Şimdi Ara

TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
0
Favori
4.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    TT' ye mi geçtiniz peki siz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheNightMare. T kullanıcısına yanıt
    Evet, 114'luk 50 Mbps pakete geçtim. Bazı çok iyi teklifler aldım ancak altyapısı kendisine ait, müşteri hizmetlerine ulasabileceğim bir firma istedim. Kaç aydır evden çalışıyorum. Ticket at saatler bekle, gelen cevap bırak tatmin etmeyi daha da sinirlendirsin bunlarla uğraşamam dedim. Çok övülen bazı iss'ler var ama riske girmeyeyim dedim kısaca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uğur37 kullanıcısına yanıt
    En iyisini yapmışsınız hocam. Kafa rahatlığı için türk telekom veya superonline en iyisi şu an. Yakında bende türk telekoma geçeceğim muhtemelen.
  • Turk Net bu kafayla daha çok müşteri kaybedicek. Daha kendi alt yapısına bile sahip çıkamıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu daha daha rahat anlaşılsın 3 yaşındaki çocuk bile anlasın diye fotoğraf yüklüyorum yine belki anlaşılır sorunum. Hat offline gözüküyor. Aldığım internet paketi 75 mbps'a kadar. (75 mbps'a kadar yazıyor diye 75 mbps hız alacağım demiyorum ama 40 mbps'da veremezsiniz e kadar yazınca!) Maximum download kapasitesi 48 mbps. Aldığım hız 45.5 mbps. E kadar dediğiniz hızın %20 sinden aşağısında hız veremezsiniz ama ben aylardır düşük hızda internet kullanıyorum. Bu hesaba göre minimum 60 mbps hız vermeniz lazım bana anlatabiliyor muyum? Sorun benimle alakalı değil. Tesisat ve modem yeni sorunun bir zahmet DSLAM kilidi olduğunu anlayın ve türk telekomla bu sorunu çözün.

    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999
    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faseww -- 15 Eylül 2020; 18:1:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, kurulum ekiplerinin randevu tarihinde adrese gelmediğini ilgili birimimize ilettim. Arkadaşlarım en kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir.
    merhaba, hala nakil işlemi tamamlanmış değil. önce türknet birisi geldi baktı kablo bağlantısını anlamadı, sonra türk telekoma arıza kaydı açıldı, türk telekom çalışanı aşağıda etiketleme yaptım gelip bağlamaları lazım sadece dedi ve gitti, 3 gündür gelip giden yok, altı üstü bir kablo bağlanacak bu kadar zor olmamalı.
    nakil işlemini tamamlamış gösterip bir de arıza kaydı açıldı, eve gelen internet yok nereye tamamlandı nakil. sırf para almak için, nakil yapılmış ve arıza varmış gibi kayıt düşüyorsunuz, ayıptır yaptığınız.

    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999

    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999

    TURKNET REZİLLİKLERİ VOL 999....999


    türknet de hizmet anlayışını iyice yitirmiş, yıllardır kullanıyorum değiştirmekle uğraşmak istemedğim için taşıdım, pişman ettiler.
    başka sağlayıcıları tercih edin, ay başından beri internet taşınmasını bekliyorum ve bağlanmayan internetin sorunu sanki bendeymiş gibi gösteriyorlar, yazık cidden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slapert -- 17 Eylül 2020; 14:46:5 >




