Şimdi Ara

TÜRKNET REZALETİ 31.03.20 - 07.04.20 TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
1
Favori
8.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
123 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TÜRKNET'e 31.03.2020 tarihinde başvurdum.
    Başvururken interneti en kısa sürede bağlamalarını, durumun acil olduğunu,eğer kısa sürede bağlayamazsanız başka operatör ile anlaşacağımı söyledim.Yasal sürenin 2-7 gün olduğunu, ama 3 gün içerisinde bağlanacağını garanti etti müşteri temsilcileri.Evraklarımı aynı gün içerisinde kargoya verdim. Ertesi gün MNG kargo ile teslim edildi. Evraklarımda eksik olmamasına rağmen müşteri temsilciniz Tolgahan B. online işlemlerden size yolladığım evraklar arasında TC kimlik numaramın ve imzalı sözleşmemin eksik olduğunu yazmış. Evraklarım tamdı, bu arkadaş o kadar cahil ve işini istemeyerek yapıyor ki; yolladığım kimlik fotokopisinden (Yeni kimliklerde TC arka tarafta yazıyor) TC kimlik numaramı okuyamamış, imzalı sözleşmemin de (NEDENSE!) imzasını görememiş.Durumun aciliyeti olmasına rağmen 1 gün sadece bu şahıs yüzünden geciktirildim.

    03.04.2020 tarihinde tekrar aradım ve 20 dakika (!!!) telefonda müzik dinledikten sonra başka bir müşteri temsilcisi Melike Ç. ye ulaştım. Evraklarımda eksik olmadığını söyledi, ve durum için özür diledi, konuşmamızda yasal süreç olan 4 günden bahsetti,(ki telefonda bana taahhüt edilen 3 gündü) telefon hattının gün içerisinde aktivasyonunun
    tamamlanacağını, ve sonrasında 48 saat içerisinde de internet aktivasyonumun tamamlanacağını taahhüt etti. Tabii bu olaylar yaşanırken defalarca telefonda bekledim, defalarca online destek uygulamasına yazı yazdım, hiç kimse geri dönmedi. Online destek
    uygulamanıza yazılan yazılara hiç kimse bakmıyor, bunu da dile getirdim, düzeltileceği söylendi. Aynı gün içerisinde telefon hattı aktivasyonum tamamlanmadı, akşam saati tekrar online destek uygulamasına yazdığımda ise YİNE hiç kimse cevap vermedi.

    04.04.2020 tarihinde online destek uygulamasına tekrar yazdım, yine hiç kimse cevap vermedi.

    05.04.2020 tarihinde tekrar 20 dk telefonda bekledim, kimse açmadı ve geri dönmedi, 3-4 saat sonra tekrar aradım ve 20 dk telefonda bekleyerek ulaştım, aktivasyon neden yapılmadı diye aradığımda, Müşteri temsilciniz Melisa hanım olayın aciliyetini bildirdiğini söyledi, neden açılmadığı hakkında doğru dürüst bilgi vermedi.

    06.04.2020 HALA HİÇ KİMSE CEVAP YAZMAMIŞ. Yine aradım, yaklaşık 1 saate yakın telefonda bekledim. Aktivasyonun neden yapılmadığını, ne zaman yapılacağını sordum. "Evet yasal sürecinizin uzadığını, ve aciliyetinizi bildiriyorum" dendi.

    Tek yaptığınız şey aciliyeti bildirmek. Tüm bu süreç içerisinde toplamda 3-4 saat boyunca telefonda saçma sapan, habire kesik kesik gelen müziğinizi dinledim. Telefon konuşmasının ortasında telefonum kesildi, ve kesilen telefona geri dönüş yapılmadı.

    Yüzüme kapayan Tunahan isimli müşteri temsilcisi oldu.

    Hepsinin tarihi, saati bende mevcut. Bu arkadaşların alayının işine son verilmesini, çalışacak yüzlerce AÇ insan olduğunu, müşteriyi madur edip, insan yerine koymadıklarını, yalan/yanlış bilgi ve taahhüt verdiklerini herkese duyuruyorum !!!

    Tamam, korona virüs nedeni ile tüm sistemlerde yoğunluk var. Ama DSMART, SÜPERONLİNE, TÜRKTELEKOM gibi firmaların müşteri temsilcileri direk geri dönüş sağlıyor, en azından defalarca aramak zorunda kalmıyoruz. Ayrıca ben ilk konuşmamda aciliyetimi belirttiğim halde;
    YALAN taahhüt veren arkadaşın Allah belasını versin.
    1 Haftadır her gün telefona 30 liralık internet alıp, 0.3 mb hız ile internet kullanmaya çalışıyorum. Benim cebimden çıkan para en çok YALAN taahhüt veren arkadaşa, sonra da TÜM TÜRKNET'e haram olsun.

    SİZİN HAKETTİĞİNİZ ŞEY ŞU ; İnternet bağlandıktan sonar 29 gün boyunca kullanıp, sonra da "HİZMETİNİZİ BEĞENMEDİM" diyerek çıkmak.
    Şu sitede diğer şikayetleri gördükçe iyice tepesi atıyor insanın. Adamlara boş randevu verip gitmeyeni mi dersin; benim yaşadığım olayın aynısını 20 gündür yaşanı mı dersin.

