Şimdi Ara

TÜRKNET REZALETİ 31.03.20 - 07.04.20 TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
1
Favori
8.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
123 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türknet eski türknet değil eskiden bağlayanlar şanslı şuan duraklama dönemine girdi yavaş yavaş gerileyecek

    biz seni taahhütsüzsün diye sevmiştik ama şuanda milenicom da da taahhaüt meselesi yok ve fiyatlar aynı yani böyle devam ederse

    müşteri kaybetmeye başlyacaksınız. umarım bu gibi hatalarından vazgeçer ve bian önce işlemleri hallederler. tmm anladık corona var ama böyle de olmazki

    müşteri hizmetlerini kaldırdık dediniz tmm dedik nasıl ulaşacaz destek kısmına yazarak yazdık başta iyiydi hızlı halledilebilen ve hazır cevap verebilecekleri sorunlara anında yanıt verdiler ama uğraşacakları sonuçları okundu'da bıraktılar hala da öyle olanlar var anlamadım gitti.

    demekki operasyon yönetimi başarılı değil başka birşey deneyin ama halledin
    arkadaşın dediği gibi bende de 20-25 dk sırada bekliyorum arama kaydı da var

    91.sıradasınız bekleme süreniz 21 dakka diyerek başladı telefon

    bu nasıl bir sıra kaynak falan yapamıyormuyuz. işin şakasını geçtim

    elemanlar yetersiz ise artırın, paraya kıyın yoksa biz size kıyarız benden söylemesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkankorhan

    Türknet eski türknet değil eskiden bağlayanlar şanslı şuan duraklama dönemine girdi yavaş yavaş gerileyecek

    biz seni taahhütsüzsün diye sevmiştik ama şuanda milenicom da da taahhaüt meselesi yok ve fiyatlar aynı yani böyle devam ederse

    müşteri kaybetmeye başlyacaksınız. umarım bu gibi hatalarından vazgeçer ve bian önce işlemleri hallederler. tmm anladık corona var ama böyle de olmazki

    müşteri hizmetlerini kaldırdık dediniz tmm dedik nasıl ulaşacaz destek kısmına yazarak yazdık başta iyiydi hızlı halledilebilen ve hazır cevap verebilecekleri sorunlara anında yanıt verdiler ama uğraşacakları sonuçları okundu'da bıraktılar hala da öyle olanlar var anlamadım gitti.

    demekki operasyon yönetimi başarılı değil başka birşey deneyin ama halledin
    arkadaşın dediği gibi bende de 20-25 dk sırada bekliyorum arama kaydı da var

    91.sıradasınız bekleme süreniz 21 dakka diyerek başladı telefon

    bu nasıl bir sıra kaynak falan yapamıyormuyuz. işin şakasını geçtim

    elemanlar yetersiz ise artırın, paraya kıyın yoksa biz size kıyarız benden söylemesi
    Bu sıra meselesi ne zaman oluyo ya. Müşteri hizmetleri yok ne için sıra veriyolar ?




  • Beni çok iyi tanıyor gibi yazmışsın allah yazmışsın. Hala okuduğunu iddia ediyorsun ama, ilk cümleyi kaçırmışsın.
    Bende bu forumu 15 senedir kullanıyorum, sadece üye olmadan takılıyordum eskiden.
    3 gün içerisinde interneti kullanmaya başlayacağımı taahhüt etti.
    Ayrıca 5 gün mü yasal süre? peki, ben geçmemiş miyim o süreyi ?
    7 gün mü yasal süre? Onuda geçtim.

    Sende aynı rengin lacivertisin. İşini bilerek yapan adama saygım sonsuz. Orada doğru düzgün açıklama yapan arkadaşlara teşekkür de etmişim değil mi ?

    Ayrıca sen benim hepsine karşı kıl konuştuğumu nereden biliyorsun ?

    Kıl olduğum ve özellikle takım liderlerine şikayet edeceğim sadece 3 kişi var. Bunlarda yalan/yanlış bilgi verenler.


    "Sırf sen bu 3 günde bağlanıcak taahütü var dedin diye kendi sitesine girdim. Böyle bir yazı yok. Kendi sitelerinde paylaştıkları bi karne gibi bişey var. Orda bile ortalama 5 günde bağlantı yapılıyor yazıyor. Yani uydurduğun cevapları geç."
    O Zaman telefondada yalan taahhüt verilmeyecek kardeşim değil mi? Uyduruyor muyum sence? Nerden biliyorsun bana telefonda ne dendiğini? Sence emin olmasam mahkemeye vereceğim dermiydim? Kayıtlar dinlenecek öyle değil mi?

    Sen bana, yada millenicom daki arkadaşa kıl diyorsun ama, senin amacın nedir burada? Zevk için forumun bu sekmelerini gezerek, kötü hizmet alan müşterilere "kibar konuşsaydın da düzgün alsaydın" demek için mi geziniyorsun ? Fikrini belirten başka arkadaşlarda var tek kelime etmişmiyim ?

