Şimdi Ara

TürkTelekom Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar,şimdi Türktelekom il müdürlüğünden geliyorum. Nakil işlemi için ama hala sistem yok diye beceremediler,tarih veremediler.Onunla birlikte arkadaşımla beraber VDSL port açtırma için dilekçe vermek istedik, işlem sırası şu şekilde.

    Bunlar aynı kurum içerisinde sürekli in aşşa çık yukarı !!!
    Öncelik sırası ile;

    -Müşteri hizmetleri (İl Müdürlüğü)
    -Çözüm merkezi
    -Planlama masası
    -Müşteri hizmetleri (İl Müdürlüğü)
    -Planlama SERVİSİ

    Sonrasında elimize 3'1 alıp geldik neticede DİLEKÇE almadılar aynen Planlama Servisinde geçen diyalog;

    -Yetkili:ADLS ile VDSL zaten aynı değil mi ? (Soru bize soruldu)Adamın ADSL ve VDSL nedir haberi yok!
    -Diğer adam "hayır abi" ! ADSL 16MB kadar VDSL 24 MB kadar
    -Soruyu soran adam "ee biz dilekçe almıyoruz ee zaten müdürlük bakıyor boş port veya kart olursa sisteme düşüyor" zaten hizmet alıyorsunuz ne fark eder dedi.
    -Benim verdiğim cevap: "Haklısınız internet hızım ilk 2 ay 16mb sonraki ay 13 mb ondan sonra 8mb hız alıyorum,nede olsa sözleşmede yazan 1-16mb arası"
    -Adam: "Aynen !" dedi.

    -Telefon ile müşteri hizmetlerini aradığımda biz birşey yapamayız oranın çözüm merkezine dilekçe vermeniz gerekiyor !!!!
    Şaka gibi değil mi arkadaşlar Arkadaşım Türknet kullanıyor ADSL de 21 MB hız alıyor.(Yanlış değil ADSL) Bu işlemlerden önce TTNET müşteri hizmetlerinde yapmış olduğum görüşmede bana verilen cevap İl müdürlüğüne gitmeniz gerekiyor.

    Bugün saat iki civarından beri bununla uğraşıyorum ve ne hikmetse hala hattım kesilmedi yani nakil işlemim hala beklemede :)

    -Diğer arkadaşım ise 2017 yılının mart ayından beri bir KABLO kopukluğu sebebi ile internet hizmeti alamıyor ve üstüne 110 TL fatura + 24 TL hizmet kapama bedeli adı altında fatura çıkıyor.(Sildirdiği Faturalar Hariç)
    Yukarıda anlattıklarım harfiyen doğrudur fazlası yok eksiği var.Kurum içerisindeki hiç bir birimin birbirinden haberi yok,kimlerin interneti öncelikli söylim Belediye Devlet kurumları ve büyük derecedeki özel işletmeler.
    Bu arada alt yapım Planlama servisinden kontrol edilince Fiber alt yapıya sahip olduğu belirlendi.Ama ne hikmetse VDSL PORT açmak istemiyorlar.







  • Torpilli iş olduğu için kimsenin birbirinden haberi yok.
  • Aynı bina içerisinde kimsenin kimseden haberi yok, bizi size yönlendirdiler diyorum, yanlış gelmişsin onlar halledecek diyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türk Telekom Rezaleti!!!
    3 yıl önce açıldı
    Vodafone mağduriyeti
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.