    Beni 30 dk içinde geri aramazsanız VVIN alıyorum dedim sonunda, yine aranmadım. Bu kadar iğrenç müşteri hizmetleri görmedim.Hiç bir şirkette bu kadar rezalet yaşamadım. Bütün bu uğraşı tüm sitelere yayacağımı da söylemiştim, buyrun.

    En azından sözümün arkasındayım, sizin gibi;
    "tamam efendim 30 dk içinde geri döneceğiz" -ARANMADIM
    "ortalama 2-3 gün içerisinde bağlantınız gerçekleşir, maksimum 3-4 gün" -8 GÜN OLDU
    "hattınızın aktivasyonu gün içerisinde, internet aktivasyonunuz 48 saat içerisinde olacaktır, bizzat arayıp aciliyetinizi belirttim" -ÜZERİNDEN 4 GÜN GEÇTİ, HAT BİLE AKTİF DEĞİL.

    Toplamda 8 gün oldu, ve daha benim bağlantımı yapmak için randevu alacak ekip bile aramadı. Bana verdiğiniz söz 3 gündü. Böyle olacağını bilseydim gider box/vvın alırdım, yada başka operatör ile anlaşırdım. Size nereden bulaştıysam lanet olsun. Hiç kimseye de tavsiye etmiyorum.
    1636716 abone/müşteri numaram.


    GÜNCELLEME:
    07.04.2020 SABAH 11:00 DA ARADIM, KEREM BEY İLE GÖRÜŞMEMİZDE İLK DEFA ŞUNU ÖĞRENDİM, TELEFON HATTI AKTİVASYONUNDA DURUP KALMIŞ İŞLEMİM, YALIN İNTERNET TE TÜRKNET TE YOKMUŞ. ALLAH BELALARINI VERSİN BU ŞEREFSİZLERİN.

    Son görüşmemin üzerine hemen kalkıp türktelekom ilçe müdürlüğüne gittim. Oradaki arkadaşlar 10 gün beklediğimi duyunca şaşırdı, üzüldüler. Anlattım, siz bekletmişsiniz diye; telefon hattı aktivasyonumu yapmıyorsunuz diye; açıp adım adım, detaylıca sistemden gösterdiler.
    Bakın dediler, bizim birşey yapabilmemiz için, TÜRKNET'in hizmet numarası girmesi gerekiyor. Hizmet numarasını alın, elimizden geldiğince hızlandıralım.
    Sizce ne oldu? Aradım 30 dk telefonda bekledim, rezalet hatlarınız yüzünden telefon kesildi. (TÜM HATLARI, TÜRKTELEKOM MÜŞTERİ HİZMETLERİ DAHİL HERYERİ HATLARDA PROBLEM OLMADAN ARAYABİLİYORUM, TAMAMEN SİZİN ALT YAPI YETERSİZLİĞİNİZ VE REZALETİNİZ.) 30dk müzik dinleyerek beklediğim telefon kesildiğinde hiç kimse geri aramadı.

    Tekrar aradım, 30dk bekledim ve bağlandım. Arkadaşa durumu anlattım; hizmet numarası yerine müşteri numarasını vermeye kalktı. Sizce mantıklımı dedim? Bu müşteri numarası benimle TÜRKNET arasında olan bir numara, başka firma ne yapsın bunu? Benim hiç bir bilgime ulaşamaz.O zaman emir numarasını vereyim, belki bunu istemişlerdir sizden(!) dedi. Verdi, hayır o da değil. 15 haneli saçma sapan bir numara.
    Onu da öğrendim, bilmeyen cahil çalışınlarınıza öğretebilirim. Emir numarası sizin şirket içerisinde aldığınız iş emirlerinin numarası, bunun müşteri ile hiç bir alakası yok, müşterinin bilmesi/alması gerekmiyor. Ancak kendi şirketiniz arasında, yada TÜRKTELEKOM isterse vereceksiniz.

    Hizmet numarası ne biliyormusun ? Yalın olmayan internetin hat numarası.
    İsterlerse bunu vereceksin yani sevgili cahil vatandaşım.

    Yani müstakbel telefon numaramı şu şekilde aldım;

    Velhasıl TÜRKTELEKOM da halime acıyan arkadaş, ben konuşayım dedi. İşi bilen adam çıkınca karşısına sizin kendinden emin bana yalan söyleyen elemanınız Sinan bey, "ııı şey müşteri bizden onu istemedi ki" gibi geveledi. Sen orada iki kelimeyi bir araya getiremeyen, önündeki kağıttan boş metinleri okuyarak "aciliyeti ilettik, özür dileriz" demekten başka birşey bilmeyen adam, gelmiş bide müşteriye BOK atıyor, yalancı konumuna sokuyor.

    Çalıştıracağınız cahil adamlarında, sizin hizmet anlayışınızın da..
    LANET OLSUN.

    07.04.2020 , 17:35 teki son durum; TÜRKTELEKOM daki arkadaş bana cidden yardımcı olmak için, gözümün önünde telefon hattımı aktif edecek arkadaşları aradı, hemen yarına randevu verdirdi.

