Şimdi Ara

TürkNet Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk telekom dan sıyrılma ve kurtulma çabasıyla Türknete ulaşmıştım. Ayın 13ünde arayıp başvurumu yaptım. Yaparken de aynen belirttim kaç gün sürüyor benim aboneliklerim Türk Telekom ile 10 gün içinde bitecek tahütüm diyede belirttim kendileri posta geldikten 3 gün sonra kullanırsınız dedi,Açıkçası bende inandım bu kadar çabuk olacağına işlemlerin, çünkü telekomun iptali için evime bir iki saat uzaklıktaki genel merkezlerine gitmem lazım dı ve bunun için zamana gerek duyuyordum.

    Fakat ilk önce postam onlara gitmesine kasten ilk gelmedi dediler başka çalışanı aradım aynı gün geldi işlemler başladı dendi, sonra yine aradım aynı gün akşamı belgeniz geldi ama işlem başlamadı yarın başlayacak 2 gün içinde kullanacaksınız dendi ayın 18in de bu konuşma gerçekleşti,

    Ayın 19unda yine aradım, işlemler başlamadı inceleniyor dendi, yine aradım, tahütümün biteceğini merkeze gitmem gerektiğini iptal için ve işlemlerin o yüzden acil olduğunu söyledim. Garip olan artık zaman vermemeye başladılar aynı gün bir kaç telefon daha açtım ve hepsinde artık zaman vermeyi bıraktılar. sadece en son çalışan 48 saat dedi. Ekpler çalışıyormuş acil diye bildirmişler.

    Ayın 20sinde yani dün yine aradım ve resmen benimle dalga geçildi. Bu sefer de dendiki evraklarınız elimize ulaştı, işlemlerinize başlıyoruz, yakın zamanda kullanıma hattınız açılacaktır. E dedim hani işlemler başlamıştı? Bendeki bilgiler böyle vs. Daha uzun bir konuşma idi fakat sinirden artık ne dediğimi bile unuttum. Sadece bana verilen zaman süresinin tutulmadığını belirttim. Kaale alındığım söylenemez.

    Bu gün yine aradım ve artık işlemimin durumu hakkında bilgi verilmiyor. Ne oldu son durum nedir diyorum yakında açılacaktır. Yakında derken kaç gün kaç saat vs yok. Ekiplere acil diye bildirdik çalışıyorlar deniyor. Yetkili istiyorum yetkili yok. Görüştürmüyorlar aktarın diyorum bekletiyorlar. En son bir telefon geldi tamam dedim sevindim müdür vs bir şeydir. Alakası bile yokmuş.

    Telefona yetişemedim tekrar aradım ve çalışan telefonun geliş nedeninin taa ayın 13ünde yanı sözleşme gönderdiğim ve telefonda kabul ettiğim günle alakalı olduğunu örendim. Bana diyeceklermişki VDSL mi olsun ADSL mi alt yapınızı kontrol edeceklerdi.

    Yahu sen zaten 13 ünde benim alt yapımı kontrol ettin, VDSL destekliyor VDSL mi olsun dedin. Bu daha neyin sorgusu hatta bana telefonda vdsl diye telafuz ettin interneti. Bende onayladım. Yani bu nedir? Garip olan ise aradan geçen kaç güne rahmen senin hizmetini vereceğin günün geldiği gün, sen bana ilk gün sorduğun sorularla resmen daha işlemlerime başlanmadığını gösteriyorsun.

    Sadece bir abonelik açmak bu kadar zor ve karşı tarafa çile verecek bir süreç ise kim bilir arıza vakti ne yaşayacağız..

    Elemanlarınızın telefonda ezbere cümleler konuşması da ayrı bir durum siz şanslı müşterimizsiniz. Anladım şanslıyım o zaman şansımı gösterde verdiğin sözler de dur işlemi dediğin gün de hallet.

    Düşünmüyorsunuz hiç bu insanlar veridğimiz sözlere göre kendini hazırlayacaklar, ona göre plan yapacaklar. Geç verirsek iletişimleri kesilirse internetle mağduriyet yaşayacaklar.

    Yazık Türknet, halbuki çok açık konuşuyorum Türk Telekomdan sonra sevinerek başvurumu yaptığım firmaydınız.







  • Türk Telekom'dan , Türknet'e neden nakil yapmadınız 2 gün içinde Türknet'e hemen geçiyor ?

    Bizzat ben bu şekilde yaptım AKK'siz , Taahhütsüz 59 TL'ye kullanıyorum.
  • Hocam zaten mevcut aboneliğim nakil şeklinde alındı sadece TürkNet mevcut internetimin yalın olduğunu bu yüzden sabit hattımı taşıyıp, o hat taşınırken ona yeni internet sağlanması gerektiğini söyledi bu işlemlerin de 3 günü geçmeyeceği açıklandı.

    En son konuşmam da sonunda bir müşteri hizmetleri doğru bilgi verebildi, meğersem dün 16:00 sonrasında alt yapımın VDSL değil ADSL uyumlu olduğunu görmüşler, halbuki bana söyledikleri ilk VDSL kullanabileceğimdi, abonelik sözleşmem de telfonda vdsl olarak geçti mesela. Onu da geçtim son görüştüğüm müşteri temsilcisi hariç bir kaç temsilci, dün çıkan bu sonucu bana bu gün aktarmadılar bile, aktarmayı geçtim, izah dahi edemediler.

    Keşke daha en başında alt yapıları doğru inceleyip ona göre işlemleri başlatsaymışlar. Şimdi pazartesi itibari ile yine beklemeye başlıyorum 3 gün.
  • NeyzenKubilayBozkurt kullanıcısına yanıt
    Port tahsisini geç yapınca VDSL port kalmamıştır, port olayı çok hızlı değişiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Btkya yaz anca oyle donuyor bu firma banada donmedjler btkya yazinca sabah 10da aradilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam Arkadaşlar benim paketim aşağıdaki gibi.Dün Mesaj geldi İnternet acıldı vs diye.Ancak Evin icerisindeki Telefonda cevir sesi dah yok.Sinyalın olmadığı bir ortamda Turknet sanki internet varmıs gibi user ve şifreyi gonderiyor.Yani Gerekli konttolleri yapılmadan neden internet aktifmiş gibi aktivasyon başlattılar acıkcası anlıyamadım.Destek kaydı actım.Acıkcası bir güvensizlik oluştu içimde 2 gün bekliyecem eğer olmaz ise iptal ettirecem.Sadece sunu merak ediyorum.Ben turknet internet sitesinde yazdığı gibi faks yoluyla mı Yoksa direk telefonla iptal ettirebiliyormuyum ? Cunku daha 14 gün gecmedi cayma hakkımı kullanmak istiyorum eğer olmaz ise.Telefon ile direk iptal süreci başlatılıyor mu ? Bu konuda desteklerinizi beklyiroum.
    teşekkürler.



    Mevcut İnternet Paketiniz
    İnternet Paketi: 16 Mb e Kadar Limitsiz - Her Yöne 1000 Dakika - Taahhütsüz - Tam İletişim - Denemesi Bedava - 59,99 TL/Ay
    Telefon Paketi:
    Taahhüt Bitişi: Taahhütsüz




