1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1 2 19 ms 26 ms 21 ms 172.17.1.174 3 33 ms 29 ms 33 ms 159.146.100.245 4 29 ms 29 ms 28 ms 159.146.100.246 5 44 ms 39 ms * 159.146.100.249 6 29 ms 39 ms 32 ms 159.146.100.22 7 31 ms 30 ms 34 ms hu0-5-0-0.rcr21.ist01.atlas.cogentco.com [149.14.44.17] 8 50 ms 48 ms 45 ms be3348.ccr31.sof02.atlas.cogentco.com [154.54.57.74] 9 46 ms * 46 ms be3421.ccr51.beg03.atlas.cogentco.com [130.117.0.94] 10 62 ms 65 ms 68 ms be3464.ccr52.vie01.atlas.cogentco.com [154.54.59.189] 11 68 ms * 58 ms level3.vie01.atlas.cogentco.com [130.117.15.162] 12 80 ms * 81 ms ae-2-18.bar2.Munich1.Level3.net [4.69.153.249] 13 83 ms * * 62.140.25.28 14 83 ms 86 ms 86 ms c01-vl903.muc01.net.internetx.com [85.236.32.142] 15 * 86 ms 80 ms 68-182-116-62.rev.customer-net.de [62.116.182.68]
Trace complete.
Hocam sende en azından internet var bize onuda bağlayamadılar 7gundur atamadığımız numara denemediğimiz yöntem kalmadı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Merhaba, iyi çalışmalar destek kaydımı kontrol eder misiniz?
Destek kayıt numarası: 1873752
hiçlikteçürüyorumH
kullanıcısına yanıt
Merhaba, ilettiğiniz destek kaydı numarası iptal edilen eski bir aboneliğe aittir.www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açtıktan sonra teknik uzmanlarımız kontrol edecektir. Takibini yapabilmem için kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
Nihat ZaferN
kullanıcısına yanıt
Merhaba, yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgide sorunun giderildiği bilgisi verilmiştir. Arkadaşlarım olumsuz teyit vererek arızayı ekiplere tekrar iletti. Kontrol sonrasında size bilgi vereceğiz.
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, ilettiğiniz destek kaydı numarası iptal edilen eski bir aboneliğe aittir.www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açtıktan sonra teknik uzmanlarımız kontrol edecektir. Takibini yapabilmem için kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
Pardon eksik kopyalamış. 31873752 destek no.
hiçlikteçürüyorumH
kullanıcısına yanıt
Merhaba, arıza kaydınız teknik ekiplerimizin kontrolü sonrasında sonlandırılmıştır. Gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.
"Bildiğiniz üzere bu aralar korona virüsü ile ülkemizin ve dünyanın başı belada. Herkes eve kapandığı için internet kullanımı hatırı sayılır şekilde arttı. Bu kapasite problemlerinin önüne geçmemiz için altyapı çalışmalarımız son sürat artıyor fakat bağlanmaya çalıştığınız sitenin/oyunun sunucuları sunucuları yetersiz geliyor olabilir (bizden kaynaklı olmayan sebepler). Hız değerlerinizi incelediğimde alt yapınızın izin verdiği ve paketinizde tanımlı olan en yüksek indirme hızını (76 mbps) aldığınızı görüntülüyorum. Hız düşüklüğü ve ping sorunları, kullanılan saate veya bağlantı türüne göre değişiklik gösterebilir. Bilhassa herkesin internete girdiği yoğun saat aralığı olan 19:00 ile 23:00 saatleri arasında hızınız kablolu ölçümlerde bile normal hızın yarısına kadar düşebilir. Bizim sağladığımız en yüksek hız değerlerini ise ancak kabloyla alabilirsiniz. Kablosuz hızınız, bağlandığınız cihazın ve modeminizin Wifi bağlantı standardı (Wifi N veya Wifi AC gibi), modemle aranızdaki mesafe, araya giren duvarlar, odada bulunan kablosuz sinyal yayan başka cihazlar gibi birçok etmen, sonuca büyük etkiler göstermektedir. Kabloyla da sorun yaşıyorsanız, hattınızdaki hız değerlerini detaylı inceleyebilmem için sorun yaşadığınız saat aralığında, kablolu olarak, 20 dakika arayla, arka planda başka bir internet kullanan program veya cihaz olmadan, 3 kerehttps://turk.net/internet-hiz-testi/ adresi üzerinden test yaparak bizimle paylaşmanızı rica ederim. Sonuçların ekran görüntüsünü çekerek destek kaydı üzerinden iletebilirsiniz. Ekran görüntülerini çekerken lütfen testi kablolu yaptığınızı gösteren detayları gizlemeyin. İyi günler diliyorum."