    Sonrasında izlenecek adımlar şöyleymiş ;
    1)TÜRKTELEKOM gelip telefon hattını apartman girişinde aktif edecek (Yarın)
    2)TÜRKNET gelip hattı benim daireme çıkaracak. (Artık ne zaman olursa !!!!!!)
    3)TÜRKNET internetin aktivasyonu için başvuru yapacak (YİNE 5 GÜN BEKLETİRSİNİZ !!!)
    4)TÜRKTELEKOM tuşa basıp internetimi aktif edecek.


    GÜNCELLEYECEĞİM. TÜM FORUM SİTELERİNE DE YAYACAĞIM BU DURUMU. TÜRKNET PİŞMANLIKTIR !!




    GÜNCELLEME:
    08.04.2020 tarihinde 13:15 te Şilan hanımı tekrar aradım, TürkNet in internet aktivasyon başvurusunun yollanması için işlemin aciliyetini bildirdi, bugün başvurunuz yapılacaktır dedi. Şunu anlamıyorum, o aciliyeti TÜRKTELEKOM a bildirecek ekiple niye bağlantı kuramıyoruz ? Bu müşteri temsilcileri bizim söylediklerimizi yazıp arkadaşlarına yollamaktan başka ne yapıyor ?
    Onu bile beceremiyorlar. Direk müşteri hizmetlerini kapatın daha iyi olur. Para göz şirket, böyle hizmet vereceksen hiç verme.

    Hala facebook ta reklamlarını görüyorum karaktersizlerin. Yeni müşteri alırken nasıl aktifler nasıl aktifler anlatamam. Hepsinin altına "TÜRKNET PİŞMANLKTIR. ALLAH BELANIZI VERSİN" Yazıyorum, eleman tak diye siliyor :) Satış yapacak, prim alacak ya. Nasıl güzel çalışıyorlar..

    Aynı günün akşamı internet bağlantısı başvurusu TÜRKTELEKOM a yapıldı mı diye tekrar aradım. Elif hanım ile görüştüm. Derdimi anlatırken telefon yüzüme kapandı, ve geri aramadı.

    Kimse şirket politikamızda geri arama gibi bir durumumuz yok demesin bana. Bu kadar mağdur ediyorsan müşteriyi, biz hizmet veriyoruz diyorsan gerekirse canım sıkıldı gel evden al beni gezdir dediğim de bile yapacaksın. Yemin ediyorum alayınızın gırtlağını sıkasım geliyor artık. Ana avrat söverek yazı yazmamak için, konu kapanmasın diye zor tutuyorum kendimi.

    Geri arama yapabiliyorsunuz, çünkü başka bir arkadaşınız sağolsun telefon kesildiğinde geri aradı. Hatta konuşma bitmişti, soracağınız başka birşey var mı diye aradı. Tabii bu satış aşamasındaydı.

    Müşterisini memnun etmek isteyen her firma herşeyi yapar. Gelip burada yalan konuşmanın alemi yok.
    2016 senesinde İrlanda'ya gittim. EnPara kart kullanıyorum. Bankama söyledim, dedim ki yurt dışında sadece sizin kartınızı kullanacağım, herşey açık mı ? Sorun olur mu?
    Olmaz dediler gittim, denedim kartımı ve ne atm den para çekebildim, nede ödeme yapabildim. Orada güç bela bir telefon bulup enparayı aradım, "çok zor durumdayım, kartınız çalışır dediniz çalışmıyor, lütfen geri arayın; burada 10 dk sonra kapanacak telefon" dedim. 15 dakika sonra EnPara dan geri arandım, ve sorunumu çözdüler.

    Yani ne şirketler, ne politikalar var değil mi ? Size sorsak en iyisisiniz. Karakterinize tüküreyim alayınızın.


    GÜNCELLEME:
    09.04.2020

    Saat 11:10 da Filiz hanım ile görüştüm. Filiz hanım ilk başta körü körüne arkadaşlarını, TürkNeti savunmaya kalktı. Sinirlerim bozuldu, burada yazan herşeyi okudum ona. Ya link atayım girin, okuyun dedim, yada bekleyin okuyacağım dedim. Çünkü öyle bir savunuyordu ki, sanki ben bunları yaşamamışım, yalan söylemişim gibi.
    Velhasıl durumun ciddiyetini anladı, bana elinden geldiğince yardım etmeye çalıştı. Öyle hadi kapat artık diğerini de açıp kapatayım da kota dolsun kafasında iş yapmadı yani. İşler nasıl işliyor, nerede sıkıntı var bunları anlatmaya çalıştı. Filiz hanımdan 08.04 2020 tarihinde internet başvurumun TÜRKNET tarafından yapıldığını öğrendim.
    Tabii bu kadar ilgili davranmasının sebebi, telefonu açtığımda yaşadığım tüm süreci not aldığımı, ve görüştüğüm kişiyi, saati yazarak bana ne konuda ne yardımcı oldu, ne cevap verdi bunları yazdığımı da söyledim. Belki de bu yüzdendir. Yani tabiri caizse aba altından sopa göstermeden adam yerine konulmuyorsunuz.

    Ben o sopayı size göstereceğim merak etmeyin. Öyle bir göstereceğim ki alayınız saat başı müşterilerinizi arayacaksınız. Sorun var mı memnunmusunuz diye.

