19 Agustos'ta annemlerin evindeki internet icin iptal talebi olusturduk. 20 Agustos'ta faturalandirma duracak ve 5 gun icinde otomatik iptal olacak dendi. Bugun ayin 22'si. Faturalandirma durmadi. Destek kayitlarina cevap yok. Arayabilirsiniz bir musteri hizmetleri zaten yok. Desteke 20 Agustos'ta 1 mesaj bırakmışlar. Sizi aradik Baris Beyle gorustuk filan. Baris filan tanimiyoruz. Oyle birisi yok zaten. 3 gundur ne araniyoruz ne hat iptal oluyor ne de birsey. Suan Telekom'a gectik onu kullaniyoruz. Su lanet firmadan iptal bir turlu yapamadik. Btk ve tuketici hakem heyetlerine sikayetlerde az once bulunduk. Akabinde savciliga da gideceğim. Adamlarin musteri hizmetleri yok ki hata bizde. Boyle sacma sapan yerlere paramizi kaptiriyoruz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim