Şimdi Ara

TürkNet Rezilliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk Telekom port için gelip 2 ayrı port girişi yapmış aradığımda da turknet bana biri telefon biri internet dedi ama hangisi internet demedi kendileride bilmiyor ve hizmet de hala aktif hala gelmemiş bu nasıl rezilliktir söyler misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • müşteri hizmetleriniz yardımcı olamıyormuş. mesaj attım size bakalım nolacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    PM üzerinden yazdığınız mesajınızı gördük. İlgileniyoruz.

    Size tekrar özel mesaj gönderdim.
  • Herkese tekrar merhaba,

    25 günlük yorucu ve yıpratıcı nakil maceram bugün sona erdi; çünkü TurkNet'i bırakıyorum.

    Daha önce, beni 20 gün boyunca oyalayan ve 2 kez işyerimden ücretsiz izin aldırıp eve hapsedip gelmeyen TurkNet, daha sonraki süreçte de çeşitli bahanelerle internet nakil işlemini gerçekleştirmedi.

    İnanın ki, asıl sorun TurkNet'in dürüst olmamasıdır. Beni neredeyse 1 ay boyunca oyalayıp, en son 48 saat önce beni arayıp "Telefon nakil işleminiz onaylanmış, 48 saat içerisinde işleminiz tamamlanacaktır" deyip, az önce tekrar arayıp "Telefon nakil işleminiz yeni onaylandı, 48 saat içerisinde işleminiz tamamlanacaktır." diyecek kadar birbirlerinden habersiz yalanlar söylüyorlar.

    Hatta, benimle görüşen arkadaşa "Artık uğraşmayın, çünkü aboneliğimi iptal ediyorum" dediğimde, kayıtlarına tekrar bakıp "Şimdi baktım da, zaten nakil işleminiz Türk Telekom tarafından onaylanmamış." diyerek son noktayı koymuştur.

    Geçen ayın TurkNet faturasını ödemedim ve bu işin sonlanmasını bekledim. Yarın ilk iş olarak iptal dilekçesini firmaya ileteceğim ve eğer benden bu ay için herhangi bir bedel isterlerse, hem buradaki kayıtlar, hem de telefonda kendilerine belirtip onay aldığım telefon görüşmesi kayıtlarını Tüketici Hakem Heyeti'ne ileteceğim.

    Güzel başlayan ilişkimiz, meğerse yalanlar üzerine kuruluymuş. Bizim firmalarımız hala "Satış sonrası hizmet" kavramının müşteri sadakati için ne kadar önemli olduğunun farkında değil.

    Umarım başkaları da mağdur olmaz.




  • Ben 4. Güne girdim net yok sozde adslden vdslye gecisim yapildi yapildigi an net komple gitti turknetdestek pm attim 2 gundur cevap yok musteri hizmetlerini ariyorum doyurucu cevap yok işleminiz yapiliyordan baska sozde 3 işgünü çozumlenecek anlasilan bende bu gidisle iptal ettirmek zorunda kalicam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet TürkNet maceramda son gelişmeleri aktarıyorum.

    Hala bir internet bağlantım yok, her arayışımda 48 saat dene dene bu güne gelebildik ve Pazartesiden beri her gün 48 saat sözü alıyorum. Cumartesiden beri tahütsüz kullandığım internetimi söyleme gereği duymuyorum bile. Keşke hiç bulaşmasaydım.

    Adamlar artık bilgilendirmek için bile aramıyorlar. Bu günde eminim gündüz aradığım da Pazartesi bağlanmış olacak diyecekler...

    Bir süreç bu kadar uzamamalı.
  • @FLOyD kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarımız dün sizi saat 15.08'de bilgi vermek için aramış ancak ulaşamamışlardır. Konu takibimizde olup gerekli bilgilerin size iletilmesi ve sorununuzun giderilmesi adına çalışmalarınız devam etmektedir. Gün içerisinde tekrar aranacaksınız.
  • NeyzenKubilayBozkurt kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı kaynaklı sorunlarınız nedeni ile süreciniz biraz uzamış bunun için özür dileriz ve hizmetinizin başında yaşamış olduğunuz bu sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. PM üzerinden atmış olduğunuz bilgilerinize istinaden ilgili birimlerimizle iletişime geçtim ve çözüme ulaşması için öncelik talebinizi ulaştırdım. Tarafınıza en kısa süre içerisinde geri dönüş yapacaklardır.
  • 29 Haziran - nakil talebim

    20 Temmuz - internet açıldı denilmesi

    21,24,25 Temmuz - adsl ışığı sabit yanmıyor incelemeye alındı bilgisi

    27 Temmuz - hayır nakil işlemi tamamlandı ki bilgisi. i

    komedi, yalan, aldatmaca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarhur S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, daha önce sizinle PM üzerinden iletişime geçmiştik nakil işlemleriniz için. Size hatalı bilgi aktarıldığı için özür dileriz. Şuan konunuz ile ilgili olarak çözüm merkezimiz ile görüştüm. Hizmetinizin başından yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Tarafınıza gün içinde konu ile alakalı arayarak bilgi vereceklerdir.
  • Bu gün öğlen vakitlerinden sonraki aramam da gene ilk bir şoka uğradım. Daha sonra artık sinirlenmekten bile bıktığımdan uğraşmak istemedim ve bu gün açılmazsa hizmet işlemleri iptal edin dedim kapadım. Fakat Bu gün bile 48 saat iş günü demişlerdi. Her hal de son saatler de şansım döndü ve az önce kurulum bilgilerim tarafıma ulaştı hizmetim aktif edilmiş ki, bunun donanımhaber de ki bu konu olduğunu öğrendiğimde, gerçekten söyleyebilirimki forum yetkilisi iyi bir çalışanmış, kendisini tebrik ediyorum. İşin çözümlenmesini hızlandırabildi.