    Ah şu takım liderlerinizi o kadar özledim ki. Bi b.k bilmeyen adamlar şimdi evde "BEDAVA" para kazanıyor. Takım lideriniz tepenizdeyken yapın bakalım ? Yemez değil mi. Bu olay korona ile alakalı değil. Bu tamamen sizin CAHİL çalışanlarınızın, işlerini BOŞLAMALARI. Korona da bitecek. Bakalım o zaman nasıl çalışacaksınız.


    Saat 18:46 da Sinem hanım aradı. İnternet başvurumun yapıldığını söyledi. Dedim ki biliyorum, dün yapılmış.
    Hangi saatte yapılıdğına kadar öğrendim, ve 48 saat içinde TÜRKTELEKOM bunu onaylacakmış. Sonrasında ise;
    BAŞKA BİR 48 SAAT içerisinde de "TÜRKNET" başvuru için randevu alacakmış.

    Açık açık söyledim, buradaki (Forum DH deki) konudanda bahsettim. Bu görüşmeyi yazacağımı da söyledim. Okuyorsanız selamlar Sinem hanım.
    TÜRKTELEKOM onayladıktan sonra, top artık TÜRKNETTE. Madem hep o TOPU başkasına atıyorsunuz, neden 48 saat içinde randevu?
    Benim internet onayımı TÜRKTELEKOM verdikten sonra; 30 dakika içinde aranıp randevu oluşturulmasını istiyorum. Araya başka bir hafta sonu daha girecek. Lanet olsun. Allah bin belanızı versin hepinizin. Mahkemeye gideceğim kesinlikle.

    Bu arada, Hizmet numarasının ne olduğunu Sinem hanım söyleyebildi bana. Gerçekten tebrik ediyorum, 50 tane müşteri temsilcinizle konuştum, hizmet numarası istediğimde bana iş emri numarası, abone numarası vermeye kalktılar, anlattım zaten üstte.
    Bu da işini sevmeyen ve yapmayanların arasında, bir tek işini hak ettiğini düşündüğüm müşteri temsilcisi olduğu için tebrikler.


    Son güncelleme tarihi : 09.04.2020 , 19:45


    10.04.2020 de internet açıldı, k.adı ve şifrem TÜRKNET ten mesaj geldi.
    Arkasından 2 saat sonra kurulum ekibinden aradılar.
    -Daha doğrusu kurulum ekibi TÜRKNET e bağlı değilmiş. Ben şuan Bilecik teyim, Eskişehir ve çevresine bakan başka bir firmaymış. Adamlar bana 48 saat içinde tekrar arayacağız, size randevu oluşturacağız dedi.
    Yaşadıklarımı anlattım, sürecin çok uzadığını anlattım. Herkes öyle diyor. Yani TÜRKNET kendi altında çalışan firmayı bile yönetemeyen, gerçekten çok sıkıntı yaşamış bir müşterisini "ALTINDAKİ" firmadan bile mutlu edemeyen rezalet bir İSS.
    Ben beklemeden mesajı aldığım gibi gittim elektrikçiye, telefon kablosu aldım, ethernet kablosu aldım.
    Geldim eve taktım, modem kurulumunu da kendim yaptım.

    Şuanda çalışıyor. 8 MB internet paketim var; aldığım en yüksek hız 4.6 , en düşük hız 1.3
    Genel ortalama ise 2.4 mb civarı hızım var, tabii ki memnun değilim.
    Bilmediğim ama sadece halktan duyduğum bir konu var; "internetçiler gelince hızını ayarlıyor aşağıdaki kutudan. Geldiklerinde konuş bi"

    Bu yüzden aradıklarında çağıracağım yinede.

    Yani bu adamları beklersem 10 gün +1/+2 yada +4 gün içinde açılacaktı internetim.
    Kendi uğraşlarım ve emeklerim sonucu interneti 11 günde kullanıyor hale geldim. Hız, ping problemleri ayrı konu. O konuda kimse bana bir taahhüt vermedi.
    (Tabii ki hız konusunda taahhüt verildi, ama ping konusunda verilmedi. Beğenmezsem tabii ki çıkarım)


    Yaşadığım sinir, stres ve üzüntü yüzünden bu adamlara kesinlikle dava açacağım. Önce tüketici hakem heyetini araştıracağım, sonra forumdaki avukat arkadaşlardan bilgi alacağım, sonra da dışarı çıkabilir hale geldiğimizde bulunduğum ildeki avukata gidip soracağım, ivedilikle işlemleri başlatacağım. (Durumun aciliyetini ileteceğim, ama ben GERÇEKTEN ileteceğim :) )


    Derdimi paylaşan, sıkıntı çeken tüm dostlara selamlar. Akıl veren, bilmediğimi anlatan herkese teşekkürler.

    Hakkını aramanın suç olduğunu düşünen, kıl bir müşteri olduğumu düşünen arkadaşlara da tek sözüm; umarım size de birisi söz verir; ve yapmaz. Bu yüzden de hem maddi hem manevi sıkıntı yaşarsınız, HAK aramanın ne demek olduğunu bizzat tecrübe edersiniz.

