Şimdi Ara

Türknet satış temsilcisinin, satış yapana kadar kasıtlı olarak eksik ve yanlış bilgi vermesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle belirteyim bulunduğum konumda altyapım 70 Mbps üstü hızı destekliyor. Türk Telekom dahil diğer firmalar ile görüştüm ve sorguladım. Geçen hafta kullandığım Türk Telekom ADSL hizmetinden başka bi iss'ye VDSL hizmeti için geçiş başvurusu yapacaktım. Türknet satış yetkilisi tarafıma yanlış ve eksik bilgilendirme yaptı. Telefonda uzun uzun herhangi bir internet kesintisi ve sorunuyla uğraşacak vaktimin olmadığını, bu yüzden sürecin hızlı işlemesi için mevcut hattımı kapatmak yerine direkt geçiş yaptığımı, alabileceğim maksimum hızı istediğimi tekrar tekrar üstüne basa basa anlattım. Türk Telekom’dan geçiş yaptığımda, bana 35 Mbps VDSL hizmeti verileceği, sonra 10 TL fark ile altyapımın desteklediği maksimum hız için paket değişikliği yapabileceğimi söylenmişti. Türknet aktivasyon işlemlerim bu sabah gerçekleşti fakat şuan ADSL hizmeti alıyorum. Geçiş yaptığım servis sağlayıcımda ADSL olarak hizmet alıyorsam VDSL olarak geçişimi yapamıyorlarmış ve ben bunu Turknet aktivasyonum tamamlandıktan sonra Donanım Haber forumundaki TurkNetDestek kullanıcı adlı firma yetkilisinden öğreniyorum. Satış yetkilisi ile telefonda bunları uzun uzun konuştum ve defalarca sordum fakat bana hizmeti satana kadar yalan söylemiş. Evet bunun adı yalan oluyor arkadaşlar başka bir açıklaması yok. Türknet tarafından arandığımda telefonda görüştüğüm firma yetkilisinin yüzüne karşı hiç bir firmaya güvenmediğimi diğer iss'lerden gözümde çok da farklı olmadığını ve sadece beklentilerimi karşılayıp karşılayamayacaklarını söylemiştim ve süreç hakkında tekrar tekrar sorup bilgi almıştım. Şimdi hiç başka işim yokmuş gibi boş port sorunuyla uğraşmak zorunda kalacağım. Türk Telekomun ve Türknetin keyfini bekleyeceğim ve muhtemelen süreç yine mağdur olmam ile sonuçlanacak. Eğer bunu baştan biliyor olsaydım Türk Telekomdan başka firmaya geçiş yapmadan önce VDSL başvurusunda bulunurdum. Türk Telekom müşterisi olduğum için kısa sürede bana hizmet sağlayabilirlerdi. VDSL hizmetine geçtikten sonra firmamı değiştirirdim ve böylece insanı verem eden süreçleri yaşamamış olurdum. Siz bu konuya mutlaka dikkat edin, çünkü hiç bir firmanın satış temsilcisi size tam olarak doğru bilgiyi vermeyebiliyor ve rahatlık ile yalan söyleyebiliyor. Çünkü bu işten prim alıyorlar ve size satış yaptıkça prim alacakları için sizi ikna edene kadar kırk takla atıyorlar. Türk Telekom başka firmalara sürekli sorun çıkartıyor, ilgilenmiyor ve yüce devletimiz de ülkede düzgün hizmet vermek isteyen firmalara, halkın yararına olabilecek hizmetlere destek yerine köstek oluyor. Bu yaşadığım süreçten dolayı başka firmaya geçiş için uğraşacağım. Başka firmadan da kötü hizmet alabilirim ve benzer problemler yaşayabilirim ama bana yanlış bilgi verip yanlış yönlendirme yapıp vaktimi boşa harcamama sebep olacaklar, beni maddi ve manevi zarara uğratacaklar ise o firmayı da değiştiririm. Türknet online işlemler menüsünden öğrendiğim bilgiye dayanarak söyleyebilirim ki maalesef bölgemde boş port yok. Ekran görüntülerini sizinle paylaşıyorum.

    Türknet satış temsilcisinin, satış yapana kadar kasıtlı olarak eksik ve yanlış bilgi vermesi Türknet satış temsilcisinin, satış yapana kadar kasıtlı olarak eksik ve yanlış bilgi vermesi Türknet satış temsilcisinin, satış yapana kadar kasıtlı olarak eksik ve yanlış bilgi vermesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HANR -- 11 Kasım 2020; 22:10:47 >







  • benzer süreci ben de yaşadım. şu an sorguladığımda bölgemde ne adsl ne vdsl boş port çıkmıyor. ama dün türknet beni aradı ve SORGULAMALARDA ÇIKMAMASINA RAĞMEN boş portlarının olduğunu söyleyip beni ikna etti abonelik başlattı, abonelik başladıktan 1 saat sonra online işlemlerde “bölgenizdeki altyapı sorunları nedeniyle işlemlerimiz gecikecek vs..” tarzı bir mesaj çıktı. üstelik ben bu sürecin birebir aynısını 15 gün önce de yaşamıştım. yine port yok gözüküyordu yine var dediler ve yine altyapı sorunu dediler abonelik başlatıp. 10 gün beklemiştim o zaman ama bu sefer beklemeyeceğim.