    Sen fikrini belirtirken bir de bana cahil diyorsun :)

    İnsan ilişkileri konusunda herkes bir çağrı merkezi çalışanı kadar iyi olmak zorunda değil. Bende değilim ki çalışmıyorum. Ama orada çalışanlarda iyi değil emin ol :).
    Peki sen türktelekomda çalışırken böyle müşteri geldiğinde rahat rahat kullanma o zaman kardeşim? diyebiliyor muydun?

    DİYEMİYORDUN DEĞİL Mİ? Çünkü para için oradasın. İşini severek yapmadın.
    Bu beni ilgilendirmez, sev yada sevme. Müşterini memnun edeceksin. Yalan bilgi aktarmayacaksın.

    Benim sevilmediğimi söylemişsin. Beni benden iyi tanır gibi, delik dondan fırlayıp klavyeye yazılar yazmak kolay. Yada benim 10 gündür ne stres yaşadığımı, ne kadar faturam olduğunu bilmeden yazmak kolay değil mi? Kötü bir tecrübe yaşıyorum, yanlış yapıldığını düşünüyorum ve bunu duyuruyorum. Peki sen ne yapıyorsun ?

    Asıl cahil sensin haberin yok.. Bunu sana söyleyen olmak istemezdim ama, sen ömür boyunca sana verilenle yetinirsen, her zaman üzerine basacaklardır :) Sen 85 lira öderken 5 mb hız alıyorsun diyelim, komşun 85 lira ödeyerek 8 mb hız alırsa neden diye arayıp sormaz mısın?
    Sence ben 3.günden itibaren "AÇIN LAN İNTERNETİMİ" diye mi konuştum ?
    Her insanın bir sabır derecesi vardır. Benim ki bu kadarmış güzel kardeşim.

    TürkNette çalıştığını da neden bu kadar kişiselleştirip, firmayı koruduğunu anlamadığım için düşündüm. Aynı sektörde çalıştığın içinmiş. Sen o sektörde hizmet numarası nedir bilmeden çalışıyorsan, en kötü ithamları hakediyorsun demektir. İşini bilmeden/yapmadan para alıyorsun demektir.

    Ayrıca firma bana hizmet falan vermiyor. Hizmetin bedelini ödeyeceğim, ama benim reklamlarda gördüğüm, bana taahhüt edilen hizmet bu değil. Çok mu zor kardeşim anlaman bunu ?
    Ben bu ayki planlamamı -300 lira telefon faturasına yatıracağım diye yapmadım belki? Bunun telafisini yapacak mı birisi? HAYIR. Peki sorunlu bir hizmet var mı? EVET.

    Ben malesef ki çağrı merkezinde çalışamazdım. Zor bir iş. Ama çalışmak zorunda olsaydım da; kimseye yalan yanlış bilgi vermezdim. Bilmiyorsam sorar, öğrenir, geri dönüş yapar, ve olabildiğince araştırırdım.

    İyiki senin gibi cins elemanlar çıkmış müşteri hizmetlerinden. Bana kıl diyorsunuz arkadaşla ama; emin ol şuan senin bu yazdığını okuyan binlerce sıkıntıda olan müşteri sana benim yazdığım kadar kibar da yazmaz :)

    ALINTI:
    "2 hafta değil 10 gün olmuş. Kendi dediklerine görede genel bağlantı sürelerini 5 gün aşmışlar. "
    VERİLEN SÖZ BOZULMUŞ MU? BOZULMUŞ. NOKTA.




  • furkankorhan F kullanıcısına yanıt
    Valla birşeyler düzelsin, hizmet güzelleşsin diye kötüleri bulunca attırmaya çalışıyoruz, gördüğümüz eksikleri söylüyoruz. Ama mağduriyet giderilmedikçe her gün -30 lira.

    Çok saçma bir şirket politikaları var. Kendi arkadaşlarını bile arayamıyorlar. İlk çağlarda dumanla haberleşme gibi; aciliyeti bildiren mail atıyorlar.
  • Itarilde kullanıcısına yanıt
    Buyrunuz cevabınız. Analizlerinize hayran kaldım :)

    Son olarak, ben telefonda konuştuklarıma her zaman beyefendi/hanımefendi diye hitap ediyorum. Tekrar dikkat çekeyim; Aralarından bazıları var ki dayaklık. Çünkü iş bilmiyorlar, aciliyetinizi bildirdik diyerek copy/paste cevap veriyorlar.

    Başka konulara da bir bakarmısın ? Sence sorun yok mu hizmet te ?


    Ne zaman diye sorduğumda zaman bilgisi aktaramıyoruz.
    Neden? Mail attık aciliyetinizi bildirdik. Arayamıyoruz.
    O zaman bu arkadaş ne yapacak biliyor musun?

    Gidecek diyecek ki takım liderine, yada üstüne;

    Müşterileri memnun edemiyoruz, çok fazla bekleyen müşterilerimiz var, bunları arayalım. Yada güncel bir bilgi verelim. Çünkü biz söz verdiğimiz günü ÇOK ÇOK aşmışız.