    Bana yardımcı olan tüm müşteri temsilcilerine teşekkür ediyorum. Gerçekten dürüst ve içten cevap verenler oldu.
    Yardımcı olmayıp; yalan bilgi veren/telefonu kapatmaya çalışan/hat kesilince geri aramayan/telefonu yüzüme kapatan/BİLGİSİ EKSİK OLAN tüm müşteri temsilcileri, size hakkımı helal etmiyorum. Bana yaşattığınız stres sıkıntıyı inşallah sizde yaşarsınız, size güvenip yaşadığım maddi sıkıntıyı da hepinize haram ediyorum.
    Sizin için geliyorum, takım liderlerinizi bile bir bir aramayı düşünüyorum. Gerekirse sosyal medya kanalları ile genel müdürlüğünüze ulaşıp elimden geleni ardıma koymayacağım. Ben sıkıntıdayken rahat rahat konuşuyordunuz, bende sizinle rahat rahat uğraşacağım.


    Son olarak, evet; bu yazıları düşünerek, önceden kalıp hazırlayarak saatler harcayarak yazmadım. Bazı yerlerde sanki karşımda arkadaşım varmışçasına, sanki arkadaşıma anlatıyormuşçasına kendi jargonumu ekledim. Bazı yerlerde çirkin küfür ve ithamlar yaptım. Bunların nedeni o anki konuşmadan sonra unutmadan yazdığım için, sinirlerim tepemde olduğu için. Bunun için forum halkından özür dilerim, ama TÜRKNET ten dilemem. Siz bütün ithamları hakeden, iğrenç bir şirket politikasına sahip, müşterinizi ezdiren paragöz şirketten başka birşey değilsiniz. Yani beni tanıyan yakın çevrem bilir, söz verilip yapılmazsa sinirlenirim. Genelde uysal ve sevecen bir insanım. Ama her insanın sinir katsayısı var, ve benimki yalan dolanlarla aşıldı.

    Sorularınız için pm den elimden geleni yaparım, müşteri temsilcilerinin vermediği bilgileri vermeye çalışabilirim. Şimdilik Allaha emanet olun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChevyLacetti -- 10 Nisan 2020; 14:52:12 >







  • Merhaba,

    Geçmiş olsun bende 1 aydır bu eziyeti çekiyorum, internetim yok ve günlük internet, komşudan Wi-Fi falan idare etmeye çalışıyoruz. Ben konuyu bir sonraki seviyeye taşıdım ve mahkeme aşamasına götürüyorum. İstediğiniz kadar yazın aynı cevapları durmadan verecekler. Bazen kopyala yapıştır yaptıklarını anlamayın diye isimlerini yazmayacaklar bazende isimlerini bitişik yazacaklar. Hiç zaman kaybetmeden iptal edin taahatsüz diğer firmaları deneyin. Ben mahkeme sürecimizi olumsuz etkilememesi ve hesap kayıtlarımızı silmesinler diye hala bekliyorum başka bir servis sağlayıcıya geçmedim. Topkapı santralinin yanında oturuyorum.
    https://forum.donanimhaber.com/turk-net-e-dava-acabilir-miyim-1-aydir-internet-yok--142584464-3#142744256

    Ayrıca TürkNet yetkilisi hiç etiketlemeyin, size "bilgileriniz pm'den atın" yazacak sonra online işlem sayfasındaki yazıyı yazacak. Aciliyetiyle ilgili olarak arkadaşlarımı bilgilendirdim diye de 2. mesajı yazacak.

