Şimdi Ara

Turknet (resmi) har(a)ç istiyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
1
Favori
683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kütahya merkezde turktelekom binası 100 metre saha dolabı 15 metre. Macera 23 ocakta haber verilmeden internet kesilmesi ile başladı. Ariza kaydı üzerine arıza kaydı yazılan mesaj standart. 27 ocakta düzelecek. 27 Ocak geldi hala internet yok. Yine mesaj 31 Ocak düzelecek yazdılar arada şikayetlerim devam ediyor. Neyse 26 Ocak günü apartmana ve ismerkezlerine internet gelmiş. Ama biz turknetli olduğumuz için internetim hala yok. Sözde hızlı ve sorunsuz diye geçtim 1 ay önce ilk fatura üstüne 1 gün ya cayma süresi doldu. Arıza ile ilgilenen hala yok. Müşteri hizmetleri tam sorun üretme merkezi olmuş. Yunuz rumuzlu artiz 300 TL bedel ile ekip gönderelim diyor. Yine şikayetler arama üstüne arama 28 ocakta turktelekomdan tanıdıklar gelip hat kontrolü yapıyor. Oda ne sorun yok. Turknet hattıma ip vermiyor diyorlar. Şikayet mesajlarim çözülmeden kapatılıyor. En son 30 Ocak gece 03.25 de arıza biter yazdılar ama o bile yalan çıktı. Edep ya hu.
    Şimdi türknet müşteri hizmetleri ses kayıtlarını dinleyen kimse yokmu ilgili. Saha dolabı değişti 1 işhanı ve 1 apartman nereden baksan 30 abone vardır. Kapı komşumda internet 26 ocakta gelmiş, giriş kat dükkanlar 26 ocakta internet gelmiş. Ama hala 1 tane turknet abonesine internet verilmiyor. Turknet sinyal alamiyormus. Turktelekom sorun yok diyor. Utanmaz yetkili benden 300 TL haraç gibi arıza tespit parası istiyor. Uyanık ya mesajda yok. Aradığında söylüyor kod adı yunuz bey.
    Üstüne üstelik bunları şikayet için açtigim kayıtlarda kapanıyor. Arıza giderme kabiliyeti olmayan haraç isteyen müşteri hizmetleri yazıklar olsun size. Bu kişileri denetlemeyen yoneticilerede yazıklar olsun. Şimdi 1 haftadır iletişim özgürlüğümü alanlar için yasal takip başlatmak için gerekli işlemleri yapacagim.
    Velasilkelam turknet artık bitmiştir. Hizmet odaklılık yerine haraç toplama işine girismisler galiba. Resmi yoldan internet kısıtlamasi yaparak iş tutuyor birileri. 2 yılda diğer evimdeki internet dahil 6 aboneyi uyarıp derhal başka servis sağlayıcılara geçmeleri için telkinde bulunacağım. Artık turknet benim için bitmiştir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2311asd -- 30 Ocak 2023; 18:10:33 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili oluşturulan destek kaydınızın numarası paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    1 haftadır kutahyadan en çok şikayet kaydı bırakan müşterimizi bulun. Bana ulaşacaksınız eminim...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2311asd 2 kullanıcısına yanıt
    Size yardımcı olabilmem için destek kayıt numaranızı paylaşmanızı rica ederim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ey booot robot her neysen, seni yöneten bulur istese beni. Kütahya diyorum merkez Telekom binası 100 metre 23 Ocak arıza kaydı ve en çok şikayet eden müşterini yunuz bey isimli çalışan müşteri hizmetleri yetkisizine sorsan sana numaramı ezbere verir eminim. 300 TL ile arıza tespiti yapalım diyen sorunlu çalışan arkadaşınıza mutlaka sorun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2311asd 2 kullanıcısına yanıt
    Biz sosyal medya ekibi olarak size yardımcı olmak için buradayız. Şikayetinizi iletebilmem ve sorunun çözümü için ilgili ekiplerle iletişime geçmem için kayıt numaranızı iletmenizi rica ederin. Sizin iletmiş olduğunuz şekilde hizmetinizi bulmam mümkün değildir.
  • Sosyal medya ekibi müşteri hizmetlerinden Yunus bey konuya hakim cidden ona sorun ... Ezbere bilir beni

