Şimdi Ara

TÜRKNET REZALETİ 31.03.20 - 07.04.20 TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
1
Favori
8.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
123 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben abone olduğumda kurulum ve ücreti isteğe bağlıydı. Madde 1, 3 ve 4'ü Türk Telekom yapıp kendin kurulumu yapıyordun. Telekom telefonu aktif edip interneti aktif etmediğinden 4-5 gün bekleyip Türkneti aradığımda düzeltilmişti.

    Sonrasında izlenecek adımlar şöyleymiş ;
    1)TÜRKTELEKOM gelip telefon hattını apartman girişinde aktif edecek (Yarın)
    2)TÜRKNET gelip hattı benim daireme çıkaracak. (Artık ne zaman olursa !!!!!!)
    3)TÜRKNET internetin aktivasyonu için başvuru yapacak (YİNE 5 GÜN BEKLETİRSİNİZ !!!)
    4)TÜRKTELEKOM tuşa basıp internetimi aktif edecek.

    Yenilerde arkadaş bağlattı. Dedim : "Ben senin modem ayarlarını yapıp vereyim, aktif olduğunda sen Turknet kurulum ekibini bekleme, bir jak takacaksın bu." Dediğim gibi de yaptı ve bir kaç hafta sonra Turknetten kuruluma gelecek arkadaş randevu için aramış. Demiş gelme :)
  • Geçen sene 10 Nisan'da başvurmuşum
    11 Nisan'da evraklar sisteme yüklenmiş
    13 Nisan'da internet evime ulaşmış
    O günden bu zamana 1 sene olacak 2 veya 3 kere kesildi o da tüm bölge de
    Gece kesilmesini 2 gün önce mail atıp bilgilendiriyorlar

    Yaşadığınız durum kötü bir durum
    İnşallah kısa bir süre içinde durum düzelir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek guzel kardesim sen dahil size küfür etsek hakli miyiz haksiz miyiz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KraL_15 kullanıcısına yanıt
    Bende 1 Nisan'da başvurdum, 2 Nisan'da evrakları kargoladım, daha kurulum yapılmadı herkes bu rezalet durumu yaşıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet kesinlikle pişmanlık bu 2 haftalık süreçte anladım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta telekoma internet bağlattım 6 gün beklettiler, telekomun telefon desteğine ulaşamadım. Arıyorum hat düşüyordu. Telekom müdürlüğü sayesinde bağlantıyı yaptırdım. Yoksa telekomunda bağlayacağı yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun. Ben superonline aradim baglatmak için tarifemi sectim kayit olustu. Yetkili kişi ayni gün içinde aradi musait seniz gelicez dedi ve tam saattinde gelip interneti kurup gitti. Böylece sadece birkaç saat bekledim. Sitede oturuyorum fare fiber kablosunu kemirmiş baglanti koptu aradim geç oldugu için yarina randevu verdi ve verdigi gün gelip sorunu düzeltip gitti ler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan yeter heryerden ulaştım yok öncelik verdik yok bilmem ne zart zurt. Ana avrat sövmemiz mi lazım kardeşim fitil oldum 2 haftadır yapacağınız işin de vereceğiniz hizmetin de Allah bin türlü belasını versin. Kim işini layıkıyla yapmıyorsa ve evime 11 gündür bi interneti getirmede yavaşlığa sebep oluyorsa inşallah benim çektiğim maddi ve manevi zarar yakınlarının ve kendisinin burnunda fitil fitil gelir inşallah.
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KelKodVer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleri normalde 6 iş günü içinde tamamlanıyor. Ancak şu anda yoğunluk olması nedeniyle gecikme yaşanabiliyor.
    turk.net
    Online İşlemler - TurkNet
    https://turk.net/online-islemler
    üzerinden aktivasyon süreciniz ile ilgili gelişmeleri takip edebilirsiniz.
  • merhaba PM bakabilir misiniz?
    @TurkNetDestek
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Yaklaşık 1,5 yıl önce ben de taahhüt bitimi sonrası "yüksek fiyat düşük hız" politikasından bıktığım için ve daha önce arızalar sebebiyle 15-20 gün internetsiz kaldığım halde tam fatura yollayan Superonline'dan Turknet e geçtim. İlk geçiş aşamasında benim de 10 günü buldu. Yalnız benim sıkıntımın sebebi Türk Telekom ekipleriydi. Turknet'e evraklarımı yolladıktan 2 gün sonra Superonline hattım kesildi ve yeni modemimi takıp ayarları girdiğimde internete bağlanabildim ancak nasıl bir tesadüfse bu işlemi yaptığım gecenin sabahı Telekom ekipleri gelip telefon direğimde "bakım" yapmışlar! ve nasıl bir tesadüfse! hattıma ait kabloları ters bağlamışlar
    Yaklaşık 5-6 gün sırf bu sebeple sıkıntı yaşadım. İlk 2-3 günü normal karşıladıktan sonra Turknet ile görüşmemde, "internetiniz telefon direğine kadar ulaşıyor, iç ankastrenizde sorun olabilir, elektrikçi çağırın" dedi 4. günden sonra bir arkadaş. İşin ilginci binada ankastre yok ve ben hattı doğruca direkten alıp modeme bağlı olarak kullanıyorum
    En son komşuyla konuşurken öğrendim telekom ekibinin birkaç gün önce gelip sadece bizim direkte bakım yaptığını
    Kabloları söktüm ve direkten gelen kablodaki ek yerinden line kablosunu ters bağladım ve "taa daaa" internetim geldi.