    Problemi çözmek istiyorsanız, başka firmaya geçin.
    TurkNet ve birçok ülkedeki firmanın en büyük sorunu bu tarz bilgi ilgi eğitim isteyen mesleklerde dahil her sektörde insanlara en az asgari ücreti vererek eleman alımı yapmaları. Hadi onuda geçin aldın adamı kendin eğit. Oda yok. Tüm çalışanları çağrı merkezi çalışanı seviyesinde adsl nedir vdsl nedir fiber nedir bunları dahil bilmeyen ve bu eğitim verilmemiş insanlar. Böyle olunca sorun olmasa sıkıntı yok ama en ufak bir sorunda başına büyük bir bela alıyorsun. Şirketinde çalışana hiçbir eğitim yöntem göstermemesinden öyle saçma yalan dolan hikaye muhabbetler dönüyor ki kepazelik. Sinan bey utanmalı bu durumdan. 10'a yakın çevremi taşıdım TurkNet'e direk taşımalarda sıkıntı yok ama yeni başvuru olursa haftalarca aylarca bekleten hiçbir sorumluluk almayan sadece Telekomun altyapısını pazarlıyım ben gerisine dokunmam telekoma mail atarım bir sorun olursa onlar halletsin gerisi umrumda değil gelen parayı hesaplarım beğenmeyen çıksın gitsin yada aylarca isteyen beklesin bu mantık ile işletilen bir firma. Son fiyat arttırımları ile bir cazibesi de kalmadı 75 TL. Altyapısı ADSL olanların asla tercih etmemesi gereken bir firma oldu maalesef. Altyapınız yüksekse sadece tercih edilebilir oda bağlayabilirseniz interneti tabi. Bu konuda en büyük sorunlardan biriside bunları denetlemeyen maaşını bizim vergilerimiz ile alıp vatandaşın hakkını korumayan bu firmalar ile ahbap çavuş ilişkisinde onları koruyan BTK denen vatandaşına hain firmadır. Yıllarca AKK'yi kaldırtmayan ve birçok düzenlemeyi hala yapmayan bu devlet kurumu yüzünden bu firmalar böyle kafasına göre at koşturuyor ülkede.
    İnsanlar gerçekten çok fazla cahil. Aynı konunun farklı renginide bir süre popüler konularda duran millenicom başlığında gördüm. Birinizde çıkıp arkadaşlar TürkNetliyim/Millenicom'luyum bu hızı şu paraya veriyolar diyerek başlık açmıyor. Fakat firma bi şekilde hata yaptımı yada süreçte bir aksaklık oldumu kendisini paralayana kadar oraya şikayet edicem buna şöyle başlık açıcam diyerek kendinizi yırtıyorsunuz. Türk Telekomun belki 20 milyon abonesi var ve 20 milyonun rahat 7 milyon tanesi çöp internet kullanıyor. Fakat bir taneside Türk TElekom rezilliği diye gelip başlık açamıyor. Açamazsınız çünkü verdiğiniz 100 liraya 8 mbps taahütü kendinizide paralasanız 24 ay o çöp interneti kullanıcaksınız. Ama bu iki firma aynı altyapıyı kullanıpta TT ekiplerinin yapamadığı işi yapmaya çalışıyorlar. Hemde daha ucuza. Türk Telekomda sesini çıkaramayan arkadaşların hepsi gelip burada bana bunu yaptılar bana şunu yaptılar diye başlık açıyor. Aynı konunun içine girdiğim zamanda Bende 2 senedir kullanıyorum çok memnunum diyen arkadaşlarıda görüyoruz. Konu sahibi olan arkadaş bu olayı TürkNett'te değil şurada yaklaşık 5/6 adet olan ( ki daha fazlada saymıyorum hepsini ) İSS'lerin herhangi birinde de yaşayabilirdi. Ama 1 haftalık süreçte arkaplanda dönen işlemelri bilmediği için destek yetkilisi arkadaşında gelip burda durumu anlatmaya çalışırken hala daha kendini paralayarak bana hizmet verin demekte. Arkadaşlar bu firmalar sizi bekleterek hiçbir para kazanmıyor. Sizin internetiniz bağlanıp online olana kadar size faturada çıkartmıyorlar. Siz sanırım bu şekilde düşünüyosunuz. Fakat sizin modeminiz interneti alana kadar fatura kesmiyor bu firmalar size. Neden sanki size hem internet vermeyip hemde sırtınızdan para kazanıyormuş gibi davranıyorsunuz ? Ülke zaten olmuş çöplük, kimisi evden çalışıyor, kimisi siz evde arkanızı yayıp yatarken maske ile sahada çalışıyor internetinizin bağlantılarını halletmek için. Tam bu hayatın çöplüğe döndüğü dönemde sanki herşey çok normalmiş gibide hizmet istiyorsunuz. Şu tip konuları açan insanları gerçekten anlamıyorum. Gerçekten madur olan birisi olsa ki vardı yardımcıda oldum eyvallah diyicem. Türk Telekoma gidicem diye belirtiyorsunuzda TT saha ekipleri şuan hiçbir yere çıkmak istemiyor ki. Bu dönemde herkes evinde yatarken bu adamlar hala çalışmak zorunda. Biraz insanlara saygı gösterin. Normalde aramamasıyla bilinen firma sizi aradığı halde milletede küfür etmek istiyorum siz aptalsınız siz busunuz siz şusunuz diyorsunuz. Millenicomda'da aynı tipler var TürkNet başlığında da aynı tipler var, Netspeed başlığında da aynı tipler var. Madem uzun sürdü çık git kardeşim senin tutanmı var. Taahhüt yapmadın birşey yapmadın. Git Türk Telekoma, Süperonline'a, Kablonet'e, Vodafone'da adam madem sana hizmeti veremedi git. Ne bu insanlara karşı küfür etsek size, kimse bir b.k bilmiyor lafları filan. Aynı olayları TT ve Süperonline'da yaşayan abonelerin sesleri niyeyse çıkamıyor işte taahütden dolayı. Yazık. Size şunuda net söyliyeyim. Konu sahibi arkadaşa TürkNet yada atıyorum Millenicom bağlasaydı İNternetim çok iyi iyiki bu oparatore geçmişim arkadaşlar herkese tavsiye ediyorum diye bir konu açmazdı. Yada kimsenin vermediği 35 mbps'lik innterneti 70-80 lirayada alsaydı yine açmazdı. Bu 3-4 adet TT altyapısını kullanıpta 35-80-100 mbps gibi VDSL hızları 75-85 liraya alan kimsede açmıyor. Ama insanlar Bu tip firmaların kötü bir yönünü bulupta sizi rezil edicem size bunu yapıcam mantalitesiyle bir yere varabileceklerini düşünüyorlar. Emin olun geçmişte telekom işleriyle uğraşmış biri olarak söylüyorum sizin gibi tiplerle ilgilenen arkadaşa yaptığınız davranışlar, saygısız konuşmalarınız, karşınızdakini süreci hiç bilmeden arka planda ne döndüğün mailleri yazışmaları bilmeden aptal yerine koymanız yüzünden adam sana yardımcı olucaksada olmak istemiyordur. Buda benden sana bir bilgi.
  • @TürkNetDestek
  • Merhaba,

