Şimdi Ara

TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
126
Cevap
1
Favori
8.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bende güvenli internet aile paketi varken sadece android box tv ve smart tv de açılmıyordu güvenli internet paketini iptal edince hepsi sorunsuz açıldı.

  • Hayat tesadüflerle dolu ya. Bi üye geliyor mesela, hiç bir yere mesaj atmadan ilk mesajını buraya atıyor. Sonra başka yere uğramadan çekip gidiyor.


    Bu arada @TurkNet Destek denedik onu biz ya sen yan profilden yazmışsın cesaret edemeyip ama ben sana direkt ileteyim yanıtı. Statik ip ile çözülmüyor sorun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 6 Ocak 2021; 5:5:59 >
  • Yine açılmıyor video uygulamaları sorun yine devam ediyor. Dün statik ip aldıktan sonra açılınca onla alakalı diye düşünmüştüm ama bugün yine açılmıyor. Üyelik sonlandıracağım galiba bu sorun bizim çözebileceğimiz bir sorun değil. Bu arada yeni bir şey daha keşfettim bu sorunu samsung televizyonumda yaşıyorum sadece. Lg televizyonda uygulamalar açıldı. Samsung ile türknet arasında bir problem var. Türknetin kulllandığı portlar mı engelli nedir sorun nasıl çözülemiyor anlamadım.

  • turuncu_ kullanıcısına yanıt

    Dostum ben de sorun yaşayan bir üyeyim yan profil gibi bir durum yok. Benim gibi sorun yaşayanları gördüğüm için mesaj attım.İlk mesajımı okursan şikayet kaydım da orada duruyor. En son turknet destek mesajında da modem değiştir diyor utanmadan. Eee onu da değiştirdikten sonra sorun çözülmezse bu sefer de tv değiştir derler.

  • ayanoguz A kullanıcısına yanıt
    Ben değiştirdim modemi ve düzeldi ama bende internet kesilmeleri de çok oluyordu şimdi sorunsuz LG televizyonumda bütün uygulamalar açılıyor ama ben yinede turkneti bıraktım diğer taahutsuz milleni.com a geçtim 3-4 gün içinde aktif olur
    Bir deneyeceğim bakalım bunda sorun olmazsa inşallah kalırız turknet ten çok çektim kesilmelerden bikmıştım. En uygulamalar acilmayinca bahane oldu bırakmak için tavsiyem çevrende birilerinden modem bulabilirsen bir dene
  • shaq_1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • ayanoguz A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın ve network ekiplerimizin kontrol edebilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • 15 gün önce Turknet'e geçtim.


    Turktelekom kullanırken hiç bir problem olmayan Smart Tv uygulamaları Turknete geçince açılmamaya veya çok geç açılmaya başladı.


    Telefonumun internetini TV ye bağladığımda hepsi sorunsuzca açılıyor.


    MRU değerlerini 500 / 600 / 1000 / 1400 yapıp denedim fakat yine olmadı.


    Samsung Smart Tv'de Beinconnect filmerini veya canlı yayını açamıyorum.


    Smart IPTV'de Iptv kanalları 30 saniyeden önce açılmıyor.


    Problemi 10 gündür Turknet Destek'ten anlatmaya çalışıyorum ama anlamamak konusunda çok ısrarcılar. Ben problemin Dns kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Modem : ZTE H298A