    Eğer yanlış bilmiyorsam Turknet'in belli bölgeler dışında kendi hizmet ağı yok ve kalan tüm bölgelerde altyapı ve saha işlerini Telekom yapıyor. Gariptir ki Telekom dan hat alıyorsanız veya Superonline da telekom altyapısı kullanıyorsanız bu Telekom ekipleri işinizi kolayca hallediyor. Ancak Turknet kullanıyorsanız sizin için tüm işler yokuş oluyor. Anlaşmaları gereği midir yoksa başıma gelen tesadüf müdür bilmiyorum ama garip durumlar bunlar.

    Şöyle bir durum söyleyeyim, Telekom'un 100mbit internetini kullanan işyerimdeki ortalama download hızı, 35mbit kullandığım evdeki Turknet download hızımdan daha düşük. Aradaki fiyat farkına rağmen hem de.




  • Türknet'e 30 Aralıkta evrakları kargoladım. 31 Aralık'ta telefonla arayıp D-smart'tan geçtiğim için sesli onay aldılar. 1 Ocak'ta geçiş yapılmış. D-smart'tan cevap bekliyoruz diye mesaj attılar. Ve 2 Ocak.. modem kullanıcı adı ve şifresini gönderdiler. İnternetim bağlandı. 35Mbps corona başlamadan önce 38 Mbps hızım vardı. Şu aralar 33-34 Mbps arasında değişiyor. Kısacası 3 gün içinde geçiş yapıldı 10 TL farkla 75 Mbps verebiliriz diye bilgi verdiler.
  • -Güncelleme-
  • İnsanlar gerçekten çok fazla cahil. Aynı konunun farklı renginide bir süre popüler konularda duran millenicom başlığında gördüm. Birinizde çıkıp arkadaşlar TürkNetliyim/Millenicom'luyum bu hızı şu paraya veriyolar diyerek başlık açmıyor. Fakat firma bi şekilde hata yaptımı yada süreçte bir aksaklık oldumu kendisini paralayana kadar oraya şikayet edicem buna şöyle başlık açıcam diyerek kendinizi yırtıyorsunuz. Türk Telekomun belki 20 milyon abonesi var ve 20 milyonun rahat 7 milyon tanesi çöp internet kullanıyor. Fakat bir taneside Türk TElekom rezilliği diye gelip başlık açamıyor. Açamazsınız çünkü verdiğiniz 100 liraya 8 mbps taahütü kendinizide paralasanız 24 ay o çöp interneti kullanıcaksınız. Ama bu iki firma aynı altyapıyı kullanıpta TT ekiplerinin yapamadığı işi yapmaya çalışıyorlar. Hemde daha ucuza. Türk Telekomda sesini çıkaramayan arkadaşların hepsi gelip burada bana bunu yaptılar bana şunu yaptılar diye başlık açıyor. Aynı konunun içine girdiğim zamanda Bende 2 senedir kullanıyorum çok memnunum diyen arkadaşlarıda görüyoruz. Konu sahibi olan arkadaş bu olayı TürkNett'te değil şurada yaklaşık 5/6 adet olan ( ki daha fazlada saymıyorum hepsini ) İSS'lerin herhangi birinde de yaşayabilirdi. Ama 1 haftalık süreçte arkaplanda dönen işlemelri bilmediği için destek yetkilisi arkadaşında gelip burda durumu anlatmaya çalışırken hala daha kendini paralayarak bana hizmet verin demekte. Arkadaşlar bu firmalar sizi bekleterek hiçbir para kazanmıyor. Sizin internetiniz bağlanıp online olana kadar size faturada çıkartmıyorlar. Siz sanırım bu şekilde düşünüyosunuz. Fakat sizin modeminiz interneti alana kadar fatura kesmiyor bu firmalar size. Neden sanki size hem internet vermeyip hemde sırtınızdan para kazanıyormuş gibi davranıyorsunuz ? Ülke zaten olmuş çöplük, kimisi evden çalışıyor, kimisi siz evde arkanızı yayıp yatarken