Şimdi Ara

TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
126
Cevap
1
Favori
8.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ergin59 E kullanıcısına yanıt

    Nasıl çözüldü acaba sorununuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emrahakt E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun yaşıyorsanız destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek bilgi verelim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Aynı problem bende de var. Samsung tv var. IPTV kanallar açmıyor. Tv yi mobile internete bağlayınca kanallar açılıyor.

    Destek Numarası

    38187430


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ergin59 E kullanıcısına yanıt

    Cozumu soylesenizde insanlarda yararlansalar.

  • bariton kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımıza bildirimde bulundum. Arkadaşlarım ve network ekipleri 3 iş günü içerisinde çalışma yaparak size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Teknik ekibinizin cevabı şudur.


    "Merhaba ... Bey,

    IPTV yasal bir erişim alanı olmadığı için bu konuda destek olamamaktayız. Farklı bir kısımda erişim sorunu yaşarsanız modem DNS ayarlarının ve modem firewall ayarlarınızın kontrolü rica eder, iyi günler dileriz."

    ....,.,..................


    iptv de ulusal yayınlar (herkese açık olan kanallar) yasaldır.

    Samsung apss (uygulamalarını) indiremiyorum. Ayrıca web tarayıcısndan dizi veya film veya video izleyemiyorum. Problemimi çözmezseniz İnternet Servis Sağlayıcımı değiştiricem. 12500 liralık TV aldım. Tv yi kullanmak istiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bariton kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızı tekrar aktif ederek erişim sorunu yaşadığınız sayfaları ve kanalları tracert sonuçları ile birlikte kayıt içerisine detay olarak ekleyebilir misiniz? Arkadaşlarım ve network ekipleri kontrol ederek bilgi verecektir.
  • @TurkNetDestek akşamdan beri YouTube Netflix e giriş yapamıyorum kendi telefonumu bağlıyorum o zaman giriyor ama modemi bağladığımda giriş yapamıyorum . Sürekli ya hızımı düşürüyorsunuz ya bağlantı kopmaları yaşıyorum bir de bugün bu olay çıktı başıma gerçekten insanı bezdiriyorsunuz.

    destek no :39940020

    iptal edeceğim artık aboneliğimi bu nedir ya paramla rezil oluyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vala cok tirstim yaw bende ayni sorunu yasiyorum ve internette gezerken burda konu acildigini gordum bu gece 23:30 da ne netflix nede youtube samsung tv de calsmaz oldu hotspot yaparak baska operetorden girdim calsiyor


    destek kaydi actim umarim absurt seyler istemezler :(( ve sorunu duzeltirler..

  • Ya çok sıktı artık kardeşim bu turknet kafalarına göre hız düşürürler destek kaydı açarsın 1 hafta düşük hızda beklersin sonra hız düzelir ve gelen mesaj şu hızınızı kontrol ettim normal düzeyde. Yani adamın aklıyla oynamaya çalışıyorlar. Günde 3-4 kez kopma yaşıyorum diye destek kaydı açıyorum adamlar biz internetinizin bugün hiç kopmadığını gördük diye mesaj atıyorlar sanki yalan söyleyeceğiz. Dün de Netflix YouTube giremeyince çıldırdım artık paramızla rezil oluyoruz resmen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nasıl başardılar ise YouTube ve Netflix TV uygulamalarında banlanan IP aralıkları var. Benim sorun IP aralığı değişince düzeldi.

    Şu anda farklı bir sorun var fazla takılmıyorum UDP 53 portunu kullanan OpenVPN uygulamalarında VPNye bağlanamıyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam nasıl çözüldü sorun ? Ne yapmam gerekiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bende de aynı sorun var dün başladı samsung smart tv kullanıyorum netflix amazon prime gibi uygulamalara girmiyor internet bağlantı hatası alıyorum puhu tv ve youtube gibi uygulamalar açılıyor karışık bi durum apss den uygulama yükleyemiyorum sanki tv wifi yi tam görmüyor sadece türknet modemden bağlandığımda bu sorun oluyor acaba çözen sade bir şekilde anlatabilir mi hayrına

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta aynı sorunu yaşıyoruz ama nasıl çözüleceğini bulamadım ben hala


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefondan intsrneti yayıp tvyi açtığımda hiçbir sıkıntısı olmadığını anladığımda aslında sevindim sorun tv de değil diye ama bu sefer türknette ise sorun karşımızda robotlar var desteğe yazıyoruz otomatik mesajla cevap veriyorlar internetinizde sıkıntı yok kopma yok vb. Sorunun çözümüne ulaşamıyoruz maalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle haklısınız türktelekom kullanıyordum nefret etmiştim türknete geçtim ama şunu söyleyebilirim türktelekom kesinlikle türknetten daha iyi çalışıyor dediğin gibi destek kaydı açıyoruz hep robot cevaplar ilgileniyoruz size en kısa zamanda bilgilendirme yapılacak vs vs eğer pazartesiye kadar düzelmez ise kesinlikle iptal ettireceğim 3 ayda bıktırdılar beni lanet ediyorum türktelekomda kalsaydım keşke diye


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet bende geçiş yapmayı düşünüyorum son zamanlarda çok sıkıntı çıkarmaya başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunu hala nasıl çözdüğümüz ile ilgili soru soranlar var sorunun kullanıcı taraflı bir çözümü yok kullandığınız IP aralığının değişmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki nasıl değiştireceğiz hocam ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.