    arkadaşlara da bilgi olsun, bölgenizde sorguladığınızda altyapı/port yok gözüküyorsa ve TÜRKNET size PORT VAR diyorsa kesinlikle inanmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt

    Ben her internet servis sağlayıcının sitesinden sorgulama yaptığımda bölgemde altyapı gözüküyor ve alabileceğim hız 35 Mbps üstünde gözüküyor. Ama VDSL için boş port yokmuş en azından Türknet online işlemlerden baktığımda görünen bu. Hangi hizmeti sunan firma olursa olsun ne kadar dikkat ederseniz edin sorun yaşamanız muhtemel. Bu ilk yaşadığım problem değil bir çok farklı firma ve kuruluş ile sorun yaşadım çözüme kavuşanlar da oldu ama çok fazla zamanımı harcamak zorunda kalmıştım ve çoğu da çözüldüğüne hiç de değmemişti. Bu firmalara yaptırım yapılmıyor dolayısı ile kimsenin umurunda değil. Şimdi burada müşteri temsilcisinin satış yaptığı için bir kazanımı olabilir ama firmanın bundan kazanımı ne ben onu çok merak ediyorum. Şimdi ben başka firmaya geçiş yapacağım Türknet bundan ne kazanmış, ne elde etmiş olacak?

  • hiçbir kazançları olmayacak. aboneliği başlatana kadar her şey güzel öyle böyle suyumuza gidiyorlar, abonelik başladıktan 45 dakika sonra mail geliyor, bölgenizde altyapı sorunu var işlemler uzayacak diye. sanıyorlar ki herhalde insanlar uğraşmaz hattını iptal etmez falan. bi şanslarını deniyorlar.


    dediğim gibi ya olmayan portu satıyorlar belki şansa bala 1-2 gün bekletiriz o ara port açılır diye, ya da insanlarla dalga geçiyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt
    Köprüyü geçene kadar aman efendim tamam efendim muhabbeti yapıyorlar. Türkiyedeki kurumsal firmaların mahalle esnafından bir farkları yok. Satın aldığınız ürünün garantisi var diye güvenmeyin, çünkü ürünün arkasında durmayabilirler. Satana kadar senden iyisi yok, sözde verdikleri hizmet mükemmel. Sattıktan sonra öyle bir hizmetimiz yok. Böyle bir şey mümkün değil. Problem bizde değil. Kullanıcı hatası. Bir de otomatik kopyala yapıştır mesaj atmaları yok mu beni benden alıyorlar. Bana o mesajları atmaktansa hiç cevap vermesinler çok daha iyi olur. O otomatik mesajları gördükçe iyice sinirlerim tepeme çıkıyor artık. Laf olsun diye mesaj atıyorlar. Herhangi bir ürün satın alırken veya herhangi bir firmadan hizmet alırken, bütün işimi gücümü bırakıp, zamanımın çok büyük bir bölümünü araştırmakla ve yaşayabileceğim muhtemel sorunları düşünmekle geçiriyorum. Paramızla rezil oluyoruz. İşin maddi boyutunu geçtim vaktimizi çalıyorlar. Ben artık herhangi bir hizmet alırken başıma ne gibi sorunlar çıkaracaklar, ne gibi bedeller ödetecekler, ne gibi yalanlar söyleyecekler, nasıl kazıklayacaklar diye düşünmekten bıktım. Ülkeye dair en ufak bir umudum kalmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HANR -- 12 Kasım 2020; 3:22:11 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhaba, servis sağlayıcınızda ADSL olarak hizmet alıyorsanız VDSL olarak geçişinizi yapamıyoruz. Aktivasyon işlemleriniz tamamlandıktan sonra paket değişikliği için destek kaydı oluşturduğunuzda boş port olması durumunda ilgili ekibimiz VDSL geçişinizi yapıyor. Hizmetinizi kontrol ettiğimde paket bilgisi olarak 35 Mbps' te kadar VDSL görünüyor ancak ADSL olarak geçiş yapıldığı için modem 16 Mbps' de buluşuyor. Eğer boş port varsa geçişinizi yaparak bilgi vereceğiz. Oluşturduğunuz şikayet kaydı içinde ilgili ekibimiz yapılan görüşmeyi dinleyerek gerekli aksiyonları alacaktır.
  • Evet satış temsilciniz en başta bana bu şekilde anlatmadığı için bunu maalesef aktivasyon işlemim tamamlandıktan sonra ve buraya konu açıp neden hala ADSL hizmeti aldığımı sorduğumda sizden öğrenmiştim. Kötü bir başlangıç yapıldı ve yeterince zaman kaybettim. Ben gerekli destek kayıtlarını açtım. Boş port gözükmüyordu fakat hattım VDSL olarak tanımlanmış, geçiş yapılmış. Fakat altyapım daha iyi olmasına rağmen, hattımın desteklediği maksimum hızın altında hız tanımlanmış. Bunun için de gerekli destek kaydını açtım ve sonucu bekliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HANR -- 13 Kasım 2020; 0:44:8 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Merhaba, arkadaşlarım hattınızın desteklediği hızı kontrol ederek size yardımcı olacaktır. Sorun devam ederse benimle tekrar iletişime geçebilirsiniz.
  • anemoia kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    hocam yaşadığınız sorunun bir benzerini de ben yaşıyorum, 70 günden fazla oldu başvuru yapalı. Aboneliği başlatamadılar, forumda konum olduğu için de arada sırada beni arayıp başvuruyu iptal etmemi istiyorlar sanırım daha fazla rezil olmak istemiyorlar öte yandan @TurkNetDestek 'e de yazdım twitterdan "70 gündür internetimi bağlayamadılar" yazdığım için engellemişlerdi beni Türknet satış temsilcisinin, satış yapana kadar kasıtlı olarak eksik ve yanlış bilgi vermesi 