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2311asd 2 kullanıcısına yanıt
    Özür dilerim, size bu şekilde yardımcı olamayacağım.
  • 8 gündür internet hizmeti vermediğiniz kaç abone var Kütahya merkezde demekki durum cidden vahim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2311asd 2 kullanıcısına yanıt
    Sizin müşteri temsilcisi arkadaşlarımla yaptığınız görüşmeleri ben görüntüleyemiyorum. Destek kaydınıza, görüşme yaptığınız kişi üzerinden ulaşamıyorum. Size yardımcı olmabilmem için hizmetinize ulaşmam gerekmektedir.
  • 1 haftadır müşteri hizmetleri çözüm olamadı 300 TL versem açılacak hattım ama bende inat ettim. Sizin nasıl bir anlayışa yöneldiğini ifşa için yazıyorum. Sonuçta bu forum bilgileri aramalarda çıkacak. Ve benim gibi 300 TL haraç vermeden 1 haftadır interneti gelmeyenleri uyarmak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bende şikayetçiyim California belediyesinin karşı sokağında oturuyorum TürkNet ip veremiyor.. Beni bul TürkNet asdfasgfaghf Turknet (resmi) har(a)ç istiyor. 

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Ha ha ha güldürdün beni kardeş. Ama cidden istese arayıp sorsa beni bulacak. Müşteri hizmetleri 300 TL sevdasına inat ediyor. Amaç 1 haftadır müşteri hizmetlerinin çözüm yerine haraç gibi para istemesi demek ki doğru yoldan girdim konuya.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • @TurkNet Destek Aboneyi tespit ettim yunuz bey doğrudan bilgi vermiş kendisine


    Turknet (resmi) har(a)ç istiyor.
  • Arıza kayıt numaranızı verin de işletmeci de sizi bulsun, kaydınızın akıbetini sorgulasın... Diğer türlü sizi nasıl bulacak?


    Kütahya dan en çok arıza kaydı bırakan müşteriyim demişsiniz hep, eğer sistemde "il bazında arıza filtrele" seçeneği yoksa imkansız bir şey sizi bulması.


    Verin arıza kayıt numaranızı, firma yetkilileri de işlerini yapsın,araştırsın bulsun burada da duyurur zaten akıbetini arıza kaydının.

  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt

    Çok güldüm hocam :))) Özlemişiz :)) Turknet (resmi) har(a)ç istiyor. 

  • Kardeşlerim 😄😄😄 cidden internet bir nimet. Sorun 1 altyapı değişikliği adı altında çalışma yapıp gelmeyen internet değil. Amacım DH forum ile sesimi diğer kullanıcılara duyurmak. Sorunum düzelmez benim. Nedeni ortalığı ayağa kaldırmak çünkü. Turktelekom ekip gönderdi sorun kaynağı bina altyapim değil zanetencalisan internetim vardı. Ne olduysa saha dolabı değince oldu yani artık müşteri hizmetleri en sonunda aynı binadaki kişilerin hat dolaplari farklı olabilir bile dediler anlayın artık. Devre kartı başka dola gitmiştir diyor 300 TL yol parası istiyor galiba devre karrtinin devreye 😭😭😭 girmesi için. Turknet sevdam yunuz gibi işini bilmeyenler yüzünden biter benim için. Ama sorun hakikatten çok saçma 3 gündür yazmadigim kalmadı hala bir yetkili gerçekten cevap veremiyor. Buradaki yetkili ne kadar yetkili onuda gördük. Kurumsal bir firma olsalar beni 2. Mesajıma gerek kalmadan bulurdu.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • 2311asd 2 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, biz sosyal medya ekibi olarak daha önce görüşme yaptığınız kişi üzerinden sizin hizmetinize ulaşamayız. Her birimin farklı sistemleri ve iş akışı mevcuttur. PM üzerinden müşteri numaranızı iletirseniz ya da destek numaranızı paylaşırsanız hizmetinizi bulup kayıtlarınıza ulaşabilirim.
  • Aynı sorunu bende yaşadım. Gidip site kat görevlisi ise zemin katta bulunan porttan kablomu temizleyip kendim güzelce bantladım ve düzeldi. Neymiş efendim 300tl para almak zorundayız vs.


    Bugün itibariyle 100mbit VDSL tarifeme 250tl para istiyorlar. Fiyat ve şirket politikanızın değiştiğini düşündüğümden en yakın sürede internet servis sağlayıcımı değiştireceğim.


    @TurkNetDestek

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.