  • pilgrimage P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistem üzerinden kullanmış olduğunuz hizmeti kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Kablonet Nakil Rezilliği
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Turknet mağdur etmede usta herhalde 1 haftadır türk Telekom yetkilisi gelip de İnterneti bağlayacak.. Müşteri hizmetleri habire kayıt oluşturdum gelecek diyorlar ama ne gelen var ne giden.. Böyle giderse hemen iptal edeceğim böyle rezillik olmaz ve şu anda 10 dakikadır müşteri hizmetlerine bağlanmaya çalışıyorum açmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutuzov K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemlerinizi kontrol edip tarafınıza geri dönüş yapabilmemiz için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Selam Arkadaşlar yaşadığım sorun bugun itibariyle Turknet yetkililerin Telekom yetkililerini yonlendirmesiyle cozum bulundu.Şu an internet bağlantım aktif.Aktif Yapa Altyapısndayım ancak 16 Megabit kadar hız alamıyorum ancak en fazla 7 ile 10 megabit arası geziyor ilk anda sürekli 10 Megabit almıstım.şimdi oynuyor biraz.Neyse fazla uzatmadan sorunu nasıl cozuludğuu anlatayım.Cumartesi gün türknet internet'e user ve şifre mesajı gonderip bağlanabilirsiniz demişti cunku Telekom yetkilieri hattı bağladıklarında turknete durumu bildiriyorlarmıs ondan sonrada turknet mesaj atıyor.Durumda aynen boyle olmus Telekom yetkilisi şahıs gelmiş Hattı Saha dolabından sitenin Kutusuna cakmıs ismimide etiketlemiş ama ne bana telefon etti nede Daire bağlantısını yapmıs e haliyle o bağlamayınca bende cevir sesi alamadım.Turknet arıza kaydı actıktan sonra hemen 2.telekom yetkilisini yonlendirdiler o gelen işin ehli bir arkadaş sağolasın abi buraya zaten biz bağlamısız sorun senin dairenle bizim caktığımız kablo arasında onun bulunması ve bağlanması gerekli dedi.Bunu Telekomdan olmadığınız icin biz yapmıyoruz dediler.Bende bir elektirikci cağırıp dairenin kablosunu buldurtarak bağlattım su an sorunum cozuldu.Bundan sonra hız ve kopma süreci olcak mı olmayacak mı onu gozlemliyecem.Objektif olmam gerekirse Arıza kaydı sonrası geri donusleri hızlıydı ayrıca telekomda hemen aradı ve geldiler.Benim Bulunduğum bolge ile mi alakal bilemiyorum.Ama İlk gelen TElekom yetkilisi bana haber vermediği icin hatalı.Turknet'te net olarak arkadaş tt yetkilileri site dolabını kadar geliyor dairenizi kontrol etmeniz gerekli demeleri veya biz ekip gonderiyoruz demeleri gerekli.İki Tarafta kendi capında hatalar var.neyse durum boyle.Umarım bundan sonrası hız ve kopma sıkıntısı yasamam onu gozlemiyecem.




  • pilgrimage P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizlere yardımcı olabilmek için bu kanalda bulunuyoruz. Eğer bir sorun yaşarsanız bize PM üzerinden ve diğer sosylam medya hesaplarımızdan ulaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sistem üzerinden kullanmış olduğunuz hizmeti kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Merhaba,

    Diğer bir konuda paylaştığım mesajımı, burada sizinle paylaşmak istiyorum. Bu mesajı yazarken tekrar sinirlerim gerildi ve son karar olarak, TurkNet aboneliğimi iptal ettirme kararı aldım.

    Gördüğüm kadarıyla, siz müşterilerle ilgilenmeye çalışıyorsunuz fakat ekibin geri kalanı çok farklı yaklaşım içerisinde.

    quote:

    TurkNet maceram güzel başladı, kötü bitmek üzere...

    Yaklaşık 7-8 ay önce TurkNet'e geçiş yaptım ve süreç tam da söyledikleri gibi işledi. Bağlantıyı hızlı bir şekilde yaptılar ve internet hızım da iyiydi. Ancak, 20 gün önce taşındım ve TurkNet'le sorun yaşamaya da bu sırada başladım.

    Yeni eve geçerken, TurkNet'e bilgi verip, nakil işleminin gerçekleştirilmesini istedim. Bana verdikleri cevaba göre, 6 gün içerisinde nakil işlemi gerçekleşecekti. Fakat, bırakın 6. günü, 10. günden sonra bile ses çıkmayınca, tekrar iletişime geçtim. Aradan birkaç gün geçtikten sonra, TurkNet yetkilisi beni arayıp, gün içerisinde nakil işlemini yapmak için evime geleceklerini; bu nedenle de evde olmam gerektiğini söyledi.

    Yetkiliye, tam olarak saat kaçta geleceklerini sordum, çünkü gelecekleri saate göre işyerimden izin almak istiyordum. Arkadaş sağolsun, belirli bir saati olmadığını ama gün içerisinde mutlaka geleceklerini söyledi. Ben de mecburen işyerinden tam gün izin alıp eve gittim. Akşama kadar gelen-giden olmayınca, tekrar iletişime geçmeye çalıştım fakat telefonun başındaki arkadaş hiçbirşey bilmediği için, sitedeki "Canlı Bağlantı" kısmına girdim. Oldukça küstah bir bayan arkadaş, teknik ekibin telefonunu veremeyeceklerini, lafı uzatmamam gerektiğini belirtir bir tavırla söyledi ve o konu da öylece kaldı.

    Daha sonra, forumdaki yetkili arkadaşla iletişime geçtim. Arkadaşla iletişime geçtikten sonra, kısa süre içerisinde TurkNet'ten bana dönüş yapıldı ve ayın 24'ünde geleceklerini söylediler. Tabii yine kesin geleceklerini söyleyince, işyerimden tekrar izin aldım ve evde beklemeye koyuldum. Yine gelen-giden, arayan-soran olmadı.