maske ile sahada çalışıyor internetinizin bağlantılarını halletmek için. Tam bu hayatın çöplüğe döndüğü dönemde sanki herşey çok normalmiş gibide hizmet istiyorsunuz. Şu tip konuları açan insanları gerçekten anlamıyorum. Gerçekten madur olan birisi olsa ki vardı yardımcıda oldum eyvallah diyicem. Türk Telekoma gidicem diye belirtiyorsunuzda TT saha ekipleri şuan hiçbir yere çıkmak istemiyor ki. Bu dönemde herkes evinde yatarken bu adamlar hala çalışmak zorunda. Biraz insanlara saygı gösterin. Normalde aramamasıyla bilinen firma sizi aradığı halde milletede küfür etmek istiyorum siz aptalsınız siz busunuz siz şusunuz diyorsunuz. Millenicomda'da aynı tipler var TürkNet başlığında da aynı tipler var, Netspeed başlığında da aynı tipler var. Madem uzun sürdü çık git kardeşim senin tutanmı var. Taahhüt yapmadın birşey yapmadın. Git Türk Telekoma, Süperonline'a, Kablonet'e, Vodafone'da adam madem sana hizmeti veremedi git. Ne bu insanlara karşı küfür etsek size, kimse bir b.k bilmiyor lafları filan. Aynı olayları TT ve Süperonline'da yaşayan abonelerin sesleri niyeyse çıkamıyor işte taahütden dolayı. Yazık. Size şunuda net söyliyeyim. Konu sahibi arkadaşa TürkNet yada atıyorum Millenicom bağlasaydı İNternetim çok iyi iyiki bu oparatore geçmişim arkadaşlar herkese tavsiye ediyorum diye bir konu açmazdı. Yada kimsenin vermediği 35 mbps'lik innterneti 70-80 lirayada alsaydı yine açmazdı. Bu 3-4 adet TT altyapısını kullanıpta 35-80-100 mbps gibi VDSL hızları 75-85 liraya alan kimsede açmıyor. Ama insanlar Bu tip firmaların kötü bir yönünü bulupta sizi rezil edicem size bunu yapıcam mantalitesiyle bir yere varabileceklerini düşünüyorlar. Emin olun geçmişte telekom işleriyle uğraşmış biri olarak söylüyorum sizin gibi tiplerle ilgilenen arkadaşa yaptığınız davranışlar, saygısız konuşmalarınız, karşınızdakini süreci hiç bilmeden arka planda ne döndüğün mailleri yazışmaları bilmeden aptal yerine koymanız yüzünden adam sana yardımcı olucaksada olmak istemiyordur. Buda benden sana bir bilgi.




  • Sen tam bir kıl müsterisin her gün ger gün neden ariyosunki 3-4 icinde acilacak demisler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Itarilde kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım seni TürkNet mi yolladı ?
    Nedir bu TürkNet aşkı? Sen önce konumu doğru düzgün oku. Asıl cahil sensin burada.
    Güzel kardeşim benim 1 kuruşum değerlidir. Para veriyorsam nereye gidiyor, hakkını alıyor muyum bilmek isterim. Sen istemiyorsan ya kendi paranı kazanmıyorsundur, yada hayalleri, vizyonu olmayan, gelişine rasgele yaşayan bir gençsin.

    Sen daha konuyu okumamışsın, ama cahil ben oluyorum. Okuduğunu mu anlamadın yoksa ? :)

    Kısaca özetleyeyim.

    -Bana taahhüt edilen 3 gün içerisinde aktif olarak internetin kullanılacağı idi. (2 hafta oldu)
    -İşlemler hakkında hiç bir müşteri hizmetleri çalışanının doğru düzgün bilgisi yok. Sen işsiz kaç tane insanımız var, masabaşı iş yapıp, yaptığı işin hakkını verecek kaç tane vatandaşımız var bilmiyorsun.