    Geçmiş olsun bende 1 aydır bu eziyeti çekiyorum, internetim yok ve günlük internet, komşudan Wi-Fi falan idare etmeye çalışıyoruz. Ben konuyu bir sonraki seviyeye taşıdım ve mahkeme aşamasına götürüyorum. İstediğiniz kadar yazın aynı cevapları durmadan verecekler. Bazen kopyala yapıştır yaptıklarını anlamayın diye isimlerini yazmayacaklar bazende isimlerini bitişik yazacaklar. Hiç zaman kaybetmeden iptal edin taahatsüz diğer firmaları deneyin. Ben mahkeme sürecimizi olumsuz etkilememesi ve hesap kayıtlarımızı silmesinler diye hala bekliyorum başka bir servis sağlayıcıya geçmedim. Topkapı santralinin yanında oturuyorum.
    https://forum.donanimhaber.com/turk-net-e-dava-acabilir-miyim-1-aydir-internet-yok--142584464-3#142744256

    Ayrıca TürkNet yetkilisi hiç etiketlemeyin, size "bilgileriniz pm'den atın" yazacak sonra online işlem sayfasındaki yazıyı yazacak. Aciliyetiyle ilgili olarak arkadaşlarımı bilgilendirdim diye de 2. mesajı yazacak.

    Problemi çözmek istiyorsanız, başka firmaya geçin.




  • Ben böyle rezalet görmedim. Bir de online oyun oynarken paket loss denen bir olay varmış, sanırım eskilerin bizlerin bildiği adı ile ping.

    Aldığım internetten memnun kalsam bile çıkacağım zaten. Taahhüt veririm gerekirse. Telefon faturam 300 lira oldu, bu paraya 2 ay sınırsız vvın alırdım. Vicdan yoksunu karaktersizler. Konu kapanmasın diye daha fazla birşey yazmıyorum. En doğrusunu yapıyorsunuz hocam. Mahkemeye verin, hatta bende vereceğim bu uğraşları için.
    Hele ki o ilgisiz çalışanlarla tek tek uğraşacağım.
  • Sonuna kadar destekliyorum seni. Başvuru tarihimizle beklediğimiz süreç tıpa tıp aynı. Ulaşılabilecek her mecradan şikayetlerimi ilettim ve habire

    "Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol ettiğimde numara başvurunuz yapılmıştır. İşlemleriniz ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçilmesini talep ettim. Arkadaşlarım kısa süre içerisinde bilgi verecektir. Aktivasyon süreci genel olarak 3 ila 6 iş günü sürüyor."

    diye zırvalıyorlar. Bizim ankastre kutusundaki bütün kablolarımız bağlı önceki kullanımımızdan dolayı. Fakat yeni hat için yeniden gelip etiketleme işlemi yapacaklar mı bilmiyorum. Gerçi kimsenin geldiği yok bu sorunun da bir önemi yok. Size yarın geleceklermiş kim bilir bana numara için taaa ne zaman gelecekler.
  • Topluca mahkemeye verelim bunları, insanlarla dalga geçmek neymiş görsünler. Çalışan ekibi de komple değiştirsinler. Evden çalışan bir sürü adam var çevremde, alayı gerekirse 12 saat pc başında proje çiziyor. Hakkını veriyor, işinden zevk alıyor.

    Bu çağrı merkezindekiler başlarında takım lideri olmayınca pijama terlik yaparak çalışıyor belli. Ülkede aç adam çok. Siz daha durun kiminle dans ettiğinizi bilmiyorsunuz. Uğraşacağım, uğraşmayan adam değildir.

    Mahkeme masraflarını, müşteri mağduriyetini ödeyinde kendinize gelin. TÜRKNET ismi geçen tüm çalışanları direk şutlamalı, şutlayacaktır.
  • ChevyLacetti kullanıcısına yanıt
    Malesef benim faturam da 500 TL'yi aştı. Haram zıkkım zehir olsun bunlara inşallah.
  • Saat başı güncelleyeceğim arkadaşlar, şimdiden kusura bakmayın.. Herkes görsün istiyorum.
    -Güncelleme 1-
  • Yazdığınız her kelimesini okudum ve her kelimesine i kadar katılıyorum ki Allah belasını versin bunların aynı durumdayım. Cumartesi gününden beri hattım aktif olmasını bekliyorum Türknetten kurulim için gelecekler de bilmem ne de. Durumun acileyitini bildiriyorum tamam not alıyorum diye not olma kardeşim icraata gex. Çalışanların bırakın internet sağlayıcısında çalışmasını günümüz teknolojilerinden haberleri varsa şerefsizim. Adamlar ne yaptığından haberleri yok oraya koyulmuşlar online işlemlerden kimse cevap vermiyor kimsenin umrunda değiliz paramızla rezil oluyoruz. Fatura günümüz geldiğinde parayı almayı bilirler kurulum için gelecekler bekliyoruz onun içinde ayrı para alıyorlar. Vatandaşin cebindeki para almaya hizmet verme konusunda ise tam tersi bir firma. İlk ay çıkınca para vermemenizin sebebi zaten açılmasının 1 ay kadar sürmesi.