    Bunu demiyorsa adam istediğimi yazarım kardeşim. Sende ağzın açık bakarsın.

    Ayrıca Çomar demişsin, Malesef herşeyi kabul eden, yapılan yanlışları düzeltmeye çalışmayan asıl çomar SENSİN.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChevyLacetti

    Beni çok iyi tanıyor gibi yazmışsın allah yazmışsın. Hala okuduğunu iddia ediyorsun ama, ilk cümleyi kaçırmışsın.
    Bende bu forumu 15 senedir kullanıyorum, sadece üye olmadan takılıyordum eskiden.
    3 gün içerisinde interneti kullanmaya başlayacağımı taahhüt etti.
    Ayrıca 5 gün mü yasal süre? peki, ben geçmemiş miyim o süreyi ?
    7 gün mü yasal süre? Onuda geçtim.

    Sende aynı rengin lacivertisin. İşini bilerek yapan adama saygım sonsuz. Orada doğru düzgün açıklama yapan arkadaşlara teşekkür de etmişim değil mi ?

    Ayrıca sen benim hepsine karşı kıl konuştuğumu nereden biliyorsun ?

    Kıl olduğum ve özellikle takım liderlerine şikayet edeceğim sadece 3 kişi var. Bunlarda yalan/yanlış bilgi verenler.


    "Sırf sen bu 3 günde bağlanıcak taahütü var dedin diye kendi sitesine girdim. Böyle bir yazı yok. Kendi sitelerinde paylaştıkları bi karne gibi bişey var. Orda bile ortalama 5 günde bağlantı yapılıyor yazıyor. Yani uydurduğun cevapları geç."
    O Zaman telefondada yalan taahhüt verilmeyecek kardeşim değil mi? Uyduruyor muyum sence? Nerden biliyorsun bana telefonda ne dendiğini? Sence emin olmasam mahkemeye vereceğim dermiydim? Kayıtlar dinlenecek öyle değil mi?

    Sen bana, yada millenicom daki arkadaşa kıl diyorsun ama, senin amacın nedir burada? Zevk için forumun bu sekmelerini gezerek, kötü hizmet alan müşterilere "kibar konuşsaydın da düzgün alsaydın" demek için mi geziniyorsun ? Fikrini belirten başka arkadaşlarda var tek kelime etmişmiyim ?

    Sen fikrini belirtirken bir de bana cahil diyorsun :)

    İnsan ilişkileri konusunda herkes bir çağrı merkezi çalışanı kadar iyi olmak zorunda değil. Bende değilim ki çalışmıyorum. Ama orada çalışanlarda iyi değil emin ol :).
    Peki sen türktelekomda çalışırken böyle müşteri geldiğinde rahat rahat kullanma o zaman kardeşim? diyebiliyor muydun?

    DİYEMİYORDUN DEĞİL Mİ? Çünkü para için oradasın. İşini severek yapmadın.
    Bu beni ilgilendirmez, sev yada sevme. Müşterini memnun edeceksin. Yalan bilgi aktarmayacaksın.

    Benim sevilmediğimi söylemişsin. Beni benden iyi tanır gibi, delik dondan fırlayıp klavyeye yazılar yazmak kolay. Yada benim 10 gündür ne stres yaşadığımı, ne kadar faturam olduğunu bilmeden yazmak kolay değil mi? Kötü bir tecrübe yaşıyorum, yanlış yapıldığını düşünüyorum ve bunu duyuruyorum. Peki sen ne yapıyorsun ?

    Asıl cahil sensin haberin yok.. Bunu sana söyleyen olmak istemezdim ama, sen ömür boyunca sana verilenle yetinirsen, her zaman üzerine basacaklardır :) Sen 85 lira öderken 5 mb hız alıyorsun diyelim, komşun 85 lira ödeyerek 8 mb hız alırsa neden diye arayıp sormaz mısın?
    Sence ben 3.günden itibaren "AÇIN LAN İNTERNETİMİ" diye mi konuştum ?
    Her insanın bir sabır derecesi vardır. Benim ki bu kadarmış güzel kardeşim.

    TürkNette çalıştığını da neden bu kadar kişiselleştirip, firmayı koruduğunu anlamadığım için düşündüm. Aynı sektörde çalıştığın içinmiş. Sen o sektörde hizmet numarası nedir bilmeden çalışıyorsan, en kötü ithamları hakediyorsun demektir. İşini bilmeden/yapmadan para alıyorsun demektir.

    Ayrıca firma bana hizmet falan vermiyor. Hizmetin bedelini ödeyeceğim, ama benim reklamlarda gördüğüm, bana taahhüt edilen hizmet bu değil. Çok mu zor kardeşim anlaman bunu ?
    Ben bu ayki planlamamı -300 lira telefon faturasına yatıracağım diye yapmadım belki? Bunun telafisini yapacak mı birisi? HAYIR. Peki sorunlu bir hizmet var mı? EVET.

