|
Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (11. sayfa)
-
-
1.5 aydır internetim sürekli kopuyor. Bariz bir şekilde TTneT beni farklı bir porta almış ve gün içinde abartısız 200-300 kere kesiliyor internet(İnternet denirse tabi artık bu durumda). Öyle saçma bir şey ki sorgulama yaptığımda 100mbps çıkan dairem şimdi 18mbps çıkıyor!!!!!
Bu kadar mı etkisiz problem çözmekte türknet? Altı üstü TTneT ekipleri gelip boş olan iyi bir porta taşıyacaklar. Bölgemde boş port var onu dahi biliyorum. Bu ayın sonuna kadar halledilmezse zaten iptal edeceğim. 4.5 yıldır kullanıyorum ama bu rezilliğe bu kadar dayandığım yeter. Zaten destek ekipleri sürekli klasik, yok ilgileniyorum yok ekipten bilgi bekliyorum. Ekip gelmeden arıza kaydını kapatıyor bizim türknet burda aval aval bakıyor ancak. @TurkNetDestek
-
Merhaba, destek kaydı ya da müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. -
Aman uzak durun iki kuruş ucuz diye aldık internet yok mobil internet bitti, kimseye ulaşamıyoruz. Rezillik diz boyu. Kendilerine göre Tr deki en iyi internet ama bağlantı yok ki
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol edebilmem için PM üzerinden müşteri numaranızı paylaşır mısınız? -
48486315 destek numarası
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yine 36 saat bekleyin diyecekseniz boşuna cevap yazmayın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Merhaba, bu şekilde düşünmenize üzüldüm. Altyapının uygunluk gösterdiği maksimum hizmeti kotasız ve taahhütsüz size sunuyoruz. PM üzerinden bilgilerinizi paylaşırsanız detaylı bilgi için size uzman ekip araması sağlatabilirim. -
Merhaba, benimde Telekom ile sözleşmem bitiyor, bilgi almak için TurkNET 'i aradım resmen abonelik açmışlar. Bilgi almak için Müşteri Hizmetlerini aradığımda maalesef kimseye bağlanamıyorum. Bu nasıl bir çalışma sistemidir anlayamadım. Yorumları abartılı bulmuştum ama şu yaşadığımı da göz önünde bulundurduğumda çok da abartılı olmadığını düşünüyorum. Talep etmeden açmış olduğunuz aboneliğin iptalini rica ederim.
-
Merhaba, GSM numaranızı konu linki ile birlikte PM üzerinden paylaşır mısınız? Size yardımcı olmak isterim. -
15 Aydır Türknetliyim ve memnunum. Ping değerim de yakın zamanda oldukça düştü. Seni de bekliyorum.
habib baycanyoutube15 Aydır Türknetliyim ve memnunum. bu zamana kadar herhangi bir arıza kaydı oluşturmadım. Seni de bekliyorum. Davet kodu: VEM40TR32QMF Bağlantı: https://turk.net/p/VEM40TR32QMF Hemen davet linkine tıklayarak web üzerinden internet aboneliğini başlatabilirsin. Ya da TurkNet’in ana sayfasından başvuru butonuna tıkladıktan sonra açılan sayfadaki forma seninle yukarıda paylaştığım davet kodunu girebilirsin. Başka sağlayıcıya taahhüdün varsa, yani internet hizmetini değiştirmen durumunda sana ceza çıkacaksa, TurkNet 120 TL’ye kadar bu cezayı karşılıyor. Daha çok ceza çıkacaksa aşağıdaki link'e tıklayarak taahhüt bitiş tarihini giriyorsun, TurkNet tarih yaklaşınca sana haber veriyor. O zaman geçiş yaparsan yine sen de ben de bu kampanyadan yararlanabiliyoruz. Taahhütsayar: http://www.taahhutsayar.org/?PromoCode=VEM40TR32QMF Benim mutlaka bir yetkili ile görüşerek bu işi yapmam gerekir diyorsan, 0 850 288 80 80 numaralı TurkNet çağrı merkezini ara ve abone olurken TurkNet yetkilisi ile yukarıdaki davet kodunu paylaş. Bu kadar basit. İndirimli internetini sana çıkan ilk faturaların ödenmesinden sonraki fatura döneminde kullanacaksın. #TurknetFiber100 #TurknetFiber #Turknet #Türknet #TurknetDownload #Turknet2022https://www.youtube.com/watch?v=PN0bl4CTkeA&feature=youtu.be -
Turknet ten uzak durun. İnternetin elzem oldugu su zamanda. Baglantiniz giderse yada teknik olarak destege ihtiyaciniz oldugunda muhattab bulamazsiniz. İki haftadir internetim yok. İstanbul gibi bi yerde ben bu eziyeti cekiyorsam diger sehirlerde tuketiciyi ne kadar zor duruma sokuyorlardir siz dusunun...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mevcutta ki türk telekom portumu değiştirmeden servis sağlayıcımı değiştirebiliyor muyum?
-
Merhaba, iptal ettirmeden geçiş işlemi yapmanız durumunda mevcut portunuz üzerinden kullanmaya devam ediyorsunuz. -
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? -
Destek kaydim var. İki haftadir ayni cumleler. "Turktelekoma aciliyeti bildirdik, ilgileniyoruz." Ama hic bir gelisme yok. Gelen giden de yok. Teknik anlamda sifirsiniz.... Arkadaslar hizli interneti ucuza aldiginizi sanmayin, kritik bi is yapiyorsaniz baglanti gittiginde zarariniz buyuk olur.
49875160
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaşanan bazı arızalarda maalesef çözüm sürecinde gecikme yaşanabiliyor. İşlemlerin önceliği için kaydınızla ilgilenen net uzmanımıza bilgi verdim. Gelişmeleri sizinle paylaşacak. -
Hep ayni cumlelerle uye olacaklara sorunlarla ilgileniyoruz izlenimi verip urkutmek istemiyorsunuz ama bizleri haftalarca internetsiz birakip, ilgilenmediginizi bu sikintiyi yasayanlar biliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arka planda ekiplerimiz saha ekipleri ile sürekli iletişim halinde. Yaşadığınız sorunun çözümü için çalışmalar devam ediyor. Süreci yakından takip ediyoruz, saha ekiplerinden güncel bilgi aldığımız zaman sizinle iletişime geçeceğiz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X