    Kaldı ki, taahhüt etmek ne demek birader? Söz vermek değil mi? Eğer yapamayacaksan söz vermeyeceksin.
    Sana kiracın kirasını 1'inden 1 ine yatıracağım dediğinde, yatırmazsa ne dersin? Biz bu adamlara 2 fatura aksatalım, saatinde interneti kesmezler mi ?
    Safsın sen. Makarna yemeye devam et
    -Aciliyet bildirilerek 15 günde mi bitecek bu iş ? Benim için normal değil bu arkadaşım. Ben para vereceksem bedelini isterim.


    Ki bu saçma hizmet anlayışı yüzünden benim telefon faturam 300 lira oldu. Her gün 30 liralık paket alıyorum. Bunun tek sorumlusu TürkNet. Sen acaba 300 lira fatura ödedin mi? Yada fatura ödedin mi ?


    Senin canın sıkılmış, boş yapmaya gelmişsin. Alttaki arkadaşını da al git sen :) Memnunsan memnuniyetini bildir. Ama Firmanın memnun edemediği, mağdur ettiği binlerce müşterisinin olduğunu da unutma ;)




  • Adorer kullanıcısına yanıt
    Tamam, 10 gün sonra açsınlar problem değil.

    O zaman bana "YALAN TAAHHÜT" vermeyecekler.

    O zaman bana her geçen gün için 30 liralık internet verecekler, yada faturamdan düşecekler.

    Benim durumumda olsan acaba kendini savunabilir miydin sen :)

    Hayatımda aramamışım müşteri hizmetlerini, can sıkıntısından mı arıyorum sence? İşlemleri hızlandırmasam şuan hala telefon hattı bekleniyordu..
    Sende düzgün okumamışsın. TürkNet in çalışanısın herhalde. Öyleysen eğer tekrar tekrar oku. Herkes işini düzgün yapacak. Yapmıyorsa atılacak bu kadar basit.

    Sende aynı şekilde hiç çalışıp kendi paranı kazandın mı acaba? Yada torpille mi biryerlerdesin ? Yada milyonların var ve asıl sıkıntıda olan müşteriye "KILLIK" yapmaya mı geldin ? :)
  • ChevyLacetti kullanıcısına yanıt
    Beni türkNet filan yollamadı kardeşim. Hangi konuya girsekseni o mu yolladı bu mu yolladıcı oluyoruz. Başka bir konuda millenicom'lu oluyorum başka bir konuda apple'cı oluyoruz akp'li çomarlar gibi seni bura kılışdar mı yolladı gibi cevap vermeyin. Ben forumu belki 10 senden fazladır kullanıyorum. Bu hesabımda eski hesabımın kullancıı adı ve şifresini unuttuğum için açtığım yeni hesabım. Yani ben buralarda uzun süredir takılıyorum. Hergün mutlalaka foruma girerim başlıkalır okurum takılırm..

    Senin yazdıklarını okudum merka etme. Ama boş yapmaya devam ediyosun. Senin fikrinde olmayan insanlarada bunuda al git demeye başlamışsın. Bunu dediğin adamda 2008'den beri forumda. O yüzden boş yapma. Sırf sen bu 3 günde bağlanıcak taahütü var dedin diye kendi sitesine girdim. Böyle bir yazı yok. Kendi sitelerinde paylaştıkları bi karne gibi bişey var. Orda bile ortalama 5 günde bağlantı yapılıyor yazıyor. Yani uydurduğun cevapları geç.

    İkincisi adamlar sana yardım etmek için arıyo, TürkNetteki çalışan cocukta yardım etmek için yazıyo adama gelip size küfür etmek lazım diyorsun. Tanımadığın yüz yüze olsan beyfendi hanfendi diyeceğin adamlara aptallar, bi b.k bilmiyolar diyorsun. Ki boşuna demiyorum telekomda çalıştım diye. Biz senin gibi bir tip geldiğinde ilgilienmezdik. Çünkü sen kimsenin sevmiyeceği bir tipsin. Adamlara gidip neden bağlanmadı bilgisi isteyebilecekken düzgün bir şekilde şikayet edebilecekke herşeyi geçtim Taahütün yok çıkıp gidebilecekkten hala laf salatası yapıyosun. Bide diyosun ki bir kuruşun hesabını yaparım. Senden daha fatura almıyo ki adamlar neyin hesabını yapıyosun ?