    Ben malesef ki çağrı merkezinde çalışamazdım. Zor bir iş. Ama çalışmak zorunda olsaydım da; kimseye yalan yanlış bilgi vermezdim. Bilmiyorsam sorar, öğrenir, geri dönüş yapar, ve olabildiğince araştırırdım.

    İyiki senin gibi cins elemanlar çıkmış müşteri hizmetlerinden. Bana kıl diyorsunuz arkadaşla ama; emin ol şuan senin bu yazdığını okuyan binlerce sıkıntıda olan müşteri sana benim yazdığım kadar kibar da yazmaz :)

    ALINTI:
    "2 hafta değil 10 gün olmuş. Kendi dediklerine görede genel bağlantı sürelerini 5 gün aşmışlar. "
    VERİLEN SÖZ BOZULMUŞ MU? BOZULMUŞ. NOKTA.
    Ben her iki mesajımda da TürkNet sorunsuz firma demedim. Ama işlemlerin nasıl gittiğini sizden çok daha iyi bildiğim için geçmişten boşuna şikayet vs ile uğraşıyorsunuz. Milenicomm'ada salladım bütün fırmalara salladım. Bu başlık altında kimi konuşuyoruz. Türknet SAna en başta zaten adam açık açık 3 günde bağlarız dediyse zaten direk para cezası kesilecek satış ekiplerine. Çünkü kendi sitelerinde sözleşmelerinde de bir taahüt vermemişler. Konuştuğunuz kişi bunu dediyse kişisel hatası. Ama burda şuda var 3 gün içinde bağlanan adamda yazmış. Demekki herkes sorunlu değil. Şuda olmuş olabilir hergün birsürü insanla uğraşmak çok zor o an dalgınlıkla bağlanan kişi bunu söylemiş olabilir. Yada oda ortalama 3 iş günü demiş olabilir. Ortalama dediği için yine neden bağlanmadı diyemessiniz. Keza şu an zaten neden sorunsuz bir hizmet bekliyorsunuz. En saçmasından getir'den dün bir sipariş verdim. 1 ay öncesinde her söylediğimde 8 dakikada hatta 4-5 dakikada gelen sipariş 30-40 daikada geldi. Ben çıkıp kuryeye işini düzgün yap yapamıyosanda çık bu işi yapçak milyon tane adam var demedim. Yada PTT kargodan laptop siparişi verdim 1 hafta önce. 3 gün izmirde dağıtım merkezinde bekledi. Müşteri hizmetlerine 50 dakikada bağlandım düzgünce anlattım dediki şubeyi arayın. Bende gittim kendim dağıtım merkezinden aldım. Normalde o dağıtım merkezinde bu zamana kadar 1 günden fazla bekleyen kargom olmadı. O gün gitmesem 2 gün daha bekliycekti. Çünkü zaten hafta sonu araya girecekti. Yani demeye çalıştığım şu zaten ülkede şuan hiçbir şey düzgün çalışmıyor. Sizde bu halde sorunsuz hizmet istiyorsunuz.