    Bu arada, açtığım destek taleplerinin "Çözüldü" olarak işaretleniyor olması da dikkat çekici. Sorunum çözülmemiş olmasına ve benimle de iletişime geçmemiş olmalarına rağmen, sorunumu çözmüş gibi davranıp, bir de çözüm sürecinden memnun kalıp kalmadığıma dair anket doldurtmaya çalıştılar.

    Özetle, 20 gündür nakil işlemi gerçekleştirilmiyor. İşyerimden 2 gün ücretsiz izin kullandım, ki bunun sonucunda TurkNet'in interneti bana en pahalı internet olarak döndü, çünkü maaşımdan ve SGK primimden yapılan 2 günlük kesinti ile zaten TurkNet'e ödediğim ücretten çok daha fazlasını kaybettim.

    Yarına kadar bekleyeceğim ve eğer evimin interneti bağlanmazsa, hem interneti iptal ettireceğim, hem de bana tahakkuk ettirilen faturayı ödememenin yolunu arayacağım. Her Türk firması gibi TurkNet de işini bildiği için, geliş tarihlerini yazılı olarak değil, sadece sözlü olarak bildiriyor ve arkasında herhangi bir kanıt bırakmıyor. Ancak, bir daha aradıklarında ses kaydı aldığımı belirtip, ondan sonra tarih alacağımı söyleyeceğim. Bakalım tepkileri ne olacak.




  • webbie kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu bildirmek isteriz. Sizi kaybetmek istemeyiz. Bu süreç boyunca yaşadığınız olumsuz tecrübelerinizi dikkate alarak gerekli yerlere şikayetleriniz bildirilecektir. İşlemlerinizi bu kanal üzerinden takip etmemiz için GSM numaranızı tekrar PM üzerinden iletir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu bildirmek isteriz. Sizi kaybetmek istemeyiz. Bu süreç boyunca yaşadığınız olumsuz tecrübelerinizi dikkate alarak gerekli yerlere şikayetleriniz bildirilecektir. İşlemlerinizi bu kanal üzerinden takip etmemiz için GSM numaranızı tekrar PM üzerinden iletir misiniz?



    Tekrar merhaba,

    Size özel mesaj ile telefon numaramı ve diğer bilgileri gönderdim. Ancak sizden ricam, bugün içerisinde bir çözüm bulunmayacaksa ve karşıma yeni bahaneler çıkarılacaksa, boşuna uğraşılmamasıdır.
  • webbie kullanıcısına yanıt
    PM üzerinden yazdığınız mesajınızı gördük. İlgileniyoruz.
  • Bu gün 25i ve hala bağlantım sağlanmadı. TürkTelekomu Cumartesiden beri tahütsüz kullanıyorum. Artık şu işlemi halledin Salı dediniz Cuma günü yine açılmadı. Geri dönen biri de yok. Yetkili bir merci istiyorum ona ulaşmak daha imkansız.

    Bu ara da konu da sıkıntılı olan herkese dönüş yapıp bana yapmamış olmanız çok ilginç sayın Türknet...
  • Bir iki saat önceki aramam da dosyalarınız elimize ulaştı dediniz :D ya hu bunu zaten biliyoruz en bşaında ulaştı size :D işlem ne durumda diyorum bilgi veremiyorsunuz...
  • NeyzenKubilayBozkurt kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Hizmetinize ulaşıp size burdan yardımcı olmak isteriz. GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Benimde 16 mbit adsl olan turk.net baglantimi 50 mbit vdsl2 olarak degistirilmesini istedim isleme kondu 2 gun oldu net yok mesaj geldi vdsl2 olarak degistirildi kullanabilirsiniz diye ama dsl isigi yanmiyor net yok sikayet kaydi biraktim 3 gunde cozulecek dediler yarin 3. Gun net yok ama parasi tikir tikir isliyor gina geldi ttnetindende turk netindende parayla rezalet her yerde tam gaz devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @FLOyD kullanıcısına yanıt
    Merhaba, isterseniz PM üzerinden GSM numaranızı bize iletin. Hizmetinizi burdan kontrol edelim ve size bu konu hakkında bilgi verelim.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.