyapılarına mecbur kaldılar.


    benim gördüğüm kadarıyla son zamanlarda tt harici iss'lere yüksek hız vermeye yanaşmıyorlar hepsi tek bir ağızdan 35mbit'i dillendiriyor.


    2022 tarihli örnek ttnet 50mbit kullanan bir kullanıcının hat değerleri.



    Türknet Pişmanlığı


    turknete geçtikten sonra ki değerleri, normalde sende de böyle aynı kalması lazım.


    Türknet Pişmanlığı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 19 Kasım 2024; 0:16:51 >




  • PowerPC kullanıcısına yanıt

    tüm testler kablolu wifi yok.

    iç hatlarda sorun olma şansı var onun için türk net ekibini bekliyorum fakat arkadaşlar çalışmak istemiyor. biraz uzun olcak ama olanı tam anlatayım geçmek isteyenler nasıl bir hizmetle karşı karşıya kalcaklarını bilsinler.


    -ilk arıza kaydında TTNET ekiplerini yönlendiriyorlar. gelen arkadaşlar iç hatlarda arıza olabilir diyor.

    -türknet ile görüşüp bu durumu çözebilirler mi iç hatlarda kablo yeniliyolar mı diye sorduğumda ücret karşılığında yenilediklerini söylüyorlar. kabul ediyorum ekip yollanmasını istiyorum. (türknete yaptırmak istiyorum çünkü kendi elektrikçime yaptırsam ve sorun devam ederse yine topu taça atıcaklarını biliyorum.)

    -cumartesi günü ekiplerin gün içinde geliceği söyleniyor tüm gün evde bekliyorum sonra ekipler gelmicek heralde diyerek türkneti geri arıyorum ve sonrasına 19.00 19.30 gibi arayıp sorununuz iç hatlarda biz buna karışamıyoruz deniliyor bana(bunu zaten TTNET ekibi tespit etmişti bu ekibi kablo yenilesin diye çağırdım). türknet ile görüştüğümde sizin yapacağınız söylendi ücret karşılığında diyorum. arkadaş ben size dönücem diyip telefonu kapıyor ve bir daha asla bana ulaşmıyorlar.

    -pazartesi türkneti aradığımda konuştuğum ekip benim hizmet almak istemediğimi iletmiş. şok oldum öyle birşey olmadığını söyledim. arkadaşları tekrar bana yönlendirceklerini söylediklerinde ekip değişikliği istedim çünkü belliki arkadaşlar bu işi yapmak istemiyor zorla yaptıkları bi işten hayır gelceğini düşünmüyorum.


    şuan salı günündeyiz hiç bir haber yok.



    ayrıca durup dururken tam türknete geçtiğim ay iç hatlarda sorun çıkmışsa bile ilk geçtiğim günde bile upload hızım 11 den 6-7'lere düşmüştü git gide daha da beter oldu son halimiz bu bir kaç ay içinde.





  • t9r T kullanıcısına yanıt

    durduk yere iç tesisatte nasol sorun oluyor ki, bu tespit sana mı ait yoksa tt ekiplerine mi. transfer işlemlerinde dsl sinyali bile kesilmiyor. daireye gelen kabloda bir işlem mi yapıldı veya daire deki kabloda sen mi işlem yaptında sorun oldu. transfer işleminde bakır kabloya dokunulmuyor.

  • t9r T kullanıcısına yanıt

    İç hat denilen sey ankastre kutusundan daireye kadar cekilen kablo hocam.


    https://forum.donanimhaber.com/hat-kablosu-nasil-yenilenir-telekom-kablosu-nasil-yenilenir-kablo-yenileme-nasil-yapilir--142783067


    Burada da detaylı izah etmistik


    Elektrikci ile anlasırsanız ona da yaptırabilirsiniz


    Tt kutusuna müdahale etmesin, kutunun yanına kadar cekilsin kablo, kutuya montajı arıza kaydı bıraktığınızda Tt ekibi yapacaktır


    Tabi bunların hepsi zaman ve süreç gerektirdiği için tercih sizlerin

  • @PowerPC @XpressMusic34

    teşhis tt ekiplerine ait ve doğru teşhismiş. sorunu tabiki türknet ekipleri çözmedi. baktım türknetin gelceği yok ve gelcek ekiplerde yalan söyleyerek işten kaçıyor kendi elektrikçimi getirip 5 dakikada hallettim. bu sorun transferden bir süre sonra olmaya başladı nedenini nasılını bilemiyorum . (evin içinde değil kutudan kapı önüne gelen kabloda sorun varmış)


    burda sorun türknetin aşırı saçma bir işleyişi olması. müşteri temsilcisi ekipler gelip ücret karşılığı kablo çekicek diyor. ekip arayıp böyle bi hizmet vermiyoruz diyor. müşteri temsilcisi sizin yapcağınızı söyledi diyince geri dönüş yapıcaz diyip bir daha aramıyorlar ve daha sonra aradığımda benim hizmeti reddettiğimi iletiyorlar. kısacası türknetin saha ekipleri bariz bir şekilde yalan söyleyerek işten kaçıyor. eğer türk telekom elemanları işinizi halletmezse türknetin hiçbir vasfı yok benim gördüğüm kadarıyla.





  • t9r T kullanıcısına yanıt

    Arızanız giderildi mi hocam? Geçmiş olsun.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    teşekkürler hız değerleri düzeldi eğer ani kopmalarda olmazsa düzeldi demektir çok kullanıp test edemedim daha. ama büyük ihtimalle düzeldi diye düşünüyorum.

    Türknet Pişmanlığı
  • t9r T kullanıcısına yanıt

    Hat değerlerinizi takip ederseniz daha net anlasılır hocam

  • şans işi sanırım hocam 2017 Turknet geçtim . müşteri hizmetlerini hiç aramadım. pendik/istanbul

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.