Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
240
Cevap
5
Favori
33.114
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AlfaAdam kullanıcısına yanıt
    Varmı daha uygun Bi ssıd peki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ankizmir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, dilekçeniz ulaşmış, 24 saat içinde işleme alarak size bilgi verecekler.
  • Mesutdnmz M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınız için kontrolleri tamamlayarak bilgi vereceğiz.
  • Mail hesabıma bir anket gönderdiler bizden memnun musunuz diye üşenmedim doldurdum gönder tuşuna bastım mümkünü yok gitmiyor o kadar kaliteli hizmet veriyorlar ki kendi anketlerini bile onlara gönderemiyorsun. Ankete yazdıklarım şikayetimdi aynen aktarıyorum.

    Merhaba ilk başlarda hizmet iyi idi fakat sonrasında bağlantı kopmaları sık sık kesilen internet hız desen yerlerde ikinci bir aygıttan bağlantı olunca sinir eden sayfa yükleniyor dalgası hepsinden önemlisi derdinizi anlatacak canlı biyolojik kimse yok robota teknik arıza bildiriyorsun tamam halledildi sonuçta sil baştan aynı kopmalar bağlantı kesilmesi robot hallettim bir şey diyemiyorsun küfür bile edemiyorsun çünkü cansız varlığa küfürün bir anlamı yok, yani anlat derdini Marco paşaya o da ölü. Durum bundan ibaret umarım bu yazıyı da robotlara hallettirmez kendiniz bir zahmet okuyup durumunuzu değerlendirebilirsiniz, başka şirkete çoktan geçerdim ama önceki tecrübelerimden biliyorum al birini vur birine koydular bizi paramızla hiç yerine parantez içinde online eğitim veren öğretmen kızım sırf bu kopma ve bağlantı sorunları nedeniyle kendi cep telefonundan tabii ki parasını vererek paket alıp eğitime devam ediyor adam olana bu son cümle fazlasıyla yeter ama onu maalesef şirketinizde göremiyorum. (şu anda bile bu mesajı gönder tuşuna bastığımda halka dönüp duruyor üçüncüye deneyeceğim kısmetse gidecek) netice mesaj gitmedi bir türlü.Online işlemlerden destek şikayet diye bir yerleri var aynısını oraya yazdım göndermek ne mümkün .Konuyu açan arkadaş % 100 haklı aman ha uzak durun

    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Müşteri şikayetlerini bile bir forumdan cevaplayan zavallılar anlayın durumu millet kimseye ulaşamayınca buralardan dertlerini döküyor

  • cedid C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • kutayb K kullanıcısına yanıt

    TurkNet Büyük Bir Pişmanlıktır!!!



    TurkNet aboneliği düşünenler. Ben TurkNet e başvuru yapacağıma internetsiz kalmayı tercih ederim. Hayatımda gördüğüm en kötü firmalardan. Kriz geçirmek ve stres sahibi olmak istiyorsanız buyurun alın. O kadar mağduriyet ettiler ki saya saya bitiremem. 07.11.2020 'de başvuru yaptık. 2-7 günde internet başvurusu yaparız dediler. 9-10 günde interneti bağlayamadılar. 

    Müşteri hizmetlerine bağlanamıyorsun. Başvuru İptali için 17.11.2020 'de iptal dilekçesini mail ile istedikleri için gönderdim. Ayrıca online sistemden de iptali istedim. Aynı günde "İptal Talebiniz Başarıyla Alınmıştır" diye mail gönderildi. Telefon ile de özellikle aradım iptal etmek istiyorum diye. Yeni firmalara başvuru da yaptığımda devamlı ret cevabı aldım. Günler sonrasında da TurkNet iptal edilmediğini öğrendim ve halada iptal edilmemiş. Telden sadece yeni abone kaydından firmaya ulaşabiliyoruz. Müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyorsun. 19 güne yakın beni mağdur ettiler. Tüketici Hakları'na da şikayet düşünüyorum.


    KESİNLİKLE TURKNETTEN UZAK DURUN!!!


    BAŞKA KİMSE MAĞDUR OLMASIN





  • ce.sami.demir C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Kopma problemi bizde de mevcut, kopmadan 5+ saat bağlı kalabilirseniz destek kaydını kapatıyorlar, X saattir bağlı olduğunuzu görüyoruz yazıyorlar. Arıza çözüldüye geçiyor. Sonra seri kopmalar yaşıyorsunuz, kopma adedi günde 1 2 ise normalde başka şirkette müşteriye şöyle bir bilgi verilse işten atılması gereken çalışan şunu yazıyor: "Bakır kablo günde bir kaç anlık kopma olması normal". Kopmalar daha fazla ise kopmadan 5+ bağlı olmanız bekleniyor sonra en başa dönüyorsunuz. Bu yazıları okuyan ve Turknet almayı düşünen varsa arkadaşlar UZAK DURUN. Büyük şans işi, kaç senelik müşteriyiz son 1 senedir temiz 1.5 ay toplamda net alamamışızdır, şimdi de sürekli kopuyor. UZAK DURUN. Şansınıza güvenmiyorsanız UZAK DURUN.