    Bu arada size şu bilgiyi iletiyim bağlantıyı yanı tesisat bağlantısını yapmaya gelen ekipteki arkadaş kimse aynı arkadaş türknetin arızalarınada bakıyo. Ben size bu işin içerisinde olan birisi olarak şunu söylüyorm TT saha ekiplerine santral ekiplerine hiç güvenmeyin. Onlara güvenerek iş yaparsanız işiniz zor.Atıyorum belgeniz geldi diyelim bu firmaya belge geldikten sonra türk telekomdan hat çekmelreini sitiyolar direk. ORda bu hattı eleman gelip çekmediyse tamamen türk telekomun saha ekibinin şerefsizliği. ORdaki ekip gelmediyse arkadaş oturduğu yerden para aldığı içindir. Müşteriye VDSL yok diyipte benim sistemde VDSL gördüğüm abonelermi dersiniz, burası 15 mbps kaldırmaz diyipte 70-80 mbps destekleyen hatlarmı dersiniz. Onlar kendi işine nasıl geliyorsa o şekilde yapıyorlar. Orada siz gittiğinizde size evet burda gelmiş diye gösterselerdi bile suç onlarda olucaktı. Yüzünüze karşı herhangi bir şekilde söylemeye cesaretleri olacağınıda sanmıyorum. Telekomda çalışırken aynı şirketin elemanı olarak düzgün iş yapmıyorken saha ekipleri ve santraller türknet için hiç yapmaz. Ki yapmıyolarda. Ama her arıza kaydı açıldığında da ceplerine para almasını biliyorlar. Bu arada süreç bir tuşa basmakla bitmiyor. Telefon numaranız yok diyolar ya size telefon numaranızıda size verek olan şirket TT. Çünkü türk telekomdan telefon numarası alıyorlar. Bağlanacak olan devreninde numarasını verecek olan TT. Onude tt'den alıyorlar. Milenicomda böyle. Bu TT alt yapısını kullanan tüm firmalar için böyle işleme stili bu. Madem bilgi istiyorsunuz ben size iletiyim. Yalında veremezler. Çünkü hattı telefonla birlikte kiralıyorlar. Yalın olunca telefon hattı olmuyor. Bu nedenlede telekom yalın satmıyor bu tip firmalara. Firma isterse ancak olur. Onun içinde fazladan ücret isterler. Bu nedenle telefon tanımalyamadıkları içinde süreç uzuyor. Türk Telekom size telefon hattı çıkarsaydı en başından bağlanmış olurdu. Çünkü bu firmalar dedim ya telefon hattı kiralıyor diye Bu hepsi için geçerli bu arada millenicom netspeet işte türknet başka ne varsa TT altyapısı kullanan hepsinde bu aynı şekilde telefon ve internet başvuruyolar internet için devre varsa telefon için yoksa orda sorumluluk TT de. Çünkü şöyle bakkalsın su satıcaksın su istiyosun. şişesini veriyo ama suyu vermiyor. Suyu verecek olan şirkette erikli. Burda bakkal mı suçlu olur yoksa suyu verecek olan şirketmi. Tabiki suçlu suyu verecek olan. Burda da size şişeyi vermiş TT suyu vermiyor. Ekipler bu arada telefon başvurunuzu görmez. Onlara en son düşüyor. Sizin bu başvuruyo görmeniz için telekom genel müdürlüğüne gitmeniz lazım. Santraldeki ekiplere sadece telefon arızaları ve yeni kurulumlar düşüyor. Sizin başvurunuz daha türk telekomdan numara isteme süresinde. Ekiplere düşmemiş yani. Burda size kimseden duyamıycağınız bilgileride iletiyorum bu arada.




  • Türknet gerçekten pişmanlık. Yaklaşık 20 gün bekledim zerre ilerleme olmadı. Konuda belirttiğiniz gibi aynı süreci benim de önüme sürdüler. "aciliyetini ilerletiyoruz da ilerletiyoruz..." bende iptal etme kararı aldım. Netspeed ile anlaştım 3-4 günde bağlandı.(hafta sonu dahil)


    Bağlantı sağlandı fakat sinyal yok o andan itibaren tarih : 02/03/2020

    Sorunun çözümlenmediği ve iptal kararı aldığım tarih: 18/03/2020
    Ek not: Aboneliğe başvururken 36 saat içinde genelde bağlantının yapıldığının üstüne basa basa tekrar tekrar söylemekteler ama sonuç tam tersi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cosMos. -- 9 Nisan 2020; 22:34:39 >
  • Itarilde kullanıcısına yanıt
    Eğer kargo, getir gibi uygulamaların örneğini vereceksen bana sana taahhüt veren firmaları ver kardeşim.
    Örneğin DOMİNOS PİZZA ? 30 dkda gelmezse ve sende kuryenin mazeretini kabul etmezsen para ödemiyorsun değil mi ? Verdiğin örneklerle bizim konumuzun alakası yok.

    Bana verilen taahhüt 3 gün içinde internete girebiliyor olacağımdı. Bu kadar net. Belki şöyle demek istemiştir falan anlamam ben. 3 gün dediğini duyunca şaşırdım, defalarca sordum hatta.
    "Konuştuğunuz kişi bunu dediyse kişisel hatası. Ama burda şuda var 3 gün içinde bağlanan adamda yazmış. Demekki herkes sorunlu değil. "
    Kişisel hata var, neden affedeyim ben bu adamı ? Cebimden 300 lira çıkmasının ilk sebebi bu. Bunu telafi edemeyen Türknet te sebebin devamı.
    Hadi 3 günü geçtim. 4-5 gün yine kabuldüm, durduk yere insanları işinden etmek istemezdim.
    Ama şuanda istiyorum. Çalışmasın o yalancı düzenbazlar orada. Satış yapacak ta prim alacak diye saçma sapan bir serüvenin içinde buldum kendimi. Maşallah sizde hala bende sıkıntı arıyorsunuz. Belki öyle demiştir de, siz öyle anlamıştıra getiriyorsunuz.
    Eğer öyleyse zaten mahkemede haklı çıkmam kardeşim değil mi?
    Haklı çıkarım aslında, her türlü haklıyım çünkü. 5 günü de geçmemiş mi kardeşim ?
    Burada noktayı neden koyamıyorsun? Forum üzerinde birine karşı haklı çıkmaya mı çalışıyorsun derdini hala anlamadım.