  • rusberk R kullanıcısına yanıt

    @rusberk emin ol modemlik bi durum degil. Kendim internet kafeciyim 15 yildir bu isin icindeyim modemlik sorun olsa bilirdim. Ayni meslekten ve memleketten arkadas var ben tplink kullanirken o zyxel modem kullaniyor. Ikimizdede ayni sorun vardi o turkneti bu ay iptal edip farkli operatore gecerek sorundan kurtuldu. Ben ise dns degistim 2 haftadir sorun yoktu bu aksam uzeri tekrar sorun basladi. Yani modemlik bisi olsa 2 haftalik surectede duzelmezdi yada arkadas hatti degisince onunda duzelmezdi. Bunlarin baglantida sorun var download hiz olcumu sorunsuzken 6 mbps olan upload bazen sifirda kaliyor veya cok dalgalanma oluyor durum boyle olunca verimli veri alisveriso olmuyor. Kafemde ttnet kullaniyorum ms 20 iken turknette ms 30 40 bolgeye gore 50 60 da oldugu oluyor ucuz etin yahnisi diyecem ama onlar gibi ucuz olup daha iyi hizmet verenlerde var bunlar kopyala yapistirla ariza kayitlarini gecistiriyor telefonla arim desen ulasim yok bu ayda doldumu arkadasin gectigi operatoru denicem gibirnet ti sanirim 70 tl oduyor 35 mbps icin 100 mbps ise 85 tl firma yeni ama hizmet iyi diyolar tuaahut yok deneriz iyise devam deriz degilse onuda degisiriz. Sizlerede tavsiyem kurtulmaniz benki arkadasini getirden 30a yakin insan tasidim bu ay bile 1 kisi getirdim onun bedavasinida kullanip sorada kacicam ora cagirdigim herkeside gectigim yere davet edecem boyle hizmete daha fazla tahammul edilmez kendileri kaybeder.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @TurkNetDestek ekipleriniz kopyala yapistir cvp disinda bir islem yapmiyor bana verdikleri cevabi burdaki herkese yollamislar ben modeme google dns girip tvye ise modemin dns girdim rastlantiya duzeldi bu gune kadar sorun yoktu ama ne hikmetse bugun yine sorun basladi. Tekrar telefon mobil verisine baglandim hersey takir takir calisti ama turknete gelince puhutv youtube atv trt netfilix veya internet tarayicisi uygulamalarindan hicbir video acilmiyor ya simsiyah ekran kaliyor yada dönüp dönüp video yuklenmiyor. Ayni sorunu yasayan diger arkadas operator degisip kurtuldu sizin destek ekibide kopyala yapistirla musteri kaybede dursun. Daha bu ay arkadas daveti ile abone getirdim size daha oncekileride sayarsam 30a yakin kisi getirmisimdir eski destek kaydimdan abone bilgilerime bakabilirsiniz yeni kayit acmayacam onumuzdeki ay bedavam bitince ilk isim turknetten kurtulmak ve davet ettigim kim varsa onlarida gececegim operatore davet etmek. Boylesi vurgunduymaz musteri hizmetleri olan firmayla ugrasmaya degmez verdigimiz parayla rezil oluyoruz. Kolay gelsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mahmut.Virane M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde 06.01.2021 tarihinden sonra açılan bir kaydınız bulunmuyor. Yeni destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekibimiz tekrar kontrol ederek dönüş sağlayacaktır.
  • Mahmut.Virane M kullanıcısına yanıt
    Ben önce modemi değiştirdim duzeldi ama turknet ten biktigim için sizin gibi aynı sorunlardan operatörude değiştirdim millenicoma geçtim şimdilik ne kesinti var ne de uygulama sorunları ama Netflix hızı düşük bu operatöründe 35 MB hız var ama Netflix hızı maksimum 12mb görüyorum çoğunlukla 5mb hız Netflix te ama YouTube uygulamasında 4k videolar kesintisiz bir şekilde süper hızlı turknette Netflix gerçekten hızlıydı
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    @TurkNetDestek 30.12.2020 de destek kaydım vardı 02.01.2021de sorunu üsttede belirttiğim gibi kendi çabalarımla düzelttim teknik ekibinizden gelen yanıt ise herkese kopyala yapıştır olan yanıt onun dışında hiçbir gayret yada hat kontrolü sağlanmıyor. Birkaç gün destek kaydına yazmadığım durumda ise kendilerince network ekibimiz sorunu çözmüştür diye arıza kaydımı kapatıyor. Oysaki 02.01.2021de kendi çabamla çözdüğüm sorunu onlar 04.01.2021de yanıtlayıp çözdük diyorlar yani benim çözmemden 3 ghün sonra yanıt geliyor ve çözdük diyorlar. Hadi diyelim çözdüler çözdülerse 18.01.2021de sorunum neden tekrardan başladı veya sorun benim tv cihazımdaysa neden mobil veriye geçtiğimde sorunum otomatikmen çözülüyor. Bir diğer seçenek olan sorun modemden ise neden burda konu açan insanlar farklı farklı modemler kullanmasına rağmen yine sorunu yaşıyorlar ? İlk yorumdada belirttiğim gibi farklı operatöre geçildiği an sorun ortadan kalkıyor ve bugünün kullanıcıları bilgisayar mobil yanı sıra smart tv kullanıcısı ve smart tvde problem olunca o operatör onun sorununu çözmüyorsa hali ile farklı operatöre geçiş yapıyor. Bende belirttiğim gibi subat ayına dair 1 aylık arkadaşını getir kampanya alacağım var şubat ayı ortasında o süre dolmadan iptali verip farklı operatöre geçeceğim. Benim gibi niceside bu sorunu çözemiyorsunuz diye geçiş yapacağı aşikar. Siz ya bu sorunu tüm kulllanıcılar için araştırıp sorunun kaynağını çözerek müşteri kaybının önüne geçersiniz yada destek ekipleriniz kopyala yapıştır mantığı ile devam edip günde yüzlerce kullanıcı kaybı yaşamaya devam edecektir. Yeni kayıt açmaya gelirsek sorunumu burdan dile getirdim sizde Türknet çalışanı olduğunuza göre ve burdan yazan insanları gördüğünüze göre bu genel sorunu herkes adına kalıcı şekilde çözün bizde tek tek her kayıtta aynı şeyleri duymak zorunda kalmayalım. Alta atığım kopyala yapıştır ve çözmedikleri halde çözdük dedikleri yanıta bakabilirsiniz. İyi çalışmalar.

    TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu
    TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    @TurkNetDestek yorumda 30a yakın kişi getirdim derkende laf olsun diye demedim baktığımda bugüne kadar 34 kullanıcı davet etmişim kimi test adaşamasında 1 aydı dolmadan terk etmiş kimi altyapı sorunlarından ötürü başlatamamış 22 kişi ise aktif kullanıcı olmuş. Ben bugün iyi hizmet diye bu insanları nasıl davet ettiysem kötü hizmet olduğundada terk edin sorun çözemiyorlar demeyede hakkım var Burdaki tüm kullanıcılar adına bu sorunu ciddiye almanızı ve biran önce sorunun kaynağını bulup çözmenizi rica ediyorum. Şubat 20ye kadar Türknette kalacağım o sürece kadar sorun devam ederse farklı operatöre geçmekle kalmayıp davet ettiğim türk arkadaşlarıda bulduğum ilk sorunsuz operatöre davet edip bu eziyetten kurtulun diyeceğim. İyi çalışmalar.

    TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu




  • Mahmut.Virane M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, çevrenize bizi önerdiğiniz için teşekkür ederim ve yaşadığınız sorun için üzgün olduğumu belirtmek isterim. Ben hattınızın kontrol edilmesi için kayıt oluşturarak teknik ekibimize bilgi verdim ve bende takibini yapacağım.
  • Ttnet ten Turk nete geçişte smart tv uygulaması açmayan arkadaşlar. Çözüm yolu aile profilini iptal edip normal internet seçeneğini seçmenizdir.
    Bu kadar basit.
    TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu

    TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu
    TürkNet Smart TV YouTube ve Netflix Sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi citto -- 6 Şubat 2022; 15:52:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • citto C kullanıcısına yanıt

    Aile profilini iptal ettik ve sorunu çözdük :)

  • citto C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, net uzmanımız ile yapmış olduğunuz görüşmede uzmanımız sorunun profil tanımlamasından kaynaklı olabileceğini iletmiş ve onayınız ile aile profilini kaldırdığı zaman sorunun çözüldüğünü teyit etmişsiniz. Keyifli kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.