  • treach kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için PM üzerinden GSM bilginizi paylaşır mısınız?
  • Bu türknetin numarasını bilen varmı arkadaşlar sitedeki numarayı arıyorum numara değişti diyor sekreter 0850 çift88 3030 diyor benmi yanlış anlıyorum yada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ce.sami.demir C kullanıcısına yanıt

    Aynı sorunu bende yaşadım aylarca uğraştım iptal etmek için en sonunda iptal ettim ama benim kullanmadığım 3 aylık internetinde faturasını işlemişler bu sefer bunu iptal etmek için uğraştım en son görüştüğümden iptal edileceğini durumu anlatan yazı yazıp gönderin dendi yaptım ben iptal edilmesini beklerken beni avukata vermişler resmen dolandırıcı bir firma iletişim bile kuramıyorsunuz yazıklar olsun bir liram geçerse haram olsun size


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pumass P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanız ile ilgili incelemelerin yapılması için 08502888080 numaralı hızlı işlem hattımızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlfaAdam

    Türk telekom un ucunu bir yerde tutanın sonu hezimet oluyor

    Bizden çarpıp zengin muhitlerde oturan gariban müşterilerine 1 gbps interneti 85 tl ye verme peşindeler şu anda. Bize nasıl osla 8 mbps yi 100 tl den kitlediler. İptal ettirecem desen 3 ay da üzerine yazıyorlar. O parayı alıp lüks rezidanslarda oturan gariban müşterilerine ucuza internet sağlıyorlar.

  • katarsis222 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu 28.01.2021 tarihinde alarak saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında teknik uzmanlarımız sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Evet kardeşim bak düzelttiler. Dün 13 tü bugün 11 mbps oldu elinize ayağınıza sağlık. 11 mbps de bile 16.000 crc hatasını da umarım teknik ekiplerine iletirsin o hayali ekiplere.

    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)
  • katarsis222 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümü için teknik uzmanlarımız yerleşik operatör ile yazışma başlatmıştır. Sorunun bir an önce çözülmesi için elimizden geleni yapıyoruz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

    "Abonemizin port test sonuçlarında hız düşüklüğü belli olmasına rağmen saha ekipleriniz neden iç tesisat bilgi iletmektedir. Konu bizim için çok önemlidir. Gün içinde hattı sağlama almanız gerekmektedir"
  • Turketten geçen yıl temmuz ayında ayrılıp türk Telekoma geçiş sağladım ve her dökümünü de aldım borcu yoktur vs herşeyi ödemiştir de sonrasında bu ay Türk Telekom la taahhutum bitiyor diye turknet gecim.dedim aylardır tek bir fatura vs göndermeyen turkneti aradığımda Ağustos ayına ait borc gozuktuhuni gördüm isiin komik tarafı Ağustos ayında turknetle bir bağlantım.bilr yoktu 15 TL fatura çıkmış en son çıkan 2 TL yi bile ödemiştim.her doküman elimde sonrasında 100 TL fazladan borç gozuktugunu ve alacak takip bürosuna verdiklerini öğrendim bir yıldır ne arandım ne soruldum alacak takip bürosunu ben adayınca bir yanlışlık var diye bu hafta icraya verilecek diyor böyle bir borç yok fatura yok ayrıca 1 yıldır neden verilmedi diyorum madem.borc varsa konumuz bu değil diyor komik. Neyse 15 TL yi ödemeden.once destek kaydı açtım 15 TL yi de ödedim ismi ali.olan müşteri temsilcisi sistemsel bir karisiklik olduğunu 100 TL fazla borcu sildigini 15 TL olanı da ödediğim için herhangi bir borcun olmadığını icra gibi bir şeyin söz konusu olmadığını 2 kere belirtti borcu yoktur yazısı verin alacak takip bürosuna vereyim dedim burada yazdıklarım kanıt niteliğinde merak etmeyin alacak takip bürosuna dailetilecek merak etmeyin borç gozukmryecek dendi aradan 2 hafta geçti alacak takıp bürosunu arıyorum 100 TL hala gözüküyor turkneti arayın bize bilgi versinler silelim 15 TK ödenmiş sildik diyor turkneti arıyorum 15 TL yi ödedikten SONRa online işlemlere giremedigim ve iptal gözüktüğü için göremediklerini destek kaydı açtıklarını söylüyorlar kaç gündür ses yok ayın 27 sinde türk Taahhutum.bitiyor ben turknet in olmayan borcu silmesini bekliyorum haftalardır bu konu yarına kadar çözülmezse elimdeki kanıtlar la tüketici haklarına şikayet edeceğim
    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.