    Ülkede zaten hiç birşey sorunsuz değil diye, sorunları çözmeye çalışmayalım mı ? Birşeyler iyileştirilmesin mi? İşte bu çomar kafası. Sonra gerçek çomarlar hakkını arayan adama çomar diyor :)

    Benim araştırmama göre ;
    "Bağlanacak olan devreninde numarasını verecek olan TT. Onude tt'den alıyorlar. " bu bilgi yanlış. Çünkü TT deki arkadaş bana bilgisayar ekranını döndürdü, bak dedi senin komşularının numaraları bunlar, sende yok. İşte bunu TÜRKNET verecek size dedi. Verirse ben diğer bilgilerine ulaşabilirim dedi.
    Ki o gün içerisindeki kanser 3 saat sonunda o numarayı aldık. TT çalışanı adam aldı daha doğrusu. Nedense o adam bana TÜRKNET ten daha inandırıcı geliyor. Ben hala o arkadaşa inanıyorum. Hizmetin gecikmesinin sebebi bana göre hala TÜRKNET.

    Ayrıca genel olarak; Türktelekom belki gerçekten TÜRKNET in hattını yapmıyor, onun işlerini geciktiriyor, yada gözardı ediyor.
    Peki müşterinin muhattabı kim?
    Gerçekten böyle bir durum varsa da; müşteri nerede arayacak hakkını ? Benim paramı alacak firma TÜRKNET. Tabii ki TÜRKNET e gideceğim.
    TÜRKNET eğer türkiyenin 3 büyük ISS den biri ise adam gibi iş anlaşması yapacak. Kendi müşterilerini ezdirmeyecek, geciktirmeyecek.
    Ben verdiğim paraya ve aldığım hizmete bakarım, cahil cühela bir müşteriyim sonuçta değil mi ?

    Amacım olabildiğince fazla kişiye duyurmak, ve yine TÜRKNET i düşündüğüm den (!)hizmetlerinin kalitesini arttırmalarını sağlamak. Müşterilere böyle rezil durumlar yaşatıp yine copy paste cevap veremezler.
    Şuan hala online destek uygulamasında cevaplanmamış 6 mesajım var arka arkaya.
    ÇÖZÜM BASİT. ARAYIN. ARAMIYORLAR KARDEŞİM.
    -Arama şansımız yok malesef, şirket politikamızda yok- deniyorsa; ve hala müşteri sıkıntı çekiyorsa; O ZAMAN MÜŞTERİ İSTEDİĞİNİ DEMEKTE ÖZGÜRDÜR. PİŞMAN OLURSUNUZ, TÜRKNET ALMAYIN.

    Neyse kardeş. İyi oldu konu uplandı. Biz cidden ayrı dünyaların insanlarıyız. Öyle de kalalım. Ben hakkımı ararım. Önce kibarca, sonra dalgaya vurarak, sonra sert dille, sonra da hukuken.

    En kısa zamanda TÜRKNET ten de çıkacağım, direk TÜRKTELEKOM a yada SUPERONLİNE a gideceğim. En azından muhattabım belli. Adamların müşteri hizmetlerinde çalışanlar dumanla haberleşmiyor. Gerekirse üstlerine aktarabiliyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cosMos.

    Türknet gerçekten pişmanlık. Yaklaşık 20 gün bekledim zerre ilerleme olmadı. Konuda belirttiğiniz gibi aynı süreci benim de önüme sürdüler. "aciliyetini ilerletiyoruz da ilerletiyoruz..." bende iptal etme kararı aldım. Netspeed ile anlaştım 3-4 günde bağlandı.(hafta sonu dahil)


    Bağlantı sağlandı fakat sinyal yok o andan itibaren tarih : 02/03/2020

    Sorunun çözümlenmediği ve iptal kararı aldığım tarih: 18/03/2020
    Ek not: Aboneliğe başvururken 36 saat içinde genelde bağlantının yapıldığının üstüne basa basa tekrar tekrar söylemekteler ama sonuç tam tersi...
    Netspeed'ile ilgili bilgim yoktu. Sitesine girip kontrol ettim. Ne tip bağlantı kullanıyorlar diye. Üstteki yazımda da yazdım ya türknet telefon hattı kiralıyolar diye. Yani Yalın hat kiralamıyorlar. Netspeed yalın kiralıyor. Bu nedenle bölgede direkt olarak telefon başvurusunu beklemeden hemen bağlantı sağlıyorlar. Muhtemelen sizde telefon hattı tanımlayamadılar. Tanımlansa bilede saha ekipleri bağlamaya gelmedi. Yalın internet aslında daha mantıklı bu firmalar için. Fakat kiralamada fiyat politikası değişiyor o zamanda. Netspeed'te samimi gelmiyo bana. Yani sanki bir gün sorna kapanıcak bir şirket imajı var gözümde. İnternet siteleri filan sanki stajyere yaptırmışlar gibi duruyo. Kendimde başka iss ye geçicemde uygun tarife fiyat bulamıyorum.




