Şimdi Ara

TürkNet Rezilliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ayın 1 inde başlayan internet kopmaları bu güne kadar o kadar sıklaştı ki interneti saatlerce kullanamaz duruma geldim. Bazende geliyor gidiyor uzun süre bekliyoruz, tekrar bağlantı sağlanıyor.

    Bunun için ayın 2sinde arıza kaydı bıraktım, bu gün çözüldü dediler, 30 dk sonra yine internet gitti, neyi düzeltmişler söylemiyorlar, ne olmuş oda belli değil, yani söylemiyorlar. Az önce yine arıza kaydı açtım kopmalar devam ediyor diye, garip olan arıza kaydını açan temsilci, önceki kaydın bu arıza ile alakalı olmadığını, başka bir şey olduğunu söylüyor ama ne olduğunu aktarmıyor.

    Şahsen haftaya pazartesi de internet koparsa başka bir sağlayıcıya geçeceğim. Şu durum da da kimseye Türknet i tavsiye etmiyorum. Hele ki işi için benim gibi interneti sık kullanıyorlarsa benim gibi mağduriyet yaşamaları kaçınılmaz bilesiniz. Hayır arızayı çözme ihtimalleri de yok galiba zira arızalar hakkında bilgileri cidden iletemiyor adamlar bana.

    Şu an bulduğum çözüm ki bu da geçici 1saat randıman sağlatıyor ya modemi yeniden başlatıyorum paneline girip, yada panele girip modeme tekrar türknet kullanıcı bilgilerimi girip uygulaya basıyorum.




  • NeyzenKubilayBozkurt kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM'den iletişim bilgilerinizi tekrar gönderir misiniz? Kontrol edip size bilgi verelim.
  • Sorunları yaşayanlara üzüldüm kendim TurkNete geçtikten sonra 2 adreste daha nakil yoluyla taşıttım TT taahhütü bitiminde hiçbir sıkıntı çıkmadı 75 Mbps hepsinde ping sorunu yok taahhüt yok. Umarım sorunlarınız hallolur arkadaşlar.
  • 17:11 de arıza aydınız çözüldü mesajı geldi. 5 dk civarında internet tekrar kesildi. Aradım neyi çözdüler diye, arıza kaydı adsl ışığının yanmaması adına açılmış. Halbuki problem internetin sık sık kopmasından kaynaklıymış, bunu da görüyorlarmış ekranlarından. Tekrar arıza kaydı açıldı. Tekrar aciliyeti belirtildi.

    Yani çözmedilerse neden çözdük diyorlar. Detayda girilmiyor arıza kayıtlarına ne yapmışlar bilgi de yok. Yani bilerek hatta sordum ekranınızda arıza kaydımın çözüldü bilgisi girildikten sonra kopma varmı diye. Evet sık sık diyorlar. Yani ekranlarında bu mesaj atıldıktan bir kaç dk sonra bile gözüken bir bilgi bu kopma. Buna bakan çözüm ekibi hiçmi incelememiş bakalım gerçekten çözdükmü sıkıntısını bu admaın diye. Yani baksalar onlarda aynı bilgiyi görecek.
  • Şu an BTK yolu ile de şikayetimi ilettim. Umarım çözüme ulaşır artık.

    TürkNet Rezilliği
  • Merhaba,

    Ben de İstanbul' da Türknet kullanıyorum. Herhangi bir sorun da yaşamadım.
    Fakat yazlık için de almak istedim (Çınarcık/Yalova); beni sinir ettiler.

    Belgeleri yolladım; 20 gün sonra aktivasyon tamamlandı dediler. Bina girişine 2 tel çıkarıp adımı yazmışlar. Ama gelen insan (aslında bana göre değil); boş 2 tel çıkartmış. Aşağı telefon indirdim çevir sesi bile yok.

    Neyse arayıp hiç aktif olmamış hat için arıza kaydı açtım geçen cuma günü; neredeyse de her gün aradım ama adamlar hiç ilgilenmediler bile. Bugün de bu işi beceremeyecekseniz iptal edin dedim; hemen iptal talebini aldılar. Bir de zaten 1 ay deneme süresi olmasına rağmen 10 TL de para ödeyecekmişim. İstanbul' a dönünce bunları hayatımdan çıkaracağım.

    Ben Türk Telekom' a kızıyordum. Bunlar özel falan dedik ama daha da rezil çıktılar. Zaten telefondan canlı destek çalışmıyor. Bir de bekleme süreleri 10 dk.

    Allah bildiği yapsın bunları.

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbilge -- 4 Ağustos 2017; 22:10:48 >




  • sbilge S kullanıcısına yanıt
    İlgi 0 bilgi 0bunlarda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cadavaros kullanıcısına yanıt
    Sen her konulara saçma mesajlar atacak mısın ?

    Uydunet kullanıyorsun anladık Türk Telekom , Türkcell Süperonline , Vodafone çok mu iyi firmalar.

    Hepsinde bir sürü sorun yaşanıyor.

    Türk Telekom omurgasını , altyapısını , cihazlarını kullanan Türknet ama altyapı sıkıntıları gene Türknet'e suç atılıyor Altyapı Türk Telekom'un sorun orada ve BTK'ya bile yazılsa genede pek yaptırım yapılmıyor.

    2 yıl boyunca Türk Telekom'la uğraştım sonuçta en azından Vdsl hizmeti aldım bunuda Türknet'e nakil ettirdim AKK'Siz kullanıyorum.

    Ben uydunet kullandığımda donanimhaber'in sitenin ismini dahi bilmiyordum o kadar sorunsuzdu.