    Bu akşam modem kurulumunu gerçekleştirmeye çalışacağım, ve tüm süreci buradan ilk mesajımı düzenleyerek herkese bildireceğim.

    Fakat şunu söyleyebilirim ki satıştan sorumlu temsilcilerin çoğunluğu bilgisiz. 48 saatler, 3 iş günü süreleri, şanslı müşterimizsiniz lafları vs...

    Ama az önceki teyit amaçlı aramamda aboneliğimin açıldığını bildiren müşteri hizmetleri çalışanları daha bilgili ve eğitimliler. Süreç hakkın da yanlış bilgiler verildiğini beyefendi fark etti. Galiba abonelik açılınca müşteri hizmetleri departmanıda değişiyor.




  • İnternet bağlantım sağlandı. Fakat en başta verilen sözlerden biri daha boş çıktı AKN siz kullanım dedikleri şey maalesef yok 150 gb akn mevcut paketimde. Açıkçası şaşırttı. Halbuki altyapımın kendi altyapıları oldupunu ve AKN siz kullanabileceğimi iletmişlerdi.
  • 28 temmuz cuma saat 15:00 gibi evde olun ekip gelecek dediler ne gelen var ne giden işten izin al evde bekle gelecekler diye. Sırf bu tarz olaylardan ötürü marangoz elektrik elektronik inşaat vs tadilat işleri için eve usta sokmuyorum uzun zamandır her işimi kendim görüp sinir olmuyorum işin internet kısmınada paralel olarak Şu 5g olayı çıksada şu kablo olaylarından bir nebze kurtulsak ne iyi olacak kablo bağlayacak adam lazım olmayacak en azından. ☺
    Simdi fatura kesecekler 1 haftadır net yok ücretinide alacaklar doğal olarak. dürüst ve güvenilir müsteri odaklı çalışan türk.nete sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Yeni üyelere özel 12 mbit adsl 60 tl yanında bol kopma ve yüksek ping hediyesi ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @FLOyD -- 30 Temmuz 2017; 1:22:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NeyzenKubilayBozkurt kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimizde YAPA santrallerimiz içinde olmadığınız için AKN'siz hizmetimizden yararlanamıyorsunuz. Tüm ülke genelinde YAPA için çalışmalarımız hızlı bir şekilde devam etmektedir. En kısa zamanda sizleri de bu AKN'siz internet hizmetimize geçirmiş olacağız.
  • @FLOyD kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konunuz takibimizde olup PM üzerinden detaylı bilgi aktarılmıştır.
  • Güç bela port baglattik bir haftadır internet yok turknet interneti açmış online işlemler den gözüküyor ama hala ne gelen var ne giden arıza kaydı açtık arayan bile yok eğer kullanmadığım halde benden para talep ederler ise haram olsun İnşallah bugünden kapatıyorum interneti yeter artık yazıklar olsun TÜRK NET

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet hızı şu bir kaç gündür muazzam bunu belirtmeliyim, çok memnun kaldım. Fakat bir gün arayla internet bağlantım kopuyor müşteri hizmetlerini arayıp modeme ayar yaptırmadan oradan düzelmiyor internet. Bakalım muhtemelen ilk günler diye tahmin ediyorum
  • 29 Haziran - nakil talebimi yaptım.



    20 Temmuz - internet açıldı denildi. (Nakil talebinde bulunurken 7 iş günü içinde tamamlanacak denmesine rağmen 22 gün boyunca işlem yapılmadı, 22 gün sonunda bilgi verildi.



    21,24,25 Temmuz - adsl ışığı sabit yanmıyor incelemeye alındı bilgisi verildi.



    27 Temmuz - hayır nakil işlemi tamamlandı size yanlış bilgi verildi denildi. Burda özellikle doğru kontrol edilmesini istedim çünkü nakil işlemi tamamlandı bilgisinin verildiğini söyledim, temsilci emin ve kesin bir şekilde nakil işleminin devam ettiğini söyledi.



    31 Temmuz - Hayır nakil 24 Temmuz da yapılmıştı 27 Temmuz da size yanlış bilgi verilmiş denildi. Müşteri temsilcileri birbirini yalanlıyor.



    2 Ağustos - adsl ışığı hala sabit yanmıyor, internet yok.



    SONUÇ: 34 gündür internetim yok! Yok yok yok yok yok yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sarhur S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet sürecinizin biraz uzun sürdüğünü görmekteyiz ve bunun için özür dileriz. Arka tarafta PM üzerinden iletmiş olduğunuz bilgiler üzerinden sisteminize ulaştım ve tekrar ilgili birimlerime ilettim. Öncelik talebi oluşturarak size arayarak bilgi vermelerini ilettim ve tüm işlemleriniz için hızlı bir şekilde aksiyon alıp sizi arayarak bilgi vereceklerdir.
  • Dandik firma normal 😋

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.