Şimdi Ara

TurkNet Sık Sık Kopma Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
4.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba.

    Evime 8 ay önce ilk defa internet bağlattım. Malum AKK olmadığından dolayı tercihimi TurkNet'den yana yaptım. Ancak ilk kez bağlattığımdan beridir internetim de sürekli kopmalar yaşıyorum. Bağlantı gidiyor, 40 - 45 saniye sonra geliyor, bazen aynı anda 2 defa kopma gerçekleşiyor. Ne zaman kopacağı belli değil yeri geliyor günde 20 - 25 kez kopuyor internete dahi giremiyorum. Bir çok kez destek kaydı açtım sürekli çözüldü vs. denerek dönüş yaptılar bana. En son açtığım destek kaydı hala sonuçlanmadı. Bağlantım 35 MBPS ve TT'nin kapsama haritasından baktığımda mahallem 24 MBPS üstünü desteklediğini görüyorum. Kopma gerçekleştiğinde modem XDSL istatistiklerine baktığımda SNE Margin değeri -8 değerlerine düşüyor. O 40 saniye içinde yavaş yavaş 20, 30 lu değerlere çıkıyor.

    Evime 2 defa saha ekipleri geldi, ilk geldiklerinde (evimde eski tip üçlü priz şeklinde telefon bağlantısı vardı) bunu değiştir dediler büyük ihtimal sorun çözülecektir denildi. Ardından en kısa sürede prizi ek olarak ev içi hattı da yenileyip kabloları değiştirdim. Ancak sonuç yine aynı.

    Geçen salı günü evime tekrardan saha ekipleri geldi, tekrardan ölçümler vs. yapıldı herhangi bir sorun yok dendi. Hatta telefon santralinin mahallemin başında olduğu bana bildirildi (bu bana denildikten sonra santralden internet bağlantısı ilk olarak benim evime gelmesi çok yüksek), ardından bilgisayarımda virüs olabileceği bana iletildi ve bilgisayarıma format attım ve tam tahmin ettiğim gibi 20 dakika sonra ilk kopma gerçekleşti.

    Kısaca şu ana kadar yapılanlardan bahsetmem gerekirse.
    - ZyXEL MH'den ekipler bilgisayarıma bağlanarak kurulumunu gerçekleştirdiler.
    - Modeme update yapıldı.
    - 35 MBPS'den 25 MBPS' ye hız düşürüldü.
    - Ev içi hat yenilendi.
    - Jaklı prize geçildi
    - Modemim (ZyXEL VMG1312-B10d) garantiye gönderildi.
    - Bilgisayara format atıldı.

    Bu konuda sizin fikirleriniz nedir acaba? Şimdiden teşekkürler.







  • Ek olarak şunu da belirteyim. Çoğu zaman telefonla karşıdan arama geldiğinde telsiz telefonu yuvasından çektiğim gibi aynı şekilde bağlantı gidiyor, telefon yuvasında değilse aramaya cevap verildiğinde bağlantı gidiyor. Ya da arama yaptığımda nadirende olsa tek tük aynı şekilde kopma oluyor.
  • Hat zayıflaması ne durumda? Port arızası olabilir gibi geliyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hat zayıflamasını nasıl kontrol edebilirim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • modemde snr gösterdiği yerde yazar. Hat zayıflaması/line attenuation
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Line Attenuation(dB): 3.5 18.7 14.1 N/A 4.9 11.4 19.3

    Anlık olarak değerler bu şekilde.
  • O sayfanın komple ekran görüntüsünü koyabilir misiniz?
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TurkNet Sık Sık Kopma Sorunu
    TurkNet Sık Sık Kopma Sorunu




  • Hat 89 mbit destekliyor, kopması çok ilginç. Port arızası ihtimali yüksek
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam, o zaman TurkNet destek kaydıma nasıl bir dönüş sağlamamı önerirsiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu hat değerlerini göstererek "port değişikliği talep ediyorum" deyin. Bu değerlerle hiç kopmaması lazım
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam, çok teşekkür ederim yardımınız için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sormayı unuttum, başka modem denediniz mi?
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hayır hocam, denemedim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Birisinden vdsl modem temin edebilirseniz 1-2 gün deneyin bence.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Çevremde bildiğim kimsede yok hocam. İlk başlarda aklıma geldi ama malesef yeni modemle deneme şansım olmadı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorun modem kaynaklı da olabilir. Farklı modemde denemeden emin olmak mümkün değil.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam, bunu da dikkate alacağım. TurkNet'e sorunu ilettim geri dönüş sağlamalarını bekliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendileri an itibariyle geri dönüş sağladılar. Sorunuma karşı hiçbir şey yapamıyorlarmış. Türk Telekom mevcut görürse kendileri port değişikliği yapıyorlarmış.

    En kısa sürede hizmetimi sonlandırıyorum. AKK yok diye kanmayın, bu mesajı okuyup da TurkNet'e geçmek isteyen varsa kesinlikle tavsiye etmiyorum, yukarıda zaten anlattım durumumu 8 aydan beridir bu şikayeti çekiyorum.
  • Ankastreden gelen kablo yenilenecek, paralel bağlantı varsa sökülecek.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.