  • Itarilde kullanıcısına yanıt
    hocam ben 3 senedir türknet kulanıyorum ayrıyeten bu haftalarda akrabaya falan çektirdik en az 4-5 tane hat var farklı yerlerde o yüzden bu aralar çok arama yapıyorum
    haklısınız bağlı olan hat'ta müşteri hizmetleri bakmıyor ama hızlı işlem hattı ve satış ve başvuru takip hattı diye 2 hat açmışlar başvuru hattında bu sıra


    TÜRKNET REZALETİ   31.03.20 - 07.04.20 TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChevyLacetti

    Ben böyle rezalet görmedim. Bir de online oyun oynarken paket loss denen bir olay varmış, sanırım eskilerin bizlerin bildiği adı ile ping.

    Aldığım internetten memnun kalsam bile çıkacağım zaten. Taahhüt veririm gerekirse. Telefon faturam 300 lira oldu, bu paraya 2 ay sınırsız vvın alırdım. Vicdan yoksunu karaktersizler. Konu kapanmasın diye daha fazla birşey yazmıyorum. En doğrusunu yapıyorsunuz hocam. Mahkemeye verin, hatta bende vereceğim bu uğraşları için.
    Hele ki o ilgisiz çalışanlarla tek tek uğraşacağım.
    Geçmiş olsun ama o kadar söyledik şu rezil firmadan abonelik almayın diye. Ek olarak senin hatansa işi aceleye getirmeye çalışmak. Turknet gibi müşteri temsilcisi bulunmayan firmadan saat başı arama yapıp birileriyle görüşebildiğine şükretmen gerekir. Hız konusunda gördüğüm kadarıyla hiç bir firma Superonline'ın eline su dökemez ama onlarda tok satıcı, ne kadar para o kadar hizmet mentalitesiyle çalışıyorlar.

    Adamlar diyor ki biz zaten müşterilerimizin ne tür sorunlar yaşayacağını biliyoruz, online işlem menüsünden arıza kaydı açmaları yeterli. Bir de bunun için ekstra masraf yapıp müşteri hizmetleri ekibi oluşturamayız diye kaç kez açıklama yaptılar.

    Paket loss ve ping denilen kavramlar birbirinden farklı network kavramlardır. Ping dediğin benzetmek gerekirse cadde üzerindeki trafik yoğunluğudur yüksek olduğunda aracın/paketin kaç ms'de ulaştığıyla ilgilidir, paket loss ise o yol üzerinden araç geçerken, yola girerken ve çıkarken aynı aracın/verinin doğruluğunu ve bütünlüğünü sağlayan bir teknoloji. Yani paket loss yüzde 28 ise hat üzerinden sana gelen ve giden veride yüzde 28 kayıp var demektir ve bunun sonucu olarak çeşitli sorunlar ortaya çıkabilir. Online oyunlarda yapılan komutların işe yaramaması gibi görülebilir. Etki olarak pinge benzer ama tamamen farklı kavramlardır.




  • KahveDüşkünü kullanıcısına yanıt
    Valla arkadaş tavsiyesi üzerine bulaştım. Telefondada yalan taahhüt verince direk girdim. Yoksa internet sağlayıcımı bile böyle incik cincik araştırarak seçmezdim ben.
    Öyle 35 40mbs lere ihtiyacım yok. Dota oynuyorum bir tek, ve dizi izliyorum. Aslında benim işimi sağlam bi 8mb bile görür. Ama yine de yüksek hız isterim tabii ki. Çünkü bu 8 olanlar 8mb e kadar diye geçiyor. Yani 8 e yazılınca 3-5 alıyorsun, 16 yazılınca 8 10 alıyorsun. Bunu biliyordum sadece.
    Maalesef ki bu rezil insanları size duyurmaya geldim, burada diğer konularda gördüm.
    Hele ki şikayetvar.com da herşey daha kötü. Neler yapmış adamlar. Okudukça kanı donuyor insanın.

    Bu internet bağlattığım ev kendi evim değil, annemin evi. Kendi evimde fiber TT kullanıyorum zaten, 24 mbs kadar hatta fiyat aynı 35 yapmışlardı. Fark etmedim bile. Ama 24 mbs hıza alışınca bu gelecek 8, hatta 3-4 beni çıldırtacak gibi geliyor. Sonrasında da başka problemler yaşayacağım herhalde. Bilmiyorum büyük ihtimalle bu apartmanı örgütleyip fiber başvurusu yaptıracağım. TT deki eleman o konunun işleyişi hakkında biraz bilgi verdi, elimde başvuru formu var. Yarın öbürgün fiber için apartmanı gezeceğim.

    Neyse bu konu dışı tabii.

    Ortak noktamız TÜRKNET rezaleti " . "




  • böyle adi firmaların ne kadar konusunu açıp ne kadar yeni üye olacaklara engel olunursa o kadar reklam desteğini forumdan keser,yeni üyelere de olmayacak dua için kendini strese sokmamış oluruz..


    çok haklı bir serzeniş,sonuna kadar desteklediğim rezalet..

    bir ceo bir daire başkanı da çıkıp demiyor;


    arkadaşlar sizin ile olan sevgimiz sizden sadece para alana kadar!!
    TÜRKNET REZALETİ   31.03.20 - 07.04.20 TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!