    Sorun yaşadığınızda firmada yaşadığınız kötü olayları ve sorunları tabikide açıklayabilirsiniz ama şu gerçek var altyapı Türk Telekom'un TEKEL konumdalar yane tüketici istesede farklı bir İSS'ye geçemiyor.

    Ne yaparsan yap gene benim altyapımı kullanmaya mecbur kalacaksın diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NitroNos -- 5 Ağustos 2017; 1:23:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    İlgi 0 bilgi 0bunlarda

    3. Aya kadar hemen geri dönüş yaparlardı, ilgilenirlerdi. Ne olduysa artık şu an sorun çözümü veya geri dönüşlerde berbatlar.
  • Benim internet geçen gün aktif oldu kullanmaya başladım ama bana hattının 16 mbit desteklediğini soylemelerine rağmen 6mbit gibi komik bi rakam aldım hız olarak ve aradığımda bu kadar hız desteklediğini söylediler şimdi benim ne gibi bi yol izlemem gerekir acaba yardım eder misiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben artık bu işin sonuna geldim dostlar. Hiç bir şekilde geri dönüş taleplerime cevap gelmedi, teknik destek durumuda çözmedi. Bu gün bir şekilde bu durum düzelmez ise ben hattımı iptal ettiriyorum. Bunların bu işi yapacağı yok. Yapsa bile iki güne ne olacağı belli değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet hiç bir gelişme, müdahale yok. Arıza devam ediyor. Müşteri hizmetleri de mağduriyet için sizin anlıyoruzdan başka bir şey diyemiyor.

    Gün içinde bu maceramız nasıl devam edecek bekliyorum.
  • Tam tamına 20 dakika ulaşmak için şu an da firmaya bekledim. Arıza durumumu yarına aktarmışlar. Ne zaman çözüleceği de belli değilmiş. Bir kere aramışlar -ki o sürede ben bunlarla muhattabım- çıkmamışım. İptal edeceğimi söylediğimde bu durumda, ''tabii ki hemen başlatıyorum işlemlerinizi'' karşılığını aldım. Arızamı çözmek için bu kadar aceleci davranmamışlardı. Bu firmaya geçerken TürkTelekomun en az beş kere ikna telefonunu da almıştım ilginçtir ki.

    Demem o ki TürkNet ten siz siz olun uzak durun. 1 aya yakın zamanım sadece bunlarla uğraşmakla geçti. Yazıklar olsun diyorum. Yarın mesai saatinde TürkTelekom ile mecbur tekrar görüşeceğin bayilerinde.
  • İlk önce Türk telekoma iptal adına gittim. Fakat bir baktımki iptal ettiyseniz abonelik 3 ay indirim vermiyorlarmış. Daha sonra şans eseri evin yakınından geçen teknik destek ekipleri öğlen saatlerinde durdurduğum gibi saolsunlar 2 dakika da işlemi çözdüler. Geçiş yaptığınızdan sonra TürkNetin bu işlem için ekip göndermesi lazım dediler işlem nedir bilmiyorum. Bina ve dışarıdaki kutudan işi çözdüler.

    Arızanız varsa çok ciddi söylüyorum dışarıdaki TÜrk Telekom arabaları ile iletişime geçin abi. Olayı hemen çözdüler saolsunlar. Numaralarını da aldım. Bir daha baktım arıza var müşteri hizmetleri ile uğraşmadan adamları arayacağım. Zaten o akdar arama ve 20 25 dk yazan faturalar ile adamlar para istese bile üzerine kazanırsınız

    Umarım arıza çıkmadan kullanmaya devam ederim. Konuyu kirlilik oluşturmaması adına kilitleyebilirsiniz.
  • Cep telefonunuzu instagram postumuzun altına iliştirirseniz sizi ararız. Ararız ama sorununuzu çözmeyiz çünkü biz hizmet vermekten aciz, müşterisinden çalan, taahhütlerini yerine getirmekten kaçınan leş bir firmayız. ama olsun siz yine de yazın telefonunuzu ki ilgileniyormuş gibi görüneli.

    benim işyerimin aktivasyonu 14 gün sürdü arkadaşım, bu süre boyunca işyeri telefonlarıma ulaşılamadı, kapıya gelen müşterilere hizmet verilemedi.
    Telefon için havuz var dediler 4000 dakika, 2000 dakika tanımladı şerefsizler. O tanımladıkları 2000 dakikanın içinden de çaldılar, olmayan görüşmeler var hattımda...
    Hız konusu ayrı rezillik, 75mbit hız dediler 6mbit alıyorum. Ulan şerefsizler ben zaten 16mbit hız alıyordum ne oldu da 6lara düştük? hani nerede 75mbit diyorum bugün mesaj atmışlar port yok bilmemne adsl'e devam. neresi adsl lan bunun bildğin çevirmeli bağlantı anasını satayım.
    Daha var da neyse, böyle aşağılık leş bir firma bu Türknet.

    Ben kurumsal müşteri olayım dedim 24 ay taahhüt vererek olabildim, şimdi severim sözleşmesini diyerek başka servis sağlayıcıya geçeceğim ama ya geçiş sürecinde benzer problemleri tekrar yaşarsam diye geçmiyorum, halledeceğim.

    Bireysel müşteri olan varsa memnunda açsın geceleri download yapsın yapsın silsin.
    Kurumsal müşteri olmayı planlayan varsa da uzak dursun.

    TÜRKNET PİŞMANLIKTIR

    allah aşkına şu videonun altındaki yorumumu ve gelen yanıtları bir okuyun da görün müşteri olursanız kimlerle muhatap olacaksınız.https://www.youtube.com/watch?v=cpUiMmVP-rg&lc=z233uzyoborztpdupacdp435rgkur341cfa14hn0fspw03c010c.1502355800773422



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alican456 -- 10 Ağustos 2017; 12:50:13 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.