    Sadcee şunu merak ettim ben müşteri hizmetlerini aradığımda karşımda band yayınıyla ses yapan kadin konuşuyor kapanıyor siz nasıl müşteri hizmetleri ile konuşabildiniz onu çok merak ettim açıkçası farklı bir numarayi mi aradınız ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @TurknetDestek

    forum arkadaşımıza yardımcı oluyor musunuz?
  • @lazye bende arıyorum, o kadar leş bir telefon hatları var ki kesile kesile çalıyor müzik. Müşteri temsilcisi ile konuşurken de aynı şekilde yarım yamalak anlaşıyoruz. Kendi içinde bile iletişimi olmayan paragöz insanların kurduğu, vicdansız insanların çalıştığı bir kurum.

    "Allaaaah korona var, evden mi çalışıyoruz? -Yaz abi beni yaz! Yaşadık, alttan film izleriz, müşteriyi .ktir eder yollarız"

    @XpressMusic34 hocam empati yapıyorum da, adam ne yazsın? Belki bizim forumdaki arkadaş cidden birşeyler yapmaya çalışıyordur. Ama durum belli. O kadar lanet bir şirket politikaları var ki, müşterisini memnun etmek için TÜRKTELEKOM'u bile arayamıyorlar, biz yapıyoruz kendi işlemimizi. Yemin ediyorum şirketlerine gidip çıkın lan kendim yapıcam desem, 0 dan öğrenip yapmam 12 saat. NET :)

    Yapılacak işlemler basit, kimse işini yapmıyor, ve @TurkNetDestek te bunu çok çok iyi biliyor.Zaten yazsada "yoğunluk nedeni ile.........." diyecek ve o an ekranı yumruklayacaığm. Ne yazarsa yazsın tatmin olmayacağız, tatmin de edemeyecek çünkü bu arkadaş bizi. HAKLI olduğumuzu biliyor, ama nedense bu firmada çalışmaya devam ediyor?

    Değil mi @TurkNetDestek ? Benim gözümde Cine5 te çıkan viagra satan firmalardan, o firmalarda çalışan temsilcilerden farkınız kalmadı. Bu imajınızı düzeltmeniz için ise çok geç. Ak-kara belli olacak yarın. Hızınızı göstermeniz için fırsat size. TÜRKTELEKOM işlemimi yapınca kaç dakikada (!!!!!) açacaksınız acaba interneti :)




  • Hocam anladım da müşteri hizmetlerine nasıl ulaştın haklısın kesik kesik çalışıyor onun bende farkındayım da beni telefondan arayınca bekletmiyorlar band dan kadın konuşuyor aktif edilecek vs. Tak telefon kapanıyor herhangi biriyle konusturmuyorlar beni . Siz nasıl konuştunuz onu çözemedim :) gerçi konuşsam da değişen bişey olmayacak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana daha telefon hattı bile gelmedi. Hizmetlerime bakınca internet de telefon da aktif yazmasını biliyorlar ama. Telefonun yanında numara bile yazmıyor. Yarın da gelmezler büyük ihtimal hiç umudum yok. Ne yapsam iptal mi etsem bilemiyorum.
  • @lazya devamında müşteri temsilcisine bağlanmak için 3'e basın diyor. Numaraları 08502888080.
    Bunu ezbere yazdım biliyor musun ? :)
  • ChevyLacetti kullanıcısına yanıt
    İşte bende band yayını yapıyor o numara da kesinlikle şuna bas olayı yok. İnternetiniz evinize binanıza gelmistir. Kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz diyor olay o. Kapanıyor sonra telefon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En rezil ISS = Turknet

    Ruhsal sağlığınız için uzak durunuz.
  • Geçmiş olsun. Malesef TurkNet böyle, hızlı ilerlemiyor işlemler. Destek sistemi mesajlar falan palavra. İlla TurkNet diyorsanız 1 ay kadar süreyi gözden çıkarmak gerekiyor.
  • Aynen bende turknet kullaniyorum lakin turknet musteri hizmetleri berbat kepaze malesef ama ucuz diye kullaniyorum cep telefonumda sinirsiz internet var ordan idare ediyorum adamlar a diyorumki adsl hizmetimin vdsl dondurun yeni modem aldim vdsl adamlarin cavbi internet hizmetiniz arastirildi bi sorun gorulmedi kopya paste bilgisiz insanlar lakin tek guzel yani uciz olmadi turk telekom gereksiz pahali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millenicom şikayet sayfasında da söyledim burada da söylüyorum gidin Netspeed kullanın bu iki firmadan (Türknet, Millenicom) daha iyidir övdüğüm için söylemiyorum ciddi bir sıkıntı olsa bende ayrılırım firmadan ama bu üç firmadan Netspeed daha iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Siyah Tavsan -- 10 Nisan 2020; 11:17:35 >
  • 27 gündür hız sorunumun giderilmesini bekliyorum ben de. Online işlemlerden açtığım arıza kaydına her gün zaten 1 cevap geliyor onda da hep "ilettim, bildirdim, bilgi bekliyorum" yazıyorlar. 27 gündür verilen cevaplar hep böyle. Sorun nerden kaynaklanıyor, neden çözümü uzun sürdü, çözülebilecek mi vs. hiç bir bilgi yok. Robot gibi aynı şeyleri kopyalayıp yapıştırıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nelson1905 -- 8 Nisan 2020; 12:38:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.