  • Şu başka iss ların hatlarını kullanan parazitlere neden prim veriyorsunuzki? İlerde sıkıntı olunca TT önce kendi müşterileriyle ilgilenecek sonra sana sıra gelirse. Aradaki fiyat farkına değmeyecek rezaletlere hazır olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WonderCx -- 10 Nisan 2020; 1:17:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 845762846382392887260 ıncı turknet pismanlık konusuna hoşgeldiniz.

    Bir sonraki konu(farklı üye) : "Bugüne kadar Türknet'li olmadığıma pişmanım"
  • Bu firmanın evrak konusunda büyük bir saçmalık olayı var.Aktif ederken ayrı dert kapatırken ayrı dert.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Itarilde

    Netspeed'ile ilgili bilgim yoktu. Sitesine girip kontrol ettim. Ne tip bağlantı kullanıyorlar diye. Üstteki yazımda da yazdım ya türknet telefon hattı kiralıyolar diye. Yani Yalın hat kiralamıyorlar. Netspeed yalın kiralıyor. Bu nedenle bölgede direkt olarak telefon başvurusunu beklemeden hemen bağlantı sağlıyorlar. Muhtemelen sizde telefon hattı tanımlayamadılar. Tanımlansa bilede saha ekipleri bağlamaya gelmedi. Yalın internet aslında daha mantıklı bu firmalar için. Fakat kiralamada fiyat politikası değişiyor o zamanda. Netspeed'te samimi gelmiyo bana. Yani sanki bir gün sorna kapanıcak bir şirket imajı var gözümde. İnternet siteleri filan sanki stajyere yaptırmışlar gibi duruyo. Kendimde başka iss ye geçicemde uygun tarife fiyat bulamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Evimde bir telefon hattı olmasına rağmen yine de başarısız oldular süreci yönetmekte sıfırdan bir hat çekseler insanın zoruna gitmez. Tüm suçu direkt Türk Telekom'a atmaya çalışıyorlar buda bir yere kadar kabul edilebilir oluyor. Netspeed'te artık kapanırlarsa da gidecek olan bir bağlantı ücretimiz olur şimdilik sıkıntımız yok kendileriyle




  • Öncelikle geçmiş olsun.
    Turknette iki farklı aboneliğim var. Birisini Mart ayında açtırdım inanılmaz bir hızla açıldı.
    21 Martta internetten başvuru yaptım.
    23 Martta evrakları kargoya verdim. Evime gelmeden TT ekibi gelmiş bağlantı yapmıştı.

    Beni hiç mağdur etmediler. Kendilerinden ziyadesi ile memnunum.
    Bu tip olaylar çok farklı şirket ve ekiplerden geçtiği için tamamen şans işi olduğunu düşünüyorum.

    Rastgele
  • Teşekkürler arkadaşlar, geçirenler sağolsun? :) Psikoloji bırakmadılar insanda ya :))

    bunları var ya




  • türknette işlerin hızlı yürümesi için sizin bulunduğunuz bölgedeki türk telekom ekibinin hızı ile doğru orantılı . Kütahyada abonesiydim üç günde bağladılar . Şimdi izniğe geldim nakil yaptıralım dedik 7 gün oldu ses soluk yok . Neyse dedik nakil için 100 tl para istiyorlar hem onu vermeyelim hem de arkadaşını getir kampanyası ile bir ay da bedava olur diye eski hesabı kapatıp yeni abonelik açtıralım dedik . Burada mng kargo yok korona muhabbetine de evden de çıkmayayım diye evrakları siz yollayın seçeneği ile başvuru yaptım kendilerine . 3 gün sonra evraklar daha yeni geldi . Dün dörtte imzalayıp gelen kargo elemanına teslim ettim ama gönderdiğim evrağı takip edemiyorum o da bir üç güne bulsa 7 günde buradaki türk telekom saha ekibi sallansa 2 haftaya anca bağlanacak yani .

    Diyeceksiniz ki neden türknet ? taahhüt olmaması ve iptalinin kolay olması . Bulunduğum bölgede tüm issler 8 den yukarı veremiyorken türknet biz 16 dan açalım hesabınızı , bağlantı bir sağlansın hat değerlerine göre duruma bakarız dedikleri için. Diğer iss ler ile 8 den başlayıp en az 12 ay onların kahırları da çekilmez .8 mbps bağlantıdan memnun kalmazsam kapattırma durumum olduğu için türknete geçtim yine .Kütahya da allah ne verdiyse şehir merkezinde olduğum için 75 den alabiliyordum ve çok da keyifliydi .Bir sorun olduğunda bölgeme bakan türk telekom elemanı sağ olsun hemen teşhisi koyup sorunu çözüyordu . Ama sanırım o hikaye kütahya da kaldı . Bakalım ne zaman bağlanacak benim 8 mpbs internetim. Bu arada şu an üst katta dayım air fiber kullanıyor 24lük paket . Ondan otlanıyorum .




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.