    Türknet satış temsilcisinin, satış yapana kadar kasıtlı olarak eksik ve yanlış bilgi vermesi




  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt

    sistemlerinde altyapı sorunu yazmalarına rağmen bi sıkıntı yaşamadım ilginç şekilde. çarşamba başvuru yaptım dün hat çekildi bugün de saat 18.00 da kuruluma gelecekler. ben de şaşkınım hocam. umarım sorununuz çözülür.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt

    Hocam sizin adınıza sevindim, şu sıralar türknete çok ihtiyacım olmadığı için pek üstüne düşmüyorum internet ihtiyacımı karşılayabiliyorum forumdaki konuyu canlı tutma sebebim millet görsün de ne kadar rezil bi firma olduğunu anlasın diye

  • Hocam eğer mümkün ise başka firmalara geçiş yapmadan önce mevcut internet aboneliğinizi sonlandırmayın. Mevcut aboneliğinizi kapattıktan sonra yeni başvuru yaparsanız çok uğraştırıyorlar ve süreç çok uzuyor. Hem de bu sürede internetsiz kalıyorsunuz. Ben geçiş yaptığım için Türknet aktivasyonum yapılana kadar Türk Telekom'dan aldığımı internet hizmetini kullanmaya devam ettim. Çevremde de arkadaşlarımdan sizin başınıza gelenler gibi benzer örnekleri gördüğüm için mevcut hattımı kapatmak yerine geçiş yaptım. En sağlıklısı bu.


    @vaizerd4555


    Hocam bahsettiğiniz saatte kuruluma geldiler mi, sorununuz halledildi mi? Siz VDSL için mi başvuru yapmıştınız?


    @anemoia




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HANR -- 13 Kasım 2020; 19:12:44 >
  • kuruluma geldiler, ama kurulum denilebilrse.


    99 tl kurulum ücreti alıyorlar, ellerinde dsl kablo bile yok. iç tesisatta sıkıntı olmadığını söylediler, hattı ankastreye bağladılar gittim dsl kablo aldım taktım şu an modemde dsl ışığı yanmıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt

    Gelenler Türk Telekom ekipleri miydi hocam. Kurulum ücreti adı altında 99 TL iyiymiş bari kurulum ücretinin hakkını verselerdi.

  • teknofix den biri geldi, bunlarla çalışıyor türk net sanırım.


    her şeyin bu kadar hızlı ve sorunsuz gitmesinden belliydi bi sıkıntı çıkacağı zaten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle hocam, şaşırmıştınız zaten. Fakat sonuç sizi şaşırtmadı orası kesin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • içime doğmuş demek ki :)


    sorun aldığım dsl kablosunda mı, hat aktif mi olmadı daha bilmiyorum en kötüsü de bu. kablodan sorun olacağını sanmıyorum.


    ya hattı aktif etmediler henüz, ama kuruluma gelen adam sinyal aldığını söyledi. bilmiyorum artık. otomatik olarak arıza kaydı açmış sistem, ekiplere iletildi bla bla bla..


    sene 2020 uğraştığımız şeyler inanılmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anemoia -- 13 Kasım 2020; 20:30:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt

    Tahmin etmek çok zor olmasa gerek hocam malum edindiğimiz tecrübelere bakınca insan bekliyor bir problem çıkmasını :) Kabloda sorun olma ihtimali çok düşük, muhtemelen kabloda sorun yoktur. İlk anlattığınızda benim de aklıma hattı aktif etmeme ihtimalleri gelmişti. Fakat kuruluma gelen ekip sinyal aldığını söylemiş. Yine de baya yol kat etmişler en azından. Bazı problemleriniz çözüldü şimdi sıra daha büyük problemlerde :) Umarım sorununuz en kısa sürede çözüme ulaşır, bu problemler ile bir daha karşılaşmak zorunda kalmaz ve artık rahat bir nefes alabilirsiniz. Evet yıl 2020 ve Türkiye'de yaşamak hiç de stresli değil.

  • yarın problemi çözmüş olmazlarsa iptal ederim geçer. bu hizmete ücret ödemek.. pek mantıklı değil gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anemoia kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz şu an online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.