  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yeniden açtığınız detsek kaydınız için teknik arkadaşlarım hız profilinizi ve hattınızı tekrar kontrol ederek bilgi vereceğiz.
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İlk kaydı açtığımdan bugüne 15 gün geçti hocam. Maalesef hala çözüme ulaşmadı 😞 keşke 5mbps’ye düşen upload için kayıt açmasaydım, eldeki download hızından oldum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • slapert kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör ankastre kutusunda etiketleme yaparak nakil işleminizi tamamlıyor ve bu işlemden sonra kurulum ekiplerine bilgi veriyoruz. Kurulum ekipleri hatta sinyal olmadığı için bağlantınızı yapamayarak arıza kaydı oluşturmuş. Arıza kaydına eklediğiniz detaya istinaden kurulum ekiplerine tekrardan bilgi verdik. Sizinle iletişime geçecekler.
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Ben hazirandan bu yana bekliyorum hala çözeceler. CİMER'e şikayet edin hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi faseww -- 17 Eylül 2020; 16:14:45 >
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Ooo ben daha yolun başındayım desenize 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Şu sıralar açılan kayıtları çözmek yerine sorun sizde 99 lira verin gelip kontrol edelim diyorlar. Kabul etmezseniz sürekli sorum müşteriden kaynaklı diyip destek kaydını kapatmaya çalışıyorlar.
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisat için gönderilen ekipler eğer iç tesisat kaynaklı bir sorun yok derlerse ekip ücretini faturanıza yansıtmıyoruz ve ekiplerden gelen bilgiye göre tekrar yerleşik operatöre iş emri gönderiyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yahu olmayan bir durumu söylemiyorum. Bu konuda da bir çok kişiye denilmiş. Geçen bende şunu sordum ama cevap alamadım. Hadi diyelim ki ekipler geldi baktı kablolamada sorun var değişmesi gerekiyor dedi. 99 lira + kablo ücretini aldı ama sorun çözülmedi. Bu durumda alınan tüm para iade edilecek mi? Bana kabloyu değiştirmeniz lazım denildi kendim değiştirdim kabloyu sorun çözülmedi mesela. Modem denildi modemide değiştirdim sorun çözülmedi.
  • faseww F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerinde destek ekiplerimiz iç tesisatta sorun varsa bunu tespit edecektir. O an çözümlenebilecek bir durumsa çözümleyecektir. İç tesisatta sorun yoksa zaten sizden yerinde destek ücreti almayacağız. Ayrıca tutanak ile birlikte saha ekiplerine bildirimde bulunacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör ankastre kutusunda etiketleme yaparak nakil işleminizi tamamlıyor ve bu işlemden sonra kurulum ekiplerine bilgi veriyoruz. Kurulum ekipleri hatta sinyal olmadığı için bağlantınızı yapamayarak arıza kaydı oluşturmuş. Arıza kaydına eklediğiniz detaya istinaden kurulum ekiplerine tekrardan bilgi verdik. Sizinle iletişime geçecekler.
    bugün ikinci kere cumartesi tatil günüme randevu verildi ve yine 2. kere gelmedi kimse. geçen sefer de pazartesi günü akşama doğru gelip hiçbir şeye bakmadan arıza kaydı açıp gitti. bu kadar sorumsuzluk olmaz ya, kendiniz seçtiğiniz randevuya uymuyorsunuz.


    Merhaba ... Bey ben Kerem D. kurlum ekipleri 19.09 tarihi için randevu oluşturmuş. Kurulum desteği ardından sizinle tekrar iletişime geçeceğim. Bir önceki hatalı bilgi mesajı için özür dileriz.
    İyi günler.




  • slapert kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranız ya da GSM numaranızı paylaşır mısınız?
  • 36135957 numaralı destek kaydımın kapatılmamasını söylemiştim sorun çözülmemesine rağmen neden dosyayı kapattınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faseww

    Yahu ben anlatmaktan bıktım siz anlamamakta hala ısrar ediyorsunuz. Hat 81 mbps a kadar destekliyor. DSLAM kilidi var hatta. Bunu arkadaşınızda söyledi. Kaldırmaları için türk telekoma siz başvuracaksınız ben mi başvuracağım! Tüm iş bilmez adamları bir yere toplamışlar resmen! 79 mbps alırken aynı altyapıyı kullanıyordum şu anda aynı alt yapıyı kullanıyorum. 79 mbps alırkende türknetliydim şu anda türknetliyim. Daha ne kadar basit anlatabilirim???
    Hocam bütün konuyu okudum. DH TurknetDestek adlı kullanıcıya sövmemek için kendimi yemin ederim zor tutuyorum. Ne anlatılıyor ve gelen cevaplara bakın yahu. 10. günüm ve kurulum ekibi hala gelmedi. Şimdi direkt arayıp hiç gelmemelerini söyleyeceğim. İnternet falan fişman hikaye yahu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Turknet tam anlamıyla işkenceye döndü. Arkadaşını getir kampanyasından elde ettiğim ücretsiz kullanım hakları bitsin iptal ettireceğim.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.