    Madem yapıyosun o zaman aynı hesabı Türk Telekomada yap. Taahütüm biticek kablonet kullanıyorum internet alıyım diyorum Türk Telekomda 8 mbps 100 lira. Türkcell desen yine öyle fiber fiber diyolar 25 mbps hızı 100 liraya satıyolar. Bunların konuları niye yok ortalıkta. Diyorum ya taahüt yaptığınız için sesiniz çıkmıyor.

    Üçüncüsüde işkur genel başkanımısın herkesin işsiz olduğunu biliyosun da burda çalışacak düzgün insan var diyosun ?. Hadi belki başkanısın biliyosun diyelim. Herkes saf bir siz akıllısınız onca firma kuruyo adam ama çalışması için sokaktan adam çevirip masaya oturtuyo. Te allahım ya kafalara bak.

    Ben sana söyliyim kardeşim sen artık kendini mimletmişsin orda adam sana ardım edicekken kıl müşteri pozisyonuna sokup kendini sorunlu müşteri haline sokmuşsun. Artık hayır gelmez sana. Bu bu tip çağrı merkezlerinde müşteri hizmetlerinde böyledir. Ne kadar anlayışlı olursan ne kadar karşındaki kişiyi aşşağılamazsan o kadar yardım alırsın. Emin ol burdaki yazıları yazan çocukta kurumsal kimliği yüzünden yardım ediyo. Yoksa bana geliceksin sizeküfür etsek aptalsınız diyceksin bende sana yardım edicem. İyi bile dayanıyo bu çocuk bu forumdakilere.


    2 hafta değil 10 gün olmuş. Kendi dediklerine görede genel bağlantı sürelerini 5 gün aşmışlar. Aynı bu tipin aynısı millenicom içinde bir başlık açmıştı geçenlerde. Onada dedim madem becefemedi firma git abi niye ağlıyosun. Adam sana sözde vermiyo tahhütte etmiyo hiçbir şeyi. Bağlantıyı bu sürede yaparızada demiyo. Hala gelmişsin taahüt demek söz demektir. İmzaladığın sözleşmeyi baştan oku. Adamlar sana hiçbirşeyin sözünü veriyolar.

    Bu adamlar dediğin yerde heemen interneti kesmezlermi diyor bide. Telefon faturasından tut bütün firmalar 2 kez ödemedinmi ya kesiyo ya kısıtlıyo. Adam senin durumunu düşünmek zorunda değil. Sana hizmet veriyorsa sende hizmetin bedelini ödüyosun. Firma senin olsa herkese 6 ay faturalarınızı ödemeyin nolcak ya diyebilirmisin. Dersen zaten 6 ay beklemene gerek yok fatura çin zaten o zamana kadar firma iflas eder bile.


    İlk baştan düzgün bir insan olsaydın, arayanlarada burdaki arkadaşada kendini düzgün anlatsaydın hepsi sana yardımcı olrud. Kimse kimseyi babasının hayrına çalıştırmıyo. ÇAlışmıyorsa tekmekyi basarlar. Bu özel sektör. Seninde dediğin gibi dışarda işi yapıcak çok adam var. Adam çalışmıyorsa kovar yenisini geri alır. Kişisel fikrimi söyledim. Senin gibi kıl müşteriler hiçbir azman hizmet sektöründe iyi hizmet alamaz. Sevilmeyen adamsınız. Aile restorantımızda da kıl müşterilere hiçbir zaman iyi davranmam. Ama iyi bir müşteri gelir saygılı sevgili, ikinci kez gelri çay ikram ederim, yemek ister malzemesini bol koyarım, özen gösteririm. Standartın üzerinde hizmet veririm. Ama böyle verdiği parayla kendisini firmanın yada işletmenin sahibi sanan çomarlarada hizmetin h'sini vermem.

    Seni TürkNetin burdaki çalışanı olan çocuğun yerine 1 günlük koymak isterdim. Yada millenicomcu var bi tanede onnu yerine. Bakalım senmi bu işi çok iyi yapıyosun onlarmı. Birisi gelip senin yardım için yazdığı konuya gelince senin gibi saçma sapan sözler hakaretler yazınca yardım etmek istiycekmisin. Sırf çomarsın diye bu kadar yazıyorum. Yoksa uğraşmam sizinle. Bu yazımı okuyan herkeste aynı şekilde yardım etmem diyecektir.
    ,




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.